Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Athens (Αθηνά) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 206cc 1.6
Ένταξη: 11 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 570 Τόπος: Αιγάλεω
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούλ 2008, 20:55:06 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Άνοδος της θερμοκρασίας σε 206 1600 16ν |
|
|
Καλησπέρα παιδιά!
Θα ήθελα να θέσω μια απορία μου!
Τον τελευταίο καιρό έχω παρατηρήσει ότι ... η θερμοκρασία του κινητήρα ανεβαίνει με το παραμικρό! ότι και να κάνω! Τι στην πρώτη?Τι στην δευτέρα?Τι στην τετάρτη?
Μετα απο λίγο και όταν το αμάξι μείνει ακίνητο επανέρχετε στους 90
Γιατί έτσι?

 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sod (BASILHS) Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
 PUG 206 1.4 (8v) Βελτιωμενο στα σημεια
Ένταξη: 10 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 2079 Τόπος: athina - peristeri
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούλ 2008, 21:29:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ειναι λογικο αφου ειναι καλοκαιρι και η θερμοκρασια περιβαλοντοs ειναι υψηλη!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Athens (Αθηνά) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 206cc 1.6
Ένταξη: 11 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 570 Τόπος: Αιγάλεω
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούλ 2008, 22:01:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αρα να μην ανυσηχώ?οκ σε ευχαριστώ!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούλ 2008, 22:10:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
για πόση άνοδο μιλάμε;
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Athens (Αθηνά) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 206cc 1.6
Ένταξη: 11 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 570 Τόπος: Αιγάλεω
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούλ 2008, 22:17:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κοίταξε δεν φτάνει μέχρι τισ κόκκινες γραμμούλες λίγο πιο κάτω
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sfikas205 (ΓΙΑΝΝΗΣ) Νέος χρήστης

PEUGEOT 205 1,6 (16v)
Ένταξη: 05 Μάρ 2007 Δημοσιεύσεις: 75 Τόπος: ΧΙΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιούλ 2008, 08:37:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημερα.δε νομιζω οτι ειναι λογικο οταν το αμαξι κινητε να ανεβαινει η θερμ κιοταν ειναι ρελαντι να πεφτει...Οταν κινητε η πιεση του αερα που περναει μεσα απο τις κυψελες του ψυγειου το ψυχει...στο ρεραντι ψυχαται μονο απο βεντιλατερ...παλιοτερα ειχες αναφερει και παραξενο θοριβο στο μηχανοστασιο...για ελεγξε την ταπα της μηχανης...απο μεσα εχει σαπουνακια???
FRENSH REVOLUTION-20516v 0-400 . . .
. . . κι ασε τους αλλους να σκανε 1000ευρα για αλογα ! ! ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
soler (Παναγιω-Τάκης) Moderator
Τροπέτο 206 GTI
Ένταξη: 20 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 604
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιούλ 2008, 10:15:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όπως τα λέει ο Γιάννης από πάνω..
Το λογικό είναι να έχεις λίγο ανεβασμένη θερμοκρασία όταν το αμάξι δεν κινείται και μικρότερη όταν κινείται (σε χαλαρούς ρυθμούς έτσι; όχι ξέσκισμα) καθώς το ψυγείο ψύχεται καλύτερα. Τη μεγαλύτερη θερμοκρασία την βλέπεις βέβαια σε μποτιλιάρισμα ξεκίνα-σταμάτα όπου και το αμάξι ζορίζεται και δεν ψύχεται σωστά.
Και κατέβαινα το δρόμο σα να είμαι ο Per-Gunnar..
