Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
mcdmate Μόλις έγραψα

Ένταξη: 12 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 30
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Φεβ 2003, 09:01:13 Θέμα δημοσίευσης: PEUGEOT SERVICE BENEFITS Δώσε μου Κύριε κουράγιο και  |
|
|
ΟΚ παλιά προβλήματα νέα αντιμετώπιση.
Τώρα θα μου πείτε που κολλάει αυτός ο τίτλος, αυτό είναι εύκολο αρκεί να περιγράψω την χθεσινή μου επίσκεψη σε κάποιο αρκετά γνωστό συνεργείο της πεζό με το κλασικό εντός εισαγωγικών πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πολλοί κάτοχοι του 206, και είναι τι άλλο από αυτό το παίξιμο του ρελαντί και ενίοτε σβήσιμο της μηχανής.
Σαν την καλή χαρά ξεκίνησα χθες το πρωί να επισκεφθώ, μετά από αρκετό καιρό προβλημάτων, ένα συνεργείο που είχα σε μεγάλη εκτίμηση, έτσι ούτως ώστε να δώσω τέλος στο γνωστό αυτό πρόβλημα του αυτοκινήτου μου, περιέγραψα με την κάθε λεπτομέρεια στους υπεύθυνους το πρόβλημα (αναφορικά ήταν παίξιμο του ρελαντί 500 - 1000 στην αρχή μετά η κατάσταση βελτιώθηκε 1000 - 0 και ξαφνικά θυμήθηκε τις οφειλές και αποφάσισε να το κάνει στις 3000), μπήκε επάνω στον εγκέφαλο ο τεχνικός με το κατάλληλο εργαλείο (αυτό που μοιάζει με το gameboy αλλά σε extra large έκδοση και χρώματος μπλε με πρώτη εικόνα ένα χιλιοβασανισμένο ζώο τον λέοντα ) και έκανε την διάγνωση, πολλαπλασιαστής που σημαίνει λίγο πολύ 130 ευρώ συν εργασία. Σε μια ερώτηση κρίσεως προς τον τεχνικό εάν μετά την αλλαγή θα λύνονταν το πρόβλημα πήρα την ελπιδοφόρα αλλά και ανησυχητική απάντηση του κατά 90% ναι, μετά την αλλαγή τα πράγματα βελτιώθηκαν από τον υπεύθυνο του service και φτάσαμε στο 99,9% σχεδόν σίγουρο δηλαδή αποτέλεσμα που όμως θα έπρεπε να παρακολουθήσω για τις επόμενες μέρες,
Ευτυχώς ήμουν τυχερός και δεν χρειάστηκε να παρατείνω την αγωνία μου για αρκετά μεγάλο διάστημα, στην κατηφόρα της Κατεχάκη προς Ηλιούπολη άρχισε να με κόβει κάτι σαν κρύος ιδρώτας όταν παρατήρησα την αναποφασιστικότητα του δείκτη να παίζει για λίγο ανάμεσα στις 500 - 1000 στροφές με αποτέλεσμα να σκαρφαλώνει και να μένει σταθερός και αμετάκλητος στις 2100. Κοντά εκεί είναι ένα συνεργείο που θυμάμαι κάθε φορά που θέλω κάποιες αλλαγές όπως δίσκους, τακάκια, βαλβολίνες κλπ. Και όπως λέει και η παροιμία ο βρεγμένος την βροχή δεν την φοβάται, αποφάσισα λοιπόν και έκανα μια στάση, συνοπτικά ανέφερα την όλη κατάσταση στον μάστορα και μου είπε να πάω να το βάλει στον εγκέφαλο για μια πιο συνοπτική εικόνα και ότι από την πείρα του αυτό είναι πρόβλημα που προέρχεται από τον αισθητήρα ογκομέτρησης του αέρα εν συντομία ΜΑΠ. Έκλεισα λοιπόν ραντεβού και για το service των 60000 και βλέπουμε.
Ρε παιδιά μια γνώμη, αν τα πράγματι τελικά έχει δίκιο, είναι δυνατόν να είναι στα original συνεργεία τόσο πρόβατα που να τα βλέπουν όλα ίδια ή τόσο ανεκπαίδευτοι που να πηγαίνουν τις κάποιες σημαντικές βλάβες για εμάς στο ψάξιμο με φυσικά δικό μας κόστος τόσο χρηματικό όσο και ψυχολογικό.
Συνέχεια της κατάστασης την Τετάρτη μετά την επίσκεψη στον μάστορα.
Τα λέμε.
Τα στοιχεία του service δεν αναφέρονται ακόμα, όχι μεχρι το τέλος της περιπέτειας. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Φεβ 2003, 09:47:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
... τον ίδιο αισθητήρα έχω αλλάξει και εγώ αλλά ο κινητήρας εξακολουθεί να παίζει! Ισως είναι στον χαρακτήρα του ατίθασος!
