Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Ιούλ 2006, 18:15:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νομίζω ότι ο προβληματισμός σας περί TOE IN και OUT ξεκίνησε από εδώ. Συνεννοηθείτε γιατί θα μας κόψουν την κουβέντα και ο Παναγιώτης θα μείνει με το πρόβλημα.
gavanas έγραψε: |
Το toe out -στους εμπρος τροχούς- βελτιώνει το turn in και δίνει καλύτερo steering responce.
Το toe in - στους εμπρος τροχούς- βελτιώνει την ευστάθεια στην ευθεία.
|
Όπως σωστά αναφέρεται η απόκλιση (toe out) αυξάνει την τάση του αυτοκινήτου να στρίψει και μειώνει την ευθυβολία. Αντιθέτως η σύγκλιση (toe in) μειώνει την ετοιμότητα για στρίψιμο και αυξάνει την ευθυβολία. Επίσης από την στιγμή που είμαστε μέσα στην στροφή η απόκλιση μας επιτρέπει πιο άμεσες αλλαγές πορείας αλλά μειωμένη σταθερότητα ενώ η σύγκλιση πιο σταθερές τροχιές αλλά μειωμένη ετοιμότητα.
Μιλάμε πάντα για το στατικό ΤΟΕ στους εμπρός τροχούς. Για το δυναμικό ΤΟΕ υπόψιν ότι όταν επιταχύνουμε υπάρχει η τάση για σύγκλιση των κινητήριων και το αντίθετο όταν επιβραδύνουμε, εκτός αν τα ψαλίδια είναι με μπαλλάκια (οπως τα PS) και όχι με σινεμπλόκ, οπότε δεν διαφοροποιείται το δυναμικό από το στατικό ΤΟΕ.
Οπότε Παναγιώτη μπορείς από εδώ να συνεχίσεις την αναζήτηση στο πρόβλημά σου. Αν είχες αργό turn in δεν οφειλόταν στην απόκλιση των εμπρός τροχών αλλά σε κάτι άλλο...
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

 306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Αύγ 2006, 10:01:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σίγουρα το κάστερ σου είναι κάπως κάτω από τις προδιαγραφές αλλά χωρίς να είμαι 100% σίγουρος, νομίζω στο 306 μπορεί να ρυθμιστεί.
Το ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΟ πρόβλημα σύγκλισης που έχεις ΠΙΣΩ το είδες?????
Έχεις 4 σχεδόν χιλιοστά διαφορά σύγκλισης με τις τυπικές τιμές!
Έχεις πειράξει το ύψος πίσω? Το toe πίσω μπορεί να αλλάξει μόνο από υπερβολικό χαμήλωμα ή/και υπερβολική χρήση χειροφρένου ή/και κτύπημα.
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

 306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Αύγ 2006, 10:56:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το αυτοκίνητο δεν είναι χαμηλωμένο και το μόνο που ρυθμίζεται είναι η σύγκλιση μπροστά.
Τι κάνουν τώρα ?
Για τον πίσω άξονα η αλλάζω ψαλιδιά η πρέσα …
Μπροστά ?
Link link2 link3 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Αύγ 2006, 10:31:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
νικο και εγω κολλησα οταν ειδα τα νουμερα πισω.
εχες πολυ διαφορα σε τοε...
το καστερ τελικα και ενα αλλο παλικαρι που εβαλε τη πεζο σπορ ειδε ακριβως τις ιδιες γωνιες με εμενα οποτε μαλλον ειναι θεμα αναρτησης...
το θεμα ειναι οτι αυτος το εχει στο εργοστασιακο υψος!!!!!!!!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Αύγ 2006, 19:40:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Cobras έγραψε: | φανταστικοι γκαζοφωνιαδες! πατηστε γκαζι να κουτε τη εξατμιση σας και να νομιζετε οτι τρεχετε...χαχαχα  |
καλά σε αυτό δεν έχεις άδικο.....
...αλλά θα παρακαλούσα να σταματήσουμε τα off-topic...