Μα που βρέθηκε μπροστά μου η φουρκέτα στα ρανταρ??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιούλ 2008, 11:20:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η επόμενη γραμμή μετά τους 90C είναι η γραμμή των 100C και η μεθεπόμενη των 110C (ανεβαίνει ανά 10C). Συνήθως δεν ανεβαίνει πάνω από τους 100C άντε να πάει 102-3C για λίγο και πέφτει. Εάν σε ακραίες συνθήκες ανέβει στους 110C τότε το βεντιλατέρ ανεβάζει ταχύτητα στο μάξιμουμ και ακούγεται καθαρά. Εάν ανεβαίνει μονίμως στους 110C αλλά δεν τους ξεπερνάει (111-112C είναι πιθανό να δείτε για πολύ λίγο) τότε σημαίνει ότι α) είναι καλοκαίρι με πολύ ζέστη και έχετε προηγουμένως πλακώσει αρκετά το μοτέρ (ο δείκτης θερμοκρασίας λαδιού -όσοι έχουν- δείχνει ψηλά), β) το παραφλού έχει κενά αέρος επειδή έχει λιγοστέψει για κάποιον λόγο ή επειδή μπάζει αέρα (και βγάζει παραφλού έστω και σε φυσαλίδες που δεν φαίνεται εύκολα με γυμνό μάτι) από κάπου, γ) η πρώτη σκάλα του βεντιλατέρ δεν δουλεύει και χρειάζεστε ηλεκτρολόγο (ή τον μηχανικό σας).
Εάν η θερμοκρασία νερού (παραφλού) ανεβαίνει επικίνδυνα φλερτάρωντας με την κόκκινη γραμμή τότε εκτός από τα παραπάνω, είναι πολύ πιθανόν πλέον να έχει κολλήσει ο θερμοστάτης σε μισάνοιχτη θέση (ευτυχώς γιατί αν μείνει στην κλειστή -σπάνια περίπτωση- πάει το μοτέρ) και δυσκολεύει την ροή του παραφλού. Το τελευταίο εάν συνδυαστεί με πλάκωμα σε καλοκαιρινή θερμοκρασία μπορεί να γίνει ζημιά.
Η θερμοκρασία που βλέπουμε να δείχνει περίπου 120C όταν σβήσουμε το μοτέρ μετά από πλάκωμα (που τα λάδια ζεστάθηκαν πολύ) και μετά από λίγο ξανανοίξουμε είναι φυσιολογική κατάσταση αλλά όχι και ωφέλιμη για την μακροζωία του κινητήρα. Γι αυτό και είναι καλό μετά από ένα παρατεταμένο πλάκωμα να αφήνουμε το μοτέρ να δουλέψει ρελαντί ή σε χαμηλές σαλ για 2-3 λεπτά (και παραπάνω εάν το καλοσκίσαμε) για να εξομαλυνθούν οι θερμοκρασίες σε όλα τα μέταλλα σε χαμηλότερο επίπεδο. Κάνει καλό καί στο λιπαντικό φιλμ που μένει στα μέταλλα καί στο παραφλού, αλλά και τελικά στα ίδια τα μέταλλα.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Athens (Αθηνά) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 206cc 1.6
Ένταξη: 11 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 570 Τόπος: Αιγάλεω
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιούλ 2008, 15:16:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πολυ ενδιαφέροντα όλα αυτά, εμένα φτάνει στους 110 στο μποτιλιάρισμα δεν το σιζιτάω καρφομένο στους 100 και μερικές φορες φτάνει τους 110. Τι να πώ θα ανοίξω το καπάκια να δώ για τα σαπουνάκια και να ελέγξω το παραφλού!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιούλ 2008, 16:23:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sfikas205 έγραψε: | Καλημερα.δε νομιζω οτι ειναι λογικο οταν το αμαξι κινητε να ανεβαινει η θερμ κιοταν ειναι ρελαντι να πεφτει...Οταν κινητε η πιεση του αερα που περναει μεσα απο τις κυψελες του ψυγειου το ψυχει...στο ρεραντι ψυχαται μονο απο βεντιλατερ...παλιοτερα ειχες αναφερει και παραξενο θοριβο στο μηχανοστασιο...για ελεγξε την ταπα της μηχανης...απο μεσα εχει σαπουνακια??? |
Επειδη μιλαμε για τη θερμοκρασια ΛΑΔΙΟΥ να πουμε μερικα facts.
Το αμαξι οσο το κινεις (ειδικα τωρα στη ζεστη) θα ανεβασει θερμοκρασια, τη στιγμη που θα το αφησεις ρελαντι σιγα σιγα θα κατεβει στους 90 (οπου ειναι η νορμαλ θερμ). ΟΣΟ και να το εχεις σκισει, τη στιγμη που το αφηνεις στο ρελαντι, η θερμικρασια ΛΑΔΙΟΥ θα ΚΑΤΕΒΕΙ στους 90.
