PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 1.6 - Μπουζί, ανάλυση, ιδέες, προτάσεις, κοστολόγια...
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 44, 45, 46  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Timour21 (Stathis)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 GTI-6

Ένταξη: 28 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 158
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Αύγ 2006, 11:00:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

γράψε αν έχεις ακριβώς τον τύπο του μπουζί, γιατί η NGK βγάζει αρκετούς τύπους να δούμε πόσο μπορούμε να τα βρούμε στο internet.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Αύγ 2006, 11:51:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το μοτερ δεν εχει κλειστει ακομα απλα επειδη εντος της εβδομαδας θα ειναι ετοιμο,πρεπει να ξερω τι να παρω... Sad
Δεν εχω ιδεα παντως τι φοραει απο το εργοστασιο γιατι παρολο που ειναι κορμος/κεφαλη 206,θα μπει σε 106 με ραλλισιο εγκεφαλο-εισαγωγη-μπεκ-εξαγωγη,για αυτο δεν ξερω κατα ποσο σωστα θα συνεργαστουν τα εργοστασιακα μπουζι. Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Αύγ 2006, 11:54:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η αλλη εκδοχη ειναι να δω αν το Citroen C2 VTS φοραει διαφορετικα απο αυτα του 206 και να παρω εκεινα,αν και παλι δεν ξερω αν θα ειναι αρκετα ψυχρα για να ανταπεξελθουν στον ραλλισιο εγκεφαλο. Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
bakclima (ΓΕΩΡΓΙΟΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 2.0 (16V) RC (2004) Α7

Ένταξη: 30 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 1084
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Αύγ 2006, 15:48:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και με τις bosch τα super πιστευω δεν θα εχεις προβλημα και ειναι πολυ οικονομικα τετραδα για το rc 12ευρω


DBH ENERGY SOLUTIONS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Αύγ 2006, 08:32:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Bosch εχω δοκιμασει σε ενος φιλου που εχει ιδιο μοτερ και δεν εμεινε πολυ ευχαριστημενος... Sad
Τωρα εκεινος εβαλε τα NGK της Peugeot Sport για το group A αλλα ειναι πανακριβα τα ρημαδια... Sad

Τελικα απο το εργοστασιο,ποια φορανε τα 206;

Υ.Γ.Απο εναν καταλογο που εχω στα χερια μου,βρηκα οτι τα C3/C4 φορανε μια μοναδα πιο ψυχρα μπουζι απο τα 206/307(παντα για το 1600 με τα 110 αλογα)! Shocked Περιεργο,ε;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
bakclima (ΓΕΩΡΓΙΟΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 2.0 (16V) RC (2004) Α7

Ένταξη: 30 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 1084
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Αύγ 2006, 14:57:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

206 307 φορανε τις bosch, εχω ακουσει αλλα δεν ξερω ποσο αληθευει για τα 106 οτι ερχονταν στην Ελλαδα με δυο ακιδες και τα αλλαζαν και βαζαν με μια.


DBH ENERGY SOLUTIONS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Αύγ 2006, 08:58:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ετσι και αλλιως παντως του 106 ειναι εντελως διαφορετικου σχεδιασμου και δεν βιδωνουν στην κεφαλη του 206/307. Sad

Καλα ρε 16000αρηδες,δεν ξερετε τι μπουζι φορατε; Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
jim 106 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 106 rallye 1.6

Ένταξη: 19 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 21

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Αύγ 2006, 13:24:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

NGK ακριβα αλλα κανουν δουλειτσα Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Αύγ 2006, 13:54:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ποιον τυπο;
Στο 106 λες ή στο 206;
Εγω θελω για το 206 να μαθω ποιος ειναι ο μαμα τυπος και απο εκει και μετα θα δω τι μπορω να βαλω σε ψυχροτερο,απλα ψαχνω την "βαση" για να ξεκινησω. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Αύγ 2006, 11:08:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κανενας; Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7131
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Αύγ 2006, 13:43:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είσαι σε λάθος τοπικ. Αυτο που ζητάς ανήκει στις μηχανολογικές συζητήσεις. Εκεί θα μπορείς να βρεις τις πληροφορίες που ζητάς. Εδώ δεν νομίζω να σου απαντήσει κανείς... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Αύγ 2006, 14:22:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δυστυχως στις μηχανολογικες βελτιωσεις δεν εχω προσβαση(εσεις και οι συνδρομες σας... Cool ) αλλα εκτος αυτου θελω να μαθω τον εργοστασιακο τυπο των μπουζι.
Τοσο περιεργο ειναι αυτο; Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Αύγ 2006, 15:33:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στέλιο, put the kot down slowly... Laughing

