PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

207 - Κρύωμα κινητήρα σε 207 GT?
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Μάϊ 2007, 10:11:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βρε καλός το μου ....... Very happy
άντε να το φτιάξω να μην μου στεναχωριέσαι Razz
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Μάϊ 2007, 10:21:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

άντε σβήσε τώρα Razz



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
sotos 207Gt (Σωτηρης.... ...mobile repairman...)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207Gt 900hp by Αισωπος racing power...

Ένταξη: 16 Απρ 2007
Δημοσιεύσεις: 1056
Τόπος: Αργοστολι Κεφαλονια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Μάϊ 2007, 10:31:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:
Δηλαδή εάν κάπιος δεν του βάλει turbo timer το μοτέρ θα πάθει ζημιά.....
που θα το σκίσεις και μετά θα το παρκάρεις αμέσως .... Confused


Πιο πανω στο topic αναφερομαστε σε αυτα.Χωρις να θελω να πιαστω απο τις λεξεις το θεμα δεν ειναι αν θα το παρκαρεις αλλα αν θα το περιμενεις να σβησει εφοσων δεν το εχεις κρυωσει καθολου πριν σταματησεις.Αν μετα το σκισιμο για 2-3 τετραγωνα χαλαρωσεις το ρυθμο σου τοτε οκ.Πχ εγω χθες το πρωι εδω στο νησι εκαψα 12€ βενζινη μεσα σε 30χλμ αποσταση.Ε αυτο ειναι σοβαρο σκισιμο χτυπησα και κανα δυο φορες κοφτη και ουτε το καπω δεν μπορουσα να πιασω απο την θερμοκρασια οποτε δεν θελω ουτε να σκεφτομαι τι συνεβαινε μεσα στο στροβιλο εκεινη την ωρα αλλα ουτε και ειχα χρονο να το περιμενω να κρυωσει.Οποτε σεταρω 4 λεπτακια το timer κλειδωνω και αντε γεια.Αυτη ειναι η δουλεια που κανει και πιστευω ειναι αρκετα χρησιμη.Στο κατω κατω ολοι το συνιστουν εκτος απο τον αντιπροσωπο που δεν τα εχει μυριστει ακομα για να αρχισει να τα πουλαει.Ετσι και τα πουλαγε θα τα ξαναλεγαμε για το αν θα τα συνιστουσε.... Laughing Laughing Laughing Laughing



Στις τρεις αυτοκτονιες η μια δωρο.....Ελλας στο μεγαλειο σου....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
bagosgt (Moderator at O.X)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 rallye

Ένταξη: 24 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 3075

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Οκτ 2007, 17:50:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

re παιδεσ το αμαξι εχει τι μεγιστη ροπη στισ 1.400 στροφεσ οποτε εκει αρχιζει να δουλευει ι τυρμπινα.οποτε ειναι λογικο με το που ξεκιναμε να πηγαινουμαι μεχρι 3000 στροφεσ μεχρι να ζεσταθει?αφου παλι δοθλεθει ι τουρμπινα Shocked
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Οκτ 2007, 08:45:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

bagosgt έγραψε:
re παιδεσ το αμαξι εχει τι μεγιστη ροπη στισ 1.400 στροφεσ οποτε εκει αρχιζει να δουλευει ι τυρμπινα.οποτε ειναι λογικο με το που ξεκιναμε να πηγαινουμαι μεχρι 3000 στροφεσ μεχρι να ζεσταθει?αφου παλι δοθλεθει ι τουρμπινα Shocked


Όταν πατάς απαλά το γκάζι δεν υπάρχουν αρκετά καυσαέρια για να γυρίσει η τουρμπίνα τόσο ώστε να ανεβάζει πίεση.
Αν πηγαίνεις με το πεντάλ στο πάτωμα τότε ναι, υπάρχει θέμα.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
GeoMel 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 207GT

Ένταξη: 18 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 73
Τόπος: θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Οκτ 2007, 20:31:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

bagosgt έγραψε:
re παιδεσ το αμαξι εχει τι μεγιστη ροπη στισ 1.400 στροφεσ οποτε εκει αρχιζει να δουλευει ι τυρμπινα.οποτε ειναι λογικο με το που ξεκιναμε να πηγαινουμαι μεχρι 3000 στροφεσ μεχρι να ζεσταθει?αφου παλι δοθλεθει ι τουρμπινα Shocked

H τουρμπινα μπαινει απο τις σχεδον 2500 στροφες(λιγο λιγοτερο).. Αμα εμπαινε απο τις 1400 με στοιχιωδες αγγιγμα του γκαζιου θα πεταγοσουν μπροστα κ η τουρμπινα θα χτυπουσε υπερωριες..!! Κ οπως ειπε ο salex αν πατας λιγο το γκαζι τοτε δεν ενεργοποιειται η τουρμπινα.. Με σχετικα αποτομο πατημα μπαινει..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
StorM_GmA (Ευριπίδης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 206 1.6 (16v) Dynamique (2006)

