Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Γιώργος (Delta89 1,5) (Γιώργος) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 24 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιαν 2008, 13:58:57 Θέμα δημοσίευσης: 206 - 1.4 8v - κόπηκε ιμάντας :( |
|
|
Καλησπέρα σε όλους!
Συγχαρητήρια για την σελίδα σας! Από την σύντομη περιήγησή μου σε αυτή, μου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση η τεχνογνωσία των φίλων-μελών και το πολύ καλό επίπεδο στην επικοινωνία σας.
Αν και κάτοχος ιταλικού αυτοκινήτου και φίλος της "ιταλική σχολής", έχω μία καλή φίλη με ένα Peugeot 206 1,4 8v του 2002.
Σήμερα και αφού σταμάτησε σε φανάρι, άκουσε από το χώρο του μοτέρ έναν θόρυβο σαν..."γουργουριτό" (!!!) και αμέσως μετά έσβησε η μηχανή.
Όσο και αν προσπάθησε δεν ξαναπήρε.
Γερανός -> μεταφορά στο συνεργείο και, μετά από κάποια ώρα το τηλεφώνημα του μηχανικού που της ανέφερε ότι "κόπηκε ο ιμάντας των εκκεντροφόρων ("του" βασικά)".
Με τις γνώσεις που έχω στα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα, αυτό σημαίνει ότι μοτέρ "τέλος".
Υπάρχει περίπτωση στο συγκεκριμένο μοτέρ και στην συγκεκριμένη περίπτωση η φίλη μου να γλιτώσει την αντικατάσταση;;;
Δηλαδή, υπάρχει πιθανότητα να χρειαστεί κάποιο καλό σέρβις-επισκευή (άνοιγμα και αντικατάσταση των βαλβίδων - έλεγχο των εκκεντροφόρων κτλ) ή αναγκαστικά πάμε και για πλήρη λύσιμο συνεπώς, καλύτερα άλλο μοτέρ;;;
Σε περίπτωση αντικατάστασης, τί κόστος μπορεί να φτάσει, μαζί με τα εργατικά;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιαν 2008, 14:14:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν έχω ιδέα αν φτιάχνεται το μοτέρ. Αυτό θα το απαντήσουν οι άλλοι. Αν μπορείς όμως, ρώτησε την πόσα χλμ είχε πάνω ο ιμάντας... Τον είχε αλλάξει ποτέ;
Στην περίπτωση της αντικατάστασης, για το ίδιο μοτέρ, μεταχείρα, θα πάει πολύ φτηνά... Κανά 500άρικο φαντάζομαι τελική τιμή.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιαν 2008, 14:29:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα πρέπει να ανοίξετε το μοτέρ για να δείτε σε τί κατάσταση είναι.
Βαλβίδες σίγουρα έχουν στραβώσει, φοβάμαι όμως και πιστόνια. Επίσης μπορεί να την έχουν ακούσει μέχρι και οι μπιέλες. Πάντα εξαρτάται από το πόση ώρα βαράγανε μεταξύ τους.
Αν υπάρχουν σοβαρά χτυπήματα στα πιστόνια (και όχι απλώς στραβωμένες βαλβίδες), είναι προτιμότερο να αγοράσετε ένα μεταχειρισμένο μοτέρ που αφού δεν θα χρειαστούν ούτε ηλεκτρκά, ούτε σασμάν μπορεί να βρεθεί ακόμα και με κόστος 200 ευρώ (υπάρχουν πολλά τέτοια μοτερ) έως 300 θα έλεγα το πολύ.
Αυτό που θα κοιτάξετε είναι το κόστος μηχανικού. Αν έχετε δικό σας, η όλη δουλειά δεν είναι και τόσο μεγάλη. Ηλεκτρολόγο ΔΕΝ θα χρειαστείτε και αν λείπει κανένας αισθητήρας τον παίρνετε από το παλιό μοτερ (+ ότι όλα αυτά τα ανταλλακτικά θα μείνουν στην καβάντζα για μελλοντικές βλάβες)
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Γιώργος (Delta89 1,5) (Γιώργος) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 24 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιαν 2008, 14:42:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όταν το αγόρασε είχε 83.000 και τώρα 140.000. Σε δύο χρόνια όλα αυτά!
Απ'ότι μου είπε δεν είχε αλλάξει σε αυτό το χρονικό διάστημα ιμάντες... Και επίσης δεν γνωρίζει αν και πότε τους άλλαξε ο προηγούμενος... Δυστυχώς.