Eyquem RFN58HZ


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
bakclima (ΓΕΩΡΓΙΟΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 2.0 (16V) RC (2004) Α7

Ένταξη: 30 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 1084
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Αύγ 2006, 16:44:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TA MAMA για rc FR7ME τις bosch


DBH ENERGY SOLUTIONS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Αύγ 2006, 12:23:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:

Eyquem RFN58HZ

bakclima έγραψε:
TA MAMA για rc FR7ME τις bosch

Είναι τα ίδια μπουζί. RC και 1.6 16V φοράνε τα ίδια μπουζί. Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Αύγ 2006, 07:53:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Miltellas έγραψε:

Eyquem RFN58HZ

bakclima έγραψε:
TA MAMA για rc FR7ME τις bosch

Είναι τα ίδια μπουζί. RC και 1.6 16V φοράνε τα ίδια μπουζί. Wink


Δεν θα το έλεγα ότι φοράνε τα ίδια μιας και σαν ανταλλακτικά δεν έχουν τους ίδιους κωδικούς.
Άλλο το ότι μπορείς να βάλεις του RC στο 1.6 και άλλο να είναι ίδιος τύπος.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Αύγ 2006, 14:51:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η DENSO πάντως δίνει τον ίδιο κωδικό Κ20HR-U11 για αμφότερα τα μοντέλα.
Το ίδιο και η Eyquem με το RFN58HZ αν και θα περίμενα κάτι πιο ενισχυμένο για το RC.
Η Champion το RΕC9YCL που το προτείνει και σαν μπουζί βελτίωσης ακόμη και για τα Rallye και VTS. Confused
Η NGK τα LFR6A, LFR6A11, LFR6C11, LFR6D. Δεν γνωρίζω ποιές οι διαφορές.
Η Bosch το FR7ME.
Η Peugeot 5960.17 για το 1.6 16V και 5060.59 για το 206 RC (που είναι το Bosch FR7ME). Ίσως επειδή το Eyquem RFN58HZ δεν σηκώνει μακρινά service στα πολλά γκάζια (δική μου παρατήρηση), αν και ούτε το FR7ME δείχνει κάτι το ξεχωριστό.

Όλα δείχνουν ότι το μπουζί είναι μεν ίδιο σε σχεδιασμό αλλά για το RC προφανώς πρέπει να βάζουμε ενισχυμένες εκδόσεις. Δηλαδή τα απλά μπουζί του TU5JP4 (1.6 16V) ταιριάζουν μεν στον EW10J4S (RC) αλλά μάλλον δεν θα βγάζουν χιλιόμετρα και απόδοση. Ανάποδα όμως (δηλ. από το EW10J4S στο TU5JP4) μπορούμε να πάμε σίγουρα (είναι τα ίδια καί στην ψυχρότητα).

Για ενισχυμένα η DENSO δίνει Iridium Power (για υψηλή απόδοση) με κωδικό IKH20 και Iridium Tough (για υψηλή αντοχή) με κωδικό VKH20. Tα αντίστοιχα ιριδίου της NGK είναι το LFR6AIX-11 και το LFR6AIX-P. Αυτά τα μπουζί είναι πολύ ακριβά και μπαίνουν σαν μπουζί βελτίωσης τόσο στον TU5JP4 όσο και στον EW10J4S.

