Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
giorgos80 (Γιώργος) Μέλος

Ένταξη: 22 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 162
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Φεβ 2011, 14:08:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
dash5 έγραψε: | Ρε παιδιά πως θα το δυναμώσουμε 20-30 άλογα το 1,6 16v?
Εντάξει δεν το λες και ξενέρωτο αλλά αν προστεθούν αυτά τα άλογα θα είναι ένα αρκετά πιο ενδιαφέρον αυτοκίνητο(για χαλαρές βόλτες πάντα, έτσι?!) |
Νομίζω ότι η καλύτερη λύση είναι να βάλεις το μοτέρ του rallye. Κερδίζεις αμέσως 12 άλογα και έχεις συνολικά 122 πολύ πιο ζωηρά άλογα τα οποία μπορείς να αυξήσεις εύκολα και φθηνά λόγω της ύπαρξης πολλών προϊόντων γι’αυτό το μοτέρ. Έπειτα οι μηχανικοί έχουν αποκτήσει μεγάλη πείρα σε αυτό το μοτέρ. Επίσης το κόστος είναι λογικό αντικατάστασης του μοτέρ είναι λογικό. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie-206 (Αστραπόγιαννος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 522 whp
Ένταξη: 14 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1753 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Φεβ 2011, 14:15:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και όλες τις πατέντες γιατί να μπείς στη διαδικασία να τις κάνεις?
ραλλυ--->μηχανόγκαζο...
307---->ηλεκτρόγκαζο...multiplex...διάφορα ψιψιψόνια ηλεκτρονικά...
δεν είναι και η πιο απλή μετατροπή....
επίσης γιατί αν εχεις ένα οκ μοτέρ να μπείς στη διαδικασία να το αλλάξεις? εξάλλου και με αρκετά λιγότερα λεφτά τα 130 τα πιάνει στο μαμά μοτέρ?  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giorgos80 (Γιώργος) Μέλος

Ένταξη: 22 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 162
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Φεβ 2011, 14:25:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
reselie-206 έγραψε: | και όλες τις πατέντες γιατί να μπείς στη διαδικασία να τις κάνεις?
ραλλυ--->μηχανόγκαζο...
307---->ηλεκτρόγκαζο...multiplex...διάφορα ψιψιψόνια ηλεκτρονικά...
δεν είναι και η πιο απλή μετατροπή....
επίσης γιατί αν εχεις ένα οκ μοτέρ να μπείς στη διαδικασία να το αλλάξεις? εξάλλου και με αρκετά λιγότερα λεφτά τα 130 τα πιάνει στο μαμά μοτέρ?  |
Δεν είναι η πιο απλή μετατροπή αλλά γίνεται... το έχω δει σε αρκετά 307 και Xsara.
Αν μπεις στη διαδικασία να ανοίξεις τον κινητήρα σου και να αλλάξεις τους εκκεντροφόρους (ή ότι άλλο: πρόγραμμα,ροϊκη κτλ) νομίζεις ότι θα έχεις ένα νορμάλ μοτέρ μετά; ότι όλα θα λειτουργούν ρολόι; Αν το νομίζεις ακόλουθα αυτή τη λογική. Προσωπικά θα έδινα λεφτά για να βελτιώσω ένα μοτέρ για το οποίο υπάρχει μεγάλη τεχνογνωσία και δεν θα έδινα το αυτοκίνητό μου για να κάνει πειράματα ο μάστορας... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie-206 (Αστραπόγιαννος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 522 whp
Ένταξη: 14 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1753 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Φεβ 2011, 14:41:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
για ποια πειράματα μιλάς? πάνω κάτω το ίδιο μοτέρ είναι....δεν είπε να προσθέσει 50-60 άλογα...20-30 άλογα είπε και εγώ σου έφερα παράδειγμα για +20...μη κοροιδευόμαστε...! και εννοείται πως η λογική που θα ακολουθούσα είναι έκκεντρα ραλλυ,εξαγωγή,πρόγραμμα σε αυτή την περίπτωση παρά να χασαπιάσω το αμάξι για 12 άλογα....
και δεν είναι ανοιγμα μοτέρ η αλλαγή εκκέντρων...πόσο μάλλον τόσω ήπιων..
πιστευεις οτι με τη δική σου πρόταση θα δουλευουν όλα ρολόι?
anyway δε με πέφτει λόγος ,αλλωστε και εγώ δεν το έχω δοκιμάσει... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giorgos80 (Γιώργος) Μέλος