Συνεπώς πρώτο βήμα άνοιγμα μοτέρ και έλεγχος-εκτίμηση ζημιάς...
Βέβαια θα της πω να ρωτήσει πόσο θα κοστίσει η εκτίμηση χωρίς άλλη εργασία!
Τα 300 ευρώ πιστεύω ότι είναι καλή τιμή και στην τελική δεν μπλέκει και καθόλου με ανοίγματα και με ποιός ξέρει τί άλλο που μπορεί να της πει και ο μηχανικός!
Για να δούμε το απόγευμα τί θα τις πουν! Θα σας ενημερώσω σχετικά μόλις μάθω και εγώ...
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιαν 2008, 15:36:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιώργος (Delta89 1,5) έγραψε: | Όταν το αγόρασε είχε 83.000 και τώρα 140.000. Σε δύο χρόνια όλα αυτά!
|
Εγώ στα 135.000χλμ έχω προγραμματίσει να τον αλλάξω για δεύτερη φορά πάντως... Μάλλον δεν είχε αλλαχτεί ποτέ 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giannis27 (Σερραίος) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rc !!
Ένταξη: 18 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 1033 Τόπος: serres
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιαν 2008, 16:57:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αστο πανε για αλλο μοτερ κατευθειαν!
ακομα κ αν σου πει οτι τα πιστονια κ μπιελες δεν επαθαν ζημια κ οτι θα χρειαστεις μονο επισκευει μονο στο κεφαλαρι!
αν κανεις επισκευει στο κεφαλαρι το μοτερ θα φρακαρει τωρα το ποτε ειναι σχετικο κ εξαρταται απο τα χιλιομετρα που εχει ο κινητηρας!
μπορει να σου φρακαρει σε ενα μηνα μπορει σε 6 μηνες εξαρταται απο το ποσο φαγωμενα ειναι τα κουζινετα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιαν 2008, 21:54:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι θα πει θα φρακάρει τι είναι αυτό καινούργιο πάλι??
Επειδή έχει κάποια χιλιόμετρα δεν πάει να πει πως το πετάμε.
Αλλάζεις 8 βαλβίδες τσιμουχάκια και κάνεις άλλα τόσα χιλιόμετρα χωρίς κανένα πρόβλημα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
oresths (ΟΡΕΣΤΗΣ) Μόλις έγραψα

 PEUGEOT 205
Ένταξη: 10 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 42 Τόπος: ΓΡΕΒΕΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιαν 2008, 22:41:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρε παιδια αφου λεει ηταν στο φαναρι λογικα ιταν κ στο ρελαντι οποτε το πολυ να σταβωσαν κανα δυο βαλβιδες 
PUG 205 1.6 16v |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pug306 (θωμας) Νέος χρήστης

 Peugeot 306 1.4 (8v)sp
Ένταξη: 16 Δεκ 2007 Δημοσιεύσεις: 66 Τόπος: κεφαλλονια
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιαν 2008, 23:12:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε ανοιξετο σε ενα συνεργειο να δεις τη ζημια εχει προκληθει,το πιθανοτερο επειδη ηταν ρελαντι να τις γλητοσες τις βαλβιδες αλλα φοβαμε οτι εχει γινει ζημια λογο του θορυβου , που ανεφερες!!!
τελος παντων,αντικατασταση σε χτυπημενες βαλβιδες,ενα ρουλεμαν τεντοτηρα ενα υμαντα χρονισμου και ετοιμος.αλλη φορα μεγαλυτερη προσοχη στα σερβις για να προλαμβανεις τις ζημιες.
Κουραγιο 
Ι ΤURN THE PETALO WITHOUT TOMORROW |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
oresths (ΟΡΕΣΤΗΣ) Μόλις έγραψα

 PEUGEOT 205
Ένταξη: 10 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 42 Τόπος: ΓΡΕΒΕΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιαν 2008, 23:32:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pug306 έγραψε: | Φιλε ανοιξετο σε ενα συνεργειο να δεις τη ζημια εχει προκληθει,το πιθανοτερο επειδη ηταν ρελαντι να τις γλητοσες τις βαλβιδες αλλα φοβαμε οτι εχει γινει ζημια λογο του θορυβου , που ανεφερες!!!
