PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

8βάλβιδος στο φανάρι...

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
abaleo (stathis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Pug 206 1.6 (16V) GTi (2005)

Ένταξη: 04 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 890
Τόπος: Καλλιθέα - Πάτρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Νοέ 2007, 03:02:57    Θέμα δημοσίευσης: 8βάλβιδος στο φανάρι... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αφορμή για την ερώτηση μου είναι ένα άνοιγμα με ibiza...
Ενώ του πετάχτηκα μπροστά σε 1η-2α και στην αρχή της 3ης, περιμένοντας να πλησιάσει στα κόκκινα αυτή η ρημαδιασμένη η βελόνα το βλέπω να κλείνει τη διαφορά με χαρακτηριστική άνεση... εκεί μας έκοψε ένας που έκανε τη βόλτα του.
Παρατήρησα λοιπόν πόσο απελπιστική είναι η κατάσταση στις υψηλές στροφές. Ιδίως μετά τις 5000~5500 είναι σαν να παραδίδει πνέυμα. Οι προβληματισμοί μου λοιπόν είναι οι εξής:
Για να επιτύχεις τους καλύτερους χρόνους σε ευθεία με ένα τέτοιο αυτοκίνητο, που ο εκκεντροφόρος του έχει σχεδιαστεί να δίνει ροπή χαμηλά (2500 στροφές αν δεν κάνω λάθος) πρέπει οι αλλαγές να γίνονται στον κόφτη, ή αρκετά νωρίτερα, αφού το μοτέρ ζορίζεται να δώσει από κάποιες στροφές και πάνω?
Λέτε, δεύτερον, να έχει χάσει αρκετή από τη ροπή στις υψηλές λόγω της σκούπας και του ελεύθερου τελικού;
Υπενθυμίζω: 206 1.4 8v με σκούπα simota (μικρή σχετικά) και custom-made ελεύθερο καζανάκι
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5109
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Νοέ 2007, 04:53:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οι αλλαγές φυσικά και πρέπει να γίνονται λίγο πριν τον κόφτη. Το μοτέρ δεν έχει να δώσει κάτι τρελό. Έχει το γνωστό "μπαμ" στις χαμηλές στροφές, αλλά μέχρι εκεί. Δεν αξίζει να δώσεις φράγκα για βελτίωση. Απλά πρέπει να καταλάβουμε ότι αυτό το αυτοκίνητο παίζει μέχρι τα 100χλμ/ω. Very happy


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
elias (Ηλίας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2000)

Ένταξη: 05 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 357
Τόπος: Λάρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Νοέ 2007, 08:55:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ιδανικές αλλαγές για 206 1.4 8v (μαμά ή με εξάτμιση-φίλτρο):
2->3: 6000 στροφές.
3->4: 5750 στροφές.
4->5: 5500 στροφές.
Με αλλαγές σε περισσότερες στροφές απλά χάνεις χρόνο.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5259
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Νοέ 2007, 10:52:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SnakeMJK έγραψε:
Οι αλλαγές φυσικά και πρέπει να γίνονται λίγο πριν τον κόφτη. Το μοτέρ δεν έχει να δώσει κάτι τρελό. Έχει το γνωστό "μπαμ" στις χαμηλές στροφές, αλλά μέχρι εκεί. Δεν αξίζει να δώσεις φράγκα για βελτίωση. Απλά πρέπει να καταλάβουμε ότι αυτό το αυτοκίνητο παίζει μέχρι τα 100χλμ/ω. Very happy


ε βαλε κατι ακομα !

Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5109
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Νοέ 2007, 14:01:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DimiP έγραψε:
ε βαλε κατι ακομα !

Wink


Καλά έχουμε στρίψει και με παραπάνω ταυτότητα, αλλά το θέμα είναι αν αρχίσει να φεύγει, δεν το σώζεις με το γκάζι στάαααανταρ!!!! Razz


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
abaleo (stathis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Pug 206 1.6 (16V) GTi (2005)

Ένταξη: 04 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 890
Τόπος: Καλλιθέα - Πάτρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Νοέ 2007, 01:54:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

elias έγραψε:
Ιδανικές αλλαγές για 206 1.4 8v (μαμά ή με εξάτμιση-φίλτρο):
2->3: 6000 στροφές.
3->4: 5750 στροφές.
4->5: 5500 στροφές.
Με αλλαγές σε περισσότερες στροφές απλά χάνεις χρόνο.
Κάπως έτσι το φανταζόμουνα κι εγω... Μήπως έχει κανένας κάποιο διάγραμμα δυναμομέτρησης σε μαμά αυτοκίνητο ή με σκούπα-εξάτμιση; Να μελετήσουμε τις καμπύλες!
Και δύο τελευταίες (illegal!) ερώτησεις: Στις πόσες στροφές η εκκίνηση? Πατινάρισμα ή σπινιάρισμα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5109
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Νοέ 2007, 03:21:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

abaleo έγραψε:
Και δύο τελευταίες (illegal!) ερώτησεις: Στις πόσες στροφές η εκκίνηση? Πατινάρισμα ή σπινιάρισμα?


Αν δεν το λυπάσε........ Στις 6 και άφημα συμπλέκτη ακαριαία Crying or Very sad

Αν έχεις αλλάξει και εσύ 3 δίσκους όπως εγώ, τότε στις 4 και σταδιακό γκάζι είναι αρκέτα καλά.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7131
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Νοέ 2007, 15:53:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εκκινηση στις 5 με αποτομο αφημα.... Εχεις το αναγκαιο σπιναρισμα... Ειναι ιδως το ιδανικο ξεκινημα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιαν 2008, 11:29:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω οτι και να κανω παλι δεν ξεκιναει..... Crying or Very sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0991s (PHP: 76% - SQL: 24%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on