Ένταξη: 22 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 162
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Φεβ 2011, 14:49:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σύμφωνα με αυτά που έχω δει με τα μάτια μου να δουλεύουν, ναι...
Ο καθένας κάνει τις επιλογές του, ανάλογα με το τι νομίζει ότι θα αποδώσει καλύτερα για τα δικά του δεδομένα και ανάλογα με τα μέσα που διαθέτει (ποιος μηχανικός θα ασχοληθεί για παράδειγμα και για ποιο ποσό).
Προσωπικά δεν πιστεύω στις "βελτιώσεις", θα έδινα λεφτά να πάρω κάτι φτιαγμένο να πάει πιο γρήγορα από το εργοστάσιο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dash5 (kostas) Μόλις έγραψα

307 1.6 16v 2006
Ένταξη: 09 Φεβ 2010 Δημοσιεύσεις: 21
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Φεβ 2011, 15:53:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ε τότε πας για 2λιτρο φιλέ μου! Ο ραλίσιος με το βάρος του 307 δεν θα πηγαίνει και τόσο. Και όντως για τη δική μου περίπτωση το μοτέρ είναι πολύ καινούριο ακόμα και δεν θέλω να το αντικαταστήσω με κάποιο που δεν θα ξέρω!! Αυτό φαντάζομαι θα ισχύει και για αρκετούς ακόμα!
Από κει και πέρα μια μετατροπή με ολόσωμη εξάτμιση, εισαγωγή C2 και πρόγραμμα με τα μαμά μπεκ στο όριο θα δώσει κάποια ουσιαστική διαφορά?
Αυτό θα ήθελα να μου απαντήσει κάποιος που έχει την εμπειρία!!
Υ.Γ1 φσσσσ το νίτρο.... ρε λες??
Υ.Γ.2 Το είδα το τοπικ Νικόλα αλλά το διαβάζω ακόμα.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Φεβ 2011, 18:38:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα 1.4 8v 307 οπως και το δικο μου ειναι ντιζατο το γκαζι....μπαινει μοτερ απο ραλλυ....το θεμα ειναι ο εγκεφαλλος μιας και εκει κολαμε γιατι ο sagem ειναι γτπ...απο κει και επειτα αυτο που γθνεται χωρις πολυ ρισκο στα ηλεκτρολογικα παντερματα ειναι κομπλε πλεξουδα εγκεφαλλο 1.6 απο 307 και μετα τοποθετηση της ηλεκτρικης πεταλουδας η ολης της εισαγωγης.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Φεβ 2011, 20:26:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
η πιο απλη λυση
πουλα το... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikolas206gti (Nikos) Έχω ξεφύγει !!!


 Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar
Ένταξη: 10 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 1974 Τόπος: Πύργος-Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Φεβ 2011, 21:43:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα 307 απο την μανα τους δεν φορανε και 13/61 κωρονοπηνιο ?????
Αν οντως ισχυει και θυμαμαι καλα, ισως με τα προαναφερθεντα πραγματα το αμαξι να ξυπνησει αρκετα.
Υ.Γ. Τακη εισαι της ακρεας λυσης παντα 
Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Φεβ 2011, 21:51:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nikolas206gti έγραψε: |
Υ.Γ. Τακη εισαι της ακρεας λυσης παντα  |
Ναι αλλα κρυβει την μεγαλυτερη δοση ειλικρινιας απο ολες τις υπολοιπες προτασεις.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Φεβ 2011, 23:10:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μαζεψε 1,5 χιλιαρικο και με σιγουρα και χιλιοφορεμενα πραγματα θα εισαι +20 απροβληματιστα...ολοι αυτοι που ''εσφαξαν'' οπως λες τα μοτερ τους γιατι δεν εχουν προβληματα και οι καταναλωσεις τους ειναι 8,5 l/100????
Το να παιρνει πιο πολυ αερα ενα μοτερ και να βγαζει καλυτερα τα καυσαερια με ενα προγραμμα και ηπια εκκεντρα σου φαινεται σφαξιμο?
Καλα αυτο περι αλλαγης ολοκληρου μοτερ σε rallye για κανε το και αν σου βγει 1,5 χιλιαρικο ελα πες το και σε μας
Ενα μοτερ δεν ειναι ''κρεας μπαινει κρεας βγαινει''  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Φεβ 2011, 06:52:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
13/59 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giorgos80 (Γιώργος) Μέλος

