Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
StorM_GmA (Ευριπίδης) Φανατικό μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16v) Dynamique (2006)
Ένταξη: 21 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 314 Τόπος: Αθήνα - Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Οκτ 2007, 13:27:52 Θέμα δημοσίευσης: Σχόλια Δυναμομετρήσεων... |
|
|
Ανοίγω καινούριο topic με σκοπό απο δω και πέρα να βάζουμε εδώ όλοι τις
κατα καιρούς δυναμομετρήσεις μας γιατί στην αναζήτηση απ' ότι είδα ο καθένας
είχε ανοίξει και ένα δικό του topic...
Έχουμε και λέμε λοιπόν...
car: 206 1.6 16v
Βελτιώσεις: Σκούπα της Green χωρίς το πάνω μέρος γιατί έχει σπάσει,
ελεύθερη διπλή εξάτμηση της Remus χωρίς μεσαίο.
Δυναμόμετρο: DynoTech 19/10/2007
Βενζίνη: Shell V-Power Racing (100Ron)
Η διαδικασία: Αφού ανέβηκε στο δυναμόμετρο το αυτοκίνητο και
ρολάρισε λίγο ωστε να "κάτσει' σωστα, μπήκε ο τύπος σε ένα "τούνελ" που
είχε απο κάτω το δυναμόμετρο και τράβηκε το αμάξι προς το κάτω...το
χαμήσωσε δηλαδή....όταν τον ρώτησα το γιατί είπε πως το κάνει για να
πατάει καλύτερα το αμάξι στα ραούλα...αν και δεν είχα ξαναδεί να γίνεται
κάτι τέτοιο, δεν είπα τίποτα γιατί κάτι παραπάνω θα ήξερε! Μετά μπήκε ανοίξαμε
το καπό και στήθηκε μπροστά ένας τεράστιος ανεμιστήρας που έβγαζε αέρα
μέχρι 120χλμ/ώρα! Όταν είδε την σπασμένη σκούπα μου είπε να μην περιμένω
να δω σωστή απόδοση γιατί δεν δουλεύει σωστά η σκούπα έτσι...και λογικό
είναι! Αφού άνοιξε λοιπόν τα μηχανήματα, μπήκε στο αμάξι
για την πρώτη δοκιμή. Δεν ξέρω πόσα άλογα απέδωσε στην πρώτη αλλά
μόλις τελείωσε με ρώτησε αν είχα κάνει κι άλλα πράγματα στο αυτοκίνητο...
του είπα οτι δεν έχει τίποτα εκτος απο την σκούπα και την εξάτμηση και
ύστερα έγινε η δεύτερη και τελική δυναμομέτρηση...
Αποτέλεσμα:
123 PS (121,31 ΗP) @ 5879rpm
165Nm (16.82kgf/m)@ 4631rpm
http://i151.photobucket.com/albums/s139/StorM_GmA/DynoTech-19-10-2007-hidden.jpg
Παρατηρήσεις:
Δυστυχώς το αμάξι δεν το ειχα δυναμομετρήσει μαμά για να γνωρίζω πόσα
άλογα πάνω είναι τώρα...ο τύπος εκει μου είπε πως τα peugeot/citroen
συνήθως είναι 1-2 άλογα πάνω απο αυτά που λέει το εργοστάσιο...αλλά
και 112 άλογα να ήταν, πήρα 9 άλογα από μια χαλασμένη σκούπα και
μια εξάτμηση? Αυτά που μου φαινόντουσαν κουλά στο αμάξι του tsikis
(http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=319&postdays=0&postorder=asc&start=780)
τώρα συμβαίνουν και σε μένα...σίγουρα θα υπάρξουν άτομα που θα με
κοροιδέψουν για το αποτέλεσμα της δυναμομέτρησης αλλά πριν το κάνουν
να τους πω πως όσο κι αν θέλω να είναι όντως τόσα τα άλογα, το αμφισβητώ.
Τώρα για το διάγραμα, κατ' αρχάς δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς είναι το loss
που έχει...πέρα απ' αυτό, σε περίπτωση που κάποιος δεν καταλαβαίνει τί
είναι τί, η πάνω γραμμή είναι η ροπή, η μεσαία τα άλογα και η κάτω το loss.
τώρα μπορείτε να αρχίσετε τις ντομάτες
Σημείωση: Τα 123 PS είναι 121,31 HP. Το λέω γιατί τα 110 άλογα που
λέει η peugeot είναι σε HP...
To topic εγινε υπομνημα!
Εκ της MOD-Team
Ghost Dog
...sine Diabolo nullus Dominus...

