PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Σκούπα, χταπόδι εξαγωγής και τελικό σε 206 1.4 8V
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Δεκ 2007, 00:14:38    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Σκούπα, χταπόδι εξαγωγής και τελικό σε 206 1.4 8V Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καταρχήν καλημέρα και καλό μήνα. Very happy

Έψαξα παλαιότερα διάφορα θέματα και βρήκα αρκετές απαντήσεις. Πολλά από αυτά τα θέματα ήταν κλειδωμένα όμως, οπότε δε μπόρεσα να ρωτήσω κάτι (ώστε να αποφύγω να ανοίξω καινούριο thread).

Έφτασε ο καιρός για μια μικρή βελτιωσούλα στο Peugeot. Σκέφτομαι να βάλω χταπόδι, αλλαγή καταλύτη και τελικό κτλ κτλ και μάλλον αυτό θα γίνει στον Παπαδόπουλο (Καλλιθέα). Επίσης, για να κερδίσω και ψυχολογικά και λίγο σε αίσθηση, πολύ πιθανόν να βάλω και μία σκούπα μπροστά. Ένας φίλος έκανε τα ίδια πριν καμιά εβδομάδα (στον ίδιο βελτιωτή εννοώ) και έβαλε και σκούπα (κάπου αλλού προφανώς), οπότε από εκεί πήρα την αφορμή, καθώς το σκεφτόμουν καιρό. Γενικά και με τις 2 μετατροπες μαζί από τις πρώτες του εντυπώσεις, συμπέρανα ότι τραβάει ωραία και είναι πιο γρήγορο πλέον (προφανώς δεν μιλάμε για θεαματικές αλλαγές, αλλά όντως εμφανείς από το εργοστασιακό μοντέλο) πχ αν θες να κάνεις μια προσπέραση, πιο ευχάριστο σε ήχο και όλα τα σχετικά. Αυτός έβαλε σκούπα της JR.

Θα ήθελα να ρωτήσω λοιπόν.

1.Θεωρούνται καλές οι σκούπες της JR; Μιλάμε πλέον για έτος 2007 αφού στα παλιά posts που διάβασα που ήταν του 2002 και μετά (που οι σκούπες αφορούσαν σε πιο παλαιά μοντέλα και λιγότερη εξέλιξη σε σχέση με τώρα), υπήρχαν αμφιλεγόμενες απόψεις. Άλλοι λέγανε για φοβερό ήχο (με ενδιαφέρει αυτό), ανθεκτικότητα, άλλοι προτείνανε ασυζητητί της Green. Διαφορά στις τιμές υπάρχουν; Με μέγιστο κανά 200 ευρώ;

2.Πέραν των "ελαττωμάτων" του θορύβου (για μένα δεν είναι ελάττωμα), της μικρής αύξησης της κατανάλωσης και της μείωσης της τελικής κανά 2-3χλμ (κάπου το διάβασα και αυτό), υπάρχουν άλλα ανησυχητικά φαινόμενα; Πχ να μην τραβάει το αμάξι στη εθνική, να "στεγνώνει" κτλ γιατί ομολογουμένως μόνο το συγκεκριμένο ίσως με αποτρέψει από το να το κάνω. Δλδ τι ακριβώς συμβαίνει; Πάω να γκαζώσω από τα 140 στα 150 και δεν τραβάει καθόλου; Ή απλά δεν πετυχαίνει τον σκοπό της η σκούπα (δλδ είναι σαν να μην υπάρχει σε τέτοιες ταχύτητες), οπότε είναι σαν να κινούμαι με ένα απλό 1.4, άρα τι την έχω, τι δεν την έχω; Rolling eyes Rolling eyes Question