τα παραπάνω άσχετα ποστ θα διαγραφτούν...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Αύγ 2006, 20:30:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το μονο που με ανησυχεί εμένα είναι η διαφορα καστερ δεξια αριστερα... 0,60 μοιρες. Και να ξέρετε ότι με το χαμήλωμα το καστερ μειώνεται. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Αύγ 2006, 22:01:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
paparaaaaaaaa αυτο ειναι το τοε πισω οχι το καστερ..οντως γενικα πισω ειναι περιεργα τα νουμερα...
νικο εσυ θυμασαι δικο σου τι παιζει αν και εχεις σε αλλη θεση ττα ψαλιδια...
υ.γ. φιλε κομπρας ειτε τα λες για πλακα ειτε σοβαρα αφου βλεπεις οτι δε σου απανταει κανεις μην ασχολεισαι αλλο. πανω απο ολα αυτο ξευτιλιζεσαι...ασε μας με τα μπουρδελοεξατμισο χρεπια μας να συζητησουμε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

 306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Αύγ 2006, 13:28:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nik_marin έγραψε: | Το αυτοκίνητο δεν είναι χαμηλωμένο και το μόνο που ρυθμίζεται είναι η σύγκλιση μπροστά.
Τι κάνουν τώρα ?
Για τον πίσω άξονα η αλλάζω ψαλιδιά η πρέσα …
Μπροστά ? |
Ρώτησα τιμή για τα γόνατα πίσω (ψαλιδιά) τιμή.... ΠΟΣΟ...
τσάμπα πράγμα 360Ε έκαστος...
Link link2 link3 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Αύγ 2006, 14:59:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas, εδώ: http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=169679#169679 έγραψε: | OFF TOPIC αλλά σχετικό
Είδα σήμερα (δίπλα-δίπλα αυτή τη φορά) τα ψαλίδια της PS για το CC 1.6 16V και τα PS για το RC που έχουν άλλο κωδικό και μάλιστα του RC αισθητά ακριβότερα. Οπτικά καμία διαφορά, ούτε στο σχέδιο, ούτε στα uniball. Να θεωρήσω ότι είναι άλλο κράμα το μέταλλο; Αν αμφιβάλλω θα είμαι υπερβολικός;
Φυσικά ξαναπήρα τα PS του CC και δεν "αναβαθμίστηκα" στα PS του RC...
Εδώ έχει γίνει λάθος και το ανακάλυψα αργότερα. Διευκρινίζω μερικά ποστς παρακάτω. |
MEMsound έγραψε: | Miltellas έγραψε: | OFF ΤOPIC
Όσο για τα ψαλίδια ξαναπήγα στο Ντίνο γιατί κατόπιν συζήτησης με τον Παναγιώτη που με παρέπεμψε στο site της Peugeot Sport και είδα τιμή για CC 90E και RC 75Ε μπήκα σε σκέψεις ότι έγινε κάποιο μπέρδεμα. Πήγα λοιπόν ξανά και πήρα στα χέρια μου ένα PS RC και ένα PS CC και αφού τα κοίταξα προσεκτικά διαπίστωσα ότι έχω κάνει λάθος, δεν είναι ίδια:
1) έχουν το ίδιο σχήμα ακριβώς (όσο μπορώ να καταλάβω με το μάτι)
2) το ακριανό μπαλάκι στου CC είναι σινεμπλόκ στου RC - μάλλον σκληρούτσικο
3) Του CC γράφει σκαλιστό "376D" και του RC γράφει στο ίδιο σημείο με την ίδια γραμματοσειρά "375G"
Συμπέρασμα: Επειδή τα μπαλλάκια του CC έχουν δείξει αδυναμίες στην αντοχή τους στα ασφάλτινα ελληνικά σπαστήρια, έχουν βγάλει του RC με ένα σινεμπλόκ αντί για μπαλλάκι και προφανώς γι αυτό κοστίζει και φτηνότερα.... |
"βελτιώνοντας" το off-topic συμπέρασμα...
Νομίζω ότι τα ελληνικά σπαστήρια υπάρχουν και στην Ευρώπη (αλλά σε μικρότερο βαθμό)
To RCC cup διεξάγεται σε πίστες όπου και το οδόστρωμα δεν έχει καμία σχέση με δημόσιο δρόμο.
