Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάϊ 2007, 07:04:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και ποιος είπε πως το 2λιτρο έχει διαφορετική εισαγωγή ή καπάκι από το 1.8
το gti είναι τελείως διαφορετικό στην εισαγωγή και φαίνεται.
Εάν τα δεις εξωτερικά είναι ίδια μόνο το μπλοκ είναι διαφορετικό.
Και τα δύο έχουν πλαστική εισαγωγή , ( τα πρώτα είχαν αλουμινένια ).
ναι εάν το δω από κοντά ή μια καθαρή φωτογραφία θα σου πω τι είναι.
Και μια καθαρή φώτο με το ταμπελάκι που έχει τα νούμερα του μοτέρ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος

Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Σεπ 2007, 21:22:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σορυ ρε guys που ξανα-σπαμμαρω παλαιο τοπικ αλλα επειδη ακρη ΔΕΝ βρεθηκε μπας και εμαθε-ακουσε κανεις τπτ σχετικα?
Το μοτερ Σιγουρα δουλευει σαν 1.8 αλλα δεν ξερω τι χρεια;ζεται για να το κανω να δουλευει σαν 2λιτρο....
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Σεπ 2007, 06:07:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν κατάλαβα τι εννοείς…..???
Αν είναι 1.8 για να το κάνεις 2λιτρο θέλεις άλλο μπλοκ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Σεπ 2007, 12:44:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Eνας τροπος υπαρχει για να σιγουρευτεις τι εχεις στα χερια σου.
Απλα ανοιξε το καπακι και μετρα τη διαμμετρο των πιστονιων.
Αν ειναι οντως 1800, για να γινει 2 λιτρο θελει αλλο κορμο (block) με αλλα πιστονια και πιθανοτατα αλλο στροφαλο ή απλα δωστο και παρε ενα 2λιτρο μοτερ να τελειωνεις.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος

Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Σεπ 2007, 12:50:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπον το ολο θεμα ειναι οτι ο κωδικος του ειναι κωδικος διλιτρου. Οπου και να ειδα, ιντερνετ, στην πεζω που ρωτησα κλπ λενε οτι ειναι 2λιτρος καθαρα.Απο οτι ρωτησα σε καποια "εξειδικευμενα" συνεργεια ΙΣΩΣ τα τελευταια μοντελα 1.8 του 306 να εβγαιναν χρησιμοποιωντας το block του διλιτρου. Εξου και ο κωδικος αυτος πανω στο block. Το θεμα ειναι, ειναι "αυτουσιο" το block του διλιτρου η εχει καποιες διαφορες?ΑΝ ειναι αυτουσιο, λογικα αν προσαρμοστουν οι βαλβιδες του καπακιου και μπει ο εγκεφαλος του 2λιτρου τοτε ειναι κομπλε.
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Σεπ 2007, 18:50:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάλι τα ίδια θα λέμε.
Οι κινητήρες της σειράς XU μέχρι τα 1.9CC έχουν αλουμινένιο κορμό.
Όλοι οι 2λιτροι ο κορμός είναι μαντέμι και μιλάμε πάντα για την σειρά XU. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος

Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Σεπ 2007, 21:25:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μεγαλε μου δε σπαμμαρω παλαιο τοπικ ετσι για την πλακα ουτε για να ζαλισω κανεναν, λοιπον εξηγησε μου πως γινεται σε μαμα 1.8 αυτοκινητο να υπαρχει κινητηρας με αυτο τον αριθμο και να'ναι και μαντεμι. Δλδ πουλουσαν 1.8αρια με μοτερ 2λιτρα στη ζουλα? Σκοπος μου δεν ειανι να γινω ενοχλητικος απλα να μπορεσω να "δω" τι γινεται, διοτι πολυ ευκολα θα μπορουσα να δεχθω οτι ειναι 2.0λιτρος.
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Σεπ 2007, 22:58:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εάν ο κορμός είναι μαντέμι είναι 2λιτρο.
Εξάλλου εσύ το μοτέρ το πείρες μεταχειρισμένο αν δεν κάνω λάθος οπότε ότι και να σου λέει αυτό που το πείρες ότι είναι 1.8 δηλαδή από την στιγμή που είναι μαντέμι είναι 2λιτρο.
Προφανώς κι εκείνος δεν θα ξέρει της διαφορές που έχουν μιας και με την πρώτη ματιά είναι ίδιοι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 00:22:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
να πω κ γω την εξυπναδα μου?γιατι δεν κανεις μια δυναμομετρηση να δεις με πιο μοτερ βαζεις κοινα αλογα κοινη ροπη σε κοινες στροφες? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 01:16:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
android έγραψε: | να πω κ γω την εξυπναδα μου?γιατι δεν κανεις μια δυναμομετρηση να δεις με πιο μοτερ βαζεις κοινα αλογα κοινη ροπη σε κοινες στροφες? |
Aυτο που λες ειναι οντως εξυπναδα με την πολυ καλη εννοια μαλιστα.
Οντως ρε'συ Ευαγγελε, γιατι δν κανεις μια δυναμομετρηση να δεις τι γινεται? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 01:45:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θυμαμαι αυτο το θεμα οταν ειχε πρωτοδημιουργιθει και ακομα λυση δεν βρεθηκε?
Μαρτυριο να εχεις αμαξι και να μην ξερεις τι ειναι.
Σαν να ειναι καναρινι και πρεπει να το φυσηξεις για να δεις αν ειναι θυλικο η αρσενικο.
Μια δυναμομετρηση θα σου λυση την απορια.
Με μια σχετικη αποκλιση παντα αλλα οχι τοσο ωστε να σε μπερδεψει.
Παντως ο Αργυρης εχει δικαιο που λεει οτι μαλλον αυτος που το εδωσε δεν ηξερε αυτες τις λεπτομεριες.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 08:39:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μεχρι εδω εχουμε μαθει οτι και ο κωδικος του μοτερ και το μαντεμι του block υποδηλωνουν οτι το μοτερ κατασκευαστικα πρεπει να ειναι 2-λιτρο.
Ωραια μεχρι εδω...
Αλλα εξηγησε μας τι ακριβως εννοεις λεγοντας οτι δουλευει σαν 1.8.
Pug_306 έγραψε: | ...Το μοτερ Σιγουρα δουλευει σαν 1.8 αλλα δεν ξερω τι χρεια;ζεται για να το κανω να δουλευει σαν 2λιτρο.... |
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Timour21 (Stathis) Μέλος

 Peugeot 306 GTI-6
Ένταξη: 28 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 158 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 09:31:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημέρα, να πω και γω την εξυπνάδα μου τώρα, μπας και βρούμε καμια άκρη.
Σου είναι εύκολο βρε Βαγγέλη να βάλεις καμια φωτογραφία του μοτέρ μπας και καταλάβουμε ποιο είναι?
Αν δεν γίνεται, γιατί δεν πετάγεσε μέχρι το μαγαζί του Αργύρη για να σου πει ποιο μοτέρ είναι...μας έχει φάει η αγωνία.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος

Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 11:55:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημερα, σας εχω ζαλισει guys sorry.Λοιπον οπως εχω ξαναπει εχει πλεξουδα και εγκεφαλο 1.8 . Ηταν πανω σε μαμα 1.8 306. Ακομα και να μην ηταν ειναι και ο φιλος με το xsara που εχει μαμα 1.8 και εχει τον ιδιο κωδικο κινητηρα και εγκεφαλο... Ειναι μπερδεμα. Θα ανεβασω φωτος να το δειτε αν και εχω λυσει εισαγωγη και μπεκιερα.
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 12:53:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν το 2λιτρο και το 1.8 διαφερουν μονο στο block, τοτε η κεφαλη τους πρεπει να ειναι ιδια οποτε και η πλεξουδα τους πρεπει να ειναι ιδια.
Λογικα θα λειτουργουν με διαφορετικο προγραμμα.
Ομως μας ξαναμπερδευεις με τη Xsara του φιλου σου...
Οι αριθμοι και το μαντεμι λενε 2λιτρο, ο φιλος σου και η Χsara του λενε 1.8. Ομως ΜΟΝΟ ΕΝΑ απο τα δυο γεγονοτα μπορει να ειναι σωστα, δεν γινετε να ισχυουν και τα δυο...Ετσι δεν ειναι ?
Εγω στο ξαναλεω, ο μονος τροπος να δεις τι μοτερ εχεις ειναι να ανοιξεις τη κεφαλη και να μετρησεις τη διαμετρο των πιστονιων. Αν δεν ξερεις πραγματικα ποσα κυβικα εχεις δεν εχει νοημα να κανεις τιποτα και φυσικα οτι και να λεμε, οσο και να το συζηταμε δεν θα βοηθησει σε τιποτα.
Αυτη η απορια δεν λυνεται πια με κουβεντα, θελει να λερωσεις τα χερια σου.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Timour21 (Stathis) Μέλος

