Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Ιούν 2004, 11:24:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: |
Σκέφτομαι για αντιστρεπτική 2λιτρου... αλλά δεν ξέρω τι θα κερδίσω αλλάζοντας την! |
Εννοειται οτι μαζι με τις ραβδους θα βαλεις και ελατηρια-αμορτισερ σκληροτερα ετσι!?!?! Γιατι αν αλλαξεις μονο τις ραβδους πισω, χωρις να σκληρυνεις το αυτοκινητο και μπροστα, τοτε θα αυξηθουν κατα πολυ οι (ηδη αυξημενες για προσθιοκινητο) υπερστροφικες τασεις!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Ιούν 2004, 17:12:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
για τη πισω αντιστρεπτικη μιλαμε οχι για τις πισω ραβδους σρεψης... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Ιούν 2004, 15:04:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | για τη πισω αντιστρεπτικη μιλαμε οχι για τις πισω ραβδους σρεψης... |
Ειχα στο μυαλο μου τις ραβδους και δεν το προσεξα...
Παντως καλο ειναι στην αναρτηση να γινονται σωστες κινησεις και οχι λιγο απο δω και λιγο απο κει!!! Ή με το σκεπτικο, οτι ειναι σκληροτερο ειναι και καλυτερο!!! Ολα εξαρτωνται απο τις απαιτησεις που εχουμε!!!
Παντως, Σταυρο, αλλαγη θα δεις σιγουρα με αλλαγη της αντιστρεπτικης σε παχυτερη σε τομεις οπως η στιβαροτητα του πισω μερους που θα ενισχυθει!!!! Η ουρα θα γινει επισης πιο ρυθμισιμη, αλλα και πιο αποτομη στις αντιδρασεις στο οριο!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Ιούν 2004, 23:30:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Δηλαδή πιο δυνατές σφαλιάρες στις στροφές? |
Ενταξει, το πιο δυνατες ειναι σχετικο!!! Η αλλαγη μιας αντιστρεπτικης δεν κανει τι μερα νυχτα, αλλα συνδιαστει με αμορτισερ-χαμηλωμα σιγουρα θα εχεις πιο αποτομες αντιδρασεις στο οριο και μονο σαυτο!!! Μεχρι εκει το αυτοκινητο θα ειναι πιο ρυθμισιμο ομως!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Ιούν 2004, 12:53:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sory αλλα εγω ειχα την εντυπωση πως η αντιστρεπτικη επιδρα στον αντιθετο αξονα δηλαδη η μεγαλυτερη πισω βοηθα την υποστροφη εμπροσ δηλαδη....
το ερωτημα παντωσ παραμενει και περιμενω απαντηση απο καποιον που το εχει δοκιμασει πισω απο 2.0
διοτι στο κορσα εβαλα απο 20 εμπροσ 18 πισω- 22εμπροσ 20 πισω απο 1.6 και οι διαφορες ηταν λιγες εωσ μηδενικεσ για τα λεφτα που τοτε εδωσα και σημειωνω οτι δεν ειμαι φλωρος του επινα το αιμα... οι κλισεισ δεν μειωθηκαν - ειχα ηδη αναρτηση- και απλα εγινε ελαχιστα πιο απολυτο αλλα χωρισ να στριβει με πιο πολλα.......
βεβαια αν δειτε τα συνεμπλοκ τησ αντιστρεπτικησ στο κορσα θα καταλαβετε πολλα για το ποσο βοηθουν....σα σαμπρελα
για αυτο ρωτω τι επιδραση εχει στο 206 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Ιούν 2004, 15:08:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε Παναγιωτη, οι αντιστρεπτικες ελεγχουν τις ταλαντωσεις κατα τον οριζοντιο εμπρος ή πισω αξονα αλλα δεν εχουν αλληλεπιδραση οπως το εννοεις!!! Φαντασου ενα αυτοκινητο, οπως πχ το προηγουμενο Ibiza, που εχει μονο μπροστα αντιστρεπτικη και μουτρα στο Θεο!!! Στις εκδοσεις με πισω αντιστρεπτικη η κατασταση γινοταν σαφως καλυτερη, μειωνοντουσαν οι υποστροφικες τασεις και πολυ σπανια εμφανιζονταν και υπερστροφικες (ενω πριν καθολου)!!! Οσο για τη μειωση των κλισεων στις στροφες μην περιμενεις θαυματα, και τις αντιστρεπτικες του RC να βαλεις παλι θα εχεις καποιες κλισεις!!! Το θεμα ειναι οτι βελτιωνεται η αισθηση που παιρνεις απο το αυτοκινητο, το οποιο γινεται πιο ρυθμισιμο!!! Παραλληλα βελτιωνεται και η ακαμψια, που σημαινει πιο στιβαρη αισθηση!!! Στις κλισεις παιζει ρολο και το ποσο σκληρη ειναι η αντιστρεπτικη!!! Αυτες που μπαινουν απο το εργοστασιο δεν ειναι φτιαγμενες για βελτιωση!!! Αν παρεις μια αντιστοιχου παχους H&R πχ, θα δεις αρκετα μεγαλη διαφορα!!! Αυτο εκμεταλλευονται τα συστηματα ενεργων αντιστρεπτικων, μεταβαλλουν τη σκληροτητα, αρα και τις κλισεις!!! Οσο για τα σινεμπλοκ παιζουν κιαυτα το ρολο τους...
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούν 2004, 09:15:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Έ ρε φράγκα που έχουνε να φύγουνε... Με βλέπω να παίρνω το RC |
Ετσι ειναι φιλε Σταυρο!!! Αν αρχισεις δεν τελειωνεις, το ενα φερνει το αλλο...
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|