PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - 1.4 8v - κόπηκε ιμάντας :(
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Γιώργος (Delta89 1,5) (Γιώργος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 24 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιαν 2008, 13:58:57    Θέμα δημοσίευσης: 206 - 1.4 8v - κόπηκε ιμάντας :( Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα σε όλους!

Συγχαρητήρια για την σελίδα σας! Από την σύντομη περιήγησή μου σε αυτή, μου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση η τεχνογνωσία των φίλων-μελών και το πολύ καλό επίπεδο στην επικοινωνία σας.

Αν και κάτοχος ιταλικού αυτοκινήτου και φίλος της "ιταλική σχολής", έχω μία καλή φίλη με ένα Peugeot 206 1,4 8v του 2002.

Σήμερα και αφού σταμάτησε σε φανάρι, άκουσε από το χώρο του μοτέρ έναν θόρυβο σαν..."γουργουριτό" (!!!) και αμέσως μετά έσβησε η μηχανή.
Όσο και αν προσπάθησε δεν ξαναπήρε.

Γερανός -> μεταφορά στο συνεργείο και, μετά από κάποια ώρα το τηλεφώνημα του μηχανικού που της ανέφερε ότι "κόπηκε ο ιμάντας των εκκεντροφόρων ("του" βασικά)".

Με τις γνώσεις που έχω στα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα, αυτό σημαίνει ότι μοτέρ "τέλος".

Υπάρχει περίπτωση στο συγκεκριμένο μοτέρ και στην συγκεκριμένη περίπτωση η φίλη μου να γλιτώσει την αντικατάσταση;;;

Δηλαδή, υπάρχει πιθανότητα να χρειαστεί κάποιο καλό σέρβις-επισκευή (άνοιγμα και αντικατάσταση των βαλβίδων - έλεγχο των εκκεντροφόρων κτλ) ή αναγκαστικά πάμε και για πλήρη λύσιμο συνεπώς, καλύτερα άλλο μοτέρ;;;

Σε περίπτωση αντικατάστασης, τί κόστος μπορεί να φτάσει, μαζί με τα εργατικά;


Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5109
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιαν 2008, 14:14:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν έχω ιδέα αν φτιάχνεται το μοτέρ. Αυτό θα το απαντήσουν οι άλλοι. Αν μπορείς όμως, ρώτησε την πόσα χλμ είχε πάνω ο ιμάντας... Τον είχε αλλάξει ποτέ;

Στην περίπτωση της αντικατάστασης, για το ίδιο μοτέρ, μεταχείρα, θα πάει πολύ φτηνά... Κανά 500άρικο φαντάζομαι τελική τιμή.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιαν 2008, 14:29:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα πρέπει να ανοίξετε το μοτέρ για να δείτε σε τί κατάσταση είναι.
Βαλβίδες σίγουρα έχουν στραβώσει, φοβάμαι όμως και πιστόνια. Επίσης μπορεί να την έχουν ακούσει μέχρι και οι μπιέλες. Πάντα εξαρτάται από το πόση ώρα βαράγανε μεταξύ τους.

Αν υπάρχουν σοβαρά χτυπήματα στα πιστόνια (και όχι απλώς στραβωμένες βαλβίδες), είναι προτιμότερο να αγοράσετε ένα μεταχειρισμένο μοτέρ που αφού δεν θα χρειαστούν ούτε ηλεκτρκά, ούτε σασμάν μπορεί να βρεθεί ακόμα και με κόστος 200 ευρώ (υπάρχουν πολλά τέτοια μοτερ) έως 300 θα έλεγα το πολύ.

Αυτό που θα κοιτάξετε είναι το κόστος μηχανικού. Αν έχετε δικό σας, η όλη δουλειά δεν είναι και τόσο μεγάλη. Ηλεκτρολόγο ΔΕΝ θα χρειαστείτε και αν λείπει κανένας αισθητήρας τον παίρνετε από το παλιό μοτερ (+ ότι όλα αυτά τα ανταλλακτικά θα μείνουν στην καβάντζα για μελλοντικές βλάβες)



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Γιώργος (Delta89 1,5) (Γιώργος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 24 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιαν 2008, 14:42:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όταν το αγόρασε είχε 83.000 και τώρα 140.000. Σε δύο χρόνια όλα αυτά!

