PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Αλλαγή σασμάν ή/και διαφορικού
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Νοέ 2002, 01:00:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

230 χιλιάρικα για κορώνα-πηνίο; Shocked
Έλα μωρέ, μια χαρά είναι το σασμανάκι μου... Rolling eyes


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Νοέ 2002, 02:26:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

theflame έγραψε:
Τον θόρυβο στον κάνει και με τον κινητήρα σβηστό;
Το σασμάν του 206 έχει ράβδους για να μεταφέρει τις σχέσεις από το μοχλό στο κιβώτιο, και πολλές φορές αυτοί είναι που ακούγονται.
Αν μιλάμε για τέτοιο θόρυβο τότε δεν είναι το συγχρονιζέ γιατί απλά τότε δεν λειτουργεί (δεν έχει κάτι να συγχρονίσει). Το συγχρονιζέ ουσιαστικά συγχρονίζει την ταχύτητα του κιβωτίου με αυτή του κινητήρα επειδή παίζουν οι στροφές τους. Αν δεν υπήρχε θα χρειαζόμασταν διπλογκαζιά (έξτρα πάτημα του γκαζιού όταν έχουμε νεκρά ανάμεσα στην αλλαγή δύο σχέσεων) προκειμένου να ανέβουν οι στροφές του κινητήρα και να κουμπώσει η ταχύτητα.
Συνήθως το συγχρονιζέ το αισθάνεσαι σαν σκάλωμα στην αλλαγή κοντών σχέσεων (1η-2α) και αν αρχίζουν τα κοπανήματα, τότε....
(Προσοχή δεν είμαι μηχανικός, οπότε τις ντομάτες σιγά-σιγά!!! )


Naι φιλε φλογα....



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Νοέ 2002, 02:28:54    Θέμα δημοσίευσης: Re: αλλαγη σασμαν-διαφορικου Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΝΙΚΟΣ έγραψε:
ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΣΑΣΜΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΛΥΣΕΙΣ.
ΑΛΛΑΖΩΝΤΑΣ ΚΩΡΟΝΑ-ΠΗΝΙΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΝΕΤΕ ΞΥΡΑΦΙ.ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΑ RALLYE ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΑΠΛΑ ΚΩΡΟΝΑ-ΠΗΝΙΟ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΟ 13/59.ΑΥΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΕΧΕΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΣ 230.000 ΔΡΑΧΜΕΣ Η ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΑΠΟ RALLYE 1300cc ΣΤΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΦΟΡΑΕΙ 13/59.ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΤΗΣ PEUGEOTSPORT ΓΙΑ ΤΟ 106 MINI GROUP A ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.(ΜΠΛΟΚΕ-ΣΧΕΣΕΙΣ-ΚΑΙ ΚΟΡΩΝΟΠΙΝΗΟ)ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΟΜΩΣ ΝΑ ΑΛΛΑΧΤΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΙΜΙΑΞΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΥΑΓΙΕ.ΒΕΒΑΙΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΧΡΗΣΗ.Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΙΣΙΑ ΔΟΝΤΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΠΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΙΣΘΕΝ ΣΕ 10 ΠΛΑΣΙΟ ΗΧΟ.ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΧΛΜ ΘΕΛΕΙ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΚΑΙ RIBILT.ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΤΟ ΠΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑ ΥΠΟΓΛΩΣΣΙΟ.ΟΠΟΤΕ ΠΙΣΤΕΥΩ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΚΩΡΟΝΟΠΗΝΙΟΥ. Idea


Συμφωνω ρε Νικολα αλλα που να το βρουμε??? Καποια στιγμη το ελεγα στον βελτιωτη μου ο οποιος τρεχει με 106 και μου ειπε...αν βρεις φερε μου και εμενα ενα για spare Wink



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Νοέ 2002, 02:31:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mix206cc έγραψε:
Φιλε Nikel Και μενα το σασμαν κανει γκραπ γκρουπ και σε αλλους δυο φιλους μου σε cc. Μηπως τελικα φταιει το cc Question Question