Αντίθετα το RC group N προορίζεται για χρήση σε αγώνες δρόμου (ή/και πίστας) οπότε είναι λογικό να έχει σινεμπλοκ αντί για μπαλάκια
ας επιστρέψουμε τώρα στα μπουζί... |
υ.γ. οφ τοπικ. μιλτο αυτο που εννοεις και δε το εγραψες κατανοητα ειναι οτι τα 2 μπαλακια στα ψαλιδια με κωδικο cc17021 Που δινει στο xs kai cc εχουν 2 μεταλλικα συνεμπλοκ με ουνιμπολ οπως αυτο
http://i30.photobucket.com/albums/c319/pskarm/124_2409.jpg
ενω στο rc τησ πεζο σπορτ εχει ενα μεταλλικο οπως τα παραπανω και ενα λαστιχενιο οπως τα μαμα αλλα το οποιο φαινεται πιο σκληρο απο μαμα...αρα δε μπορουμε να τα αναμιξουμε αυτα οσοι εχουμε το ενα απο τα δυο σωα...
apo βδομαδα ισως εχω πολυ σημαντικα συμπερασματα...περιμενω να παω αργυρη μα συγκρινουμε ψαλιδια.εχω βασιμες υποψιες πλεον οτι το τερμα ακρη μπαλακι ειναι μερικα χιλιοστα μετατοπισμενη η θεση του και σε αυτο οφειλεται το παραπανω καστερ που ειχα τοτε!!!!!!
επισης μανθο αυτο που λες σηκωνει πολυ συζητηση καθως η πεζο σπορτ αλλαξε μονο το ενα ουνιμπολ με συνεμπλοκ στο ψαλιδι του rc kai το αλλο το αφησε ουνιμπολ.
οι λογοι 2.
ή αυτο ηταν το ευαισθητο που εσπαγε (γιατι ομως και εμενα και μιλτο εσπασε το αλλο οεο??)
η' σχετιζεται με τη δυναμικη γεωμετρια της αναρτησης που ηθελε ο γαλλος να μεινει σταθερη στα πολλα ζορια και να μην υπαρχει μετατοπιση του ψαλιδιου εμπρος πισω .(δυναμικη αλλαγη καστερ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Αύγ 2006, 15:41:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: |
apo βδομαδα ισως εχω πολυ σημαντικα συμπερασματα...περιμενω να παω αργυρη μα συγκρινουμε ψαλιδια.εχω βασιμες υποψιες πλεον οτι το τερμα ακρη μπαλακι ειναι μερικα χιλιοστα μετατοπισμενη η θεση του και σε αυτο οφειλεται το παραπανω καστερ που ειχα τοτε!!!!!!
|
Εννοείς αυτό που πιάνει στο ακραξόνιο μάλλον γιατί τα άλλα δεν γίνεται να έχουν άλλη θέση. Για δες και πες μας...
Στο δικό μου έσπασε το μεσαίο μπαλάκι (uniball). Το άλλο ήταν αρκετά ζορισμένο και λογικό ήταν αφού πλέον έπαιρνε όλο το ζόρι. 6 μήνες χτυπούσε το μπαλλάκι και όσο πήγαινε βαρούσε περισσότερο... στο τέλος μου έσπασε τα νεύρα και καλά έκανε...
Λογικά, κάπου εδώ θα αρχίσε να βαράει το άλλο το ψαλίδι (έχουν διαφορά τοποθέτησης 6 μήνες). Ήδη σαν κάτι να αντιλαμβάνομαι... Με χρονοδιακόπτη τα φτιάχνουν; 
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Αύγ 2006, 15:46:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nai Λογικα το μπαλακι στο ακρο...
με καποιους προχειρους υπολογισμους με γωνια καστερ 2 μοιρες που ειχα αν εχουμε μετατοπισει προς τα εμπρος 5-6 χιλιοστα (συμφωνα με λεγομενα f1 ) ayto βρηκα οτι ισοδυναμει με 0.5 μοιρα αλλαγη καστερ...παει στο 1.5 δηλαδη
αρα αν οντως υπαρχει κατι τετοιο εστω και για χιλιοστα φτανει για να αλλαξει το καστερ...