Απ'ότι μου είπε δεν είχε αλλάξει σε αυτό το χρονικό διάστημα ιμάντες... Και επίσης δεν γνωρίζει αν και πότε τους άλλαξε ο προηγούμενος... Δυστυχώς. Sad



Συνεπώς πρώτο βήμα άνοιγμα μοτέρ και έλεγχος-εκτίμηση ζημιάς...
Βέβαια θα της πω να ρωτήσει πόσο θα κοστίσει η εκτίμηση χωρίς άλλη εργασία!

Τα 300 ευρώ πιστεύω ότι είναι καλή τιμή και στην τελική δεν μπλέκει και καθόλου με ανοίγματα και με ποιός ξέρει τί άλλο που μπορεί να της πει και ο μηχανικός!

Για να δούμε το απόγευμα τί θα τις πουν! Θα σας ενημερώσω σχετικά μόλις μάθω και εγώ...

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον! Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5109
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιαν 2008, 15:36:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιώργος (Delta89 1,5) έγραψε:
Όταν το αγόρασε είχε 83.000 και τώρα 140.000. Σε δύο χρόνια όλα αυτά!


Εγώ στα 135.000χλμ έχω προγραμματίσει να τον αλλάξω για δεύτερη φορά πάντως... Μάλλον δεν είχε αλλαχτεί ποτέ Sad


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
giannis27 (Σερραίος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 rc !!

Ένταξη: 18 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 1033
Τόπος: serres

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιαν 2008, 16:57:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αστο πανε για αλλο μοτερ κατευθειαν!
ακομα κ αν σου πει οτι τα πιστονια κ μπιελες δεν επαθαν ζημια κ οτι θα χρειαστεις μονο επισκευει μονο στο κεφαλαρι!
αν κανεις επισκευει στο κεφαλαρι το μοτερ θα φρακαρει τωρα το ποτε ειναι σχετικο κ εξαρταται απο τα χιλιομετρα που εχει ο κινητηρας!
μπορει να σου φρακαρει σε ενα μηνα μπορει σε 6 μηνες εξαρταται απο το ποσο φαγωμενα ειναι τα κουζινετα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιαν 2008, 21:54:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τι θα πει θα φρακάρει τι είναι αυτό καινούργιο πάλι??
Επειδή έχει κάποια χιλιόμετρα δεν πάει να πει πως το πετάμε.
Αλλάζεις 8 βαλβίδες τσιμουχάκια και κάνεις άλλα τόσα χιλιόμετρα χωρίς κανένα πρόβλημα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
oresths (ΟΡΕΣΤΗΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


PEUGEOT 205

Ένταξη: 10 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 42
Τόπος: ΓΡΕΒΕΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιαν 2008, 22:41:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ρε παιδια αφου λεει ηταν στο φαναρι λογικα ιταν κ στο ρελαντι οποτε το πολυ να σταβωσαν κανα δυο βαλβιδες Exclamation


PUG 205 1.6 16v
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
pug306 (θωμας)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 306 1.4 (8v)sp

Ένταξη: 16 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 66
Τόπος: κεφαλλονια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιαν 2008, 23:12:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλε ανοιξετο σε ενα συνεργειο να δεις τη ζημια εχει προκληθει,το πιθανοτερο επειδη ηταν ρελαντι να τις γλητοσες τις βαλβιδες αλλα φοβαμε οτι εχει γινει ζημια λογο του θορυβου , που ανεφερες!!!
τελος παντων,αντικατασταση σε χτυπημενες βαλβιδες,ενα ρουλεμαν τεντοτηρα ενα υμαντα χρονισμου και ετοιμος.αλλη φορα μεγαλυτερη προσοχη στα σερβις για να προλαμβανεις τις ζημιες.
Κουραγιο Thumb Left


Ι ΤURN THE PETALO WITHOUT TOMORROW
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
oresths (ΟΡΕΣΤΗΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


PEUGEOT 205

Ένταξη: 10 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 42
Τόπος: ΓΡΕΒΕΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιαν 2008, 23:32:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pug306 έγραψε:
Φιλε ανοιξετο σε ενα συνεργειο να δεις τη ζημια εχει προκληθει,το πιθανοτερο επειδη ηταν ρελαντι να τις γλητοσες τις βαλβιδες αλλα φοβαμε οτι εχει γινει ζημια λογο του θορυβου , που ανεφερες!!!
τελος παντων,αντικατασταση σε χτυπημενες βαλβιδες,ενα ρουλεμαν τεντοτηρα ενα υμαντα χρονισμου και ετοιμος.αλλη φορα μεγαλυτερη προσοχη στα σερβις για να προλαμβανεις τις ζημιες.
Κουραγιο Thumb Left


+1


PUG 205 1.6 16v
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιαν 2008, 01:12:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

H συνηθεστερη ζημια για τετοιου ειδους ατυχια ειναι οι στραβωμενες βαλβιδες, ειδικα αφου αυτο συναιβει (κατα πασα πιθανοτητα) στο ρελαντι.

