PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Θερμοκρασία
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 19, 20, 21
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιαν 2017, 22:46:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πριν λίγο, πετάχτηκα κάπου με το αμάξι (κάπου 2 χλμ μακρυά). Σε κάποια φάση που σταμάτησα στο πλάι να απαντήσω στο τηλέφωνο, είδα η θερμοκρασία ανέβηκε στους 90 και μπήκε βεντιλατέρ. Προχώρησα λίγο, έπεσε 85, μετά από 5' ξανασταματάω με αναμμένη μηχανή, ξαναπάει στους 90 και μπαίνει βεντιλατέρ. Λέω τι στο καλό, πάω σε πιο ανοιχτό δρόμο χωρίς φανάρια, βλέπω πέφτει πχ 80 ή μπορεί και 78+.

Γυρνάω στην πιλοτή, το αφήνω κανά 5' στο ρελαντί, δε μου το ξανακάνει. Σβήνω, κοιτάω λάδια, αν στάζει κανά ψυγείο, παραφλού, δε βλέπω κάπου πτώση στάθμης.

Κολλημένος θερμοστάτης, τίποτε άλλο ή ούτε καν πρόβλημα; Θυμάμαι άλλαξα ίσως πριν κανά 2 χρόνια θερμοστάτη (και παραφλού) πάλι και βαλβίδα θερμοκρασίας το 2013 νομίζω. Δε μου ξεπερνάει τους 90+, απλά με παραξένεψε που τόσο καιρό δεν τους έφτανε γενικότερα και σήμερα ξαφνικά τους ισοφάρισε και μπήκε το βεντιλατέρ.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mono AEK (χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!

Ένταξη: 09 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Ιαν 2017, 10:10:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δεν εχει κατι μια χαρα ειναι
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Ιαν 2017, 13:35:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mono AEK έγραψε:
δεν εχει κατι μια χαρα ειναι


Το υποψιάστηκα, γιατί όταν χρειάστηκε να ξαναβγώ για 10' μετά από κανά 2ωρο, δε μου το έκανε. Απλά σκέφτηκα αφενός ότι το αμάξι έχει περίπου 120.000 χλμ και ίσως σιγά σιγά αρχίσουν θέματα φλάντζας-θερμοκρασίας κτλ και αφετέρου μην την άκουσε ο θερμοστάτης τώρα με τις παγωνιές και τα ζεστό-κρύο της μηχανής.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
michaeldim96 (Μιχάλης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.1

Ένταξη: 31 Μάϊ 2016
Δημοσιεύσεις: 7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 16 Ιαν 2017, 16:08:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα, λοιπόν εγώ έχω ένα Peugeot 206 1.1 του 2002. Πριν λίγο καιρό έσπασε μια τάπα και έτρεχαν τα νερά. Με τις θερμοκρασίες δεν είχα κάποιο θεμα. Λίγο πιο πάνω από τους 90 άνοιγε το βεντιλατερ. Ωστόσο μετά την επιδιόρθωση της τάπας, το αμαξι ανεβάζει εύκολα θερμοκρασία, (μέσα σε 10 λεπτά) πάει στους 120ο. Η Μηχανή μπορεί να είναι ακόμα κρύα, ενώ το βεντιλατερ δουλεύει στο φουλ για να ψύξει το αμαξι. Ο μηχανικός μου είπε ότι είναι φλάντζα. Νερά έχει μέσα, αλλά η θερμοκρασία ανεβαίνει πολύ εύκολα. Είναι όντως φλάντζα ή κάποιος θερμοστάτης.(ενώ η τάπα είχε σπάσει και δεν είχε νερό το αυτοκίνητο, το πήγα στο συνεργείο και η θερμοκρασία δεν ξεπέρασε τους 100 βαθμούς με αναμενο το βεντιλατερ). Μετά το συνεργείο κάνει αυτά τα "σχέδια". Επίσης μπορώ να βάλω διακοπτακι που να ανάβω εγώ το βεντιλατερ;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
206_dim (Dimitris)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2000)

Ένταξη: 01 Μάϊ 2017
Δημοσιεύσεις: 7
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Μάϊ 2017, 14:36:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά καλησπέρα, είμαι καινούργιος

Πριν από 2 μήνες, ενώ οδηγούσα, το 206 ανέβασε θερμοκρασία στο τέρμα για 2 δευτερόλεπτα και την έριξε αμέσως. Αυτό το έκανε 3-4 φορές. Άλλαξα θερμοστάτη και 2 μέρες μετά, ενώ ήμουν ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΕΝΟΣ με σβηστή μηχανή για πάνω από 15 λεπτά, άνοιξε βεντιλατέρ, έσβησε σε 2 δευτερόλεπτα και έφτασε ξανά η θερμοκρασία στα κόκκινα. Άλλαξα ΚΑΙ βαλβίδα θερμοκρασίας.
Το θέμα φαινόταν κομπλέ αλλά προχθες εκεί που οδηγούσα, ακούω βεντιλατέρ στους 70 και ξανά η θερμοκρασία στο Θεό για 2 δευτερόλεπτα και ξανά κάτω. Από εκείνη την μέρα το αμάξι δεν ξεπερνάει με τίποτα τους 70 βαθμούς. Σταθερά 68-70. Άντε μέχρι 75. Βεντιλατέρ δεν ξανακούστηκε.
Κοντεύω να τρελαθώ παιδιά!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 19, 20, 21
Σελίδα 21 από 21

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1553s (PHP: 33% - SQL: 67%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on