δε τα πατε στο τοπικ για το καστερ τουτα?????? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Αύγ 2006, 16:39:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ταλαιπωρία σκέτη είστε... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Αύγ 2006, 19:10:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
f1 pilot - Παναγιωτης , σε πμ έγραψε: | Η Κάστερ χαμηλώνοντας μπροστά μειώνεται και πίσω αυξάνει.
Τα ψαλίδια που είχες με uniballs μπορεί να είχε μικρή διαφορά στο κέντρο της μπίλιας κατα πχ 3-4 χιλιοστά και να είδες τη διαφορά αυτή στην κάστερ.
Από εκεί και πέρα το θέμα μας είναι πως σου φαίνεται εσένα το αμάξι και τι θέλεις να κάνεις.
Δεν υπάρχουν πρέπει (πολύ παραπάνω αυτά τα πρέπει η καστερ να ανεβένει μαζί με την καμπερ είναι λόγια άσχετου).
Η κάμπερ δεν μπορεί στο μηδέν να είναι επαρκής για χρήση που θέλεις (πίστα και βουνό με σχετικά καλή πρόσφυση).
Από εκεί και πέρα, η κάστερ κάνει 4 πράγματα. το πρώτο είναι να δίνει αρνητική κάμπερ με το στρίψιμο στον έξω και θετικό στον μέσα. Κάτι που είναι προς το δρόμο που θέλουμε απλά είναι σχετικά υπερτιμημένο εφέ ενώ είναι και συνάρτηση του πόσο στρίβει το τιμόνι (steering input).
Το άλλο που κάνει είναι να σηκώνει τον εξωτερικό τροχό και να χαμηλώνει τον μέσα το οποίο προκαλεί μεταφορά βάρους για γεωμετρικούς λόγους το οποίο είναι και το τρίτο πράγμα που κάνει.
Το θέμα είναι ότι αυτό είναι σημαντικότερο απο όσο ο κόσμος πιστεύει καθώς την ώρα που στρίβεις είναι μεν καλό να πάρεις κιλά από τον εμπρός έξω αλλά λόγο weight tranfer τα περισσότερα κιλά πάνε στον πίσω έξω αντί για τον εμπρός μέσα.
Αποτέλεσμα είναι πιο υπερστροφική συμπεριφορά.
Το άλλο που κάνει η κάστερ είναι να βαραίνει το τιμόνι λόγο αυτής της μεταφοράς βάρους.
Το αποτέλεσμα είναι αντίθετο από ότι είναι κοινά αποδεκτό.
Το βαρύτερο τιμόνι δίνει στον οδηγό την αίσθηση της πρόσφυσης και άρα μπορεί να πιέσει παραπάνω επειδή δεν φοβάται έστω και αν έχει λιγότερη διαθέσημη πρόσφυση.
Αλλά αν ο οδηγός φοβάται και δεν πιέζει όσο έπερνε το αυτοκίνητο δεν είναι θέμα setup αλλά ψυχολογικό και υπάρχουν βιβλία και γι αυτό.
Η συνολική αντίσταση που έχει στο τιμόνι ο οδηγός είναι αποτέλεσμα του mechanical trail και του pneumatic trail.
Το πρώτο είναι αυτό που εμείς αυξάνουμε με την κάστερ και βαραίνει. Το δεύτερο είναι η πολύτιμη ιδιότητα των ελαστικών να παράγουν μια ροπή επαναφοράς.
Αυτή η ροπή δεν είναι σταθερή αλλά εξαρτάται από την γωνία ολίσθησης με τρόπο που θα το αναλύσουμε στο άρθρο περί γεωμετρίας όταν βρεθεί χρόνος...
Εν ολίγης η ροπή αυτή εξασθενεί κοντά στην μέγιστη διαθέσιμη πρόσφυση και μας δίνει αυτό το χαρακτηριστρικό ελάφρωμα στο τιμόνι που μας προειδοποιεί ότι δεν είμαστε μακριά από το όριο.
Αλλάζοντας εμείς την αναλογία mechanical με pneumatic trail κάνουμε ένα βαρύτερο αλλά πιο αναίσθητο τιμόνι το οποίο είναι κατά της απόλυτης αίσθησης τελικά...