τελος παντων,αντικατασταση σε χτυπημενες βαλβιδες,ενα ρουλεμαν τεντοτηρα ενα υμαντα χρονισμου και ετοιμος.αλλη φορα μεγαλυτερη προσοχη στα σερβις για να προλαμβανεις τις ζημιες.
Κουραγιο  |
+1
PUG 205 1.6 16v |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιαν 2008, 01:12:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
H συνηθεστερη ζημια για τετοιου ειδους ατυχια ειναι οι στραβωμενες βαλβιδες, ειδικα αφου αυτο συναιβει (κατα πασα πιθανοτητα) στο ρελαντι.
Μεταξυ 83.000 και 140.000 μεσολαβουν 60.000 χλμ.... και μην εχοντας τσεκαρει τη συντηρηση ειχε γινει απο τον 1ο ιδιοκτητη, μαλλον αναμενομενο ειναι. Αν θυμαμαι καλα η Peugeot προτεινει αλλαγη ιμαντα στα 90.000 ??? Αν και οι περισσοτεροι τον αλλαζουν προεραιτικα στα 60.000.
Αν ειχε αλλαχτει στα 60.000 τοτε στα 140.000 πρεπει να ηταν κατω απο το επισημο οριο του. Ομως συνηθος αυτα δεν σπανε πιο νωρις (οταν το εργοστασιο δινει διαρκει ζωης 90.000 αυτο σημαινει οτι η πραγματικη ζωη του ιμαντα ειναι κατι πραπανω ~ 100-105) οποτε ΜΑΛΛΟΝ δεν ειχε αλλαχτει ποτε.
Παντως ΑΝ το προβλημα ειναι μονο η βαλβιδες, τοτε δεν συνφερει και πραγματικα δεν χρειαζεται η αλλαγη μοτερ.
Επισης το παρον Topic θα πρεπει να μεταφερθει στις βλαβες-επισκευες....
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Γιώργος (Delta89 1,5) (Γιώργος) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 24 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιαν 2008, 10:16:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kαλημέρα σε όλους!
Τελικά το αυτοκίνητο πήγε σε συνεργείο έμπιστου ανθρώπου.
Ανοίχτηκε το μοτέρ και έγινε ο έλεγχος.
Διάγνωση:
-Όχι μεγάλη ζημια
Επισκευή:
-Πλάνισμα καπακιού (!!!)*
-Αλλαγή όλων των βαλβίδων (συνεπώς και τσιμουχάκια πιστεύω)
Κόστος:
-Δεν είπε...(αυτό προσωπικά πάντα με άνχωνε στα συνεργεία.Το "δεν πάει πολύ","θα τα βρούμε"...)
Ευελπιστώ να γίνει και αντικατάσταση του ρουλεμάν (όπως ανέφερε ο pug306), μαζί με τους ιμάντες.
Και πράγματι κατέληξαν στο ότι οι ιμάντες ΔΕΝ έχουν αλλαχτεί ποτέ (SnakeMJK-Stelios)...
*Nα ρωτήσω και κάτι άλλο... Αυτό σχετικά με το πλάνισμα...
Θα πλανίσει δηλαδή τους διαδρόμους των βαλβίδων και περιμετρικά εκεί που σφραγίζουν οι βαλβίδες;
Ή παίζει και το υπόλοιπο καπάκι;
Ή ίσως και τίποτα;
To κόστος; Mόνο για το πλάνισμα, δεν πάει περίπου 80€+; Συν ανταλλακτικά (βαλβίδες-τσιμουχάκια) + εργατικά για αυτή τη διαδικασία = δεν θα βγει όσο ένα μοτερ αντικατάτασης (200+€); Ή κάνω λάθος...
Τους ιμάντες-ρουλεμάν τα θεωρώ έξτρα και must.
Bασικά τα αναφέρω τα παραπάνω για να δούμε μήπως, στην τελική και δεν αξίζει η επισκευή...
Υ.Γ: Σχετικά με την προσοχή στα σέρβις ' το καλό είναι ότι η οδηγός του αυτοκινήτου (Σοφία) διαβάζει τη σελίδα και το έχει πάρει πολύ σοβαρά το όλο θέμα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιαν 2008, 12:06:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πριν κανετε οτιδηποτε καλο ειναι να συμφωνησεται σε μια τιμη για την επισκευη.
Ειναι πανευκολο να σου πουν "ναι μωρε, ενταξει δεν ειναι πολλα..." και στο τελος να σου πεταξει ενα ποσο και μια ατακα του στιλ "...ε χρειαστικε και κατι παραπανω, και αυτο και εκεινο κτλ...".