Oxι φιλε Μιχ δεν φταει το CC...φταει το οτι ειναι Peugeot



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Νοέ 2002, 02:32:41    Θέμα δημοσίευσης: Re: αλλαγη σασμαν-διαφορικου Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nikel έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΣΑΣΜΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΛΥΣΕΙΣ.
ΑΛΛΑΖΩΝΤΑΣ ΚΩΡΟΝΑ-ΠΗΝΙΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΝΕΤΕ ΞΥΡΑΦΙ.ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΑ RALLYE ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΑΠΛΑ ΚΩΡΟΝΑ-ΠΗΝΙΟ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΟ 13/59.ΑΥΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΕΧΕΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΣ 230.000 ΔΡΑΧΜΕΣ Η ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΑΠΟ RALLYE 1300cc ΣΤΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΦΟΡΑΕΙ 13/59.ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΤΗΣ PEUGEOTSPORT ΓΙΑ ΤΟ 106 MINI GROUP A ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.(ΜΠΛΟΚΕ-ΣΧΕΣΕΙΣ-ΚΑΙ ΚΟΡΩΝΟΠΙΝΗΟ)ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΟΜΩΣ ΝΑ ΑΛΛΑΧΤΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΙΜΙΑΞΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΥΑΓΙΕ.ΒΕΒΑΙΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΧΡΗΣΗ.Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΙΣΙΑ ΔΟΝΤΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΠΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΙΣΘΕΝ ΣΕ 10 ΠΛΑΣΙΟ ΗΧΟ.ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΧΛΜ ΘΕΛΕΙ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΚΑΙ RIBILT.ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΤΟ ΠΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑ ΥΠΟΓΛΩΣΣΙΟ.ΟΠΟΤΕ ΠΙΣΤΕΥΩ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΚΩΡΟΝΟΠΗΝΙΟΥ. Idea


Συμφωνω ρε Νικολα αλλα που να το βρουμε??? Καποια στιγμη το ελεγα στον βελτιωτη μου ο οποιος τρεχει με 106 και μου ειπε...αν βρεις φερε μου και εμενα ενα για spare Wink


O DarkVow θα αλλαξει σε καποια φαση κινητηρα (με την αρχη του χρονου μαλλον) οποτε θα του μεινει ενα σασμαν 1100.. Βασικα του ειπα να το βαλει στο 1600 μιας και απ'οσο καταλαβα απ'τα γραφομενα εδω ειναι πιο κοντο. Τωρα αμα δεν το βαλει - ε τοτε ζητησε του το...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Νοέ 2002, 03:10:03    Θέμα δημοσίευσης: Re: αλλαγη σασμαν-διαφορικου Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:

O DarkVow θα αλλαξει σε καποια φαση κινητηρα (με την αρχη του χρονου μαλλον) οποτε θα του μεινει ενα σασμαν 1100.. Βασικα του ειπα να το βαλει στο 1600 μιας και απ'οσο καταλαβα απ'τα γραφομενα εδω ειναι πιο κοντο. Τωρα αμα δεν το βαλει - ε τοτε ζητησε του το...


Ευχαριστω ρε Αλεξ αλλα αν ειναι τοσο καλο οσο λενε τοτε εγω προτεινω στον DarkVow να το βαλει οποσδηποτε....



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kaisaras96 (Κωστας)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος




Ένταξη: 05 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 282
Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Νοέ 2002, 22:22:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε παιδεια ολα καλα με το κορωπηνιο του 1,3Rallye και το κιβωτιο απο 1,1.Με το κοντερ ξερει κανεις τι γινεται?Θα δειχνει σωστα χλμ μετα?και αν οχι διορθωνεται?Απο οσο ξερω απο εμπειριες με παλιες ΑΛΦΑ αν αλλαξεις διαφορικο το κοντερ δειχνει αλλα αντι αλλων και μαλιστα το σφαλμα μεταβαλεται αναλογα με την ταχυτητα!Στο 1,6 εγω κρινω οτι με κοντυτερες 2,3,4 θα ναι ΟΚ!Καπου ειχα διαβασει οτι μετα κιβωτια της peugeot γινεται πανικος και οτι ολα τα 1,1 δεν εχουν ιδια κιβωτια!Επεισης πολυ πιθανο κιβωτια εισαγωγης να ναι θεομακρα(προσωπικη εμπειρια απο το ibiza του αδερφου μου)γιατι σε καθε χωρα εχουν αλλες απαιτησεις!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Νοέ 2002, 23:28:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nikel έγραψε:
theflame έγραψε:
Τον θόρυβο στον κάνει και με τον κινητήρα σβηστό;
Το σασμάν του 206 έχει ράβδους για να μεταφέρει τις σχέσεις από το μοχλό στο κιβώτιο, και πολλές φορές αυτοί είναι που ακούγονται.
Αν μιλάμε για τέτοιο θόρυβο τότε δεν είναι το συγχρονιζέ γιατί απλά τότε δεν λειτουργεί (δεν έχει κάτι να συγχρονίσει). Το συγχρονιζέ ουσιαστικά συγχρονίζει την ταχύτητα του κιβωτίου με αυτή του κινητήρα επειδή παίζουν οι στροφές τους. Αν δεν υπήρχε θα χρειαζόμασταν διπλογκαζιά (έξτρα πάτημα του γκαζιού όταν έχουμε νεκρά ανάμεσα στην αλλαγή δύο σχέσεων) προκειμένου να ανέβουν οι στροφές του κινητήρα και να κουμπώσει η ταχύτητα.
Συνήθως το συγχρονιζέ το αισθάνεσαι σαν σκάλωμα στην αλλαγή κοντών σχέσεων (1η-2α) και αν αρχίζουν τα κοπανήματα, τότε....
(Προσοχή δεν είμαι μηχανικός, οπότε τις ντομάτες σιγά-σιγά!!! )


Naι φιλε φλογα....


Μηχανικός δεν είμαι αλλά λογικά δεν είναι το συγχρονιζέ αλλά θέλει αυτή την λίπανση που σου είπα και πιο πριν. Πρέπει να είναι από την βάση του μοχλού και όχι από το σαζμάν το ίδιο. Το συγχρονιζέ δεν μπορεί να φταίει με σβηστό κινητήρα!!!!!



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Νοέ 2002, 00:56:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kaisaras96 έγραψε:
Ρε παιδεια ολα καλα με το κορωπηνιο του 1,3Rallye και το κιβωτιο απο 1,1.Με το κοντερ ξερει κανεις τι γινεται?Θα δειχνει σωστα χλμ μετα?και αν οχι διορθωνεται?Απο οσο ξερω απο εμπειριες με παλιες ΑΛΦΑ αν αλλαξεις διαφορικο το κοντερ δειχνει αλλα αντι αλλων και μαλιστα το σφαλμα μεταβαλεται αναλογα με την ταχυτητα!Στο 1,6 εγω κρινω οτι με κοντυτερες 2,3,4 θα ναι ΟΚ!Καπου ειχα διαβασει οτι μετα κιβωτια της peugeot γινεται πανικος και οτι ολα τα 1,1 δεν εχουν ιδια κιβωτια!Επεισης πολυ πιθανο κιβωτια εισαγωγης να ναι θεομακρα(προσωπικη εμπειρια απο το ibiza του αδερφου μου)γιατι σε καθε χωρα εχουν αλλες απαιτησεις!


Τα περισσότερα κοντέρ παίρνουν τον αριθμό περιστροφών που κάνει η κορώνα-πηνίο (τελική σχέση) και υπολογίζει τα χαω. Αλλάζοντας τελική σχέση, αλλάζει και το βήμα στο κοντέρ. Το πρόβλημα διορθώνεται αλλάζοντας την ντίζα του κοντέρ αλλά και το ίδιο το κοντέρ (το δεύτερο δεν είναι απόλυτο).