Μεταξυ 83.000 και 140.000 μεσολαβουν 60.000 χλμ.... και μην εχοντας τσεκαρει τη συντηρηση ειχε γινει απο τον 1ο ιδιοκτητη, μαλλον αναμενομενο ειναι. Αν θυμαμαι καλα η Peugeot προτεινει αλλαγη ιμαντα στα 90.000 ??? Αν και οι περισσοτεροι τον αλλαζουν προεραιτικα στα 60.000.
Αν ειχε αλλαχτει στα 60.000 τοτε στα 140.000 πρεπει να ηταν κατω απο το επισημο οριο του. Ομως συνηθος αυτα δεν σπανε πιο νωρις (οταν το εργοστασιο δινει διαρκει ζωης 90.000 αυτο σημαινει οτι η πραγματικη ζωη του ιμαντα ειναι κατι πραπανω ~ 100-105) οποτε ΜΑΛΛΟΝ δεν ειχε αλλαχτει ποτε.

Παντως ΑΝ το προβλημα ειναι μονο η βαλβιδες, τοτε δεν συνφερει και πραγματικα δεν χρειαζεται η αλλαγη μοτερ.

Επισης το παρον Topic θα πρεπει να μεταφερθει στις βλαβες-επισκευες....


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Γιώργος (Delta89 1,5) (Γιώργος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 24 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιαν 2008, 10:16:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kαλημέρα σε όλους!

Τελικά το αυτοκίνητο πήγε σε συνεργείο έμπιστου ανθρώπου.

Ανοίχτηκε το μοτέρ και έγινε ο έλεγχος.

Διάγνωση:
-Όχι μεγάλη ζημια

Επισκευή:
-Πλάνισμα καπακιού (!!!)*
-Αλλαγή όλων των βαλβίδων (συνεπώς και τσιμουχάκια πιστεύω)

Κόστος:
-Δεν είπε...(αυτό προσωπικά πάντα με άνχωνε στα συνεργεία.Το "δεν πάει πολύ","θα τα βρούμε"...)


Ευελπιστώ να γίνει και αντικατάσταση του ρουλεμάν (όπως ανέφερε ο pug306), μαζί με τους ιμάντες.

Και πράγματι κατέληξαν στο ότι οι ιμάντες ΔΕΝ έχουν αλλαχτεί ποτέ (SnakeMJK-Stelios)...


*Nα ρωτήσω και κάτι άλλο... Αυτό σχετικά με το πλάνισμα...

Θα πλανίσει δηλαδή τους διαδρόμους των βαλβίδων και περιμετρικά εκεί που σφραγίζουν οι βαλβίδες;
Ή παίζει και το υπόλοιπο καπάκι;
Ή ίσως και τίποτα;

To κόστος; Mόνο για το πλάνισμα, δεν πάει περίπου 80€+; Συν ανταλλακτικά (βαλβίδες-τσιμουχάκια) + εργατικά για αυτή τη διαδικασία = δεν θα βγει όσο ένα μοτερ αντικατάτασης (200+€); Ή κάνω λάθος...

Τους ιμάντες-ρουλεμάν τα θεωρώ έξτρα και must.

Bασικά τα αναφέρω τα παραπάνω για να δούμε μήπως, στην τελική και δεν αξίζει η επισκευή...