Βέβαια εγώ δεν έχω αλλάξει πολλαπλασιαστή γιατί δεν το θεώρησα απαραίτητο!
Βασικά για κανένα 2 μηνο μου έσβηνε μετά σταμάτησε. Τώρα όταν είναι πολύ κρύο ή πολύ ζεστό κάνει σκορτσαρίσματα (από 500 έως 1000 στροφές) αλλά όχι συνέχεια.
Σε αυτό που παρατήρησα διαφορά είναι με την βενζίνη.
Το 206 είναι πολύ εθισμένο στην EKO! Με την shell παίζει σαν τρελλό. Με την ΕΚΟ ηρεμία....
Τώρα τι πραγματικά συμβαίνει..... 
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Φεβ 2003, 09:50:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Α! Επίσης θεωρώ κατά ένα μεγάλο μέρος υπεύθυνο για τις αστάθειες αλλά και ιδιαίτερα για τις δονήσεις μέσα στο εσωτερικό, ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ! Ναι την γνωστή "κουκουνάρα" που κάθε τρεις και λίγο ξεπατώνεται!
Επειδή πρόκειτε να την (ξανα)αλλάξω (έχει γίνει κομμάτια πια) θα σου πω αν βελτιώθηκαν καθόλου οι δονήσεις και τα σκορταρίζματα....
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Φεβ 2003, 10:32:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παλιοτερα μου ειχε κανει το ιδιο προβλημα.το βαλαμε στο μηχανημα τον εγκεφαλο και εδειξε σφαλμα του ποτενσιομετρου της πεταλουδας του γκαζιου!
δεν το αλλαξαμε και απλα καθαρισαμε την πεταλουδα που ηταν οντως βρωμικη και το προβλημα για ενα μηνα λυθηκε.
ελα ομως που εδω και τρεις μερες μου εχει αρχισει τα συμπτωματα του mcdmate.οταν βαζω μπροστα το πρωι αρχιζει ο δεικτης ανεβοκατεβασμα μεταξυ 500 και 1200 στροφων και ενιοτε σβηνει κιολας.οταν ζεσταθει τοτε σταματαει το προβλημα.το ιδιο κανει ομως και οταν το εχω ζορισει πολυ!
το πηγα χθες το μεσημερι και το βαλαμε στον εγκεφαλο και δεν εδειξε τιποτα αυτη τη φορα. και δεν καναμε καμια περαιτερω ενεργεια!οποιος εχει νεα επι του θεματος να ενημερωσει αμεσα!
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mcdmate Μόλις έγραψα

Ένταξη: 12 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 30
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Φεβ 2003, 11:44:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ένα ακόμα χαρακτηριστικό του προβλήματος είναι ότι πλέον όταν πατάω γκάζι γεμίζει μέχρι τις 3000 στροφές και συμπλέκτη μετά χωρίς γκάζι ανεβάζει ακόμα για 100 στροφές. Επίσης σε εμένα έχει ανάψει για μικρά διαστήματα το λαμπάκι του κινητήρα που σημαίνει ότι υπάρχει ένδειξη στον εγκέφαλο και λογικά θα έπρεπε να εντοπίσουν το πρόβλημα.
Όσο για την βάση της μηχανής μου άλλαξαν μια φορά στα 20000, και με είχε βάλει σε υποψίες γιατί το κόψιμο της βάσης μπορεί να σημαίνει πολλά και όχι τόσο καλά πράγματα.
Τέλος πάντων μου φαίνεται τελικά από ότι έχω διαβάσει στο forum για αυτό το πρόβλημα είτε αυτοί έχουν μεγάλο στοκ από πολλαπλασιαστές, μοτέρ ρελαντί και ΜΑΠ , ή κάνουν κάτι άλλο και δεν το ξέρουν, μάλλον τελικά θα πρέπει να μαζέψουμε τίποτα λεφτά και να στείλουμε κάποιον στο εξωτερικό για εκπαίδευση, μια η άλλη θα μας έρθει.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alemao (Αριστείδης) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 599 Τόπος: Γλυκα Νερα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Φεβ 2003, 12:24:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μακάρι τελικά να είναι ο MAP sensor να ξέρουμε και εμείς μην μας τύχει.
Top Fuel Racing Club ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Φεβ 2003, 21:16:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κάπου έχω γράψει για το πρόβλημα αυτό Θα το κάνω copy paste όταν το βρω υπομονη! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Φεβ 2003, 18:32:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παιδια να σας προτεινω κατι...
