PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

PEUGEOT SERVICE BENEFITS Δώσε μου Κύριε κουράγιο και &#8

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
mcdmate 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 12 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 30

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Φεβ 2003, 09:01:13    Θέμα δημοσίευσης: PEUGEOT SERVICE BENEFITS Δώσε μου Κύριε κουράγιο και &#8 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΟΚ παλιά προβλήματα νέα αντιμετώπιση.
Τώρα θα μου πείτε που κολλάει αυτός ο τίτλος, αυτό είναι εύκολο αρκεί να περιγράψω την χθεσινή μου επίσκεψη σε κάποιο αρκετά γνωστό συνεργείο της πεζό με το κλασικό εντός εισαγωγικών πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πολλοί κάτοχοι του 206, και είναι τι άλλο από αυτό το παίξιμο του ρελαντί και ενίοτε σβήσιμο της μηχανής.
Σαν την καλή χαρά ξεκίνησα χθες το πρωί να επισκεφθώ, μετά από αρκετό καιρό προβλημάτων, ένα συνεργείο που είχα σε μεγάλη εκτίμηση, έτσι ούτως ώστε να δώσω τέλος στο γνωστό αυτό πρόβλημα του αυτοκινήτου μου, περιέγραψα με την κάθε λεπτομέρεια στους υπεύθυνους το πρόβλημα (αναφορικά ήταν παίξιμο του ρελαντί 500 - 1000 στην αρχή μετά η κατάσταση βελτιώθηκε 1000 - 0 και ξαφνικά θυμήθηκε τις οφειλές και αποφάσισε να το κάνει στις 3000), μπήκε επάνω στον εγκέφαλο ο τεχνικός με το κατάλληλο εργαλείο (αυτό που μοιάζει με το gameboy αλλά σε extra large έκδοση και χρώματος μπλε με πρώτη εικόνα ένα χιλιοβασανισμένο ζώο τον λέοντα ) και έκανε την διάγνωση, πολλαπλασιαστής που σημαίνει λίγο πολύ 130 ευρώ συν εργασία. Σε μια ερώτηση κρίσεως προς τον τεχνικό εάν μετά την αλλαγή θα λύνονταν το πρόβλημα πήρα την ελπιδοφόρα αλλά και ανησυχητική απάντηση του κατά 90% ναι, μετά την αλλαγή τα πράγματα βελτιώθηκαν από τον υπεύθυνο του service και φτάσαμε στο 99,9% σχεδόν σίγουρο δηλαδή αποτέλεσμα που όμως θα έπρεπε να παρακολουθήσω για τις επόμενες μέρες,
Ευτυχώς ήμουν τυχερός και δεν χρειάστηκε να παρατείνω την αγωνία μου για αρκετά μεγάλο διάστημα, στην κατηφόρα της Κατεχάκη προς Ηλιούπολη άρχισε να με κόβει κάτι σαν κρύος ιδρώτας όταν παρατήρησα την αναποφασιστικότητα του δείκτη να παίζει για λίγο ανάμεσα στις 500 - 1000 στροφές με αποτέλεσμα να σκαρφαλώνει και να μένει σταθερός και αμετάκλητος στις 2100. Κοντά εκεί είναι ένα συνεργείο που θυμάμαι κάθε φορά που θέλω κάποιες αλλαγές όπως δίσκους, τακάκια, βαλβολίνες κλπ. Και όπως λέει και η παροιμία ο βρεγμένος την βροχή δεν την φοβάται, αποφάσισα λοιπόν και έκανα μια στάση, συνοπτικά ανέφερα την όλη κατάσταση στον μάστορα και μου είπε να πάω να το βάλει στον εγκέφαλο για μια πιο συνοπτική εικόνα και ότι από την πείρα του αυτό είναι πρόβλημα που προέρχεται από τον αισθητήρα ογκομέτρησης του αέρα εν συντομία ΜΑΠ. Έκλεισα λοιπόν ραντεβού και για το service των 60000 και βλέπουμε.
Ρε παιδιά μια γνώμη, αν τα πράγματι τελικά έχει δίκιο, είναι δυνατόν να είναι στα original συνεργεία τόσο πρόβατα που να τα βλέπουν όλα ίδια ή τόσο ανεκπαίδευτοι που να πηγαίνουν τις κάποιες σημαντικές βλάβες για εμάς στο ψάξιμο με φυσικά δικό μας κόστος τόσο χρηματικό όσο και ψυχολογικό.
Συνέχεια της κατάστασης την Τετάρτη μετά την επίσκεψη στον μάστορα.
Τα λέμε.