Όπως είπα έχω βάλει τα DENSO IKH22 (ένα στάδιο ψυχρότερα από τα IKH20) και εκτός του ότι κρατάνε λίγο καλύτερα την θερμοκρασία (φαίνεται μόνο στο θερμόμετρο λαδιού) δεν κατάλαβα διαφορά σε απόδοση. Φαντάζομαι ότι στον EW10J4S θα δείξουν τη διαφορά. Τα αντίστοιχα ψυχρά της NGK είναι τα LFR7AIXP.

Αυτά τα λένε οι κατάλογοι των εταιριών και όχι εγώ. Ό,τι καταλάβατε...


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Αύγ 2006, 20:48:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Αυτά τα λένε οι κατάλογοι των εταιριών και όχι εγώ. Ό,τι καταλάβατε...


Αποκρυπτογραφώντας Laughing τα παραπάνω:

Touristas έγραψε:
Δεν θα το έλεγα ότι φοράνε τα ίδια μιας και σαν ανταλλακτικά δεν έχουν τους ίδιους κωδικούς.
Άλλο το ότι μπορείς να βάλεις του RC στο 1.6 και άλλο να είναι ίδιος τύπος.


Miltellas έγραψε:
.......Όλα δείχνουν ότι το μπουζί είναι μεν ίδιο σε σχεδιασμό αλλά για το RC προφανώς πρέπει να βάζουμε ενισχυμένες εκδόσεις. Δηλαδή τα απλά μπουζί του TU5JP4 (1.6 16V) ταιριάζουν μεν στον EW10J4S (RC) αλλά μάλλον δεν θα βγάζουν χιλιόμετρα και απόδοση. Ανάποδα όμως (δηλ. από το EW10J4S στο TU5JP4) μπορούμε να πάμε σίγουρα (είναι τα ίδια καί στην ψυχρότητα).


τα μαμά μπουζί των 206 1,6 16ν και RC είναι διαφορετικά.
Σε "μαμά" 1,6 τα μπουζί του RC είναι περιττά (αλλιώς θα τα χρησιμοποιούσε και η Peugeot).
Σε βελτιωμένο 1,6 είναι όμως μια ενδιαφέρουσα περίπτωση μιας και το μοτερ του RC και υψηλή συμπίεση έχει και στροφάρει ψηλά οπότε και τα μπουζί του είναι σχεδιασμένα για τέτοιες συνθήκες / χρήση.
Πολύ καλή και η παράθεση των σχετικών κωδικών. Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7131
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Αύγ 2006, 23:57:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:


Σε "μαμά" 1,6 τα μπουζί του RC είναι περιττά (αλλιώς θα τα χρησιμοποιούσε και η Peugeot).


Όχι απαραίτητα λόγω κόστους...... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Αύγ 2006, 15:22:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάντως αν πάτε στην BOSCH θα σας δώσουν το ίδιο μπουζί. Το ίδιο η EYQUEM. Το ίδιο η DENSO. Μόνο η Peugeot δίνει άλλο κωδικό και αυτό όχι απαραίτητα λόγω ποιότητας γιατί δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπω ίδιο ανταλλακτικό με άλλο κωδικό. Πχ τακάκια φρένων ή και ψαλίδια για τα ίδια πάλι αυτοκίνητα.

OFF TOPIC αλλά σχετικό
Είδα σήμερα (δίπλα-δίπλα αυτή τη φορά) τα ψαλίδια της PS για το CC 1.6 16V και τα PS για το RC που έχουν άλλο κωδικό και μάλιστα του RC αισθητά ακριβότερα. Οπτικά καμία διαφορά, ούτε στο σχέδιο, ούτε στα uniball. Να θεωρήσω ότι είναι άλλο κράμα το μέταλλο; Αν αμφιβάλλω θα είμαι υπερβολικός;
Φυσικά ξαναπήρα τα PS του CC και δεν "αναβαθμίστηκα" στα PS του RC...
Εδώ έχει γίνει λάθος και το ανακάλυψα αργότερα. Διευκρινίζω μερικά ποστς παρακάτω.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Miltellas στις Τρι 22 Αύγ 2006, 17:39:50, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 44, 45, 46  Επόμενη
Σελίδα 12 από 46

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1456s (PHP: 74% - SQL: 26%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on