απο αυτους που εχετε προβλημα στο ρελαντι δοκιμαστε να σκισετε το αμαξι μεχρι κοφτη και μετα χωρις αλλαγη ταχυτητας να φρεναρετε δινατα (οχι και τα λαστιχα κατω) . αν το αμαξι σβησει σε αυτη τη φαση η πεσει το ρελαντι στις 500 το ποιο πιθανο προβλημα ειναι τρομπα βενζινης κατα την γνωμη μου γιατι το εχω αντιμετωπισει και εγω και μετα απο ολα τα συναφη (τηλεφορτησεις,διαγνωσεις χωρις να δειχνουν τιποτα,αλλαγη πολ/στη) καποιος θεοφωτιστος μηχανικος μου αλλαξε την τρομπα και σταματησε τελειως μεχρι που ξαναχαλασε η τρομπα μετα απο 2 χρονια και τωρα σκεφτομαι να βρω καλυτερης ποιοτητας απο αυτη που βαζει η peugeot.
επισης συμαντικο για να δειτε οτι μπορει να φταει η τρομπα ειναι και το οτι αλλαζωντας βενζινη αλλαζουν και τα διαστηματα που το κανει.
επισης απο τοτε που αρχισα να βαζω μονο super plus στο αμαξι εχει σταματησει το εντονο κοψιμο στο ρελαντι που εκανε καινουργιο το αμαξι.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Φεβ 2003, 23:46:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το βρήκα και σας το παραθέτω!
Από τον μήνα Φεβρουάριο του 2002 και μετά παρατηρούνταν, σε αραιά χρονικά διαστήματα στην αρχή και σιγά σιγά πιο συχνά, σβησίματα του κινητήρα ενώ το αυτοκίνητο ήταν σε ακινησία.Οέλεγχος στον υπολογιστη δεν εβγαλε τίποτα. Το αυτοκίνητο είχε πρόβλημα ρετάριζε και σκοτσάριζε στο δρόμο μέχρι που έσβησε ο κινητήρας με 100 χλμ πάνω σε εθνική οδό. Τότε βρέθηκε τελικά ότι είχε σφάλμα στην πεταλούδα γκαζιού και στον αισθητήρα υποπίεσης. Το αυτοκίνητο για 2 περίπου εβδομάδες πήγαινε καλά αλλά και πάλι δεν είχε γίνει και ξαναπαρουσίασε τα ίδια προβλήματα.Έγινε τηλεφόρτωση.Το πρόβλημα όμως και πάλι δεν έγινε και αλλάχθηκε ο πολλαπλασιαστής.Το αυτοκίνητο ήταν μια χαρά για 5 περίπου μέρες και τα ίδια προβλήματα και κάναμε καθαρισμό όλων των ηλεκτρονικών επαφών. Μάταια όμως αφού τα προβλήματα δεν έλεγαν να σταματήσουν αλλά ούτε και να βρέχει η αιτία τους.Το αυτοκίνητο αφού με άφησε ακόμα μια φορά και ο υπολογιστής έδειξε ότι ο αισθητήρας λ και η πεταλούδα γκαζιού είχαν πρόβλημα.Αλλάζονται και πάλι δεν έγινε τίποτα!Τελικά το παράτρησα ΕΝΑ ΜΗΝΑ στα κεντρικά στην Θεσσαλο΄νίκη και άλλαξαν πλεξούδα κινητήρα!απο τοτε ησύχασα!!!!1τρέξτε να προλάβεται την εγγύηση!εγώ έκανα μεγάλη μανούρα!Αν δεν τα άλλαζαν στην εγγύση θα πλήρωκα κοντά στα 2500 ευρώ!Α το αυτοκίνητο είναι 1.6 16ν. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tomcat (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Φεβ 2003, 15:43:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αμαν τρέξιμο!!!! Και κινητήρα???
Εγω στην θέση σου θα τα είχα παρατήσει , και θα έπαιρνα ένα ASTRA  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Φεβ 2003, 19:07:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιατί ΑΣΤΡΑ?Τώρα όμως πετάει η Έρη μου!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tomcat (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Φεβ 2003, 21:05:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
OYPS εκνευρίστηκα πριν!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Tomcat στις Κυρ 16 Φεβ 2003, 21:29:31, 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Φεβ 2003, 21:25:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tomcat έγραψε: | Φίλε μου απαράδεκτο αυτό που έκανες! Να γεμίσεις πόσες κατηγορίες με το ίδιο post για να κάνεις διαφήμιση του Site!!!
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!!!! Αν θέλεις να κάνεις διαφήμιση μίλα με την mod team αλλιώς ........... στ'αμαξάκι σου! |
Πολυ φορα πηρες και εσυ βρε.......!!!!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Φεβ 2003, 01:31:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PoiSoN® έγραψε: | Tomcat έγραψε: | Φίλε μου απαράδεκτο αυτό που έκανες! Να γεμίσεις πόσες κατηγορίες με το ίδιο post για να κάνεις διαφήμιση του Site!!!