Τελικά το αμάξι σου έχει υπερπρόσφυση πίσω που σου προκαλεί μούτρα ή είναι υπερστροφικό γιατί με μπέρδεψες.
Βασικά όντας σκληρότερος πίσω σημαίνει ότι είσαι περισσότερο υπερστροφικός σε steady state απλώς το αυτοκίνητο βρίσκει πρόσφυση το κάνει σχετικά άμεσα.
Το pm σου έχει αρκετό ενδιαφέρων για να το διαβάσουν και άλλοι. Δεν το ανεβάζεις και στο TDS να βάλω την απάντηση εκεί για να υπάρχει?
Αυτά! |
-----------------------------------------------------------------------------------------------
θυμαστε τωρα τι ελεγα οταν εβγαλα τα ψαλιδια????οεο??
οτι το αμαξι ειχε χασει ακριβως αυτη την αισθηση πριν το οριο που σου ελεγε μαλ**α θα γλιστρησω σε λιγο και ειχε ελαφρυνει το τιμονι???
θα μου πεις με 0.7 μοιρες καστερ λιγοτερο τωρα σιγα ποιος εισαι ο γιακουμπ και χειρουργεις με το τιμονι σου ρε κανκουνεν??
τι ναπω??ισως ειμαι
απλα αυτο που δε μπορω να διαχωρισω ειναι τι οφειλεται στα σκληροτερα συνεμπλοκ και τι στην αλλαγη καστερ....
με τα ψαλιδια της πεζο σπορτ το αμαξι εκοβε αισθητα καλυτερα στις αποτομες τιμονιες.
το θεμα ειναι μηπως τελικα μερος απο αυτα που ελεγα ηταν απο το καστερ??
απο δευτερα που γυριζω θα παω αργυρη να βαλουμε δυο το ενα πανω το αλλο κατω να δουμε με ακριβεια χιλιστου αν φευγει το πεζο σπορτ πιο πισω...
θεωρητικα με τους υπολογισμους μου θελουμε 0.7χιλιοστα για 0.7 καστερ...
δηλαδη βαζετε το μηκος του γονατου 60-55εκατοστα.
με 2καστερ γωνια στη πλυμνη βγαζει πανω οτι το πανω μερος του αμορτισερ δηλαδη το κεντρο του τοπ μαουντ ειναι 2.1 εκατοστα πισω...
αν βαλουμε οτι η βαση μετατοπιστηκε 6-7χιλιοστα στη βαση πιο πισω τοτε η γωνια καστερ κλεινει και γινεται 1.4μοιρες!!!!!!!!!!!!!!
θα το ξανακανω τη παρασκευη στο γα** του σπυρου
πανω στις χαρτοπετσετες και θα σας πω... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Αύγ 2006, 19:24:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπερδεύτηκα, ξεμπερδεύτηκα αλλά νομίζω ότι κατάλαβα.
Αλλά... μια από τις επόμενες αγορές για την λέσχη θα είναι ένας πίνακας για μάθημα...
Λευκός παρακαλώ με ανεξήτιλους μαρκαδόρους σε πολλά χρώματα... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

 306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Αύγ 2006, 20:58:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδες τι λέτε για τον Πίσω άξονα , να το πάω για πρεσάρισμα ?
ή να το αφήσω έτσι ?
και αν το πρεσάρω που θα το πάρει το πρεσάρισμα ?
Link link2 link3 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Αύγ 2006, 23:08:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παναή, πότε θα παραγγείλεις τα καινούρια σου ακραξόνια;
Νικ Μαρίν, εγώ δεν θα τα πρεσσάριζα πάντως. Το πρεσσάρισμα αλλάζει την στατική και δυναμική κατάσταση του μετάλλου και δεν γίνεται να πάρεις προβλέψιμο αποτέλεσμα. Από ανάλογο καλούπι βγαίνουν τα ψαλίδια και όχι από πρέσσα. Οπότε ή 720Ε για δύο ψαλίδια ή τίποτα.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Αύγ 2006, 11:22:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
niko...τι κωδικο εχουν τα πισω ακρα στο 1.6 και στο gti???
καταλαβες τι λεω να κανεις???? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|