Το μοντέλο στο οποίο αναφέρομαι είναι ένα 206 1.4 8V. Να τονίσω ότι το χρησιμοποιώ σε καθημερινές συνθήκες, μ'αρέσει να κάνω καμιά εκδρομή πού και πού και ο σκοπός που κάνω αυτή τη βελτίωση είναι για να αποκτήσει το αυτοκίνητο μια καλύτερη αίσθηση και απόκριση, όχι τόσο τα τρελά γκάζια που ψάχνονται μερικοί με αριθμητικές αναλύσεις και διαγράμματα. Φυσικά και είμαι κ@υλόγκαζος και ενθουσιάζομαι με αμάξια κτλ, αλλά δε θέλω να μπλέξω (τουλάχιστον όχι ακόμη) με δυνατές μετατροπές, καθώς υπάρχει ένα ενδεχόμενο να το μεταβιβάσω στην κοπέλα μου, οπότε κάνω σταθερά βήματα πάνω σε αυτό το θέμα, υπολογίζοντας πάντα την αξιοπιστία.

Αρκούν αυτά για μια μικρή αύξηση στην ιπποδύναμη, αίσθηση, τράβηγμα, ροπές κτλ, χωρίς περαιτέρω μειονεκτήματα-βλάβες, πέραν όσων ανέφερα παραπάνω ("στέγνωμα", ήχος, κατανάλωση); Αξίζει βάσει όσων ζητάω (και βλέπουμε μετά στο μέλλον). Σε τέτοιο (σχετικά μικρό) βαθμό βελτίωσης, θα χρειαστεί επαναπρογραμματισμός εγκεφάλου; Πού μπορώ να το κάνω αυτό (αν απαιτείται) και πόσο πάει (και money και χρόνος). Ή προσαρμόζεται αυτόματα για τόσο μικρές αλλαγές; Σαν επόμενο στάδιο, τι θα προτείνατε; Φρένα ή αρκούν τα "μαμά" (αφού δε μιλάμε για καμιά τρελή αύξηση της τάξεως >=20%-25%). Αμορτισέρ για βελτίωση κρατήματος; Ή μηχανική βελτίωση part 2; Wink (Αναρωτιόμουν αν με ελατήρια Eibach που διάβασα ότι κάνουν περίπου 110 ευρώ-περιλαμβάνεται εγκατάσταση; Question-θα φτιάξει αρκετά και η συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε σταθερότητα και στρίψιμο ή θέλει ανάρτηση, αμορτισέρ).

Ευχαριστώ παίδες, sorry για το "σεντόνι" post και για το άνοιγμα καινούριου thread. Προσπάθησα να είμαι όσο πιο ουσιαστικός και διευκρινιστικός γίνεται για το τι ζητάω, ώστε να μου πείτε κι εσείς τις απόψεις σας. Οι ερωτήσεις μου απευθύνονται κυρίως στο ζήτημα της σκούπας, αφού λίγο πολύ το θέμα χταπόδι-τελικό, (εκτιμώ πώς) θα μου το προτείνετε ανεπιφύλακτα, έτσι κι αλλιώς.

//P.S. Το αμάξι θα πάει για βελτίωση, μάλλον του Αγ. Νικολάου (6/12), οπότε ό,τι θέλετε, ποστάρετε μέχρι τότε. Wink


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
bagosgt (Moderator at O.X)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 rallye

Ένταξη: 24 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 3075

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Δεκ 2007, 22:37:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

για σκουπα εγω προτεινω green.κ απο προσωπικη εμπειρια αλλα κ απο τεστ που τισ εχουν κανει εχουν βγει οι καλυτερεσ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Δεκ 2007, 23:11:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

bagosgt έγραψε:
για σκουπα εγω προτεινω green.κ απο προσωπικη εμπειρια αλλα κ απο τεστ που τισ εχουν κανει εχουν βγει οι καλυτερεσ.


Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Τελικά τι παίζει με τις υψηλές ταχύτητες κτλ που λέγανε διάφορα για "στέγνωμα"; Πώς ακριβώς λειτουργεί αυτό; Αναφέρομαι σε όσα γράφω στο Νο 2.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5108
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Δεκ 2007, 23:12:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μεγάλο ποστ και πολλά ερωτήματα! Ας τα πάρουμε ένα ένα και βλέπουμε...

