PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

307 και ξενερα...
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
giorgos80 (Γιώργος)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 22 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 162

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Φεβ 2011, 14:08:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

dash5 έγραψε:
Ρε παιδιά πως θα το δυναμώσουμε 20-30 άλογα το 1,6 16v?
Εντάξει δεν το λες και ξενέρωτο αλλά αν προστεθούν αυτά τα άλογα θα είναι ένα αρκετά πιο ενδιαφέρον αυτοκίνητο(για χαλαρές βόλτες πάντα, έτσι?!)


Νομίζω ότι η καλύτερη λύση είναι να βάλεις το μοτέρ του rallye. Κερδίζεις αμέσως 12 άλογα και έχεις συνολικά 122 πολύ πιο ζωηρά άλογα τα οποία μπορείς να αυξήσεις εύκολα και φθηνά λόγω της ύπαρξης πολλών προϊόντων γι’αυτό το μοτέρ. Έπειτα οι μηχανικοί έχουν αποκτήσει μεγάλη πείρα σε αυτό το μοτέρ. Επίσης το κόστος είναι λογικό αντικατάστασης του μοτέρ είναι λογικό.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
reselie-206 (Αστραπόγιαννος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 522 whp

Ένταξη: 14 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1753
Τόπος: Λαμία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Φεβ 2011, 14:15:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και όλες τις πατέντες γιατί να μπείς στη διαδικασία να τις κάνεις?

ραλλυ--->μηχανόγκαζο...
307---->ηλεκτρόγκαζο...multiplex...διάφορα ψιψιψόνια ηλεκτρονικά...
δεν είναι και η πιο απλή μετατροπή....
επίσης γιατί αν εχεις ένα οκ μοτέρ να μπείς στη διαδικασία να το αλλάξεις? εξάλλου και με αρκετά λιγότερα λεφτά τα 130 τα πιάνει στο μαμά μοτέρ? Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
giorgos80 (Γιώργος)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 22 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 162

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Φεβ 2011, 14:25:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

reselie-206 έγραψε:
και όλες τις πατέντες γιατί να μπείς στη διαδικασία να τις κάνεις?

ραλλυ--->μηχανόγκαζο...
307---->ηλεκτρόγκαζο...multiplex...διάφορα ψιψιψόνια ηλεκτρονικά...
δεν είναι και η πιο απλή μετατροπή....
επίσης γιατί αν εχεις ένα οκ μοτέρ να μπείς στη διαδικασία να το αλλάξεις? εξάλλου και με αρκετά λιγότερα λεφτά τα 130 τα πιάνει στο μαμά μοτέρ? Rolling eyes


Δεν είναι η πιο απλή μετατροπή αλλά γίνεται... το έχω δει σε αρκετά 307 και Xsara.

Αν μπεις στη διαδικασία να ανοίξεις τον κινητήρα σου και να αλλάξεις τους εκκεντροφόρους (ή ότι άλλο: πρόγραμμα,ροϊκη κτλ) νομίζεις ότι θα έχεις ένα νορμάλ μοτέρ μετά; ότι όλα θα λειτουργούν ρολόι; Αν το νομίζεις ακόλουθα αυτή τη λογική. Προσωπικά θα έδινα λεφτά για να βελτιώσω ένα μοτέρ για το οποίο υπάρχει μεγάλη τεχνογνωσία και δεν θα έδινα το αυτοκίνητό μου για να κάνει πειράματα ο μάστορας...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
reselie-206 (Αστραπόγιαννος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 522 whp

Ένταξη: 14 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1753
Τόπος: Λαμία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Φεβ 2011, 14:41:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

για ποια πειράματα μιλάς? πάνω κάτω το ίδιο μοτέρ είναι....δεν είπε να προσθέσει 50-60 άλογα...20-30 άλογα είπε και εγώ σου έφερα παράδειγμα για +20...μη κοροιδευόμαστε...! και εννοείται πως η λογική που θα ακολουθούσα είναι έκκεντρα ραλλυ,εξαγωγή,πρόγραμμα σε αυτή την περίπτωση παρά να χασαπιάσω το αμάξι για 12 άλογα....
και δεν είναι ανοιγμα μοτέρ η αλλαγή εκκέντρων...πόσο μάλλον τόσω ήπιων..

πιστευεις οτι με τη δική σου πρόταση θα δουλευουν όλα ρολόι?

anyway δε με πέφτει λόγος ,αλλωστε και εγώ δεν το έχω δοκιμάσει...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
giorgos80 (Γιώργος)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 22 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 162

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Φεβ 2011, 14:49:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σύμφωνα με αυτά που έχω δει με τα μάτια μου να δουλεύουν, ναι...

