PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Άνοδος της θερμοκρασίας σε 206 1600 16ν

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Athens (Αθηνά)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206cc 1.6

Ένταξη: 11 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 570
Τόπος: Αιγάλεω

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούλ 2008, 20:55:06    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Άνοδος της θερμοκρασίας σε 206 1600 16ν Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα παιδιά!

Θα ήθελα να θέσω μια απορία μου!

Τον τελευταίο καιρό έχω παρατηρήσει ότι ... η θερμοκρασία του κινητήρα ανεβαίνει με το παραμικρό! ότι και να κάνω! Τι στην πρώτη?Τι στην δευτέρα?Τι στην τετάρτη? Shocked
Μετα απο λίγο και όταν το αμάξι μείνει ακίνητο επανέρχετε στους 90

Γιατί έτσι?
Confused Confused


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sod (BASILHS)
Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων


PUG 206 1.4 (8v) Βελτιωμενο στα σημεια

Ένταξη: 10 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 2079
Τόπος: athina - peristeri

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούλ 2008, 21:29:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ειναι λογικο αφου ειναι καλοκαιρι και η θερμοκρασια περιβαλοντοs ειναι υψηλη!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Athens (Αθηνά)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206cc 1.6

Ένταξη: 11 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 570
Τόπος: Αιγάλεω

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούλ 2008, 22:01:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αρα να μην ανυσηχώ?οκ σε ευχαριστώ!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούλ 2008, 22:10:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

για πόση άνοδο μιλάμε;


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Athens (Αθηνά)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206cc 1.6

Ένταξη: 11 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 570
Τόπος: Αιγάλεω

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούλ 2008, 22:17:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κοίταξε δεν φτάνει μέχρι τισ κόκκινες γραμμούλες λίγο πιο κάτω


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sfikas205 (ΓΙΑΝΝΗΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


PEUGEOT 205 1,6 (16v)

Ένταξη: 05 Μάρ 2007
Δημοσιεύσεις: 75
Τόπος: ΧΙΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιούλ 2008, 08:37:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημερα.δε νομιζω οτι ειναι λογικο οταν το αμαξι κινητε να ανεβαινει η θερμ κιοταν ειναι ρελαντι να πεφτει...Οταν κινητε η πιεση του αερα που περναει μεσα απο τις κυψελες του ψυγειου το ψυχει...στο ρεραντι ψυχαται μονο απο βεντιλατερ...παλιοτερα ειχες αναφερει και παραξενο θοριβο στο μηχανοστασιο...για ελεγξε την ταπα της μηχανης...απο μεσα εχει σαπουνακια???


FRENSH REVOLUTION-20516v 0-400 . . .
. . . κι ασε τους αλλους να σκανε 1000ευρα για αλογα ! ! !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
soler (Παναγιω-Τάκης)
Moderator


Τροπέτο 206 GTI

Ένταξη: 20 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 604

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιούλ 2008, 10:15:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όπως τα λέει ο Γιάννης από πάνω..

Το λογικό είναι να έχεις λίγο ανεβασμένη θερμοκρασία όταν το αμάξι δεν κινείται και μικρότερη όταν κινείται (σε χαλαρούς ρυθμούς έτσι; όχι ξέσκισμα) καθώς το ψυγείο ψύχεται καλύτερα. Τη μεγαλύτερη θερμοκρασία την βλέπεις βέβαια σε μποτιλιάρισμα ξεκίνα-σταμάτα όπου και το αμάξι ζορίζεται και δεν ψύχεται σωστά.