Εκτως απο παρεξηγησεις που μπορουν να προκηψουν, θα ξερεις να αξιζει η αλλαγη μοτερ ή οχι. Εχοντας υποψη οτι εχει και 140.000χλμ (οχι οτι ειναι παρα πολλα), βρισκεις πολλα μεταχηρισμενα μοτερ στην αγορα με τα μισα αυτων.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pug306 (θωμας) Νέος χρήστης

 Peugeot 306 1.4 (8v)sp
Ένταξη: 16 Δεκ 2007 Δημοσιεύσεις: 66 Τόπος: κεφαλλονια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιαν 2008, 13:32:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλα τα λετε, εαν κανεις φρεζα στις εδρες των βαλβιδων τοτε θα γινει σωστη δουλεια!αλλα το προβλημα οτι θα την ακουσουν ποιο γρηγορα τα ελατηρια των πιστονιων(θα πεσει ποιο γρηγορα το μοτερ)λογο οτι θα ανεβαση συμπιεση με τη δουλεια του καπακιου και δεν θα αντεξη το μοτερακι σου με τα χιλιομετρα που εχει!!!!!!! 
Ι ΤURN THE PETALO WITHOUT TOMORROW |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιαν 2008, 17:10:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
giannis27 έγραψε: | ...... στο κεφαλαρι ..........! |
Σιγα μην παθει και ζημια ο σταυρος Αγιας παρασκευης.....
Λογικα αμα ανοιχτει θα φανει το τι και πως....στην τελικη οπως προαναφερθηκε δεν της εσπασε ενω οδηγουσε στον κοφτη ωστε μονο απο την φορα του βολαν να κανει ολοκληρωτικη ζημια..... [/b] |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giannis27 (Σερραίος) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rc !!
Ένταξη: 18 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 1033 Τόπος: serres
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιαν 2008, 19:10:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pug306 έγραψε: | Καλα τα λετε, εαν κανεις φρεζα στις εδρες των βαλβιδων τοτε θα γινει σωστη δουλεια!αλλα το προβλημα οτι θα την ακουσουν ποιο γρηγορα τα ελατηρια των πιστονιων(θα πεσει ποιο γρηγορα το μοτερ)λογο οτι θα ανεβαση συμπιεση με τη δουλεια του καπακιου και δεν θα αντεξη το μοτερακι σου με τα χιλιομετρα που εχει!!!!!!!  |
+100000000000000000000000000000000000000000000000000000
κ καλα αν την ακουσουν λιγο τα ελλατηρια!απλα θα πεσει λιγο αντε κ να καιει λιγο λαδακι!
τα κουζινετα τα σκευτηκε κανεις?
κ εγω στην αλφα επαθα το ιδιο κοπηκε ο υμαντας κ ολοι μου ελεγαν καντο επισκευει κ θα γινει καινουργιο!καπου στο χιλιαρικο μας ειχε βγει η επισκευει στην κεφαλη με βαλβιδες κ τα συναφη κ μετα απο 60.000 εκανε ενα μεγαλο μπαμ κ τελος !οταν ανοιχτηκε ο κινητηρας ειδαμε μαλλον ψαχναμε να βρουμε που πηγαν τα τρια απο τα 4 κουζινετα!
οχι στροφαλος οχι πιστονια ολα σαλατα εγιναν!
το πρωτο πραγμα που μας ελεγαν στην σχολη ηταν αυτο ποτε δεν κανεις επισκευει στην κεφαλη χωρις να κανεις κ την απαραιτητη επισκευει κατω(κουζινετα)!
επισης απο τις πολλες εξυπναδες που κανουν μερικοι σουπερ μηχανικοι ειναι το οτι ανοιγουν καρτερ κ βγαζουν τα κουζινετα για να τα δουν αν ειναι σε καλη κατασταση κ ξανα βαζουν τα ιδια !κ σου λενε μετα αστερι το μοτερ πεντακαθαρα τα κουζινετα κ μετα απο λιγο καιρο το κλαις το μοτερ  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιαν 2008, 22:18:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
giannis27 έγραψε: | pug306 έγραψε: | Καλα τα λετε, εαν κανεις φρεζα στις εδρες των βαλβιδων τοτε θα γινει σωστη δουλεια!αλλα το προβλημα οτι θα την ακουσουν ποιο γρηγορα τα ελατηρια των πιστονιων(θα πεσει ποιο γρηγορα το μοτερ)λογο οτι θα ανεβαση συμπιεση με τη δουλεια του καπακιου και δεν θα αντεξη το μοτερακι σου με τα χιλιομετρα που εχει!!!!!!!  |
+100000000000000000000000000000000000000000000000000000
κ καλα αν την ακουσουν λιγο τα ελλατηρια!απλα θα πεσει λιγο αντε κ να καιει λιγο λαδακι!