Ο καθένας κάνει τις επιλογές του, ανάλογα με το τι νομίζει ότι θα αποδώσει καλύτερα για τα δικά του δεδομένα και ανάλογα με τα μέσα που διαθέτει (ποιος μηχανικός θα ασχοληθεί για παράδειγμα και για ποιο ποσό).

Προσωπικά δεν πιστεύω στις "βελτιώσεις", θα έδινα λεφτά να πάρω κάτι φτιαγμένο να πάει πιο γρήγορα από το εργοστάσιο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
dash5 (kostas)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


307 1.6 16v 2006

Ένταξη: 09 Φεβ 2010
Δημοσιεύσεις: 21

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Φεβ 2011, 15:53:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ε τότε πας για 2λιτρο φιλέ μου! Ο ραλίσιος με το βάρος του 307 δεν θα πηγαίνει και τόσο. Και όντως για τη δική μου περίπτωση το μοτέρ είναι πολύ καινούριο ακόμα και δεν θέλω να το αντικαταστήσω με κάποιο που δεν θα ξέρω!! Αυτό φαντάζομαι θα ισχύει και για αρκετούς ακόμα!
Από κει και πέρα μια μετατροπή με ολόσωμη εξάτμιση, εισαγωγή C2 και πρόγραμμα με τα μαμά μπεκ στο όριο θα δώσει κάποια ουσιαστική διαφορά?

Αυτό θα ήθελα να μου απαντήσει κάποιος που έχει την εμπειρία!!

Υ.Γ1 φσσσσ το νίτρο.... ρε λες??

Υ.Γ.2 Το είδα το τοπικ Νικόλα αλλά το διαβάζω ακόμα....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Φεβ 2011, 18:38:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα 1.4 8v 307 οπως και το δικο μου ειναι ντιζατο το γκαζι....μπαινει μοτερ απο ραλλυ....το θεμα ειναι ο εγκεφαλλος μιας και εκει κολαμε γιατι ο sagem ειναι γτπ...απο κει και επειτα αυτο που γθνεται χωρις πολυ ρισκο στα ηλεκτρολογικα παντερματα ειναι κομπλε πλεξουδα εγκεφαλλο 1.6 απο 307 και μετα τοποθετηση της ηλεκτρικης πεταλουδας η ολης της εισαγωγης....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Φεβ 2011, 20:26:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

η πιο απλη λυση
πουλα το...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nikolas206gti (Nikos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar

Ένταξη: 10 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 1974
Τόπος: Πύργος-Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Φεβ 2011, 21:43:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα 307 απο την μανα τους δεν φορανε και 13/61 κωρονοπηνιο ????? Wink

Αν οντως ισχυει και θυμαμαι καλα, ισως με τα προαναφερθεντα πραγματα το αμαξι να ξυπνησει αρκετα.


Υ.Γ. Τακη εισαι της ακρεας λυσης παντα Laughing Laughing


Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Φεβ 2011, 21:51:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nikolas206gti έγραψε:

Υ.Γ. Τακη εισαι της ακρεας λυσης παντα Laughing Laughing

Ναι αλλα κρυβει την μεγαλυτερη δοση ειλικρινιας απο ολες τις υπολοιπες προτασεις. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
nikos 206cc 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 16V

Ένταξη: 12 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 2005
Τόπος: thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Φεβ 2011, 23:10:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μαζεψε 1,5 χιλιαρικο και με σιγουρα και χιλιοφορεμενα πραγματα θα εισαι +20 απροβληματιστα...ολοι αυτοι που ''εσφαξαν'' οπως λες τα μοτερ τους γιατι δεν εχουν προβληματα και οι καταναλωσεις τους ειναι 8,5 l/100????

Το να παιρνει πιο πολυ αερα ενα μοτερ και να βγαζει καλυτερα τα καυσαερια με ενα προγραμμα και ηπια εκκεντρα σου φαινεται σφαξιμο?

Καλα αυτο περι αλλαγης ολοκληρου μοτερ σε rallye για κανε το και αν σου βγει 1,5 χιλιαρικο ελα πες το και σε μας Confused

Ενα μοτερ δεν ειναι ''κρεας μπαινει κρεας βγαινει'' Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Φεβ 2011, 06:52:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

13/59
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
giorgos80 (Γιώργος)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 22 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 162

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Φεβ 2011, 08:53:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δυναμομέτρησε κανείς ένα 1,6 16v με τις παραπάνω αλλαγές;

Ή μιλάμε με λόγια του αέρα;

Έχουμε δηλαδή αποδείξεις ή βασιζόμαστε στην αίσθηση κάποιου που έβαλε μια εξάτμιση και επειδή ακούει περισσότερο θόρυβο, νομίζει ότι πάει και ποιο γρήγορα?