Τα στοιχεία του service δεν αναφέρονται ακόμα, όχι μεχρι το τέλος της περιπέτειας.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Φεβ 2003, 09:47:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

... τον ίδιο αισθητήρα έχω αλλάξει και εγώ αλλά ο κινητήρας εξακολουθεί να παίζει! Ισως είναι στον χαρακτήρα του ατίθασος!

Βέβαια εγώ δεν έχω αλλάξει πολλαπλασιαστή γιατί δεν το θεώρησα απαραίτητο!

Βασικά για κανένα 2 μηνο μου έσβηνε μετά σταμάτησε. Τώρα όταν είναι πολύ κρύο ή πολύ ζεστό κάνει σκορτσαρίσματα (από 500 έως 1000 στροφές) αλλά όχι συνέχεια.

Σε αυτό που παρατήρησα διαφορά είναι με την βενζίνη.
Το 206 είναι πολύ εθισμένο στην EKO! Με την shell παίζει σαν τρελλό. Με την ΕΚΟ ηρεμία....

Τώρα τι πραγματικά συμβαίνει..... Rolling eyes



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Φεβ 2003, 09:50:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Α! Επίσης θεωρώ κατά ένα μεγάλο μέρος υπεύθυνο για τις αστάθειες αλλά και ιδιαίτερα για τις δονήσεις μέσα στο εσωτερικό, ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ! Ναι την γνωστή "κουκουνάρα" που κάθε τρεις και λίγο ξεπατώνεται!

Επειδή πρόκειτε να την (ξανα)αλλάξω (έχει γίνει κομμάτια πια) θα σου πω αν βελτιώθηκαν καθόλου οι δονήσεις και τα σκορταρίζματα....



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Φεβ 2003, 10:32:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παλιοτερα μου ειχε κανει το ιδιο προβλημα.το βαλαμε στο μηχανημα τον εγκεφαλο και εδειξε σφαλμα του ποτενσιομετρου της πεταλουδας του γκαζιου!
δεν το αλλαξαμε και απλα καθαρισαμε την πεταλουδα που ηταν οντως βρωμικη και το προβλημα για ενα μηνα λυθηκε.
ελα ομως που εδω και τρεις μερες μου εχει αρχισει τα συμπτωματα του mcdmate.οταν βαζω μπροστα το πρωι αρχιζει ο δεικτης ανεβοκατεβασμα μεταξυ 500 και 1200 στροφων και ενιοτε σβηνει κιολας.οταν ζεσταθει τοτε σταματαει το προβλημα.το ιδιο κανει ομως και οταν το εχω ζορισει πολυ!
το πηγα χθες το μεσημερι και το βαλαμε στον εγκεφαλο και δεν εδειξε τιποτα αυτη τη φορα. και δεν καναμε καμια περαιτερω ενεργεια!οποιος εχει νεα επι του θεματος να ενημερωσει αμεσα!


ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mcdmate 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 12 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 30

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Φεβ 2003, 11:44:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ένα ακόμα χαρακτηριστικό του προβλήματος είναι ότι πλέον όταν πατάω γκάζι γεμίζει μέχρι τις 3000 στροφές και συμπλέκτη μετά χωρίς γκάζι ανεβάζει ακόμα για 100 στροφές. Επίσης σε εμένα έχει ανάψει για μικρά διαστήματα το λαμπάκι του κινητήρα που σημαίνει ότι υπάρχει ένδειξη στον εγκέφαλο και λογικά θα έπρεπε να εντοπίσουν το πρόβλημα.
Όσο για την βάση της μηχανής μου άλλαξαν μια φορά στα 20000, και με είχε βάλει σε υποψίες γιατί το κόψιμο της βάσης μπορεί να σημαίνει πολλά και όχι τόσο καλά πράγματα.
Τέλος πάντων μου φαίνεται τελικά από ότι έχω διαβάσει στο forum για αυτό το πρόβλημα είτε αυτοί έχουν μεγάλο στοκ από πολλαπλασιαστές, μοτέρ ρελαντί και ΜΑΠ Question Question Question , ή κάνουν κάτι άλλο και δεν το ξέρουν, μάλλον τελικά θα πρέπει να μαζέψουμε τίποτα λεφτά και να στείλουμε κάποιον στο εξωτερικό για εκπαίδευση, μια η άλλη θα μας έρθει. Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alemao (Αριστείδης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 28 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 599
Τόπος: Γλυκα Νερα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Φεβ 2003, 12:24:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μακάρι τελικά να είναι ο MAP sensor να ξέρουμε και εμείς μην μας τύχει.


Top Fuel Racing Club ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Φεβ 2003, 21:16:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κάπου έχω γράψει για το πρόβλημα αυτό Θα το κάνω copy paste όταν το βρω υπομονη!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Φεβ 2003, 18:32:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παιδια να σας προτεινω κατι...
απο αυτους που εχετε προβλημα στο ρελαντι δοκιμαστε να σκισετε το αμαξι μεχρι κοφτη και μετα χωρις αλλαγη ταχυτητας να φρεναρετε δινατα (οχι και τα λαστιχα κατω) . αν το αμαξι σβησει σε αυτη τη φαση η πεσει το ρελαντι στις 500 το ποιο πιθανο προβλημα ειναι τρομπα βενζινης κατα την γνωμη μου γιατι το εχω αντιμετωπισει και εγω και μετα απο ολα τα συναφη (τηλεφορτησεις,διαγνωσεις χωρις να δειχνουν τιποτα,αλλαγη πολ/στη) καποιος θεοφωτιστος μηχανικος μου αλλαξε την τρομπα και σταματησε τελειως μεχρι που ξαναχαλασε η τρομπα Very happy μετα απο 2 χρονια και τωρα σκεφτομαι να βρω καλυτερης ποιοτητας απο αυτη που βαζει η peugeot.
επισης συμαντικο για να δειτε οτι μπορει να φταει η τρομπα ειναι και το οτι αλλαζωντας βενζινη αλλαζουν και τα διαστηματα που το κανει.
επισης απο τοτε που αρχισα να βαζω μονο super plus στο αμαξι εχει σταματησει το εντονο κοψιμο στο ρελαντι που εκανε καινουργιο το αμαξι.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Φεβ 2003, 23:46:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το βρήκα και σας το παραθέτω!
Από τον μήνα Φεβρουάριο του 2002 και μετά παρατηρούνταν, σε αραιά χρονικά διαστήματα στην αρχή και σιγά σιγά πιο συχνά, σβησίματα του κινητήρα ενώ το αυτοκίνητο ήταν σε ακινησία.Οέλεγχος στον υπολογιστη δεν εβγαλε τίποτα. Το αυτοκίνητο είχε πρόβλημα ρετάριζε και σκοτσάριζε στο δρόμο μέχρι που έσβησε ο κινητήρας με 100 χλμ πάνω σε εθνική οδό. Τότε βρέθηκε τελικά ότι είχε σφάλμα στην πεταλούδα γκαζιού και στον αισθητήρα υποπίεσης. Το αυτοκίνητο για 2 περίπου εβδομάδες πήγαινε καλά αλλά και πάλι δεν είχε γίνει και ξαναπαρουσίασε τα ίδια προβλήματα.Έγινε τηλεφόρτωση.Το πρόβλημα όμως και πάλι δεν έγινε και αλλάχθηκε ο πολλαπλασιαστής.Το αυτοκίνητο ήταν μια χαρά για 5 περίπου μέρες και τα ίδια προβλήματα και κάναμε καθαρισμό όλων των ηλεκτρονικών επαφών. Μάταια όμως αφού τα προβλήματα δεν έλεγαν να σταματήσουν αλλά ούτε και να βρέχει η αιτία τους.Το αυτοκίνητο αφού με άφησε ακόμα μια φορά και ο υπολογιστής έδειξε ότι ο αισθητήρας λ και η πεταλούδα γκαζιού είχαν πρόβλημα.Αλλάζονται και πάλι δεν έγινε τίποτα!Τελικά το παράτρησα ΕΝΑ ΜΗΝΑ στα κεντρικά στην Θεσσαλο΄νίκη και άλλαξαν πλεξούδα κινητήρα!απο τοτε ησύχασα!!!!1τρέξτε να προλάβεται την εγγύηση!εγώ έκανα μεγάλη μανούρα!Αν δεν τα άλλαζαν στην εγγύση θα πλήρωκα κοντά στα 2500 ευρώ!Α το αυτοκίνητο είναι 1.6 16ν.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Tomcat (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1188
Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Φεβ 2003, 15:43:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αμαν τρέξιμο!!!! Και κινητήρα???
Εγω στην θέση σου θα τα είχα παρατήσει , και θα έπαιρνα ένα ASTRA Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Φεβ 2003, 19:07:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιατί ΑΣΤΡΑ?Τώρα όμως πετάει η Έρη μου!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Tomcat (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1188
Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Φεβ 2003, 21:05:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing OYPS εκνευρίστηκα πριν!