Υ.Γ: Σχετικά με την προσοχή στα σέρβις ' το καλό είναι ότι η οδηγός του αυτοκινήτου (Σοφία) διαβάζει τη σελίδα και το έχει πάρει πολύ σοβαρά το όλο θέμα Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιαν 2008, 12:06:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πριν κανετε οτιδηποτε καλο ειναι να συμφωνησεται σε μια τιμη για την επισκευη.
Ειναι πανευκολο να σου πουν "ναι μωρε, ενταξει δεν ειναι πολλα..." και στο τελος να σου πεταξει ενα ποσο και μια ατακα του στιλ "...ε χρειαστικε και κατι παραπανω, και αυτο και εκεινο κτλ...".
Εκτως απο παρεξηγησεις που μπορουν να προκηψουν, θα ξερεις να αξιζει η αλλαγη μοτερ ή οχι. Εχοντας υποψη οτι εχει και 140.000χλμ (οχι οτι ειναι παρα πολλα), βρισκεις πολλα μεταχηρισμενα μοτερ στην αγορα με τα μισα αυτων.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pug306 (θωμας)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 306 1.4 (8v)sp

Ένταξη: 16 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 66
Τόπος: κεφαλλονια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιαν 2008, 13:32:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλα τα λετε, εαν κανεις φρεζα στις εδρες των βαλβιδων τοτε θα γινει σωστη δουλεια!αλλα το προβλημα οτι θα την ακουσουν ποιο γρηγορα τα ελατηρια των πιστονιων(θα πεσει ποιο γρηγορα το μοτερ)λογο οτι θα ανεβαση συμπιεση με τη δουλεια του καπακιου και δεν θα αντεξη το μοτερακι σου με τα χιλιομετρα που εχει!!!!!!! Question


Ι ΤURN THE PETALO WITHOUT TOMORROW
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιαν 2008, 17:10:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

giannis27 έγραψε:
...... στο κεφαλαρι ..........!


Σιγα μην παθει και ζημια ο σταυρος Αγιας παρασκευης..... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Λογικα αμα ανοιχτει θα φανει το τι και πως....στην τελικη οπως προαναφερθηκε δεν της εσπασε ενω οδηγουσε στον κοφτη ωστε μονο απο την φορα του βολαν να κανει ολοκληρωτικη ζημια..... Wink [/b]
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
giannis27 (Σερραίος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 rc !!

Ένταξη: 18 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 1033
Τόπος: serres

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιαν 2008, 19:10:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pug306 έγραψε:
Καλα τα λετε, εαν κανεις φρεζα στις εδρες των βαλβιδων τοτε θα γινει σωστη δουλεια!αλλα το προβλημα οτι θα την ακουσουν ποιο γρηγορα τα ελατηρια των πιστονιων(θα πεσει ποιο γρηγορα το μοτερ)λογο οτι θα ανεβαση συμπιεση με τη δουλεια του καπακιου και δεν θα αντεξη το μοτερακι σου με τα χιλιομετρα που εχει!!!!!!! Question



+100000000000000000000000000000000000000000000000000000
κ καλα αν την ακουσουν λιγο τα ελλατηρια!απλα θα πεσει λιγο αντε κ να καιει λιγο λαδακι!
τα κουζινετα τα σκευτηκε κανεις?
κ εγω στην αλφα επαθα το ιδιο κοπηκε ο υμαντας κ ολοι μου ελεγαν καντο επισκευει κ θα γινει καινουργιο!καπου στο χιλιαρικο μας ειχε βγει η επισκευει στην κεφαλη με βαλβιδες κ τα συναφη κ μετα απο 60.000 εκανε ενα μεγαλο μπαμ κ τελος !οταν ανοιχτηκε ο κινητηρας ειδαμε μαλλον ψαχναμε να βρουμε που πηγαν τα τρια απο τα 4 κουζινετα!
οχι στροφαλος οχι πιστονια ολα σαλατα εγιναν!
το πρωτο πραγμα που μας ελεγαν στην σχολη ηταν αυτο ποτε δεν κανεις επισκευει στην κεφαλη χωρις να κανεις κ την απαραιτητη επισκευει κατω(κουζινετα)!
επισης απο τις πολλες εξυπναδες που κανουν μερικοι σουπερ μηχανικοι ειναι το οτι ανοιγουν καρτερ κ βγαζουν τα κουζινετα για να τα δουν αν ειναι σε καλη κατασταση κ ξανα βαζουν τα ιδια Shocked !κ σου λενε μετα αστερι το μοτερ πεντακαθαρα τα κουζινετα κ μετα απο λιγο καιρο το κλαις το μοτερ Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιαν 2008, 22:18:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

giannis27 έγραψε:
pug306 έγραψε:
Καλα τα λετε, εαν κανεις φρεζα στις εδρες των βαλβιδων τοτε θα γινει σωστη δουλεια!αλλα το προβλημα οτι θα την ακουσουν ποιο γρηγορα τα ελατηρια των πιστονιων(θα πεσει ποιο γρηγορα το μοτερ)λογο οτι θα ανεβαση συμπιεση με τη δουλεια του καπακιου και δεν θα αντεξη το μοτερακι σου με τα χιλιομετρα που εχει!!!!!!! Question