Καταρχήν, όλες οι σκούπες ίδιες είναι πάνω κάτω. Σημαντικό είναι να είναι ανθεκτική βασικά, επειδή πολλές είτε έχουν σπάσει στη βάση είτε από πάνω λόγω επαφής με καπώ. Εγώ θα σου πρότεινα να πας στη λύση του ελεύθερου φίλτρου, καθώς έχει αποδειχτεί ότι σε νορμάλ 206 είναι η καλύτερη λύση. Η σκούπα μόνο θόρυβο θα ναι και ουσία μηδέν. Επίσης, το αμάξι δεν στεγνώνει με τέτοιες απλές επεμβάσεις και εφόσον παίρνει τον αέρα φυσιολογικά θα τραβάει κανονικά και δεν θα δεις πουθενά κοψίματα.

Επαναπρογραμματισμός εγκεφάλου είναι υπερβολή σε τόσο μικρές επεμβάσεις (σκούπα και εξαγωγή) και δεν θα κάνει κάποια εμφανή διαφορά... Αν πειράξεις τα εντόσθια του κινητήρα τότε προχωράς σε τέτοιες λύσεις.

Για θέματα στησίματος, υπάρχουν εκατοντάδες ποστ όπου μπορείς να δεις αναλυτικά ότι με σκέτο ελατήριο δεν κάνεις τίποτα. Ίσως στρίβει και χειρότερα.

Bottom line, στα αυτοκινητάκια μας, πέρα από την μικροβελτίωση εισαγωγής-εξαγωγής, μετά μένει ένα καλό σετ ανάρτησης, ένα 14/60, ξαλάφρωμα και τίποτα άλλο. Δεν αξίζει οτιδήποτε παραπάνω και πίστεψε με, σε αυτό το σημείο θα είναι φουλ διασκεδαστικό το αυτοκίνητο και θα το χαρείς ιδιαιτέρως.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7134
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Δεκ 2007, 23:35:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δες για παραδειγμα την φωτο της υπογραφης του Ζηση....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Δεκ 2007, 00:46:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SnakeMJK έγραψε:
Μεγάλο ποστ και πολλά ερωτήματα! Ας τα πάρουμε ένα ένα και βλέπουμε...

Καταρχήν, όλες οι σκούπες ίδιες είναι πάνω κάτω. Σημαντικό είναι να είναι ανθεκτική βασικά, επειδή πολλές είτε έχουν σπάσει στη βάση είτε από πάνω λόγω επαφής με καπώ. Εγώ θα σου πρότεινα να πας στη λύση του ελεύθερου φίλτρου, καθώς έχει αποδειχτεί ότι σε νορμάλ 206 είναι η καλύτερη λύση. Η σκούπα μόνο θόρυβο θα ναι και ουσία μηδέν. Επίσης, το αμάξι δεν στεγνώνει με τέτοιες απλές επεμβάσεις και εφόσον παίρνει τον αέρα φυσιολογικά θα τραβάει κανονικά και δεν θα δεις πουθενά κοψίματα.

Επαναπρογραμματισμός εγκεφάλου είναι υπερβολή σε τόσο μικρές επεμβάσεις (σκούπα και εξαγωγή) και δεν θα κάνει κάποια εμφανή διαφορά... Αν πειράξεις τα εντόσθια του κινητήρα τότε προχωράς σε τέτοιες λύσεις.

Για θέματα στησίματος, υπάρχουν εκατοντάδες ποστ όπου μπορείς να δεις αναλυτικά ότι με σκέτο ελατήριο δεν κάνεις τίποτα. Ίσως στρίβει και χειρότερα.

Bottom line, στα αυτοκινητάκια μας, πέρα από την μικροβελτίωση εισαγωγής-εξαγωγής, μετά μένει ένα καλό σετ ανάρτησης, ένα 14/60, ξαλάφρωμα και τίποτα άλλο. Δεν αξίζει οτιδήποτε παραπάνω και πίστεψε με, σε αυτό το σημείο θα είναι φουλ διασκεδαστικό το αυτοκίνητο και θα το χαρείς ιδιαιτέρως.