 Peugeot 306 GTI-6
Ένταξη: 28 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 158 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 13:11:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπορείς να δείς τουλάχιστον αν ο εγκέφαλός σου είναι ο BOSCH MP 5.2?
Αν είναι αυτός τότε είναι ο ίδιος με του δίλιτρου.
Στέλιο αν είναι αυτό που υποπτεύομαι, τότε η διάμετρος και το ύψος του πιστονιού είναι ίδια με του δίλιτρου, η διαδρομή του πρέπει να αλλάζει ωστε να πέρνει 450cc αέρα σε κάθε κίλινδρο αντί για 500cc το συνηθίζουν αρκετοί κατασκευαστές αυτό. Αν έχει και τον παραπάνω εγκέφαλο τότε η "μετατροπή" του σε 2λιτρο δεν πρέπει να είναι δύσκολη. Φαντάζομαι αλλάζουν οι εκκεντροφόροι για να σηκώνουν τις βαλβίδες ψηλότερα ωστε να πέρνει αυτά τα 50cc παραπάνω αέρα που χρειάζεται και φυσικά να μεγαλώσει και η διαδρομή που κάνει το πιστόνι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 13:33:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Aν οντως εχουν ιδια διαμετρο πιστονιου τοτε αλλαζει η διαδρομη, που σημαινει οτι πρεπει να αλλαχτει ο στροφαλος. Ε δεν ειναι και η πιο απλη μετατροπη...
Αν ειναι να κατεβασεις μοτερ, να ψαξεις να βρεις στροφαλο και εκκεντροφορους 2λιτρου, να τα περασεις πανω, να μεινεις με ενα στροφαλο 1.8 και δυο εκκεντροφορους στα χερια, και να αλλαξεις εγκεφαλο ή να επανα-προγραμματισεις τον υπαρχον..... Ε, καλητερα δωστο οπως ειναι και παρε 2λιτρο κομπλε να τελειωνεις.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 13:36:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νομιζω οτι τα καλωδια και ο εγκεφαλος δεν μπορουν να δωσουν απαντηση οτι ειναι 1.8.
Το προγραμμα ναι αλλα ολα τα αλλα οχι.
Γνωμη μου.
Εφοσον βεβαια υπαρχει τετοια εμφανεστατη διαφορα μεταξυ 1.8 και 2.0 που ειναι το μαντεμενιο μπλοκ γιατι ψαχνεστε ακομα.
Δυναμομετρηση ειναι η πιο ευκολη λυση.Το να το ανοιξεις και το το μετρησεις και αυτο παιζει αλλα λιγο πιο δυσκολο.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 15:03:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δες τον εγκεφαλο.
Peugeot 306 2000
135hp - Bosch MP5.2 (XU10J4R)
150hp - Magneti Marelli 8P.10 & Bosch MP3.2 (XU10J4L)
167hp - Magneti Marelli 48P.10 & Magneti Marelli 1AP.10 (XU10J4R)
Peugeot 306 1800
100hp - Magneti Marelli 8P.20 & Bosch MP5.1
110hp - Magneti Marelli 8P.22 & Bosch MP5.1.1 & Sagem SL96
Αν οπως λες το μοτερ σου ειναι το XU10J4R απο 306 τοτε ΚΑΝΟΝΙΚΑ πρεπει να εχει εγκεφαλο Βosch MP5.2 (135hp) ή Magneti Marelli 48P.10 (167hp) ή Magneti Marelli 1AP.10 (167hp).
Αν ΔΕΝ εχει εναν απο αυτους τους εγκεφαλους, τοτε προεκιτε για παντρεμα διαφορετικων block-κεφαλης και ΜΑΛΛΟΝ ειναι 2λιτρο με κεφαλη και προγραμμα 1800.
Για περισσοτερες λεπρομεριες δες εδω: http://www.peugeotlogic.com/workshop/wshtml/specs/vincode.htm
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος

Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 15:17:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γι'αυτο ειπα οτι ο εγκεφαλος ειναι γι 1.8, δεν ειναι ο bosch αλλα ο Sagem 96.Το αστειο της ολης φασης και εκει που μου δημιουργειται το κολημα ειναι οτι εχω επισημους καταλογους της Peugeot στα χερια μου και ολα τα 1.8 και του xsara και του 306 ειναι XU7 ΟΧΙ XU10.Οπου Χu10 το εχει στα διλιτρα με τα 135 αλογα.Σιγουρα το πιο απλο ειναι να ανοιχτει και να μετρηθει αλλα ειναι κατι το οποιο δε διακινδυνευω να το κανω, οκ εχω καποιες στοιχειωδεις γνωσεις αλλα οχι να ανοιξω και μοτερ.

  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|