Και κατέβαινα το δρόμο σα να είμαι ο Per-Gunnar..
Μα που βρέθηκε μπροστά μου η φουρκέτα στα ρανταρ???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιούλ 2008, 11:20:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η επόμενη γραμμή μετά τους 90C είναι η γραμμή των 100C και η μεθεπόμενη των 110C (ανεβαίνει ανά 10C). Συνήθως δεν ανεβαίνει πάνω από τους 100C άντε να πάει 102-3C για λίγο και πέφτει. Εάν σε ακραίες συνθήκες ανέβει στους 110C τότε το βεντιλατέρ ανεβάζει ταχύτητα στο μάξιμουμ και ακούγεται καθαρά. Εάν ανεβαίνει μονίμως στους 110C αλλά δεν τους ξεπερνάει (111-112C είναι πιθανό να δείτε για πολύ λίγο) τότε σημαίνει ότι α) είναι καλοκαίρι με πολύ ζέστη και έχετε προηγουμένως πλακώσει αρκετά το μοτέρ (ο δείκτης θερμοκρασίας λαδιού -όσοι έχουν- δείχνει ψηλά), β) το παραφλού έχει κενά αέρος επειδή έχει λιγοστέψει για κάποιον λόγο ή επειδή μπάζει αέρα (και βγάζει παραφλού έστω και σε φυσαλίδες που δεν φαίνεται εύκολα με γυμνό μάτι) από κάπου, γ) η πρώτη σκάλα του βεντιλατέρ δεν δουλεύει και χρειάζεστε ηλεκτρολόγο (ή τον μηχανικό σας).
Εάν η θερμοκρασία νερού (παραφλού) ανεβαίνει επικίνδυνα φλερτάρωντας με την κόκκινη γραμμή τότε εκτός από τα παραπάνω, είναι πολύ πιθανόν πλέον να έχει κολλήσει ο θερμοστάτης σε μισάνοιχτη θέση (ευτυχώς γιατί αν μείνει στην κλειστή -σπάνια περίπτωση- πάει το μοτέρ) και δυσκολεύει την ροή του παραφλού. Το τελευταίο εάν συνδυαστεί με πλάκωμα σε καλοκαιρινή θερμοκρασία μπορεί να γίνει ζημιά.

Η θερμοκρασία που βλέπουμε να δείχνει περίπου 120C όταν σβήσουμε το μοτέρ μετά από πλάκωμα (που τα λάδια ζεστάθηκαν πολύ) και μετά από λίγο ξανανοίξουμε είναι φυσιολογική κατάσταση αλλά όχι και ωφέλιμη για την μακροζωία του κινητήρα. Γι αυτό και είναι καλό μετά από ένα παρατεταμένο πλάκωμα να αφήνουμε το μοτέρ να δουλέψει ρελαντί ή σε χαμηλές σαλ για 2-3 λεπτά (και παραπάνω εάν το καλοσκίσαμε) για να εξομαλυνθούν οι θερμοκρασίες σε όλα τα μέταλλα σε χαμηλότερο επίπεδο. Κάνει καλό καί στο λιπαντικό φιλμ που μένει στα μέταλλα καί στο παραφλού, αλλά και τελικά στα ίδια τα μέταλλα.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Athens (Αθηνά)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206cc 1.6

Ένταξη: 11 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 570
Τόπος: Αιγάλεω

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιούλ 2008, 15:16:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πολυ ενδιαφέροντα όλα αυτά, εμένα φτάνει στους 110 στο μποτιλιάρισμα δεν το σιζιτάω καρφομένο στους 100 και μερικές φορες φτάνει τους 110. Τι να πώ θα ανοίξω το καπάκια να δώ για τα σαπουνάκια και να ελέγξω το παραφλού!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιούλ 2008, 16:23:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sfikas205 έγραψε:
Καλημερα.δε νομιζω οτι ειναι λογικο οταν το αμαξι κινητε να ανεβαινει η θερμ κιοταν ειναι ρελαντι να πεφτει...Οταν κινητε η πιεση του αερα που περναει μεσα απο τις κυψελες του ψυγειου το ψυχει...στο ρεραντι ψυχαται μονο απο βεντιλατερ...παλιοτερα ειχες αναφερει και παραξενο θοριβο στο μηχανοστασιο...για ελεγξε την ταπα της μηχανης...απο μεσα εχει σαπουνακια???


Επειδη μιλαμε για τη θερμοκρασια ΛΑΔΙΟΥ να πουμε μερικα facts.

Το αμαξι οσο το κινεις (ειδικα τωρα στη ζεστη) θα ανεβασει θερμοκρασια, τη στιγμη που θα το αφησεις ρελαντι σιγα σιγα θα κατεβει στους 90 (οπου ειναι η νορμαλ θερμ). ΟΣΟ και να το εχεις σκισει, τη στιγμη που το αφηνεις στο ρελαντι, η θερμικρασια ΛΑΔΙΟΥ θα ΚΑΤΕΒΕΙ στους 90.
Επειτα δεν ειναι φυσιολογικο να το σκιζεις και να πεφτει η θερμοκρασια λαδιου, και οταν το χαλαρωνεις να ανεβαινει....