+100000000000000000000000000000000000000000000000000000
κ καλα αν την ακουσουν λιγο τα ελλατηρια!απλα θα πεσει λιγο αντε κ να καιει λιγο λαδακι!
τα κουζινετα τα σκευτηκε κανεις?
κ εγω στην αλφα επαθα το ιδιο κοπηκε ο υμαντας κ ολοι μου ελεγαν καντο επισκευει κ θα γινει καινουργιο!καπου στο χιλιαρικο μας ειχε βγει η επισκευει στην κεφαλη με βαλβιδες κ τα συναφη κ μετα απο 60.000 εκανε ενα μεγαλο μπαμ κ τελος !οταν ανοιχτηκε ο κινητηρας ειδαμε μαλλον ψαχναμε να βρουμε που πηγαν τα τρια απο τα 4 κουζινετα!
οχι στροφαλος οχι πιστονια ολα σαλατα εγιναν!
το πρωτο πραγμα που μας ελεγαν στην σχολη ηταν αυτο ποτε δεν κανεις επισκευει στην κεφαλη χωρις να κανεις κ την απαραιτητη επισκευει κατω(κουζινετα)!
επισης απο τις πολλες εξυπναδες που κανουν μερικοι σουπερ μηχανικοι ειναι το οτι ανοιγουν καρτερ κ βγαζουν τα κουζινετα για να τα δουν αν ειναι σε καλη κατασταση κ ξανα βαζουν τα ιδια Shocked !κ σου λενε μετα αστερι το μοτερ πεντακαθαρα τα κουζινετα κ μετα απο λιγο καιρο το κλαις το μοτερ Confused

Έχετε τρελαθεί έτσι. Shocked Shocked Shocked Shocked
Τι είναι αυτά που λέτε από πότε κάνουμε γενική επισκευή σε ένα μοτέρ επειδή στράβωσε βαλβίδες. Ένα πλάνισμα για να καθαρίσει το καπάκι θα κάνει όχι για να ανεβάσει συμπίεση.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
pug306 (θωμας)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 306 1.4 (8v)sp

Ένταξη: 16 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 66
Τόπος: κεφαλλονια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιαν 2008, 22:24:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

με 140000 χλμ ομως το μοτερ εχει αρχισει και περνει την καθοδο του,και απλος με το να κανει τετοια δουλεια στο καπακι θα τα πεξει πολυ ποιο γρηγορα,και αυτο ειναι δεδομενο μαστορα!!!! η συμπιεση θα κανει σωστα την ζημια της στα ελατηρια.


Ι ΤURN THE PETALO WITHOUT TOMORROW
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιαν 2008, 22:31:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ε δεν είμαστε καλά με 140000χλμ παίρνει την κάθοδο. Shocked Shocked
Ποιος το λέει πως είναι δεδομένο που το γράφει αυτό ???
Αν είναι έτσι όταν θα φτάνει τα 100000χλμ το μοτέρ και πάθει κάτι να το πετάμε.
Για τους σημερινούς κινητήρες αυτά τα χιλιόμετρα δεν είναι τίποτα , έχω δει και με 180000χλμ και με 250000χλμ και δούλευε άψογα χωρίς κανένα πρόβλημα χωρίς να έχει κάνει επισκευή.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
pug306 (θωμας)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 306 1.4 (8v)sp

Ένταξη: 16 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 66
Τόπος: κεφαλλονια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιαν 2008, 22:36:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αλλο τη κανουμε εμεις και αλλο τη ισχυει,δηλαδη εχει την ιδια συμπιεση ενα μοτερ με 50000χλμ σε συγκριση με ενα με 150000χλμ και την ιδια αποδοση ισχυος?για να καταλαβω?
και το δικο μου εχει 170000χλμ και ετσι και φτιαξω μονο το καπακι εκει που θα δουλευε μεχρι τα 250000χλμ δεν θα φτασει ουτε τα μισα!!!!


Ι ΤURN THE PETALO WITHOUT TOMORROW
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1459s (PHP: 84% - SQL: 16%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on