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!!!! Αν θέλεις να κάνεις διαφήμιση μίλα με την mod team αλλιώς ........... στ'αμαξάκι σου! |
Πολυ φορα πηρες και εσυ βρε.......!!!!  |
Δεν αντελήφθην!!!!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Φεβ 2003, 02:07:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GIANNIS206 έγραψε: | PoiSoN® έγραψε: | Tomcat έγραψε: | Φίλε μου απαράδεκτο αυτό που έκανες! Να γεμίσεις πόσες κατηγορίες με το ίδιο post για να κάνεις διαφήμιση του Site!!!
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!!!! Αν θέλεις να κάνεις διαφήμιση μίλα με την mod team αλλιώς ........... στ'αμαξάκι σου! |
Πολυ φορα πηρες και εσυ βρε.......!!!!  |
Δεν αντελήφθην!!!!  |
Όπως καταλαβαίνεις διαβάζω από πανω προς τα κάνω φίλε Τοmcat!!!
Τώρα αντιλήφθηκα πλήρως την κατάσταση!!!
Είναι αρκετά προκλητικό θα έλεγα και ακραίο!!!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tomcat (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Φεβ 2003, 02:11:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σόρρυ ρε γιάννη αλλά μου την είχε σπάσει ο τύπος , και έκανα copy paste για να πάει σε όλα τα topic.Εεε ήταν πανω στην στιγμή που θα σου έστελνα απάντηση και μπερδέψαμε τα τοπικ.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Φεβ 2003, 02:15:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οκ μην στεναχωριέσαι!!!Δεν σου κρατάω κακία!!!1
ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!
Τον άλλον όμως τον κρατάω!!!!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Φεβ 2003, 05:06:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ας το πω ξανά, μα άλλα λόγια....
Όσοι έχουν 206 χωρίς φίλτρο βενζίνης ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να βάζουν ένα καλό καθαριστικό ρεζερβουάρ-μπεκ κάθε 7500χλμ περίπου (τα παιξίματα στο ρελαντί εξαφανίζονται ως δια μαγείας). Εγώ βάζω το ProTec Fuel Line Cleaner και δεν έχω βρει ούτε ακούσει κάτι καλύτερο.
Sidobre, σε αφορά άμεσα, καθότι τα αμάξια μας είναι της ίδιας παρτίδας! Το δικό μου δεν παίζει στο ρελαντί. Όταν το παρουσιάζει (μετά το λιγότερο από 7000χλμ και το περισσότερο από 22000χλμ) ρίχνω το υγρό και...πάπαλα! Παίζει καθοριστικό ρόλο η βενζίνη που βάζουμε. Αν πέσουμε σε βρωμοβενζινά, την βάψαμε...
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mcdmate Μόλις έγραψα

Ένταξη: 12 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 30
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Φεβ 2003, 07:08:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν μια ημέρα πριν την επίσκεψη στον μάστορα και αφού για 2 με 3 μέρες μετά την αλλαγή του πολλαπλασιαστή δούλευε με ρελαντί στις 2000 + αποφάσισε τελικά να κατέβει στα φυσιολογικά επίπεδα.
Τώρα τι να πεις ....
Αυτό πού θα κάνω τελικά είναι πρώτα το service των 60000 μαζί με κάτι αλλαγές σε αναλώσιμα (φίλτρο βενζίνης, κάτι φλατζούλες που δεν άλλαξαν στις 40000 με αποτέλεσμα να φτύνει, κάτι μπουζί, ε και καμιά βάση μηχανής και βλέπουμε τι άλλο), να δούμε πως θα πάει και αν κάνει πάλι τα ίδια περιμένουμε το επόμενο μηνιάτικο και βρίσκουμε τρόπο να το αξιοποιήσουμε (όχι θα μας το φάνε τα μπαρ, τα σφαιριστήρια και οι γυναίκες). Πάντως αν είναι να αλλάξω ακόμα τον ΜΑΠ, το μοτέρ του ρελαντί, την πλεξούδα, κάτι από αμορτισέρ που θα θέλει σε λίγο βάλε και τα λάστιχα τον επόμενο χειμώνα μαζί με τις ζάντες, ε καλύτερα να αγοράσω κάτι καινούργιο.
Εντάξει για να μην γκρινιάζω έκανα 60000 με χωρίς πολλά πολλά. Αν καταφέρει μάλιστα και το τεχνικό τμήμα της πεζό να βρει λύσεις, τότε ...:
Καλημέρα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|