Έχει επεξεργασθεί από τον/την StorM_GmA στις Παρ 19 Οκτ 2007, 16:34:18, 4 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fynos (John) Τμήμα Συνεργασιών

 Peugeot GT Q2
Ένταξη: 18 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 2574 Τόπος: Β.Π.
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Οκτ 2007, 13:45:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωραίο το post σου, καλά και τα αποτελέσματα . . . . |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Οκτ 2007, 13:57:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ενδιαφέρον πολύ το τοπικ που ανοιγεις! Μπράβο
Δυο παρατηρήσεις απο μένα:
1. χωρις να υποννοώ κάτι, δλδ μπορεί πραγματικά το αμάξι σου να ειναι τόσα αλογα που μετρήθηκε ίσως και παραπάνω, συνήθως τα ελληνικά δυναμόμετρα γράφουν αισιόδοξα νούμερα. Το dynotech ποιος το εχει? Ειναι στο Νέο Κόσμο κάπου?
Η δυναμόμετρηση είναι μια διαδικασία που για εμένα καθαρά δεν αντιπροσωπεύει την πραγματική ιπποδύναμη του αυτοκινήτου αλλά χρησιμοποιείται κυρίως για τις πληροφορίες που δίνει η καμπύλη της αλλά και για το ποσοστό βελτίωσης (ιπποδύναμη πριν και μετά)
2. Τωρα για τα νούμερα δεν ξέρω να κρινω για το συγκεκριμένο μοτερ αλλα πιστεύω πως μια μετρηση με ανοικτό καπώ εχει διαφορά με μια με κλειστό. Όπως και το οτι δεν ειχες το πανω μερος της σκούπας (θα αλλαζε σημαντικά ετσι και η καμπύλη)
Φιλικά Γιάννης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
StorM_GmA (Ευριπίδης) Φανατικό μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16v) Dynamique (2006)
Ένταξη: 21 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 314 Τόπος: Αθήνα - Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Οκτ 2007, 14:05:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λακωνικός ο fynos
ναι το έχω ακούσει κι εγώ οτι είναι αισιόδοξα τα δυναμόμετρα...το συγκεκριμένο
είναι στην Καλλιθέα...δεν ξέρω αν επιτρέπεται να πω περισσότερες πληροφορίες...
Σίγουρα την πραγματική και ουσιαστική βελτίωση την βλέπουμε στον δρόμο και
με αμάξια που έχουμε ξανανοίξει...απλά είχα την απορία να δω που είμαστε!
το καπό γιατί παίζει ρόλο ανοίχτο όμως?!
...sine Diabolo nullus Dominus...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Οκτ 2007, 14:10:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
StorM_GmA έγραψε: | το καπό γιατί παίζει ρόλο ανοίχτο όμως?! |
αλλη ροή εχει ο αέρας προς την εισαγωγή με κλειστό το καπώ και άλλη με ανοιχτό. Επίσης με τους ανεμιστήρες προσπαθείς να κάνεις μια εξομοιώση των φυσικών συνθηκων εαν ηταν το αυτοκ εν κινήσει στο δρομο.
Ολα αυτά είναι ψιλά γράμματα απλα τα αναφέρω κατα την ταπεινή μου αποψη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Οκτ 2007, 16:28:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν σε βγάζει 123 ps τώρα, θα σε έβγαζε 120 PS μαμά, μην πώ και 123 PS (στο εν λόγω δυναμόμετρο). Οπότε ή θα έχεις πάρει 3 ολόκληρα PS ή 0.
Συνήθως 0 παίρνεις βασικά, διότι με αυτές τις μεταβολές (σκούπα + τελικό) δεν κερδίζεις τίποτα άλλο από απελευθέρωση της "αναπνοής" του αυτοκινήτου και ψυχολογικά (όχι πραγματικά δηλαδή) άλογα. Απλά μετακινείς το ωφέλιμο φάσμα της ροπής/ιπποδύναμης σε πιο χαμηλές στροφές, αλλά το στερείσαι από πιο ψηλά.