Ένταξη: 21 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 314
Τόπος: Αθήνα - Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Νοέ 2007, 13:14:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

plaketokofths έγραψε:
(επι τη ευκαιρια κοιτάξτε εδώ ενα βιντεακι που εχω ανεβάσει στο youporn εεε.. στο youtube ηθελα να πω Razz http://www.youtube.com/watch?v=3nCwPXt94E8 είναι απο ενα απο τα κάποτε δυνατότερα evo εν ελλάδι)


Shocked Shocked για τι θερμοκρασίες μιλάμε εδω μέσα?!


...sine Diabolo nullus Dominus...
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
106 T16 (BΑΓΓΕΛΗΣ)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


106 4x4 Τ16...

Ένταξη: 25 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 245
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Νοέ 2007, 21:47:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

GeoMel έγραψε:
bagosgt έγραψε:
re παιδεσ το αμαξι εχει τι μεγιστη ροπη στισ 1.400 στροφεσ οποτε εκει αρχιζει να δουλευει ι τυρμπινα.οποτε ειναι λογικο με το που ξεκιναμε να πηγαινουμαι μεχρι 3000 στροφεσ μεχρι να ζεσταθει?αφου παλι δοθλεθει ι τουρμπινα Shocked

H τουρμπινα μπαινει απο τις σχεδον 2500 στροφες(λιγο λιγοτερο).. Αμα εμπαινε απο τις 1400 με στοιχιωδες αγγιγμα του γκαζιου θα πεταγοσουν μπροστα κ η τουρμπινα θα χτυπουσε υπερωριες..!! Κ οπως ειπε ο salex αν πατας λιγο το γκαζι τοτε δεν ενεργοποιειται η τουρμπινα.. Με σχετικα αποτομο πατημα μπαινει..


Καλησπερα παιδια , το αυτοκινητο εχει σχεδον την μεγιστη ροπη στις 1400 στροφες .Μολις αισθανθει ο εγκεφαλος πατημα του γκαζιου με χαμηλες στροφες (γυρω στις 1200)τοτε αλλαζει τον χρονισμο δινοντας του μεγαλο overlap (επεμβαινει στον χρονισμο δινοντας του μεγαλη προπορεια στον εκκεντροφορο εισαγωγης εως και 36 μοιρες και ταυτοχρονα κανει πολυ πλουσιο το μιγμα) παραγοντας ετσι αρκετα καυσαερια ωστε η τουρμπινα να μπει στις οφελιμες στροφες λειτουργιας της και απο τις 1400 στροφες να εχεις διαθεσιμη σχεδον ολη την ροπη του κινητηρα.


www.kanteres.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
baden (baden)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


207gt

Ένταξη: 30 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 25

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Απρ 2008, 23:10:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Γενικώς απόφευγε να σβήνεις τον κινητήρα αν το θερμόμετρο λαδιού έχει ξεπεράσει τους 115C. Περίμενε να πέσει στους 115C και μετά σβήσε. Ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα ατμοσφαιρικά και μη (αλλά για τα τούρμπο είναι σημαντικότερο). Έχει σχέση με την ομοιόμορφη κατανομή της θερμοκρασίας στα μέταλλα και με την λίπανση στα καυτά σημεία του κινητήρα (θάλαμος καύσης, βαλβίδες εξαγωγής κλπ, και φυσικά οι τουρμπίνες που καίνε πάντα λίγο έως πολύ περισσότερο). Το θετικό αποτέλεσμα φαίνεται μακροπρόθεσμα γιατί αφορά την μακροζωία-α
ντοχή των μηχανικών μερών στις καταπονήσεις.


αν ειναι κατω απο τους 115 πρεπει να περιμενεις?και για ποσο?τοεχω αφησει 3 4 λεπτα και δεν κατεβηκε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mario207 (mario)
Μέλος
Μέλος


207 rallye 1.6

Ένταξη: 15 Μάρ 2008
Δημοσιεύσεις: 144

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Απρ 2008, 11:19:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εμενα το ραλυ μου δεν εχει ανεβασει πανω απο 90C ποτε. παντα το αφηνω κανα 2λεπτο στο ρελαντι και κανα 5λεπτο πριν φτασω το πηγαινω πιο χαλαρα. νομιζω πως αυτο κανει ο καθενας που αγαπαει το αμαξι του...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4
Σελίδα 4 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2158s (PHP: 75% - SQL: 25%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on