Έχει επεξεργασθεί από τον/την Tomcat στις Κυρ 16 Φεβ 2003, 21:29:31, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Ghost Dog (John Φυστίκης)
Ταμίας
Επίσημο Μέλος

206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130

Ένταξη: 18 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 5423
Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Φεβ 2003, 21:25:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tomcat έγραψε:
Φίλε μου απαράδεκτο αυτό που έκανες! Να γεμίσεις πόσες κατηγορίες με το ίδιο post για να κάνεις διαφήμιση του Site!!!

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!!!! Αν θέλεις να κάνεις διαφήμιση μίλα με την mod team αλλιώς ........... στ'αμαξάκι σου!

Πολυ φορα πηρες και εσυ βρε.......!!!! Very happy Very happy Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Φεβ 2003, 01:31:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PoiSoN® έγραψε:
Tomcat έγραψε:
Φίλε μου απαράδεκτο αυτό που έκανες! Να γεμίσεις πόσες κατηγορίες με το ίδιο post για να κάνεις διαφήμιση του Site!!!

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!!!! Αν θέλεις να κάνεις διαφήμιση μίλα με την mod team αλλιώς ........... στ'αμαξάκι σου!

Πολυ φορα πηρες και εσυ βρε.......!!!! Very happy Very happy Very happy

Δεν αντελήφθην!!!! Rolling eyes Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Φεβ 2003, 02:07:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

GIANNIS206 έγραψε:
PoiSoN® έγραψε:
Tomcat έγραψε:
Φίλε μου απαράδεκτο αυτό που έκανες! Να γεμίσεις πόσες κατηγορίες με το ίδιο post για να κάνεις διαφήμιση του Site!!!

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!!!! Αν θέλεις να κάνεις διαφήμιση μίλα με την mod team αλλιώς ........... στ'αμαξάκι σου!