τα κουζινετα τα σκευτηκε κανεις?
κ εγω στην αλφα επαθα το ιδιο κοπηκε ο υμαντας κ ολοι μου ελεγαν καντο επισκευει κ θα γινει καινουργιο!καπου στο χιλιαρικο μας ειχε βγει η επισκευει στην κεφαλη με βαλβιδες κ τα συναφη κ μετα απο 60.000 εκανε ενα μεγαλο μπαμ κ τελος !οταν ανοιχτηκε ο κινητηρας ειδαμε μαλλον ψαχναμε να βρουμε που πηγαν τα τρια απο τα 4 κουζινετα!
οχι στροφαλος οχι πιστονια ολα σαλατα εγιναν!
το πρωτο πραγμα που μας ελεγαν στην σχολη ηταν αυτο ποτε δεν κανεις επισκευει στην κεφαλη χωρις να κανεις κ την απαραιτητη επισκευει κατω(κουζινετα)!
επισης απο τις πολλες εξυπναδες που κανουν μερικοι σουπερ μηχανικοι ειναι το οτι ανοιγουν καρτερ κ βγαζουν τα κουζινετα για να τα δουν αν ειναι σε καλη κατασταση κ ξανα βαζουν τα ιδια !κ σου λενε μετα αστερι το μοτερ πεντακαθαρα τα κουζινετα κ μετα απο λιγο καιρο το κλαις το μοτερ  |
Έχετε τρελαθεί έτσι.
Τι είναι αυτά που λέτε από πότε κάνουμε γενική επισκευή σε ένα μοτέρ επειδή στράβωσε βαλβίδες. Ένα πλάνισμα για να καθαρίσει το καπάκι θα κάνει όχι για να ανεβάσει συμπίεση. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pug306 (θωμας) Νέος χρήστης

 Peugeot 306 1.4 (8v)sp
Ένταξη: 16 Δεκ 2007 Δημοσιεύσεις: 66 Τόπος: κεφαλλονια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιαν 2008, 22:24:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
με 140000 χλμ ομως το μοτερ εχει αρχισει και περνει την καθοδο του,και απλος με το να κανει τετοια δουλεια στο καπακι θα τα πεξει πολυ ποιο γρηγορα,και αυτο ειναι δεδομενο μαστορα!!!! η συμπιεση θα κανει σωστα την ζημια της στα ελατηρια.
Ι ΤURN THE PETALO WITHOUT TOMORROW |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιαν 2008, 22:31:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ε δεν είμαστε καλά με 140000χλμ παίρνει την κάθοδο.
Ποιος το λέει πως είναι δεδομένο που το γράφει αυτό ???
Αν είναι έτσι όταν θα φτάνει τα 100000χλμ το μοτέρ και πάθει κάτι να το πετάμε.
Για τους σημερινούς κινητήρες αυτά τα χιλιόμετρα δεν είναι τίποτα , έχω δει και με 180000χλμ και με 250000χλμ και δούλευε άψογα χωρίς κανένα πρόβλημα χωρίς να έχει κάνει επισκευή. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pug306 (θωμας) Νέος χρήστης

 Peugeot 306 1.4 (8v)sp
Ένταξη: 16 Δεκ 2007 Δημοσιεύσεις: 66 Τόπος: κεφαλλονια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιαν 2008, 22:36:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αλλο τη κανουμε εμεις και αλλο τη ισχυει,δηλαδη εχει την ιδια συμπιεση ενα μοτερ με 50000χλμ σε συγκριση με ενα με 150000χλμ και την ιδια αποδοση ισχυος?για να καταλαβω?
και το δικο μου εχει 170000χλμ και ετσι και φτιαξω μονο το καπακι εκει που θα δουλευε μεχρι τα 250000χλμ δεν θα φτασει ουτε τα μισα!!!!
Ι ΤURN THE PETALO WITHOUT TOMORROW |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|