Ευχαριστώ φίλε Ζήση για την υπομονή και τις απαντήσεις σου. Δε θέλω να μιλάω για πράγματα που ίσως δεν ξέρω, οπότε καλύτερα να κάνω ερωτήσεις, παρά να πετάω βλακείες. Η λύση του ελεύθερου φίλτρου πόσο κοστίζει περίπου; Τα ίδια λεφτά; Προτεινόμενη εταιρεία; Και πάλι χίλια ευχαριστώ. Για "περαιτέρω" βελτίωση, αν μπορείς ρίξε και μια ματιά http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=1203&postdays=0&postorder=asc&start=360. Ξανά μεγάλο post, αλλά έχω μπερδευτεί λιγάκι... Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5108
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Δεκ 2007, 01:19:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TopGear έγραψε:
Η λύση του ελεύθερου φίλτρου πόσο κοστίζει περίπου; Τα ίδια λεφτά; Προτεινόμενη εταιρεία;


Εγώ φοράω της Κ&Ν και το πήρα 70 ευρώ πριν 4 χρόνια. Παρατήρησα αισθητή διαφορά στην ευστροφία και στην απόκριση του γκαζιού. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, σε ένα service ο μηχανικός μου το είχε βγάλει για καθάρισμα και είχε βάλει το εργοστασιακό χάρτινο. Επειδή όμως είχα πάρει βιασικά το αυτοκίνητο δεν πρόλαβε να μου το πει. Στην απόσταση ενός χιλιομέτρου από το συνεργείο ως το σπίτι μου νόμιζα ότι το αυτοκίνητο είχε μπουκώσει.

Επίσης, το άλλο μακροσκελές ποστ σου μεταφέρθηκε απ΄οτι είδα εδώ:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=232762#232762

πάω να απαντήσω Razz


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
StorM_GmA (Ευριπίδης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 206 1.6 (16v) Dynamique (2006)

Ένταξη: 21 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 314
Τόπος: Αθήνα - Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Δεκ 2007, 16:41:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μιας και πάνω κάτω (αν εξερέσουμε το χταπόδι) αυτά έχω κάνει κι εγώ στο
αμάξι μου, θα σου πω την προσωπική μου γνώμη. Εγώ φοράω σκούπα της
Green, τελικό Remus και έχω βγάλει το μεσαίο. Το αποτέλεσμα είναι κυρίως
αίσθηση και θόρυβος...αν και σε δυναμομέτρηση που έκανα είδαμε κάτι
κουλά πραγματάκια αλλά αυτό είναι άλλο καπέλο...

Απ ότι κατάλαβα θες ήχο...οπότε βγάλε το μεσαίο και άσε μόνο το τελικό
(ελέυθερο). Για σκούπα τώρα η δικιά μου έσπασε στην βάση της όπως είπε και
ο SnakeMJK και αυτό γιατί 1) ήταν βιδωμένη μπροστα και 2) γιατί ακουμπούσε
στο καπώ. Αν δεις σκούπα πάνω σε αμάξι χωρίς να κρατιέται πουθενα θα δεις
οτι ταλαντώνεται (τρέμει) οπότε αν την βιδώσεις, από κάπου πρέπει να αποροφηθεί
όλη αυτή η δύναμη! Οπότε πρόσεχε! Επίσης η σκούπα έχει την τάση να σφιρίζει
η δική μου δηλαδή (ειδηκά τώρα που έχει σπάσει και δεν έχει το πάνω κάλυμα)
σε αρκετές στροφές και κάμποσα χλμ/ώρα σφιρίζει αρκετά και έχει πλάκα!

μην περιμένεις τρελά πράγματα σε αίσθηση πάντως ειδηκά από το μοτέρ
σου...