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
peugeot206cc (akis)
Μέλος
Μέλος


308

Ένταξη: 25 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 114
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Νοέ 2002, 10:54:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το κιβώτιο από το 1.1 θα αντέξει την ροπή ενός πολύ ισχυρότερου κινητήρα ;


Peugeot for ever
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Νοέ 2002, 23:05:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To ιδιο κιβωτιο εχει και το 1.4


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Νοέ 2002, 00:37:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

peugeot206cc έγραψε:
Το κιβώτιο από το 1.1 θα αντέξει την ροπή ενός πολύ ισχυρότερου κινητήρα ;


Tο σασμάν του 1.6 16V είναι όμοιο ή παρόμοιο με του Rallye. Καμία σχέση με του 1.1 ή 1.4. Είναι σαφώς ανώτερο σε λειτουργία και σε αντοχή. Εάν αλλάξει κάτι ένας με το 1.6 16V, αυτό θα είναι η τελική σχέση και όχι ολόκληρο το σασμάν. Και πάλι θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι η κορώνα-πηνίο του ενός είναι από το ίδιο υλικό φτιαγμένα με του άλλου...


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
gaS 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206CC

Ένταξη: 10 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Δεκ 2002, 15:40:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

λοιπον.τοποθετησα το σασμαν του ραλλυ 16Χ63 .η 5η επιανε 100 στις 2850 και τωρα τα πιανει στις 3100 αρα κοντινε.προσοχη γιατι τα 1,1 και 1,4
φορανε ιδια δοντια αλλα ο πυρος του διαφορικου ειναι λεπτοτερος αρα λιγοτερης αντοχης.οι διαφορες δεν ηταν τεραστιες και σκεπτομαι να βαλω το διαφορικο του ραλλυ 8βαλβιδου 16Χ65 και αυτο διοτι εχω περιθωριο στον κοφτη μου 500στροφες ακομα.πιανω τελικη στις 5900 οποτε μπορω να το κοντινω λιγο ακομα χωρις να χασω την τελικη.το διαφορικο του 1,3 πιστευω οτι ειναι πολυ κοντο.ενας φιλος με ραλλυ πειραγμενο πιανει μονο 200 στον κοφτη.μεχρι λοιπον λογο 4,06 θα ειναι καλα.θα το δοκιμασω και θα σας πω.οσο για μπλοκε μονο quaife.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
XS 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 XS 1.4lt (not mine lolz!)

Ένταξη: 03 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 31
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Δεκ 2002, 16:23:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gaS έγραψε:
και αυτο διοτι εχω περιθωριο στον κοφτη μου 500στροφες ακομα.πιανω τελικη στις 5900 οποτε μπορω να το κοντινω λιγο ακομα χωρις να χασω την τελικη.

Το ιδανικό είναι να πιάνεις τελική ταχύτητα στις στροφές που αποδίδει ο κινητήρας τη μέγιστη ιπποδύναμη και όχι στον κόφτη. Αν ο 1600άρης αποδίδει μέγιστη ιπποδύναμη στις 5.750 σαλ τότε ήδη το κιβώτιο είναι λίγο πιο κοντό από το "ιδανικό", θα πρότεινα να μην το κοντύνεις κι άλλο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gaS 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206CC

Ένταξη: 10 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Δεκ 2002, 20:01:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

XS έγραψε:
gaS έγραψε:
και αυτο διοτι εχω περιθωριο στον κοφτη μου 500στροφες ακομα.πιανω τελικη στις 5900 οποτε μπορω να το κοντινω λιγο ακομα χωρις να χασω την τελικη.

Το ιδανικό είναι να πιάνεις τελική ταχύτητα στις στροφές που αποδίδει ο κινητήρας τη μέγιστη ιπποδύναμη και όχι στον κόφτη. Αν ο 1600άρης αποδίδει μέγιστη ιπποδύναμη στις 5.750 σαλ τότε ήδη το κιβώτιο είναι λίγο πιο κοντό από το "ιδανικό", θα πρότεινα να μην το κοντύνεις κι άλλο.


ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΛΑΒΩ ΥΠ ΟΨΗΝ ΜΟΥ.ΨΑΧΝΩ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΝΑ ΑΥΞΗΣΩ ΤΟΝ ΚΟΦΤΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ.ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΕΝΑΝ ΣΤΟ ΜΠΕΡΜΙΧΑΜ(ΑΓΓΛΙΑ 400 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΑΕΙ ΣΤΙΣ 7600 ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΛΕΞΟΥΔΑ ΤΟΥ ΑΥΤ/ΤΟΥ ΤΗΣ ΜΑΓΚΝΕΤ ΜΑΡΕΛΙ ΑΛΛΑ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΖΩ ΣΠΟΡ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΩ.ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΜΑΘΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ...ΣΤΕΙΛΤΕ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 01:50:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλά κάνετε και θέλετε να κοντύνετε το σασμάν εάν θέλετε επιταχύνσεις. Αλλά θα πρέπει να μην ταξιδεύετε πλέον με ή σχεδόν με τελικές για λόγους αυξημένης καταπόνησης του μοτέρ λόγω υψηλών ρυθμών περιστροφής. Χτυπάτε τα πολλά χαω ή την τελική σας αλλά μην την κρατάτε για πάνω από μερικά δευτερόλεπτα έχοντας το μοτέρ σας να λυσσομανά στα όρια περιστροφής του.
Υπόψιν ότι με την μετακίνηση του κόφτη σε ψηλότερες στροφές δεν κάνετε τίποτα περισσότερο από το να αποκτάτε την δυνατότητα να λειτουργείτε το μοτέρ σε περιοχή στροφών απαγορευμένη από τον κατασκευαστή του κινητήρα...


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
racing-girl (Γεωργία)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line

Ένταξη: 08 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 30
Τόπος: Αθήνα Α.Πατήσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Φεβ 2003, 18:46:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Epeidh den vrhka antistoixo thema to grafw edw. Exei allaxei kaneis valvolines gia na moy pei an veltiwthike to provlhma prwths-deyteras poy antimetwpizw ki egw? Pantws se osoys mhxanikoys to exw pei me koitane kai gelane.Ayto poy ekanan htan allagh sto syrmataki ths ntizas, opws eipan alla to provlhma lythike kapws mono gia tis prwtes hmeres. Twra xana ta idia..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Φεβ 2003, 19:03:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

racing-girl έγραψε:
Epeidh den vrhka antistoixo thema to grafw edw. Exei allaxei kaneis valvolines gia na moy pei an veltiwthike to provlhma prwths-deyteras poy antimetwpizw ki egw? Pantws se osoys mhxanikoys to exw pei me koitane kai gelane.Ayto poy ekanan htan allagh sto syrmataki ths ntizas, opws eipan alla to provlhma lythike kapws mono gia tis prwtes hmeres. Twra xana ta idia..


Ε! οχι και δεν βρηκες topic με βαλβολινες....
δηλαδη εμεις αδικα γραφαμε 4 σελιδες - χωρια κατι αλλα ξεμπαρκα posts για λαδια-ξυδια...
Δες εδω:
http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?t=344&start=60
Αν δεν σε καλυψει...τοτε....
Παντως συνοπτικα σου λεω πως αλλαξα πριν 1 μηνα περιπου και δεν ειδα σημαντικη διαφορα! απειροελαχιστα πραγματα. εβαλα τις Elf TRJ 75/80 που συγκεντρωσαν αρκετα καλα λογια στο forum αυτο.
Εχω πεισθει πως το κιβωτιο φταιει και οχι οι βαλβολινες.
Μη σκας και παρτο αποφαση οπως κιεγω- κανε και το εξης "κολπο" που ας με συγχωρησει αυτος που δεν θυμαμαι ποιος ηταν και το ανεφερε sto forum.
Οταν θελεις να βαλεις 1η και ζοριζεται , βαλε μια 2α (που μπαινει ευκολα) στα γρηγορα χωρις να αφησεις το συμπλεκτη και αμεσως βαλε 1η. ισα-ισα να παρει το συγχρονιζε της 2ας. θα δεις οτι μπαινει 99% ευκολοτερα.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Φεβ 2003, 19:55:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DimiP έγραψε:
racing-girl έγραψε:
Epeidh den vrhka antistoixo thema to grafw edw. Exei allaxei kaneis valvolines gia na moy pei an veltiwthike to provlhma prwths-deyteras poy antimetwpizw ki egw? Pantws se osoys mhxanikoys to exw pei me koitane kai gelane.Ayto poy ekanan htan allagh sto syrmataki ths ntizas, opws eipan alla to provlhma lythike kapws mono gia tis prwtes hmeres. Twra xana ta idia..


