PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Το XU10J4R ειναι 1.8 ή 2.0??????
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάϊ 2007, 07:04:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και ποιος είπε πως το 2λιτρο έχει διαφορετική εισαγωγή ή καπάκι από το 1.8
το gti είναι τελείως διαφορετικό στην εισαγωγή και φαίνεται.
Εάν τα δεις εξωτερικά είναι ίδια μόνο το μπλοκ είναι διαφορετικό.
Και τα δύο έχουν πλαστική εισαγωγή , ( τα πρώτα είχαν αλουμινένια ).

ναι εάν το δω από κοντά ή μια καθαρή φωτογραφία θα σου πω τι είναι.
Και μια καθαρή φώτο με το ταμπελάκι που έχει τα νούμερα του μοτέρ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pug_306 (Ευάγγελος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)

Ένταξη: 18 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 186
Τόπος: Γέρακας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Σεπ 2007, 21:22:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σορυ ρε guys που ξανα-σπαμμαρω παλαιο τοπικ αλλα επειδη ακρη ΔΕΝ βρεθηκε μπας και εμαθε-ακουσε κανεις τπτ σχετικα?
Το μοτερ Σιγουρα δουλευει σαν 1.8 αλλα δεν ξερω τι χρεια;ζεται για να το κανω να δουλευει σαν 2λιτρο....


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Σεπ 2007, 06:07:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν κατάλαβα τι εννοείς…..???
Αν είναι 1.8 για να το κάνεις 2λιτρο θέλεις άλλο μπλοκ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Σεπ 2007, 12:44:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Eνας τροπος υπαρχει για να σιγουρευτεις τι εχεις στα χερια σου.
Απλα ανοιξε το καπακι και μετρα τη διαμμετρο των πιστονιων.
Αν ειναι οντως 1800, για να γινει 2 λιτρο θελει αλλο κορμο (block) με αλλα πιστονια και πιθανοτατα αλλο στροφαλο ή απλα δωστο και παρε ενα 2λιτρο μοτερ να τελειωνεις.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Pug_306 (Ευάγγελος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)

Ένταξη: 18 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 186
Τόπος: Γέρακας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Σεπ 2007, 12:50:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπον το ολο θεμα ειναι οτι ο κωδικος του ειναι κωδικος διλιτρου. Οπου και να ειδα, ιντερνετ, στην πεζω που ρωτησα κλπ λενε οτι ειναι 2λιτρος καθαρα.Απο οτι ρωτησα σε καποια "εξειδικευμενα" συνεργεια ΙΣΩΣ τα τελευταια μοντελα 1.8 του 306 να εβγαιναν χρησιμοποιωντας το block του διλιτρου. Εξου και ο κωδικος αυτος πανω στο block. Το θεμα ειναι, ειναι "αυτουσιο" το block του διλιτρου η εχει καποιες διαφορες?ΑΝ ειναι αυτουσιο, λογικα αν προσαρμοστουν οι βαλβιδες του καπακιου και μπει ο εγκεφαλος του 2λιτρου τοτε ειναι κομπλε.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Σεπ 2007, 18:50:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάλι τα ίδια θα λέμε.
Οι κινητήρες της σειράς XU μέχρι τα 1.9CC έχουν αλουμινένιο κορμό.
Όλοι οι 2λιτροι ο κορμός είναι μαντέμι και μιλάμε πάντα για την σειρά XU.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pug_306 (Ευάγγελος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)

Ένταξη: 18 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 186
Τόπος: Γέρακας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Σεπ 2007, 21:25:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μεγαλε μου δε σπαμμαρω παλαιο τοπικ ετσι για την πλακα ουτε για να ζαλισω κανεναν, λοιπον εξηγησε μου πως γινεται σε μαμα 1.8 αυτοκινητο να υπαρχει κινητηρας με αυτο τον αριθμο και να'ναι και μαντεμι. Δλδ πουλουσαν 1.8αρια με μοτερ 2λιτρα στη ζουλα? Σκοπος μου δεν ειανι να γινω ενοχλητικος απλα να μπορεσω να "δω" τι γινεται, διοτι πολυ ευκολα θα μπορουσα να δεχθω οτι ειναι 2.0λιτρος.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Σεπ 2007, 22:58:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εάν ο κορμός είναι μαντέμι είναι 2λιτρο.
Εξάλλου εσύ το μοτέρ το πείρες μεταχειρισμένο αν δεν κάνω λάθος οπότε ότι και να σου λέει αυτό που το πείρες ότι είναι 1.8 δηλαδή από την στιγμή που είναι μαντέμι είναι 2λιτρο.
Προφανώς κι εκείνος δεν θα ξέρει της διαφορές που έχουν μιας και με την πρώτη ματιά είναι ίδιοι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 00:22:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

να πω κ γω την εξυπναδα μου?γιατι δεν κανεις μια δυναμομετρηση να δεις με πιο μοτερ βαζεις κοινα αλογα κοινη ροπη σε κοινες στροφες?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 01:16:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

android έγραψε:
να πω κ γω την εξυπναδα μου?γιατι δεν κανεις μια δυναμομετρηση να δεις με πιο μοτερ βαζεις κοινα αλογα κοινη ροπη σε κοινες στροφες?