Σίγουρα όμως είναι λύσεις που δεν θα τις μετανιώσεις αν όμως γίνουν με
προσοχή!!!

p.s η σκούπα που φοράω της Green κόστισε 150ευρώ με τοποθέτηση.


...sine Diabolo nullus Dominus...
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Δεκ 2007, 17:49:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευριπίδη:

1ον) Ξαναβάλε το μεσαίο. Μην βάλεις το μαμά αν θέλεις αλλά ενα ελευθερο με όγκο σχεδόν όσο το μαμά με σωστή διάμετρο σωλήνας και στην θέση του μαμά, ούτε πιο μπροστά, ούτε πιο πίσω.

2ον) Την σκούπα ΔΕΝ την βιδώνουμε. Την στηρίζουμε με δεματικά ώστε να έχει λίγα μπόσικα για κραδασμούς. Επίσης προσέχουμε να μην ακουμπάει το πίσω μέρος της στους σωλήνες του αιρκοντίσιον

3ον) όπου εχει ραγίσει σπάσει κόλησε την με κολλά και βάλε και λίγη μαυρη φαρδιά ταινία για να σταματήσει να σφυρίζει σαν τραίνο... Laughing


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Δεκ 2007, 17:51:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

StorM_GmA έγραψε:
μιας και πάνω κάτω (αν εξερέσουμε το χταπόδι) αυτά έχω κάνει κι εγώ στο
αμάξι μου, θα σου πω την προσωπική μου γνώμη. Εγώ φοράω σκούπα της
Green, τελικό Remus και έχω βγάλει το μεσαίο. Το αποτέλεσμα είναι κυρίως
αίσθηση και θόρυβος...αν και σε δυναμομέτρηση που έκανα είδαμε κάτι
κουλά πραγματάκια αλλά αυτό είναι άλλο καπέλο...

Απ ότι κατάλαβα θες ήχο...οπότε βγάλε το μεσαίο και άσε μόνο το τελικό
(ελέυθερο). Για σκούπα τώρα η δικιά μου έσπασε στην βάση της όπως είπε και
ο SnakeMJK και αυτό γιατί 1) ήταν βιδωμένη μπροστα και 2) γιατί ακουμπούσε
στο καπώ. Αν δεις σκούπα πάνω σε αμάξι χωρίς να κρατιέται πουθενα θα δεις
οτι ταλαντώνεται (τρέμει) οπότε αν την βιδώσεις, από κάπου πρέπει να αποροφηθεί
όλη αυτή η δύναμη! Οπότε πρόσεχε! Επίσης η σκούπα έχει την τάση να σφιρίζει
η δική μου δηλαδή (ειδηκά τώρα που έχει σπάσει και δεν έχει το πάνω κάλυμα)
σε αρκετές στροφές και κάμποσα χλμ/ώρα σφιρίζει αρκετά και έχει πλάκα!

μην περιμένεις τρελά πράγματα σε αίσθηση πάντως ειδηκά από το μοτέρ
σου...

Σίγουρα όμως είναι λύσεις που δεν θα τις μετανιώσεις αν όμως γίνουν με
προσοχή!!!

p.s η σκούπα που φοράω της Green κόστισε 150ευρώ με τοποθέτηση.


Ενδιαφέρομαι προφανώς για καλύτερο ήχο (όχι μπούκωμα να βουϊζει ο τόπος σαν τίποτε κάγκουρες) και λίγη περισσότερη ευστροφία και αίσθηση στο γκάζι. Αν βάλω σκούπα (που πιθανώς να μου τη βάλουν τζαμπέ) πώς είναι ο ιδανικός τρόπος να τη βιδώσουν επάνω στο αμάξι χωρίς να σπάσει; Προφανώς να μην ακουμπάει στο καπώ του αμαξιού (και καλύτερα να επιλέξω μια σκούπα που δε θα είναι και πολύ "φουσκωτή" προς τα πάνω), αλλά που να είναι βιδωμένη;

Τουλάχιστον η δική σου, σφυρίζει ωραία; Wink Wink Wink

//Post edited. Απάντησε ο Μάνθος για το "βίδωμα" της σκούπας.Ευχαριστώ!


