Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
abaleo (stathis) Τρελλαμένο μέλος

 Pug 206 1.6 (16V) GTi (2005)
Ένταξη: 04 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 890 Τόπος: Καλλιθέα - Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Νοέ 2007, 03:02:57 Θέμα δημοσίευσης: 8βάλβιδος στο φανάρι... |
|
|
Αφορμή για την ερώτηση μου είναι ένα άνοιγμα με ibiza...
Ενώ του πετάχτηκα μπροστά σε 1η-2α και στην αρχή της 3ης, περιμένοντας να πλησιάσει στα κόκκινα αυτή η ρημαδιασμένη η βελόνα το βλέπω να κλείνει τη διαφορά με χαρακτηριστική άνεση... εκεί μας έκοψε ένας που έκανε τη βόλτα του.
Παρατήρησα λοιπόν πόσο απελπιστική είναι η κατάσταση στις υψηλές στροφές. Ιδίως μετά τις 5000~5500 είναι σαν να παραδίδει πνέυμα. Οι προβληματισμοί μου λοιπόν είναι οι εξής:
Για να επιτύχεις τους καλύτερους χρόνους σε ευθεία με ένα τέτοιο αυτοκίνητο, που ο εκκεντροφόρος του έχει σχεδιαστεί να δίνει ροπή χαμηλά (2500 στροφές αν δεν κάνω λάθος) πρέπει οι αλλαγές να γίνονται στον κόφτη, ή αρκετά νωρίτερα, αφού το μοτέρ ζορίζεται να δώσει από κάποιες στροφές και πάνω?
Λέτε, δεύτερον, να έχει χάσει αρκετή από τη ροπή στις υψηλές λόγω της σκούπας και του ελεύθερου τελικού;
Υπενθυμίζω: 206 1.4 8v με σκούπα simota (μικρή σχετικά) και custom-made ελεύθερο καζανάκι |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Νοέ 2007, 04:53:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οι αλλαγές φυσικά και πρέπει να γίνονται λίγο πριν τον κόφτη. Το μοτέρ δεν έχει να δώσει κάτι τρελό. Έχει το γνωστό "μπαμ" στις χαμηλές στροφές, αλλά μέχρι εκεί. Δεν αξίζει να δώσεις φράγκα για βελτίωση. Απλά πρέπει να καταλάβουμε ότι αυτό το αυτοκίνητο παίζει μέχρι τα 100χλμ/ω. 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
elias (Ηλίας) Φανατικό μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2000)
Ένταξη: 05 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 357 Τόπος: Λάρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Νοέ 2007, 08:55:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ιδανικές αλλαγές για 206 1.4 8v (μαμά ή με εξάτμιση-φίλτρο):
2->3: 6000 στροφές.
3->4: 5750 στροφές.
4->5: 5500 στροφές.
Με αλλαγές σε περισσότερες στροφές απλά χάνεις χρόνο.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Νοέ 2007, 10:52:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SnakeMJK έγραψε: | Οι αλλαγές φυσικά και πρέπει να γίνονται λίγο πριν τον κόφτη. Το μοτέρ δεν έχει να δώσει κάτι τρελό. Έχει το γνωστό "μπαμ" στις χαμηλές στροφές, αλλά μέχρι εκεί. Δεν αξίζει να δώσεις φράγκα για βελτίωση. Απλά πρέπει να καταλάβουμε ότι αυτό το αυτοκίνητο παίζει μέχρι τα 100χλμ/ω.  |
ε βαλε κατι ακομα !

 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Νοέ 2007, 14:01:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | ε βαλε κατι ακομα !
 |
Καλά έχουμε στρίψει και με παραπάνω ταυτότητα, αλλά το θέμα είναι αν αρχίσει να φεύγει, δεν το σώζεις με το γκάζι στάαααανταρ!!!! 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
abaleo (stathis) Τρελλαμένο μέλος

 Pug 206 1.6 (16V) GTi (2005)
Ένταξη: 04 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 890 Τόπος: Καλλιθέα - Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Νοέ 2007, 01:54:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
elias έγραψε: | Ιδανικές αλλαγές για 206 1.4 8v (μαμά ή με εξάτμιση-φίλτρο):
2->3: 6000 στροφές.
3->4: 5750 στροφές.
4->5: 5500 στροφές.
Με αλλαγές σε περισσότερες στροφές απλά χάνεις χρόνο. | Κάπως έτσι το φανταζόμουνα κι εγω... Μήπως έχει κανένας κάποιο διάγραμμα δυναμομέτρησης σε μαμά αυτοκίνητο ή με σκούπα-εξάτμιση; Να μελετήσουμε τις καμπύλες!
Και δύο τελευταίες (illegal!) ερώτησεις: Στις πόσες στροφές η εκκίνηση? Πατινάρισμα ή σπινιάρισμα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Νοέ 2007, 03:21:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
abaleo έγραψε: | Και δύο τελευταίες (illegal!) ερώτησεις: Στις πόσες στροφές η εκκίνηση? Πατινάρισμα ή σπινιάρισμα? |
Αν δεν το λυπάσε........ Στις 6 και άφημα συμπλέκτη ακαριαία
Αν έχεις αλλάξει και εσύ 3 δίσκους όπως εγώ, τότε στις 4 και σταδιακό γκάζι είναι αρκέτα καλά.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Νοέ 2007, 15:53:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εκκινηση στις 5 με αποτομο αφημα.... Εχεις το αναγκαιο σπιναρισμα... Ειναι ιδως το ιδανικο ξεκινημα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιαν 2008, 11:29:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω οτι και να κανω παλι δεν ξεκιναει.....  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|