Λέτε να κατέβω και γω για καμιά δυναμομέτρηση μπας και δώ 3ψήφιο αριθμό ιπποδύναμης και ηρεμήσω επιτέλους? 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Οκτ 2007, 16:37:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: |
Λέτε να κατέβω και γω για καμιά δυναμομέτρηση μπας και δώ 3ψήφιο αριθμό ιπποδύναμης και ηρεμήσω επιτέλους?  |
περιμένε να να "καψεις" δισκο ωστε να πατινάρει για τα καλά, μόνο τοτε ο et3j4 θα γράψει τριψηφιο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
StorM_GmA (Ευριπίδης) Φανατικό μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16v) Dynamique (2006)
Ένταξη: 21 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 314 Τόπος: Αθήνα - Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Οκτ 2007, 16:51:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κατ' αρχάς λέω να μιλάμε με HP και οχι με PS για να μιλάμε με νούμερα που
δίνει η peugeot...αν και μικρές οι διαφορές ανάμεσα σε PS και HP αλλά είμαστε
ψίρες οπότε ας είμαστε ακριβής
steve συμφωνώ κι εγώ απόλυτα με τα όσα έγραψες αλλά δεν είναι λίγο δύσκολο
να αποδίδει το αμάξι μου απο το εργοστάσιο 120HP? 10 άλογα πάνω από αυτά
που γράφουν...αν ήταν 2-3 άλογα θα μου φαινόταν νορμάλ αλλά τί διαφορετικό
έχει π.χ το δικό μου εργοστασιακό με κάποιου άλλου και έχουμε 10 άλογα διαφορά? Αλλοι σκάνε 200-500 ευρω για να πάρουν 10 άλογα και εγώ τα
έχω έτοιμα?
Τα λέω αυτά γιατί αν μπορούσε η peugeot να δώσει +10 άλογα θα το διαφήμιζε
κιόλας...αλλά η γνώμη μου είναι πως τα +10 άλογα εργοστασιακά είναι
χλομό να παίζει...άσε που αν ισχύει αυτό, τότε μπορεί κάποιος να έχει και
μείον 10 άλογα από το εργοστάσιο!
φιλικά πάντα μην υπάρχουν παρεξηγήσεις!
...sine Diabolo nullus Dominus...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Οκτ 2007, 16:58:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μεσσαιο σουπερσπριντ και τελικο ντεβιλ εχουν μετρηθει στου παπιου σκαρτα 3αλογα
σκουπα εχει μετρηθει σκαρτα 2 αλογα
συνολο 5 με το ζορι στο gtech
filikaaa
y.g.στορμ ποσα αλογα απωλειεσ ειχες. στο dynojet Που πηγες μετρανε τα μαμα ακομα και 118.βλεπε ams. μη το ψαχνεις. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
StorM_GmA (Ευριπίδης) Φανατικό μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16v) Dynamique (2006)
Ένταξη: 21 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 314 Τόπος: Αθήνα - Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Οκτ 2007, 17:08:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν ξέρω για απώλειες...έχει ένα loss στο διάγραμμα αλλά δεν ξέρω να το
"διαβάζω"...
το δυναμόμετρο το λέγανε dynotech όχι dynojet...απλά το λέω σε περίπτωση
που δεν έκανες τυπογραφικό λάθος volve...μην μιλάμε για διαφορετικά...
...sine Diabolo nullus Dominus...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Οκτ 2007, 17:33:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
poy einai ayto για να δουμε αν λεμε το ιδιο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
StorM_GmA (Ευριπίδης) Φανατικό μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16v) Dynamique (2006)
Ένταξη: 21 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 314 Τόπος: Αθήνα - Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Οκτ 2007, 17:45:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλλιθέα στην οδο Δοϊράνης 63...
...sine Diabolo nullus Dominus...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Οκτ 2007, 20:30:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
StorM_GmA έγραψε: | steve συμφωνώ κι εγώ απόλυτα με τα όσα έγραψες αλλά δεν είναι λίγο δύσκολο
να αποδίδει το αμάξι μου απο το εργοστάσιο 120HP? 10 άλογα πάνω από αυτά
που γράφουν...αν ήταν 2-3 άλογα θα μου φαινόταν νορμάλ αλλά τί διαφορετικό
έχει π.χ το δικό μου εργοστασιακό με κάποιου άλλου και έχουμε 10 άλογα διαφορά? Αλλοι σκάνε 200-500 ευρω για να πάρουν 10 άλογα και εγώ τα
έχω έτοιμα? |
Όπως προείπα,
Steve έγραψε: | Αν σε βγάζει 123 ps τώρα, θα σε έβγαζε 120 PS μαμά, μην πώ και 123 PS (στο εν λόγω δυναμόμετρο). Οπότε ή θα έχεις πάρει 3 ολόκληρα PS ή 0. |
Άλλο το "μου βγάζει +10 ps" και άλλο το "έχω +10 ps" 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RONIE Μόλις έγραψα


Ένταξη: 18 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 11 Τόπος: pit stop
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Οκτ 2007, 21:57:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παντως το συγκεκριμενο δυναμομετρο λενε οτι ειναι απο τα καλυτερα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
StorM_GmA (Ευριπίδης) Φανατικό μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16v) Dynamique (2006)
Ένταξη: 21 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 314 Τόπος: Αθήνα - Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Οκτ 2007, 15:29:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
βασικά, η άποψη που έχω για τα δυναμόμετρα είναι πως τα χρειαζόμαστε μόνο
σε μεγάλες μετατροπές... για τις μικρές αρκεί η "αίσθηση". Πέρα απο αυτό
όμως, υπάρχουν οδηγοί όπως εγώ που δεν έχω μπει σε 100 άλλα 206 το
καθένα με διαφορετικό πείραγμα για να έχω πλήρη αντίληψη των αλλαγών...