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5108
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Δεκ 2007, 18:27:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και να υπενθυμίσουμε ότι τα οχταβού δεν έχουν μεσαίο Very happy


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Δεκ 2007, 18:37:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όπως επίσης σύμφωνα με όσα διάβασα κάπου εδώ μέσα, το να βγάζεις το μεσαίο, μακροπρόθεσμα μόνο χειρότερα αποτελέσματα επιφέρει, παρά καλύτερα.

//Μάνθο, έχεις καμιά φωτό πώς έχεις "βιδώσει-στηρίξει" τη σκούπα σου (ή σε κάποιο άλλο 206); Σε ποια σημεία πρέπει να δεθεί;



My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Δεκ 2007, 20:10:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

θα σου βρω.

οσο για τα 1,4 8ν το γνωρίζω, γι αυτό και αναφέρθηκα στον Ευριπίδη Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Δεκ 2007, 21:06:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
θα σου βρω.

οσο για τα 1,4 8ν το γνωρίζω, γι αυτό και αναφέρθηκα στον Ευριπίδη Wink


Ευχαριστώ Μάνθο, μου τη στέλνεις αν προλαβαίνεις μέχρι Παρασκευή ξημερώματα, γιατί μάλλον τότε πάει για τη μετατροπή. Μη βιάζεσαι, ό,τι προλάβεις θα κάνεις. Ευχαριστώ και πάλι.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
abaleo (stathis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Pug 206 1.6 (16V) GTi (2005)

Ένταξη: 04 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 890
Τόπος: Καλλιθέα - Πάτρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Δεκ 2007, 21:28:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

StorM_GmA έγραψε:
Το αποτέλεσμα είναι κυρίως
αίσθηση και θόρυβος...αν και σε δυναμομέτρηση που έκανα είδαμε κάτι
κουλά πραγματάκια αλλά αυτό είναι άλλο καπέλο...

είναι δυνατόν να μας "αποκαλύψεις" τη δυναμομέτρηση???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
StorM_GmA (Ευριπίδης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 206 1.6 (16v) Dynamique (2006)

Ένταξη: 21 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 314
Τόπος: Αθήνα - Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Δεκ 2007, 02:24:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μάνθο, στερνή μου γνώση να σ' είχα πρώτα! ή καλύτερα να πώ στερνέ μου Μάνθο να σ' είχα πρώτα? Razz Razz Razz
μεσαίο γιατί να βάλω?! αλλά ας μην χαλάσουμε την παρούσα συζήτηση! πες
μου σε πμ αν είναι! εκτός και αν είναι γενικού ενδιαφέροντος η απάντηση
οπότε γράψε την εδώ να βοηθήσει κι άλλους!
Η σκούπα για να κολλήσει θέλει κόλλα "δύο συστατικών"? κάπως έτσι μου
είπαν! Αλλά αν δεν μου την αλλάξουν θα πάρω άλλη...δεν είμαστε για
πατέντες!

και το σφύριγμα είναι πολύ ωραίο!!! Σιγανό εννοείται αλλά έχει την πλάκα
του! Αφού δεν έχουμε turbo ούτε ανάρτηση για να κάνει σαν τραίνο, ας
έχουμε κάτι να μας το θυμίζει τουλάχιστον Razz

abaleo εδώ http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=11208

από κάτω βέβαια έχει ένα κατεβατό με κράξιμο που μου ρίχνουν αλλά διάβασε
το κι αυτό γιατί έχουν ειπωθεί ενδιαφέροντα πράγματα...περισσότερα στο
ανάλογο topic!

TopGear έγραψε:
Ενδιαφέρομαι προφανώς για καλύτερο ήχο (όχι μπούκωμα να βουϊζει ο τόπος σαν τίποτε κάγκουρες) και λίγη περισσότερη ευστροφία και αίσθηση στο γκάζι.


