Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Μάϊ 2007, 10:11:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βρε καλός το μου .......
άντε να το φτιάξω να μην μου στεναχωριέσαι  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sotos 207Gt (Σωτηρης.... ...mobile repairman...) Έχω ξεφύγει !!!

 207Gt 900hp by Αισωπος racing power...
Ένταξη: 16 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 1056 Τόπος: Αργοστολι Κεφαλονια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Μάϊ 2007, 10:31:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | Δηλαδή εάν κάπιος δεν του βάλει turbo timer το μοτέρ θα πάθει ζημιά.....
που θα το σκίσεις και μετά θα το παρκάρεις αμέσως ....  |
Πιο πανω στο topic αναφερομαστε σε αυτα.Χωρις να θελω να πιαστω απο τις λεξεις το θεμα δεν ειναι αν θα το παρκαρεις αλλα αν θα το περιμενεις να σβησει εφοσων δεν το εχεις κρυωσει καθολου πριν σταματησεις.Αν μετα το σκισιμο για 2-3 τετραγωνα χαλαρωσεις το ρυθμο σου τοτε οκ.Πχ εγω χθες το πρωι εδω στο νησι εκαψα 12€ βενζινη μεσα σε 30χλμ αποσταση.Ε αυτο ειναι σοβαρο σκισιμο χτυπησα και κανα δυο φορες κοφτη και ουτε το καπω δεν μπορουσα να πιασω απο την θερμοκρασια οποτε δεν θελω ουτε να σκεφτομαι τι συνεβαινε μεσα στο στροβιλο εκεινη την ωρα αλλα ουτε και ειχα χρονο να το περιμενω να κρυωσει.Οποτε σεταρω 4 λεπτακια το timer κλειδωνω και αντε γεια.Αυτη ειναι η δουλεια που κανει και πιστευω ειναι αρκετα χρησιμη.Στο κατω κατω ολοι το συνιστουν εκτος απο τον αντιπροσωπο που δεν τα εχει μυριστει ακομα για να αρχισει να τα πουλαει.Ετσι και τα πουλαγε θα τα ξαναλεγαμε για το αν θα τα συνιστουσε.... 
Στις τρεις αυτοκτονιες η μια δωρο.....Ελλας στο μεγαλειο σου.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Οκτ 2007, 17:50:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
re παιδεσ το αμαξι εχει τι μεγιστη ροπη στισ 1.400 στροφεσ οποτε εκει αρχιζει να δουλευει ι τυρμπινα.οποτε ειναι λογικο με το που ξεκιναμε να πηγαινουμαι μεχρι 3000 στροφεσ μεχρι να ζεσταθει?αφου παλι δοθλεθει ι τουρμπινα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Οκτ 2007, 08:45:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bagosgt έγραψε: | re παιδεσ το αμαξι εχει τι μεγιστη ροπη στισ 1.400 στροφεσ οποτε εκει αρχιζει να δουλευει ι τυρμπινα.οποτε ειναι λογικο με το που ξεκιναμε να πηγαινουμαι μεχρι 3000 στροφεσ μεχρι να ζεσταθει?αφου παλι δοθλεθει ι τουρμπινα  |
Όταν πατάς απαλά το γκάζι δεν υπάρχουν αρκετά καυσαέρια για να γυρίσει η τουρμπίνα τόσο ώστε να ανεβάζει πίεση.
Αν πηγαίνεις με το πεντάλ στο πάτωμα τότε ναι, υπάρχει θέμα.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GeoMel Νέος χρήστης

 Peugeot 207GT
Ένταξη: 18 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 73 Τόπος: θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Οκτ 2007, 20:31:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bagosgt έγραψε: | re παιδεσ το αμαξι εχει τι μεγιστη ροπη στισ 1.400 στροφεσ οποτε εκει αρχιζει να δουλευει ι τυρμπινα.οποτε ειναι λογικο με το που ξεκιναμε να πηγαινουμαι μεχρι 3000 στροφεσ μεχρι να ζεσταθει?αφου παλι δοθλεθει ι τουρμπινα  |
H τουρμπινα μπαινει απο τις σχεδον 2500 στροφες(λιγο λιγοτερο).. Αμα εμπαινε απο τις 1400 με στοιχιωδες αγγιγμα του γκαζιου θα πεταγοσουν μπροστα κ η τουρμπινα θα χτυπουσε υπερωριες..!! Κ οπως ειπε ο salex αν πατας λιγο το γκαζι τοτε δεν ενεργοποιειται η τουρμπινα.. Με σχετικα αποτομο πατημα μπαινει.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
StorM_GmA (Ευριπίδης) Φανατικό μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16v) Dynamique (2006)
Ένταξη: 21 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 314 Τόπος: Αθήνα - Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Νοέ 2007, 13:14:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
plaketokofths έγραψε: | (επι τη ευκαιρια κοιτάξτε εδώ ενα βιντεακι που εχω ανεβάσει στο youporn εεε.. στο youtube ηθελα να πω Razz http://www.youtube.com/watch?v=3nCwPXt94E8 είναι απο ενα απο τα κάποτε δυνατότερα evo εν ελλάδι) |
για τι θερμοκρασίες μιλάμε εδω μέσα?!
...sine Diabolo nullus Dominus...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
106 T16 (BΑΓΓΕΛΗΣ) Δραστήριο μέλος