Επειτα δεν ειναι φυσιολογικο να το σκιζεις και να πεφτει η θερμοκρασια λαδιου, και οταν το χαλαρωνεις να ανεβαινει....
Το ΑΝΤΙΘΕΤΟ σημβαινει με τι θερμοκρασια ΝΕΡΟΥ (παραφλου). Επειδη στις μεγαλες ταχυτητες χτηπαει περισσοτερος αερας το ψυγειο, η θερμικρασια πεφτει και αυτο γιατι το ψυγειο ψυχει ΑΜΕΣΑ το νερο και οχι το λαδι.
Αν δηλαδη πας πλακομενος στην εθνικη θα δεις τη θερμοκαρισα λαδιου ψηλα και νερου χαμηλα. Τη στιγμη που θα σταματξσεις και θα αφησεις σε ρελαντι, θα αρχισει να κατεβενει του λαδιου προς το 90 και του νερου θα ανεβει ΜΕΧΡΙ το σημειο που θα ανοιξει το βεντιλατερ. Μετα απο καποια ωρα θα επιστρεψουν και νερο και λαδι στα 90.
Απο την αλλη αμα κινεισαι με χαμηλη ταχυτητα καλοκαιρι σε μποτιλιαρισμα παλι ανεβαινει η θερμοκρασια γιατι 1) εχει ζεστη, 2) λογο μποτιλιαρισματος και χαμηλης ταχυτητας ΔΕΝ ψυχεται το ψυγειο επαρκος. Εκει δουλευουν υπερωριες τα βεντιλατερ. Αλλα και παλι αμα κατσεις ακινητος με ρελαντι η θερμικρασια λαδιου θα πεσει στους 90 και του νερου θα παιζει πανω κατω ανοιγοκλεινοντας περιοδικα το βεντιλατερ.
Κατα την αποψη μου, το αμαξι σου Αθηνα συμπεριφερεται νορμαλ, ισως θελει να τσεκαρεις ομως τη σταθμη του παραφλου

Έχει επεξεργασθεί από τον/την STELIOS στις Τετ 23 Ιούλ 2008, 16:40:49, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Athens (Αθηνά) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 206cc 1.6
Ένταξη: 11 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 570 Τόπος: Αιγάλεω
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιούλ 2008, 16:39:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΟΚ thank you στελιο αυτό θα κάνω! 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
soler (Παναγιω-Τάκης) Moderator
Τροπέτο 206 GTI
Ένταξη: 20 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 604
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιούλ 2008, 17:19:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
STELIOS έγραψε: |
Το αμαξι οσο το κινεις (ειδικα τωρα στη ζεστη) θα ανεβασει θερμοκρασια, τη στιγμη που θα το αφησεις ρελαντι σιγα σιγα θα κατεβει στους 90 (οπου ειναι η νορμαλ θερμ). ΟΣΟ και να το εχεις σκισει, τη στιγμη που το αφηνεις στο ρελαντι, η θερμικρασια ΛΑΔΙΟΥ θα ΚΑΤΕΒΕΙ στους 90.
Επειτα δεν ειναι φυσιολογικο να το σκιζεις και να πεφτει η θερμοκρασια λαδιου, και οταν το χαλαρωνεις να ανεβαινει....
Το ΑΝΤΙΘΕΤΟ σημβαινει με τι θερμοκρασια ΝΕΡΟΥ (παραφλου). Επειδη στις μεγαλες ταχυτητες χτηπαει περισσοτερος αερας το ψυγειο, η θερμικρασια πεφτει και αυτο γιατι το ψυγειο ψυχει ΑΜΕΣΑ το νερο και οχι το λαδι.
Αν δηλαδη πας πλακομενος στην εθνικη θα δεις τη θερμοκαρισα λαδιου ψηλα και νερου χαμηλα. Τη στιγμη που θα σταματξσεις και θα αφησεις σε ρελαντι, θα αρχισει να κατεβενει του λαδιου προς το 90 και του νερου θα ανεβει ΜΕΧΡΙ το σημειο που θα ανοιξει το βεντιλατερ. Μετα απο καποια ωρα θα επιστρεψουν και νερο και λαδι στα 90.