Πολυ φορα πηρες και εσυ βρε.......!!!! Very happy Very happy Very happy

Δεν αντελήφθην!!!! Rolling eyes Rolling eyes

Όπως καταλαβαίνεις διαβάζω από πανω προς τα κάνω φίλε Τοmcat!!!
Τώρα αντιλήφθηκα πλήρως την κατάσταση!!!
Είναι αρκετά προκλητικό θα έλεγα και ακραίο!!! Evil Evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Tomcat (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1188
Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Φεβ 2003, 02:11:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σόρρυ ρε γιάννη αλλά μου την είχε σπάσει ο τύπος , και έκανα copy paste για να πάει σε όλα τα topic.Εεε ήταν πανω στην στιγμή που θα σου έστελνα απάντηση και μπερδέψαμε τα τοπικ. Embarassed
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Φεβ 2003, 02:15:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οκ μην στεναχωριέσαι!!!Δεν σου κρατάω κακία!!!1 Laughing Laughing
ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!
Τον άλλον όμως τον κρατάω!!!! Evil Evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Φεβ 2003, 05:06:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ας το πω ξανά, μα άλλα λόγια....
Όσοι έχουν 206 χωρίς φίλτρο βενζίνης ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να βάζουν ένα καλό καθαριστικό ρεζερβουάρ-μπεκ κάθε 7500χλμ περίπου (τα παιξίματα στο ρελαντί εξαφανίζονται ως δια μαγείας). Εγώ βάζω το ProTec Fuel Line Cleaner και δεν έχω βρει ούτε ακούσει κάτι καλύτερο.

Sidobre, σε αφορά άμεσα, καθότι τα αμάξια μας είναι της ίδιας παρτίδας! Το δικό μου δεν παίζει στο ρελαντί. Όταν το παρουσιάζει (μετά το λιγότερο από 7000χλμ και το περισσότερο από 22000χλμ) ρίχνω το υγρό και...πάπαλα! Παίζει καθοριστικό ρόλο η βενζίνη που βάζουμε. Αν πέσουμε σε βρωμοβενζινά, την βάψαμε...


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
mcdmate 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 12 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 30

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Φεβ 2003, 07:08:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν μια ημέρα πριν την επίσκεψη στον μάστορα και αφού για 2 με 3 μέρες μετά την αλλαγή του πολλαπλασιαστή δούλευε με ρελαντί στις 2000 + αποφάσισε τελικά να κατέβει στα φυσιολογικά επίπεδα. Sad Sad Sad

Τώρα τι να πεις .... Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes

Αυτό πού θα κάνω τελικά είναι πρώτα το service των 60000 μαζί με κάτι αλλαγές σε αναλώσιμα (φίλτρο βενζίνης, κάτι φλατζούλες που δεν άλλαξαν στις 40000 με αποτέλεσμα να φτύνει, κάτι μπουζί, ε και καμιά βάση μηχανής και βλέπουμε τι άλλο), να δούμε πως θα πάει και αν κάνει πάλι τα ίδια περιμένουμε το επόμενο μηνιάτικο και βρίσκουμε τρόπο να το αξιοποιήσουμε (όχι θα μας το φάνε τα μπαρ, τα σφαιριστήρια και οι γυναίκες). Πάντως αν είναι να αλλάξω ακόμα τον ΜΑΠ, το μοτέρ του ρελαντί, την πλεξούδα, κάτι από αμορτισέρ που θα θέλει σε λίγο βάλε και τα λάστιχα τον επόμενο χειμώνα μαζί με τις ζάντες, ε καλύτερα να αγοράσω κάτι καινούργιο.

Εντάξει για να μην γκρινιάζω έκανα 60000 με χωρίς πολλά πολλά. Αν καταφέρει μάλιστα και το τεχνικό τμήμα της πεζό να βρει λύσεις, τότε ...: Laughing Laughing Laughing

Καλημέρα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1195s (PHP: 84% - SQL: 16%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on