Και μην μου πει κανείς ότι το μέτρησα 0-100 μόνος μου χρησιμοποιώντας το ρολόι μου, γιατί έλεος... Ή ότι πήγε κόντρα με άλλο και κέρδισε, γιατί έχω δει μαμά rallye να περνάει Α3 turbο-150 επειδή ο άλλος ήταν άσχετος.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Φεβ 2011, 09:46:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια τα 150 ατμοσφαιρικα αλογα σε 307 καροτσα δεν εχουν καμια επαφη σε 106 καροτσα....στο δυναμομετρο μπορει να ειναι ιδια στο δρομο ομως;;
Στην βαρια καροτσα του 307 θες ροπη και οχι δυναμη σε ιππους...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Φεβ 2011, 11:02:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ναι γιοργος80 δυναμομετρησαν πολλοι αυτα τα +20αλογα
ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΡΩΤΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΨΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΑ δε μπορω να καταλαβω γιατι ασχολουνται ολοι να σου βαλουν μυαλο.

προσωπικα δε θα εκανα τιποτα σε 307 αφου λογω βαρους δε του λειπουν αλογα ΑΛΛΑ ΡΟΠΗ και αυτο μονο σε διλιτρο ή τουρμπο μοτερ μπορεις να το βρεις....οποτε πουλα το και ειτε βρες με τα ιδια λεφτα της μετατροπης διλιτρο 307 που τα σκοτωνουν ειτε βαλε δοσεις για ενα 207
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
giorgos80 (Γιώργος)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 22 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 162

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Φεβ 2011, 11:17:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μάλλον έγινε παρεξήγηση...

Δεν ενδειαφέρομαι να "βελτιώσω" το 307 μου..

Αν είχες διαβάσει τι έγραψα παραπάνω ίσως και να το είχες καταλάβει...

Επίσης το τι έχω ψάξει και τι όχι δεν μπορείς να το ξέρεις εσυ! Γνωριζόμαστε και από χθές;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nikolas206gti (Nikos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar

Ένταξη: 10 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 1974
Τόπος: Πύργος-Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Φεβ 2011, 11:31:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

giorgos80 έγραψε:
Μάλλον έγινε παρεξήγηση...

Δεν ενδειαφέρομαι να "βελτιώσω" το 307 μου..

Αν είχες διαβάσει τι έγραψα παραπάνω ίσως και να το είχες καταλάβει...

Επίσης το τι έχω ψάξει και τι όχι δεν μπορείς να το ξέρεις εσυ! Γνωριζόμαστε και από χθές;


Προφανώς εσύ δεν έχεις καταλάβει καλά. Σου εξηγούμε εδώ και ώρα πως στο εν λόγω μοτερ εχουν γινει οι παραπάνω αλλαγές με +20 +30 +40 αλογα και δεν εχει συμβει το παραμικρο. Και ειναι πολλοι αυτοι που το εχουν κανει.


Δεν τιθεται θεμα αξιοπιστιας για να λες οτι δεν αξιζει να το σγαρλισεις γιατι προφανως δεν το εχεις δοκιμασει Wink

Φιλικα παντα Smile


Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Φεβ 2011, 11:33:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οντως εγινε παρεξηγηση γιατι εχουν γραψει 10διαφορετικοι πονεμενοι ιδιοκτητες 307 που κανεις τους δεν εψαξε τι επαιρνε πριν το παρει....

αν το ειχες ψαξει καλυτερα δε θα ειχες 307 1.4 ΟΛΑ ΟΣΑ αναφερετε εχουν συζητηθει και καψει δεκαδες ιδιοκτητες 307 στο παρελθον εδω μεσα...

εγω αγορασα για την αδερφη μου το καλοκαιρι που ηταν πιο χαλαρα τα πραματα 2006 307 1.6 με 50000χλμ εγγυηση ενος ετους φειςλιφτ για λιγο κατω απο 7000...
το αμαξι ειναι γα**το για μεσο οδηγο και καιει τα ιδια που λετε παρολο που ειναι 1.6 γιατι απλα δε σερνεται.

το να αγοραζεις 75αλογα αμαξι σε 1300+κιλα και να περιμενεις να μη καιει...

τα δε 5200 που εγραψες καπου οτι περιμενεις να πουληθει ειναι διαστημικο νουμερο για σημερινη εποχη
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
giorgos80 (Γιώργος)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 22 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 162

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Φεβ 2011, 11:50:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos σε μένα αναφέρεσαι;

Είπα εγώ ότι έχω το 1,4; Το 1,6 16v έχω!!!

Είπα εγώ ότι θέλω να το πουλήσω;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Φεβ 2011, 12:47:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sorry se empleksa me to mitsos 80akati
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
Σελίδα 4 από 6

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1282s (PHP: 82% - SQL: 18%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on