106 4x4 Τ16...
Ένταξη: 25 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 245 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Νοέ 2007, 21:47:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GeoMel έγραψε: | bagosgt έγραψε: | re παιδεσ το αμαξι εχει τι μεγιστη ροπη στισ 1.400 στροφεσ οποτε εκει αρχιζει να δουλευει ι τυρμπινα.οποτε ειναι λογικο με το που ξεκιναμε να πηγαινουμαι μεχρι 3000 στροφεσ μεχρι να ζεσταθει?αφου παλι δοθλεθει ι τουρμπινα  |
H τουρμπινα μπαινει απο τις σχεδον 2500 στροφες(λιγο λιγοτερο).. Αμα εμπαινε απο τις 1400 με στοιχιωδες αγγιγμα του γκαζιου θα πεταγοσουν μπροστα κ η τουρμπινα θα χτυπουσε υπερωριες..!! Κ οπως ειπε ο salex αν πατας λιγο το γκαζι τοτε δεν ενεργοποιειται η τουρμπινα.. Με σχετικα αποτομο πατημα μπαινει.. |
Καλησπερα παιδια , το αυτοκινητο εχει σχεδον την μεγιστη ροπη στις 1400 στροφες .Μολις αισθανθει ο εγκεφαλος πατημα του γκαζιου με χαμηλες στροφες (γυρω στις 1200)τοτε αλλαζει τον χρονισμο δινοντας του μεγαλο overlap (επεμβαινει στον χρονισμο δινοντας του μεγαλη προπορεια στον εκκεντροφορο εισαγωγης εως και 36 μοιρες και ταυτοχρονα κανει πολυ πλουσιο το μιγμα) παραγοντας ετσι αρκετα καυσαερια ωστε η τουρμπινα να μπει στις οφελιμες στροφες λειτουργιας της και απο τις 1400 στροφες να εχεις διαθεσιμη σχεδον ολη την ροπη του κινητηρα.
www.kanteres.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
baden (baden) Μόλις έγραψα

207gt
Ένταξη: 30 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 25
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Απρ 2008, 23:10:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Γενικώς απόφευγε να σβήνεις τον κινητήρα αν το θερμόμετρο λαδιού έχει ξεπεράσει τους 115C. Περίμενε να πέσει στους 115C και μετά σβήσε. Ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα ατμοσφαιρικά και μη (αλλά για τα τούρμπο είναι σημαντικότερο). Έχει σχέση με την ομοιόμορφη κατανομή της θερμοκρασίας στα μέταλλα και με την λίπανση στα καυτά σημεία του κινητήρα (θάλαμος καύσης, βαλβίδες εξαγωγής κλπ, και φυσικά οι τουρμπίνες που καίνε πάντα λίγο έως πολύ περισσότερο). Το θετικό αποτέλεσμα φαίνεται μακροπρόθεσμα γιατί αφορά την μακροζωία-α
ντοχή των μηχανικών μερών στις καταπονήσεις. |
αν ειναι κατω απο τους 115 πρεπει να περιμενεις?και για ποσο?τοεχω αφησει 3 4 λεπτα και δεν κατεβηκε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mario207 (mario) Μέλος

207 rallye 1.6
Ένταξη: 15 Μάρ 2008 Δημοσιεύσεις: 144
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Απρ 2008, 11:19:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εμενα το ραλυ μου δεν εχει ανεβασει πανω απο 90C ποτε. παντα το αφηνω κανα 2λεπτο στο ρελαντι και κανα 5λεπτο πριν φτασω το πηγαινω πιο χαλαρα. νομιζω πως αυτο κανει ο καθενας που αγαπαει το αμαξι του... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|