Απο την αλλη αμα κινεισαι με χαμηλη ταχυτητα καλοκαιρι σε μποτιλιαρισμα παλι ανεβαινει η θερμοκρασια γιατι 1) εχει ζεστη, 2) λογο μποτιλιαρισματος και χαμηλης ταχυτητας ΔΕΝ ψυχεται το ψυγειο επαρκος. Εκει δουλευουν υπερωριες τα βεντιλατερ. Αλλα και παλι αμα κατσεις ακινητος με ρελαντι η θερμικρασια λαδιου θα πεσει στους 90 και του νερου θα παιζει πανω κατω ανοιγοκλεινοντας περιοδικα το βεντιλατερ.
Κατα την αποψη μου, το αμαξι σου Αθηνα συμπεριφερεται νορμαλ, ισως θελει να τσεκαρεις ομως τη σταθμη του παραφλου |
Στέλιο το ίδιο πράγμα λέτε.
Τα προηγούμενα posts αναφέρονται σε θερμοκρασία νερού και όχι λαδιού.
Και κατέβαινα το δρόμο σα να είμαι ο Per-Gunnar..
Μα που βρέθηκε μπροστά μου η φουρκέτα στα ρανταρ??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιούλ 2008, 00:09:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
soler έγραψε: |
Στέλιο το ίδιο πράγμα λέτε.
Τα προηγούμενα posts αναφέρονται σε θερμοκρασία νερού και όχι λαδιού. |
Ναι ομως, ΑΛΛΑ λεει η Αθηνα και το ΑΝΤΙΘΕΤΟ καποιο αλλοι χωρις να αναφερει κανεις για ΠΟΙΑ θερμοκρασια μηλαει....
Μπορει να λεμε το διο αλλα τουλαχιστον να μηλαμε ξεκαθαρα ωστε να βγαζουμε και οι υπολοιποι νοημα.
Το "θερμοκρασια" γενικα δεν λεει τιποτα αφου στο καντραν εχει 2 ενδειξεις (νερο και λαδι) που δεν κινουνται παντα μαζι (προς την ιδια κατευθηνση).
Καλο ειναι να διευκρηνιζουμε...
ΥΓ. Παντως απο αυτα που περιεγραψε η Αθηνα, εγω καταλαβα πως μηλουσε για τη θερμοκρασια λαδιου (τερμα δεξια στο καντραν). Εξαλου αυτη ειναι η "αντιπροσωπευτικη" θερμοκρασια κινητηρα.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
soler (Παναγιω-Τάκης) Moderator
Τροπέτο 206 GTI
Ένταξη: 20 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 604
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιούλ 2008, 01:07:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ πάντως για νερού κατάλαβα. 
Και κατέβαινα το δρόμο σα να είμαι ο Per-Gunnar..
Μα που βρέθηκε μπροστά μου η φουρκέτα στα ρανταρ??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιούλ 2008, 06:37:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στέλιο, για νερό μιλάει η Αθηνά. Για θερμοκρασία νερού μιλάνε και οι υπόλοιποι. Εάν αναφέρεσαι στο δικό μου τόπικ που σε κάποια σημεία αναφέρω για θερμοκρασία λαδιού, τότε δεν έγινα κατανοητός (αν διαβάσεις από την αρχή το τόπικ και φτάσεις σε μένα θα με καταλάβεις). Εξάλλου δεν έχουν όλα τα μοντέλα 206 όργανο θερμ. λαδιού.
STELIOS έγραψε: |
...ΟΣΟ και να το εχεις σκισει, τη στιγμη που το αφηνεις στο ρελαντι, η θερμικρασια ΛΑΔΙΟΥ θα ΚΑΤΕΒΕΙ στους 90.