όχι να βουίζει? δηλαδή θέλεις κάτι στυλ group N που φοράνε όλα σχεδόν
τα saxo/rallye? Κάνουν έναν ψιλό και δυνατό ήχο. Η δική μου από την
άλλη κάνει έναν πολύ μπάσο ήχο που μετά τις 3.200σαλ εξαφανίζεται
παντελώς και ακούγεται μόνο το μοτέρ.

άσχετο, γράφεις στο forums.gr?


...sine Diabolo nullus Dominus...
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Δεκ 2007, 09:59:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αγαπητε topgear, επειδη με μπερδεψες με τις τοσες αποριες σου, για να μην βασανιζεσαι, πηγαινε στον Παπαδοπουλο,και φτιαξε την εξατμιση που εχεις δει και σε αλλο αμαξι.
Ο τυπος ειναι καλος μαστορας και θα σου κανει καλη δουλεια αν εχει κεφια.
Παζαρεψε λιγο και την τιμη.
Τωρα για το αν χρειαζεσαι ή οχι χταποδι, εγω λεω οχι σε αυτον τον κινητηρα, που ετσι κι αλλιως δεν παει, ουτε προκειται να παει.
οποτε η γνωμη μου ειναι βαλε ενα πιο ελευθερο καταλυτη, τελικο παπαδοπουλου και σωληνα 2 χιλιοστα μεγαλυτερο και εισαι οκ!


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Δεκ 2007, 10:25:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

StorM_GmA έγραψε:
Μάνθο, στερνή μου γνώση να σ' είχα πρώτα! ή καλύτερα να πώ στερνέ μου Μάνθο να σ' είχα πρώτα? Razz Razz Razz
μεσαίο γιατί να βάλω?! αλλά ας μην χαλάσουμε την παρούσα συζήτηση! πες
μου σε πμ αν είναι! εκτός και αν είναι γενικού ενδιαφέροντος η απάντηση
οπότε γράψε την εδώ να βοηθήσει κι άλλους!

ριξε μια ματιά εδώ:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=188328#188328

StorM_GmA έγραψε:
Η σκούπα για να κολλήσει θέλει κόλλα "δύο συστατικών"? κάπως έτσι μου
είπαν! Αλλά αν δεν μου την αλλάξουν θα πάρω άλλη...δεν είμαστε για
πατέντες!
και το σφύριγμα είναι πολύ ωραίο!!! Σιγανό εννοείται αλλά έχει την πλάκα
του! Αφού δεν έχουμε turbo ούτε ανάρτηση για να κάνει σαν τραίνο, ας
έχουμε κάτι να μας το θυμίζει τουλάχιστον Razz

και με Logo θα κολλήσει αρκεί να την καθαρίσεις καλά πριν.
για το σφυριγμα ειναι καθαρά υποκειμενικό το τι αρέσει στον καθένα μας.

StorM_GmA έγραψε:
TopGear έγραψε:
Ενδιαφέρομαι προφανώς για καλύτερο ήχο (όχι μπούκωμα να βουϊζει ο τόπος σαν τίποτε κάγκουρες) και λίγη περισσότερη ευστροφία και αίσθηση στο γκάζι.

όχι να βουίζει? δηλαδή θέλεις κάτι στυλ group N που φοράνε όλα σχεδόν
τα saxo/rallye? Κάνουν έναν ψιλό και δυνατό ήχο. Η δική μου από την
άλλη κάνει έναν πολύ μπάσο ήχο που μετά τις 3.200σαλ εξαφανίζεται
παντελώς και ακούγεται μόνο το μοτέρ.