Aυτο που λες ειναι οντως εξυπναδα με την πολυ καλη εννοια μαλιστα.
Οντως ρε'συ Ευαγγελε, γιατι δν κανεις μια δυναμομετρηση να δεις τι γινεται?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 01:45:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θυμαμαι αυτο το θεμα οταν ειχε πρωτοδημιουργιθει και ακομα λυση δεν βρεθηκε?
Μαρτυριο να εχεις αμαξι και να μην ξερεις τι ειναι.
Σαν να ειναι καναρινι και πρεπει να το φυσηξεις για να δεις αν ειναι θυλικο η αρσενικο.
Μια δυναμομετρηση θα σου λυση την απορια.
Με μια σχετικη αποκλιση παντα αλλα οχι τοσο ωστε να σε μπερδεψει.
Παντως ο Αργυρης εχει δικαιο που λεει οτι μαλλον αυτος που το εδωσε δεν ηξερε αυτες τις λεπτομεριες.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 08:39:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μεχρι εδω εχουμε μαθει οτι και ο κωδικος του μοτερ και το μαντεμι του block υποδηλωνουν οτι το μοτερ κατασκευαστικα πρεπει να ειναι 2-λιτρο.
Ωραια μεχρι εδω...

Αλλα εξηγησε μας τι ακριβως εννοεις λεγοντας οτι δουλευει σαν 1.8.

Pug_306 έγραψε:
...Το μοτερ Σιγουρα δουλευει σαν 1.8 αλλα δεν ξερω τι χρεια;ζεται για να το κανω να δουλευει σαν 2λιτρο....



Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Timour21 (Stathis)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 GTI-6

Ένταξη: 28 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 158
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 09:31:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα, να πω και γω την εξυπνάδα μου τώρα, μπας και βρούμε καμια άκρη.

Σου είναι εύκολο βρε Βαγγέλη να βάλεις καμια φωτογραφία του μοτέρ μπας και καταλάβουμε ποιο είναι?
Αν δεν γίνεται, γιατί δεν πετάγεσε μέχρι το μαγαζί του Αργύρη για να σου πει ποιο μοτέρ είναι...μας έχει φάει η αγωνία. Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pug_306 (Ευάγγελος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)

Ένταξη: 18 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 186
Τόπος: Γέρακας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 11:55:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημερα, σας εχω ζαλισει guys sorry.Λοιπον οπως εχω ξαναπει εχει πλεξουδα και εγκεφαλο 1.8 . Ηταν πανω σε μαμα 1.8 306. Ακομα και να μην ηταν ειναι και ο φιλος με το xsara που εχει μαμα 1.8 και εχει τον ιδιο κωδικο κινητηρα και εγκεφαλο... Ειναι μπερδεμα. Θα ανεβασω φωτος να το δειτε αν και εχω λυσει εισαγωγη και μπεκιερα.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 12:53:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν το 2λιτρο και το 1.8 διαφερουν μονο στο block, τοτε η κεφαλη τους πρεπει να ειναι ιδια οποτε και η πλεξουδα τους πρεπει να ειναι ιδια.
Λογικα θα λειτουργουν με διαφορετικο προγραμμα.

Ομως μας ξαναμπερδευεις με τη Xsara του φιλου σου...
Οι αριθμοι και το μαντεμι λενε 2λιτρο, ο φιλος σου και η Χsara του λενε 1.8. Ομως ΜΟΝΟ ΕΝΑ απο τα δυο γεγονοτα μπορει να ειναι σωστα, δεν γινετε να ισχυουν και τα δυο...Ετσι δεν ειναι ?

Εγω στο ξαναλεω, ο μονος τροπος να δεις τι μοτερ εχεις ειναι να ανοιξεις τη κεφαλη και να μετρησεις τη διαμετρο των πιστονιων. Αν δεν ξερεις πραγματικα ποσα κυβικα εχεις δεν εχει νοημα να κανεις τιποτα και φυσικα οτι και να λεμε, οσο και να το συζηταμε δεν θα βοηθησει σε τιποτα.
Αυτη η απορια δεν λυνεται πια με κουβεντα, θελει να λερωσεις τα χερια σου.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Timour21 (Stathis)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 GTI-6

Ένταξη: 28 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 158
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 13:11:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπορείς να δείς τουλάχιστον αν ο εγκέφαλός σου είναι ο BOSCH MP 5.2?
Αν είναι αυτός τότε είναι ο ίδιος με του δίλιτρου.