Το ΑΝΤΙΘΕΤΟ σημβαινει με τι θερμοκρασια ΝΕΡΟΥ (παραφλου). Επειδη στις μεγαλες ταχυτητες χτηπαει περισσοτερος αερας το ψυγειο, η θερμικρασια πεφτει και αυτο γιατι το ψυγειο ψυχει ΑΜΕΣΑ το νερο και οχι το λαδι.

Αν δηλαδη πας πλακομενος στην εθνικη θα δεις τη θερμοκαρισα λαδιου ψηλα και νερου χαμηλα. Τη στιγμη που θα σταματξσεις και θα αφησεις σε ρελαντι, θα αρχισει να κατεβενει του λαδιου προς το 90 και του νερου θα ανεβει ΜΕΧΡΙ το σημειο που θα ανοιξει το βεντιλατερ. Μετα απο καποια ωρα θα επιστρεψουν και νερο και λαδι στα 90.


Απο την αλλη αμα κινεισαι με χαμηλη ταχυτητα καλοκαιρι σε μποτιλιαρισμα παλι ανεβαινει η θερμοκρασια γιατι 1) εχει ζεστη, 2) λογο μποτιλιαρισματος και χαμηλης ταχυτητας ΔΕΝ ψυχεται το ψυγειο επαρκος. Εκει δουλευουν υπερωριες τα βεντιλατερ. Αλλα και παλι αμα κατσεις ακινητος με ρελαντι η θερμικρασια λαδιου θα πεσει στους 90 και του νερου θα παιζει πανω κατω ανοιγοκλεινοντας περιοδικα το βεντιλατερ.

Κατα την αποψη μου, το αμαξι σου Αθηνα συμπεριφερεται νορμαλ, ισως θελει να τσεκαρεις ομως τη σταθμη του παραφλου




Έχει επεξεργασθεί από τον/την STELIOS στις Τετ 23 Ιούλ 2008, 16:40:49, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Athens (Αθηνά)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206cc 1.6

Ένταξη: 11 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 570
Τόπος: Αιγάλεω

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιούλ 2008, 16:39:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΟΚ thank you στελιο αυτό θα κάνω! Very happy


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
soler (Παναγιω-Τάκης)
Moderator


Τροπέτο 206 GTI

Ένταξη: 20 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 604

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιούλ 2008, 17:19:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

STELIOS έγραψε:

Το αμαξι οσο το κινεις (ειδικα τωρα στη ζεστη) θα ανεβασει θερμοκρασια, τη στιγμη που θα το αφησεις ρελαντι σιγα σιγα θα κατεβει στους 90 (οπου ειναι η νορμαλ θερμ). ΟΣΟ και να το εχεις σκισει, τη στιγμη που το αφηνεις στο ρελαντι, η θερμικρασια ΛΑΔΙΟΥ θα ΚΑΤΕΒΕΙ στους 90.
Επειτα δεν ειναι φυσιολογικο να το σκιζεις και να πεφτει η θερμοκρασια λαδιου, και οταν το χαλαρωνεις να ανεβαινει....

Το ΑΝΤΙΘΕΤΟ σημβαινει με τι θερμοκρασια ΝΕΡΟΥ (παραφλου). Επειδη στις μεγαλες ταχυτητες χτηπαει περισσοτερος αερας το ψυγειο, η θερμικρασια πεφτει και αυτο γιατι το ψυγειο ψυχει ΑΜΕΣΑ το νερο και οχι το λαδι.

Αν δηλαδη πας πλακομενος στην εθνικη θα δεις τη θερμοκαρισα λαδιου ψηλα και νερου χαμηλα. Τη στιγμη που θα σταματξσεις και θα αφησεις σε ρελαντι, θα αρχισει να κατεβενει του λαδιου προς το 90 και του νερου θα ανεβει ΜΕΧΡΙ το σημειο που θα ανοιξει το βεντιλατερ. Μετα απο καποια ωρα θα επιστρεψουν και νερο και λαδι στα 90.