Ε! οχι και δεν βρηκες topic με βαλβολινες....
δηλαδη εμεις αδικα γραφαμε 4 σελιδες - χωρια κατι αλλα ξεμπαρκα posts για λαδια-ξυδια...
Δες εδω:
http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?t=344&start=60
Αν δεν σε καλυψει...τοτε....
Παντως συνοπτικα σου λεω πως αλλαξα πριν 1 μηνα περιπου και δεν ειδα σημαντικη διαφορα! απειροελαχιστα πραγματα. εβαλα τις Elf TRJ 75/80 που συγκεντρωσαν αρκετα καλα λογια στο forum αυτο.
Εχω πεισθει πως το κιβωτιο φταιει και οχι οι βαλβολινες.
Μη σκας και παρτο αποφαση οπως κιεγω- κανε και το εξης "κολπο" που ας με συγχωρησει αυτος που δεν θυμαμαι ποιος ηταν και το ανεφερε sto forum.
Οταν θελεις να βαλεις 1η και ζοριζεται , βαλε μια 2α (που μπαινει ευκολα) στα γρηγορα χωρις να αφησεις το συμπλεκτη και αμεσως βαλε 1η. ισα-ισα να παρει το συγχρονιζε της 2ας. θα δεις οτι μπαινει 99% ευκολοτερα.


Μητσο κοιτα καμια μερα μην παρεις το σασμαν στο χερι με τις καρφοτες Shocked


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Φεβ 2003, 20:26:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΝΙΚΟΣ έγραψε:
DimiP έγραψε:
racing-girl έγραψε:
Epeidh den vrhka antistoixo thema to grafw edw. Exei allaxei kaneis valvolines gia na moy pei an veltiwthike to provlhma prwths-deyteras poy antimetwpizw ki egw? Pantws se osoys mhxanikoys to exw pei me koitane kai gelane.Ayto poy ekanan htan allagh sto syrmataki ths ntizas, opws eipan alla to provlhma lythike kapws mono gia tis prwtes hmeres. Twra xana ta idia..


Ε! οχι και δεν βρηκες topic με βαλβολινες....
δηλαδη εμεις αδικα γραφαμε 4 σελιδες - χωρια κατι αλλα ξεμπαρκα posts για λαδια-ξυδια...
Δες εδω:
http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?t=344&start=60
Αν δεν σε καλυψει...τοτε....
Παντως συνοπτικα σου λεω πως αλλαξα πριν 1 μηνα περιπου και δεν ειδα σημαντικη διαφορα! απειροελαχιστα πραγματα. εβαλα τις Elf TRJ 75/80 που συγκεντρωσαν αρκετα καλα λογια στο forum αυτο.
Εχω πεισθει πως το κιβωτιο φταιει και οχι οι βαλβολινες.
Μη σκας και παρτο αποφαση οπως κιεγω- κανε και το εξης "κολπο" που ας με συγχωρησει αυτος που δεν θυμαμαι ποιος ηταν και το ανεφερε sto forum.
Οταν θελεις να βαλεις 1η και ζοριζεται , βαλε μια 2α (που μπαινει ευκολα) στα γρηγορα χωρις να αφησεις το συμπλεκτη και αμεσως βαλε 1η. ισα-ισα να παρει το συγχρονιζε της 2ας. θα δεις οτι μπαινει 99% ευκολοτερα.


Μητσο κοιτα καμια μερα μην παρεις το σασμαν στο χερι με τις καρφοτες Shocked


Δεν ειναι καρφωτες ρε Νικο! το αντιθετο μαλιστα. βαζεις γρηγορα μια 2α και μετα 1η. το μειονεκτημα βεβαια οτι κρατας το συμπλεκτη πατημενο με οτι συνεπαγεται αυτο για πολυ ωρα και φυσικα οι στροφες σου πεφτουν αρκετα αλλα αυτο το κανεις μεσα στην πολη οπου χρειαζεται να βαλεις 1η , συνηθως σε μποτιλιαρισμα οπου θελεις να κοψεις αλλα με 2α παει να σβησει κλ.π. εκει λοιπον δεν σε νοιαζουν ουτε στροφες ουτε επιδοσεις.
πιστεψε με δεν ειναι καρφωτες !


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2808s (PHP: 80% - SQL: 20%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on