η δικιά σου ειναι μαρκέ remus και αυτό ειναι το χαρακτηριστικό της
τα "το βουλώνει" από κάποιος στροφές και πάνω για να μην κουράζει στα ταξίδια, ενώ ταυτόχρονα να ειναι οσο (νόμιμα ηχητικά) ελέυθερη χρειάζεται... γι αυτό και κάνει μια περιουσία... Wink



η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:19:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

StorM_GmA έγραψε:
και το σφύριγμα είναι πολύ ωραίο!!! Σιγανό εννοείται αλλά έχει την πλάκα
του! Αφού δεν έχουμε turbo ούτε ανάρτηση για να κάνει σαν τραίνο, ας
έχουμε κάτι να μας το θυμίζει τουλάχιστον Razz

abaleo εδώ http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=11208

από κάτω βέβαια έχει ένα κατεβατό με κράξιμο που μου ρίχνουν αλλά διάβασε
το κι αυτό γιατί έχουν ειπωθεί ενδιαφέροντα πράγματα...περισσότερα στο
ανάλογο topic!

TopGear έγραψε:
Ενδιαφέρομαι προφανώς για καλύτερο ήχο (όχι μπούκωμα να βουϊζει ο τόπος σαν τίποτε κάγκουρες) και λίγη περισσότερη ευστροφία και αίσθηση στο γκάζι.


όχι να βουίζει? δηλαδή θέλεις κάτι στυλ group N που φοράνε όλα σχεδόν
τα saxo/rallye? Κάνουν έναν ψιλό και δυνατό ήχο. Η δική μου από την
άλλη κάνει έναν πολύ μπάσο ήχο που μετά τις 3.200σαλ εξαφανίζεται
παντελώς και ακούγεται μόνο το μοτέρ.

άσχετο, γράφεις στο forums.gr?


Χεχε, καταρχήν ναι, γράφω στο forums. Wink

Κατά δεύτερον, όσον αφορά τον ήχο, δεν είναι τόσο το σφύριγμα ή ο ψιλός και δυνατός ήχος κτλ, όσο το να ακούγεται σχετικά καλά και όχι να βουϊζει ο τόπος όταν ανεβάζεις στροφές όπως πχ σε τίποτα Golf ή Civic που τους βάζουν σχεδόν απλό σωλήνα (σαν καπνοδόχο μιλάμε) και τους αφαιρούν το τελικό. Αυτό το πράγμα στο τέλος σε κουράζει και σένα σαν οδηγό. Εντάξει, ακόμη και να ακούγεται το μοτέρ όπως λες, αφού έχεις τη σκούπα, όλο και θα είναι διαφορετικός ο ήχος. Wink


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:23:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sps έγραψε:
Αγαπητε topgear, επειδη με μπερδεψες με τις τοσες αποριες σου, για να μην βασανιζεσαι, πηγαινε στον Παπαδοπουλο,και φτιαξε την εξατμιση που εχεις δει και σε αλλο αμαξι.
Ο τυπος ειναι καλος μαστορας και θα σου κανει καλη δουλεια αν εχει κεφια.
Παζαρεψε λιγο και την τιμη.
Τωρα για το αν χρειαζεσαι ή οχι χταποδι, εγω λεω οχι σε αυτον τον κινητηρα, που ετσι κι αλλιως δεν παει, ουτε προκειται να παει.
οποτε η γνωμη μου ειναι βαλε ενα πιο ελευθερο καταλυτη, τελικο παπαδοπουλου και σωληνα 2 χιλιοστα μεγαλυτερο και εισαι οκ!


Επειδή τον ξέρω, θα μου το προσέξει σίγουρα και θα έχω πολύ καλή τιμή για την αξία των βελτιωτικών προϊόντων που θα βάλω, θα προσθέσω και το χταπόδι, αφού σε αντίθετη περίπτωση, δε θα το έβαζα λόγω κόστους. Παρασκευή το πάω μάλλον (έτσι μου έλεγε) και μου είπε θα τα φτιάξει όλα και πιθανώς αυθημερόν κιόλας, γιατί φεύγω εκτός Αθηνών. Μου είπε θα μου προσθέσει χταπόδι, θα αλλάξει τον καταλύτη και μάλλον θα βάλει εξάτμιση με μεγαλύτερο σωλήνα, οπότε οκ (υποθέτω). Very happy


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
Σελίδα 1 από 6

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1013s (PHP: 73% - SQL: 27%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on