Στέλιο αν είναι αυτό που υποπτεύομαι, τότε η διάμετρος και το ύψος του πιστονιού είναι ίδια με του δίλιτρου, η διαδρομή του πρέπει να αλλάζει ωστε να πέρνει 450cc αέρα σε κάθε κίλινδρο αντί για 500cc το συνηθίζουν αρκετοί κατασκευαστές αυτό. Αν έχει και τον παραπάνω εγκέφαλο τότε η "μετατροπή" του σε 2λιτρο δεν πρέπει να είναι δύσκολη. Φαντάζομαι αλλάζουν οι εκκεντροφόροι για να σηκώνουν τις βαλβίδες ψηλότερα ωστε να πέρνει αυτά τα 50cc παραπάνω αέρα που χρειάζεται και φυσικά να μεγαλώσει και η διαδρομή που κάνει το πιστόνι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 13:33:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Aν οντως εχουν ιδια διαμετρο πιστονιου τοτε αλλαζει η διαδρομη, που σημαινει οτι πρεπει να αλλαχτει ο στροφαλος. Ε δεν ειναι και η πιο απλη μετατροπη...
Αν ειναι να κατεβασεις μοτερ, να ψαξεις να βρεις στροφαλο και εκκεντροφορους 2λιτρου, να τα περασεις πανω, να μεινεις με ενα στροφαλο 1.8 και δυο εκκεντροφορους στα χερια, και να αλλαξεις εγκεφαλο ή να επανα-προγραμματισεις τον υπαρχον..... Ε, καλητερα δωστο οπως ειναι και παρε 2λιτρο κομπλε να τελειωνεις.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 13:36:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νομιζω οτι τα καλωδια και ο εγκεφαλος δεν μπορουν να δωσουν απαντηση οτι ειναι 1.8.
Το προγραμμα ναι αλλα ολα τα αλλα οχι.
Γνωμη μου.
Εφοσον βεβαια υπαρχει τετοια εμφανεστατη διαφορα μεταξυ 1.8 και 2.0 που ειναι το μαντεμενιο μπλοκ γιατι ψαχνεστε ακομα.
Δυναμομετρηση ειναι η πιο ευκολη λυση.Το να το ανοιξεις και το το μετρησεις και αυτο παιζει αλλα λιγο πιο δυσκολο.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 15:03:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δες τον εγκεφαλο.

Peugeot 306 2000
135hp - Bosch MP5.2 (XU10J4R)
150hp - Magneti Marelli 8P.10 & Bosch MP3.2 (XU10J4L)
167hp - Magneti Marelli 48P.10 & Magneti Marelli 1AP.10 (XU10J4R)

Peugeot 306 1800
100hp - Magneti Marelli 8P.20 & Bosch MP5.1
110hp - Magneti Marelli 8P.22 & Bosch MP5.1.1 & Sagem SL96

Αν οπως λες το μοτερ σου ειναι το XU10J4R απο 306 τοτε ΚΑΝΟΝΙΚΑ πρεπει να εχει εγκεφαλο Βosch MP5.2 (135hp) ή Magneti Marelli 48P.10 (167hp) ή Magneti Marelli 1AP.10 (167hp).
Αν ΔΕΝ εχει εναν απο αυτους τους εγκεφαλους, τοτε προεκιτε για παντρεμα διαφορετικων block-κεφαλης και ΜΑΛΛΟΝ ειναι 2λιτρο με κεφαλη και προγραμμα 1800.

Για περισσοτερες λεπρομεριες δες εδω: http://www.peugeotlogic.com/workshop/wshtml/specs/vincode.htm


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Pug_306 (Ευάγγελος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)

Ένταξη: 18 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 186
Τόπος: Γέρακας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 15:17:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γι'αυτο ειπα οτι ο εγκεφαλος ειναι γι 1.8, δεν ειναι ο bosch αλλα ο Sagem 96.Το αστειο της ολης φασης και εκει που μου δημιουργειται το κολημα ειναι οτι εχω επισημους καταλογους της Peugeot στα χερια μου και ολα τα 1.8 και του xsara και του 306 ειναι XU7 ΟΧΙ XU10.Οπου Χu10 το εχει στα διλιτρα με τα 135 αλογα.Σιγουρα το πιο απλο ειναι να ανοιχτει και να μετρηθει αλλα ειναι κατι το οποιο δε διακινδυνευω να το κανω, οκ εχω καποιες στοιχειωδεις γνωσεις αλλα οχι να ανοιξω και μοτερ.








Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 3 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,127s (PHP: 81% - SQL: 19%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on