Απο την αλλη αμα κινεισαι με χαμηλη ταχυτητα καλοκαιρι σε μποτιλιαρισμα παλι ανεβαινει η θερμοκρασια γιατι 1) εχει ζεστη, 2) λογο μποτιλιαρισματος και χαμηλης ταχυτητας ΔΕΝ ψυχεται το ψυγειο επαρκος. Εκει δουλευουν υπερωριες τα βεντιλατερ. Αλλα και παλι αμα κατσεις ακινητος με ρελαντι η θερμικρασια λαδιου θα πεσει στους 90 και του νερου θα παιζει πανω κατω ανοιγοκλεινοντας περιοδικα το βεντιλατερ.

Κατα την αποψη μου, το αμαξι σου Αθηνα συμπεριφερεται νορμαλ, ισως θελει να τσεκαρεις ομως τη σταθμη του παραφλου


Στέλιο το ίδιο πράγμα λέτε.
Τα προηγούμενα posts αναφέρονται σε θερμοκρασία νερού και όχι λαδιού.



Και κατέβαινα το δρόμο σα να είμαι ο Per-Gunnar..
Μα που βρέθηκε μπροστά μου η φουρκέτα στα ρανταρ???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιούλ 2008, 00:09:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

soler έγραψε:

Στέλιο το ίδιο πράγμα λέτε.
Τα προηγούμενα posts αναφέρονται σε θερμοκρασία νερού και όχι λαδιού.


Ναι ομως, ΑΛΛΑ λεει η Αθηνα και το ΑΝΤΙΘΕΤΟ καποιο αλλοι χωρις να αναφερει κανεις για ΠΟΙΑ θερμοκρασια μηλαει....

Μπορει να λεμε το διο αλλα τουλαχιστον να μηλαμε ξεκαθαρα ωστε να βγαζουμε και οι υπολοιποι νοημα.
Το "θερμοκρασια" γενικα δεν λεει τιποτα αφου στο καντραν εχει 2 ενδειξεις (νερο και λαδι) που δεν κινουνται παντα μαζι (προς την ιδια κατευθηνση).
Καλο ειναι να διευκρηνιζουμε...

ΥΓ. Παντως απο αυτα που περιεγραψε η Αθηνα, εγω καταλαβα πως μηλουσε για τη θερμοκρασια λαδιου (τερμα δεξια στο καντραν). Εξαλου αυτη ειναι η "αντιπροσωπευτικη" θερμοκρασια κινητηρα.



Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
soler (Παναγιω-Τάκης)
Moderator


Τροπέτο 206 GTI

Ένταξη: 20 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 604

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιούλ 2008, 01:07:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ πάντως για νερού κατάλαβα. Cool



Και κατέβαινα το δρόμο σα να είμαι ο Per-Gunnar..
Μα που βρέθηκε μπροστά μου η φουρκέτα στα ρανταρ???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιούλ 2008, 06:37:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στέλιο, για νερό μιλάει η Αθηνά. Για θερμοκρασία νερού μιλάνε και οι υπόλοιποι. Εάν αναφέρεσαι στο δικό μου τόπικ που σε κάποια σημεία αναφέρω για θερμοκρασία λαδιού, τότε δεν έγινα κατανοητός (αν διαβάσεις από την αρχή το τόπικ και φτάσεις σε μένα θα με καταλάβεις). Εξάλλου δεν έχουν όλα τα μοντέλα 206 όργανο θερμ. λαδιού.

STELIOS έγραψε:

...ΟΣΟ και να το εχεις σκισει, τη στιγμη που το αφηνεις στο ρελαντι, η θερμικρασια ΛΑΔΙΟΥ θα ΚΑΤΕΒΕΙ στους 90.
...