steve, το οτι ΕΧΕΙ κάποιος +10 HP πως το καταλαβαίνει? Αν κανένα δυναμόμετρο
στην ελλάδα δεν είναι σωστό, τότε που το ξέρει? Οκ, μπορεί να μου πεις οτι
εμπειρικά, μπορεί κάποιος να καταλάβει τα +10 και τα +20 άλογα αλλά εγώ
π.χ που δεν έχω την εμπειρία?
Τελοσπάντων, έχουμε αναλύσει εκτενώς το θέμα των δυναμομέτρων σε πολλά
και διάφορα topics και πάντα η συζήτηση καταλήγει στο οτι τα δυναμόμετρα
λένε ότι θέλουν...
Ο λόγος που έκανα εγω δυναμομέτρηση ήταν για να δω πάνω κάτω πού βρίσκομαι.
δεν θα μου έκανε καμία διαφορά αν έβλεπα 119 ή 122 HP...μια γενική ιδέα
ήθελα και είμαι ικανοποιημένος...όπως επίσης και απο το καλό κατα την
γνώμη μου διάγραμμα... Αν τώρα κάποιος νομίζει οτι τις δυναμομετρήσεις
πρέπει να τις παίρνουμε σαν απόλυτα νούμερα και οτι 1 αμάξι με 2-3 άλογα
παραπάνω απο κάποιο άλλο θα το περνάει απο πάνω, τότε θα πρέπει να
διαβάσει μπόλικα topics εδώ πέρα να δει τι παίζει!
Το όλο θέμα είναι να παρουσιαστούν εδώ οι δυναμομετρήσεις όσων έχουν
κάνει...Σίγουρα τα δυναμομετριμένα αμάξια με καλές βελτιώσεις θα έχουν
πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον από την πχ σχεδόν αδιάφορη δική μου...
...sine Diabolo nullus Dominus...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Οκτ 2007, 19:39:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
StorM_GmA έγραψε: | βασικά, η άποψη που έχω για τα δυναμόμετρα είναι πως τα χρειαζόμαστε μόνο
σε μεγάλες μετατροπές... για τις μικρές αρκεί η "αίσθηση". Πέρα απο αυτό
όμως, υπάρχουν οδηγοί όπως εγώ που δεν έχω μπει σε 100 άλλα 206 το
καθένα με διαφορετικό πείραγμα για να έχω πλήρη αντίληψη των αλλαγών...
steve, το οτι ΕΧΕΙ κάποιος +10 HP πως το καταλαβαίνει? Αν κανένα δυναμόμετρο
στην ελλάδα δεν είναι σωστό, τότε που το ξέρει? Οκ, μπορεί να μου πεις οτι
εμπειρικά, μπορεί κάποιος να καταλάβει τα +10 και τα +20 άλογα αλλά εγώ
π.χ που δεν έχω την εμπειρία? |
Όπως έχει πει και ο volvos, "the truth is out there", στους δρόμους 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Οκτ 2007, 23:46:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μα στις μικρομετατροπες δεν πας για ιπποδυναμη αλλα για ροπη και αποκριση....Και οποιος νομιζει οτι με μια σκουπα ενα φαρασι και οτι αλλο θα παρει ιππους δυστηχως απατατε! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Ιαν 2008, 19:33:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδή εγώ σαν απλός θνητός δεν καταλαβαίνω τι γίνεται μέσα στο κυκλάκι.... Μας εξηγείς; 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Ιαν 2008, 19:56:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρωτα το θειο ...
με δυο λογια τα 129αλογα βγηκαν με αλλο τροπο διορθωσης εξωτερικων συνθηκων που φουσκωνει τα νουμερα... δηλαδη θα επρεπε να ειναι 122-124 που λεει ο λογος συγκρινομενα με τη πρωτη μετρηση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|