... |
Νερού μήπως εννοείς; Γιατί το λάδι εάν ανεβάσει 130+ χρειάζεται "έναν αιώνα" να πέσει τους 90C (κι αν θα πέσει τόσο γιατί τα μέταλλα θα έχουν πιάσει πολύ πιο υψηλές θερμοκρασίες), δε νομίζω να έχουν πολλοί τόσο χρόνο στην διάθεσή τους ώστε να το δουν να συμβαίνει (εγώ το είδα μία φορά -γύρω στους 105C, δηλ. περίπου στη μέση μεταξύ 90 και 115- που άφησα τον κινητήρα στο ρελαντί για 45 λεπτά με θερμοκρασία εκκίνησης τους 135C περίπου σύμφωνα με το -ανακριβές- οργανάκι). Επίσης ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ να μιλάμε για θερμοκρασίες λαδιού βασιζόμενοι στις ενδείξεις του καντράν μας γιατί αποδεδειγμένα στην πράξη είναι ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΣ (δηλ. διαφορετικές στον καθένα, σε ίδιες συνθήκες χρήσης, με ίδια λάδια - δοκιμασμένο και το έχουμε πει πολλές φορές). Οπότε το να έρθει κάποιος και να μας πει ότι όταν το πλακώνει βλέπει 140C και ένας άλλος να του πει ότι στο δικό του με ίδιες συνθήκες και ίδια λάδια δεν ανεβαίνει ποτέ πάνω από 120C άρα ο κινητήρας του 1ου έχει πρόβλημα, είναι άκυρο συμπέρασμα λόγω της ανακρίβειας του οργάνου.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sfikas205 (ΓΙΑΝΝΗΣ) Νέος χρήστης

PEUGEOT 205 1,6 (16v)
Ένταξη: 05 Μάρ 2007 Δημοσιεύσεις: 75 Τόπος: ΧΙΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιούλ 2008, 08:42:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημερα.Η Αθηνα δεν αναφερει πουθενα για συγγεκριμενο οργανο οσο για τη θερμ λαδιου μπορουμε να πουμε οτι ειναι αναλογη με τη θερμ ναρου (απο τη στιγμη που δεν υπαρχει ψυγ λοδιου)καθος το νερο περναει σε παραληλους αυλους με το λαδι μεσα απο το μπλοκ-μοτερ...και βεβαια μιλαμε υπο αριστες συνθικες λειτουργιας του κινητηρα 
FRENSH REVOLUTION-20516v 0-400 . . .
. . . κι ασε τους αλλους να σκανε 1000ευρα για αλογα ! ! ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Athens (Αθηνά) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 206cc 1.6
Ένταξη: 11 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 570 Τόπος: Αιγάλεω
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιούλ 2008, 10:22:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παιδιαααα.... τσ τσ τσ..... για τη θερμοκρασία νερού λέω! Με το παραμικρό ανεβαίνει στους 100 βαθμούς!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιούλ 2008, 10:31:54 Θέμα δημοσίευσης: Re: Άνοδος της θερμοκρασίας |
|
|
Athens έγραψε: | Καλησπέρα παιδιά!
Θα ήθελα να θέσω μια απορία μου!
Τον τελευταίο καιρό έχω παρατηρήσει ότι ... η θερμοκρασία του κινητήρα ανεβαίνει με το παραμικρό! ότι και να κάνω! Τι στην πρώτη?Τι στην δευτέρα?Τι στην τετάρτη?
Μετα απο λίγο και όταν το αμάξι μείνει ακίνητο επανέρχετε στους 90
Γιατί έτσι?
 |
Αν μηλαμε τελικα για νερου, ΜΑΛΛΟΝ τοτε εχει χαλασει η πρωτη σκαλα (χαμηλη) του βεντιλατερ. Ακριβως το ιδιο ειχα παθει κ'εγω περσι το καλοκαιρι. Απλα αφηνει να αναινει η θερμοκρασια και μπαινει κατευθειαν η μεγαλη σκαλα και κατεβαζει παλι τη θερμοκρασια (και παει λεγοντας)
PS. Πληροφοριακα, τα 206cc του 2002 εχουν και δεικτη θερμοκρασιας λαδιου.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιούλ 2008, 11:48:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω παντως με αυτον τον τιτλο νομιζα λεγαμε για τον καιρο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sfikas205 (ΓΙΑΝΝΗΣ) Νέος χρήστης

PEUGEOT 205 1,6 (16v)
Ένταξη: 05 Μάρ 2007 Δημοσιεύσεις: 75 Τόπος: ΧΙΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιούλ 2008, 11:53:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
...ισως εχεις δικιο Στελιο αλλα Αθηνα νομιζω καλο θα ηταν να σου ελενξουν και τον θερμοστατη...
FRENSH REVOLUTION-20516v 0-400 . . .
. . . κι ασε τους αλλους να σκανε 1000ευρα για αλογα ! ! ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|