Ένταξη: 22 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 162
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Φεβ 2011, 08:53:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δυναμομέτρησε κανείς ένα 1,6 16v με τις παραπάνω αλλαγές;
Ή μιλάμε με λόγια του αέρα;
Έχουμε δηλαδή αποδείξεις ή βασιζόμαστε στην αίσθηση κάποιου που έβαλε μια εξάτμιση και επειδή ακούει περισσότερο θόρυβο, νομίζει ότι πάει και ποιο γρήγορα?
Και μην μου πει κανείς ότι το μέτρησα 0-100 μόνος μου χρησιμοποιώντας το ρολόι μου, γιατί έλεος... Ή ότι πήγε κόντρα με άλλο και κέρδισε, γιατί έχω δει μαμά rallye να περνάει Α3 turbο-150 επειδή ο άλλος ήταν άσχετος.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Φεβ 2011, 09:46:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια τα 150 ατμοσφαιρικα αλογα σε 307 καροτσα δεν εχουν καμια επαφη σε 106 καροτσα....στο δυναμομετρο μπορει να ειναι ιδια στο δρομο ομως;;
Στην βαρια καροτσα του 307 θες ροπη και οχι δυναμη σε ιππους... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Φεβ 2011, 11:02:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι γιοργος80 δυναμομετρησαν πολλοι αυτα τα +20αλογα
ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΡΩΤΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΨΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΑ δε μπορω να καταλαβω γιατι ασχολουνται ολοι να σου βαλουν μυαλο.
προσωπικα δε θα εκανα τιποτα σε 307 αφου λογω βαρους δε του λειπουν αλογα ΑΛΛΑ ΡΟΠΗ και αυτο μονο σε διλιτρο ή τουρμπο μοτερ μπορεις να το βρεις....οποτε πουλα το και ειτε βρες με τα ιδια λεφτα της μετατροπης διλιτρο 307 που τα σκοτωνουν ειτε βαλε δοσεις για ενα 207 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giorgos80 (Γιώργος) Μέλος

Ένταξη: 22 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 162
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Φεβ 2011, 11:17:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μάλλον έγινε παρεξήγηση...
Δεν ενδειαφέρομαι να "βελτιώσω" το 307 μου..
Αν είχες διαβάσει τι έγραψα παραπάνω ίσως και να το είχες καταλάβει...
Επίσης το τι έχω ψάξει και τι όχι δεν μπορείς να το ξέρεις εσυ! Γνωριζόμαστε και από χθές; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikolas206gti (Nikos) Έχω ξεφύγει !!!


 Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar
Ένταξη: 10 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 1974 Τόπος: Πύργος-Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Φεβ 2011, 11:31:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
giorgos80 έγραψε: | Μάλλον έγινε παρεξήγηση...
Δεν ενδειαφέρομαι να "βελτιώσω" το 307 μου..
Αν είχες διαβάσει τι έγραψα παραπάνω ίσως και να το είχες καταλάβει...
Επίσης το τι έχω ψάξει και τι όχι δεν μπορείς να το ξέρεις εσυ! Γνωριζόμαστε και από χθές; |
Προφανώς εσύ δεν έχεις καταλάβει καλά. Σου εξηγούμε εδώ και ώρα πως στο εν λόγω μοτερ εχουν γινει οι παραπάνω αλλαγές με +20 +30 +40 αλογα και δεν εχει συμβει το παραμικρο. Και ειναι πολλοι αυτοι που το εχουν κανει.
Δεν τιθεται θεμα αξιοπιστιας για να λες οτι δεν αξιζει να το σγαρλισεις γιατι προφανως δεν το εχεις δοκιμασει
Φιλικα παντα 
Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Φεβ 2011, 11:33:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οντως εγινε παρεξηγηση γιατι εχουν γραψει 10διαφορετικοι πονεμενοι ιδιοκτητες 307 που κανεις τους δεν εψαξε τι επαιρνε πριν το παρει....
αν το ειχες ψαξει καλυτερα δε θα ειχες 307 1.4 ΟΛΑ ΟΣΑ αναφερετε εχουν συζητηθει και καψει δεκαδες ιδιοκτητες 307 στο παρελθον εδω μεσα...
εγω αγορασα για την αδερφη μου το καλοκαιρι που ηταν πιο χαλαρα τα πραματα 2006 307 1.6 με 50000χλμ εγγυηση ενος ετους φειςλιφτ για λιγο κατω απο 7000...
το αμαξι ειναι γα**το για μεσο οδηγο και καιει τα ιδια που λετε παρολο που ειναι 1.6 γιατι απλα δε σερνεται.
το να αγοραζεις 75αλογα αμαξι σε 1300+κιλα και να περιμενεις να μη καιει...
τα δε 5200 που εγραψες καπου οτι περιμενεις να πουληθει ειναι διαστημικο νουμερο για σημερινη εποχη |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giorgos80 (Γιώργος) Μέλος

Ένταξη: 22 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 162
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Φεβ 2011, 11:50:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos σε μένα αναφέρεσαι;
Είπα εγώ ότι έχω το 1,4; Το 1,6 16v έχω!!!
Είπα εγώ ότι θέλω να το πουλήσω; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Φεβ 2011, 12:47:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sorry se empleksa me to mitsos 80akati |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|