Νερού μήπως εννοείς; Γιατί το λάδι εάν ανεβάσει 130+ χρειάζεται "έναν αιώνα" να πέσει τους 90C (κι αν θα πέσει τόσο γιατί τα μέταλλα θα έχουν πιάσει πολύ πιο υψηλές θερμοκρασίες), δε νομίζω να έχουν πολλοί τόσο χρόνο στην διάθεσή τους ώστε να το δουν να συμβαίνει (εγώ το είδα μία φορά -γύρω στους 105C, δηλ. περίπου στη μέση μεταξύ 90 και 115- που άφησα τον κινητήρα στο ρελαντί για 45 λεπτά με θερμοκρασία εκκίνησης τους 135C περίπου σύμφωνα με το -ανακριβές- οργανάκι). Επίσης ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ να μιλάμε για θερμοκρασίες λαδιού βασιζόμενοι στις ενδείξεις του καντράν μας γιατί αποδεδειγμένα στην πράξη είναι ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΣ (δηλ. διαφορετικές στον καθένα, σε ίδιες συνθήκες χρήσης, με ίδια λάδια - δοκιμασμένο και το έχουμε πει πολλές φορές). Οπότε το να έρθει κάποιος και να μας πει ότι όταν το πλακώνει βλέπει 140C και ένας άλλος να του πει ότι στο δικό του με ίδιες συνθήκες και ίδια λάδια δεν ανεβαίνει ποτέ πάνω από 120C άρα ο κινητήρας του 1ου έχει πρόβλημα, είναι άκυρο συμπέρασμα λόγω της ανακρίβειας του οργάνου.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
sfikas205 (ΓΙΑΝΝΗΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


PEUGEOT 205 1,6 (16v)

Ένταξη: 05 Μάρ 2007
Δημοσιεύσεις: 75
Τόπος: ΧΙΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιούλ 2008, 08:42:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημερα.Η Αθηνα δεν αναφερει πουθενα για συγγεκριμενο οργανο οσο για τη θερμ λαδιου μπορουμε να πουμε οτι ειναι αναλογη με τη θερμ ναρου (απο τη στιγμη που δεν υπαρχει ψυγ λοδιου)καθος το νερο περναει σε παραληλους αυλους με το λαδι μεσα απο το μπλοκ-μοτερ...και βεβαια μιλαμε υπο αριστες συνθικες λειτουργιας του κινητηρα Razz Razz Cool Laughing Laughing


FRENSH REVOLUTION-20516v 0-400 . . .
. . . κι ασε τους αλλους να σκανε 1000ευρα για αλογα ! ! !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Athens (Αθηνά)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206cc 1.6

Ένταξη: 11 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 570
Τόπος: Αιγάλεω

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιούλ 2008, 10:22:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παιδιαααα.... τσ τσ τσ..... για τη θερμοκρασία νερού λέω! Με το παραμικρό ανεβαίνει στους 100 βαθμούς!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιούλ 2008, 10:31:54    Θέμα δημοσίευσης: Re: Άνοδος της θερμοκρασίας Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Athens έγραψε:
Καλησπέρα παιδιά!

Θα ήθελα να θέσω μια απορία μου!

Τον τελευταίο καιρό έχω παρατηρήσει ότι ... η θερμοκρασία του κινητήρα ανεβαίνει με το παραμικρό! ότι και να κάνω! Τι στην πρώτη?Τι στην δευτέρα?Τι στην τετάρτη? Shocked
Μετα απο λίγο και όταν το αμάξι μείνει ακίνητο επανέρχετε στους 90

Γιατί έτσι?
Confused Confused


Αν μηλαμε τελικα για νερου, ΜΑΛΛΟΝ τοτε εχει χαλασει η πρωτη σκαλα (χαμηλη) του βεντιλατερ. Ακριβως το ιδιο ειχα παθει κ'εγω περσι το καλοκαιρι. Απλα αφηνει να αναινει η θερμοκρασια και μπαινει κατευθειαν η μεγαλη σκαλα και κατεβαζει παλι τη θερμοκρασια (και παει λεγοντας)

PS. Πληροφοριακα, τα 206cc του 2002 εχουν και δεικτη θερμοκρασιας λαδιου.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7131
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιούλ 2008, 11:48:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγω παντως με αυτον τον τιτλο νομιζα λεγαμε για τον καιρο Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
sfikas205 (ΓΙΑΝΝΗΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


PEUGEOT 205 1,6 (16v)

Ένταξη: 05 Μάρ 2007
Δημοσιεύσεις: 75
Τόπος: ΧΙΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιούλ 2008, 11:53:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

...ισως εχεις δικιο Στελιο αλλα Αθηνα νομιζω καλο θα ηταν να σου ελενξουν και τον θερμοστατη...


FRENSH REVOLUTION-20516v 0-400 . . .
. . . κι ασε τους αλλους να σκανε 1000ευρα για αλογα ! ! !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1755s (PHP: 77% - SQL: 23%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on