Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Νοέ 2002, 02:26:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
theflame έγραψε: | Τον θόρυβο στον κάνει και με τον κινητήρα σβηστό;
Το σασμάν του 206 έχει ράβδους για να μεταφέρει τις σχέσεις από το μοχλό στο κιβώτιο, και πολλές φορές αυτοί είναι που ακούγονται.
Αν μιλάμε για τέτοιο θόρυβο τότε δεν είναι το συγχρονιζέ γιατί απλά τότε δεν λειτουργεί (δεν έχει κάτι να συγχρονίσει). Το συγχρονιζέ ουσιαστικά συγχρονίζει την ταχύτητα του κιβωτίου με αυτή του κινητήρα επειδή παίζουν οι στροφές τους. Αν δεν υπήρχε θα χρειαζόμασταν διπλογκαζιά (έξτρα πάτημα του γκαζιού όταν έχουμε νεκρά ανάμεσα στην αλλαγή δύο σχέσεων) προκειμένου να ανέβουν οι στροφές του κινητήρα και να κουμπώσει η ταχύτητα.
Συνήθως το συγχρονιζέ το αισθάνεσαι σαν σκάλωμα στην αλλαγή κοντών σχέσεων (1η-2α) και αν αρχίζουν τα κοπανήματα, τότε....
(Προσοχή δεν είμαι μηχανικός, οπότε τις ντομάτες σιγά-σιγά!!! ) |
Naι φιλε φλογα....
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Νοέ 2002, 02:28:54 Θέμα δημοσίευσης: Re: αλλαγη σασμαν-διαφορικου |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΣΑΣΜΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΛΥΣΕΙΣ.
ΑΛΛΑΖΩΝΤΑΣ ΚΩΡΟΝΑ-ΠΗΝΙΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΝΕΤΕ ΞΥΡΑΦΙ.ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΑ RALLYE ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΑΠΛΑ ΚΩΡΟΝΑ-ΠΗΝΙΟ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΟ 13/59.ΑΥΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΕΧΕΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΣ 230.000 ΔΡΑΧΜΕΣ Η ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΑΠΟ RALLYE 1300cc ΣΤΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΦΟΡΑΕΙ 13/59.ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΤΗΣ PEUGEOTSPORT ΓΙΑ ΤΟ 106 MINI GROUP A ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.(ΜΠΛΟΚΕ-ΣΧΕΣΕΙΣ-ΚΑΙ ΚΟΡΩΝΟΠΙΝΗΟ)ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΟΜΩΣ ΝΑ ΑΛΛΑΧΤΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΙΜΙΑΞΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΥΑΓΙΕ.ΒΕΒΑΙΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΧΡΗΣΗ.Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΙΣΙΑ ΔΟΝΤΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΠΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΙΣΘΕΝ ΣΕ 10 ΠΛΑΣΙΟ ΗΧΟ.ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΧΛΜ ΘΕΛΕΙ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΚΑΙ RIBILT.ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΤΟ ΠΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑ ΥΠΟΓΛΩΣΣΙΟ.ΟΠΟΤΕ ΠΙΣΤΕΥΩ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΚΩΡΟΝΟΠΗΝΙΟΥ.  |
Συμφωνω ρε Νικολα αλλα που να το βρουμε??? Καποια στιγμη το ελεγα στον βελτιωτη μου ο οποιος τρεχει με 106 και μου ειπε...αν βρεις φερε μου και εμενα ενα για spare 
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Νοέ 2002, 02:31:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mix206cc έγραψε: | Φιλε Nikel Και μενα το σασμαν κανει γκραπ γκρουπ και σε αλλους δυο φιλους μου σε cc. Μηπως τελικα φταιει το cc  |
Oxι φιλε Μιχ δεν φταει το CC...φταει το οτι ειναι Peugeot 
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Νοέ 2002, 02:32:41 Θέμα δημοσίευσης: Re: αλλαγη σασμαν-διαφορικου |
|
|
Nikel έγραψε: | ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΣΑΣΜΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΛΥΣΕΙΣ.
ΑΛΛΑΖΩΝΤΑΣ ΚΩΡΟΝΑ-ΠΗΝΙΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΝΕΤΕ ΞΥΡΑΦΙ.ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΑ RALLYE ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΑΠΛΑ ΚΩΡΟΝΑ-ΠΗΝΙΟ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΟ 13/59.ΑΥΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΕΧΕΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΣ 230.000 ΔΡΑΧΜΕΣ Η ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΑΠΟ RALLYE 1300cc ΣΤΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΦΟΡΑΕΙ 13/59.ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΤΗΣ PEUGEOTSPORT ΓΙΑ ΤΟ 106 MINI GROUP A ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.(ΜΠΛΟΚΕ-ΣΧΕΣΕΙΣ-ΚΑΙ ΚΟΡΩΝΟΠΙΝΗΟ)ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΟΜΩΣ ΝΑ ΑΛΛΑΧΤΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΙΜΙΑΞΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΥΑΓΙΕ.ΒΕΒΑΙΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΧΡΗΣΗ.Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΙΣΙΑ ΔΟΝΤΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΠΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΙΣΘΕΝ ΣΕ 10 ΠΛΑΣΙΟ ΗΧΟ.ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΧΛΜ ΘΕΛΕΙ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΚΑΙ RIBILT.ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΤΟ ΠΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑ ΥΠΟΓΛΩΣΣΙΟ.ΟΠΟΤΕ ΠΙΣΤΕΥΩ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΚΩΡΟΝΟΠΗΝΙΟΥ.  |
Συμφωνω ρε Νικολα αλλα που να το βρουμε??? Καποια στιγμη το ελεγα στον βελτιωτη μου ο οποιος τρεχει με 106 και μου ειπε...αν βρεις φερε μου και εμενα ενα για spare  |
O DarkVow θα αλλαξει σε καποια φαση κινητηρα (με την αρχη του χρονου μαλλον) οποτε θα του μεινει ενα σασμαν 1100.. Βασικα του ειπα να το βαλει στο 1600 μιας και απ'οσο καταλαβα απ'τα γραφομενα εδω ειναι πιο κοντο. Τωρα αμα δεν το βαλει - ε τοτε ζητησε του το... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Νοέ 2002, 03:10:03 Θέμα δημοσίευσης: Re: αλλαγη σασμαν-διαφορικου |
|
|
Alex έγραψε: |
O DarkVow θα αλλαξει σε καποια φαση κινητηρα (με την αρχη του χρονου μαλλον) οποτε θα του μεινει ενα σασμαν 1100.. Βασικα του ειπα να το βαλει στο 1600 μιας και απ'οσο καταλαβα απ'τα γραφομενα εδω ειναι πιο κοντο. Τωρα αμα δεν το βαλει - ε τοτε ζητησε του το... |
Ευχαριστω ρε Αλεξ αλλα αν ειναι τοσο καλο οσο λενε τοτε εγω προτεινω στον DarkVow να το βαλει οποσδηποτε....
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος

Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Νοέ 2002, 22:22:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε παιδεια ολα καλα με το κορωπηνιο του 1,3Rallye και το κιβωτιο απο 1,1.Με το κοντερ ξερει κανεις τι γινεται?Θα δειχνει σωστα χλμ μετα?και αν οχι διορθωνεται?Απο οσο ξερω απο εμπειριες με παλιες ΑΛΦΑ αν αλλαξεις διαφορικο το κοντερ δειχνει αλλα αντι αλλων και μαλιστα το σφαλμα μεταβαλεται αναλογα με την ταχυτητα!Στο 1,6 εγω κρινω οτι με κοντυτερες 2,3,4 θα ναι ΟΚ!Καπου ειχα διαβασει οτι μετα κιβωτια της peugeot γινεται πανικος και οτι ολα τα 1,1 δεν εχουν ιδια κιβωτια!Επεισης πολυ πιθανο κιβωτια εισαγωγης να ναι θεομακρα(προσωπικη εμπειρια απο το ibiza του αδερφου μου)γιατι σε καθε χωρα εχουν αλλες απαιτησεις! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Νοέ 2002, 23:28:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nikel έγραψε: | theflame έγραψε: | Τον θόρυβο στον κάνει και με τον κινητήρα σβηστό;
Το σασμάν του 206 έχει ράβδους για να μεταφέρει τις σχέσεις από το μοχλό στο κιβώτιο, και πολλές φορές αυτοί είναι που ακούγονται.
Αν μιλάμε για τέτοιο θόρυβο τότε δεν είναι το συγχρονιζέ γιατί απλά τότε δεν λειτουργεί (δεν έχει κάτι να συγχρονίσει). Το συγχρονιζέ ουσιαστικά συγχρονίζει την ταχύτητα του κιβωτίου με αυτή του κινητήρα επειδή παίζουν οι στροφές τους. Αν δεν υπήρχε θα χρειαζόμασταν διπλογκαζιά (έξτρα πάτημα του γκαζιού όταν έχουμε νεκρά ανάμεσα στην αλλαγή δύο σχέσεων) προκειμένου να ανέβουν οι στροφές του κινητήρα και να κουμπώσει η ταχύτητα.
Συνήθως το συγχρονιζέ το αισθάνεσαι σαν σκάλωμα στην αλλαγή κοντών σχέσεων (1η-2α) και αν αρχίζουν τα κοπανήματα, τότε....
(Προσοχή δεν είμαι μηχανικός, οπότε τις ντομάτες σιγά-σιγά!!! ) |
Naι φιλε φλογα.... |
Μηχανικός δεν είμαι αλλά λογικά δεν είναι το συγχρονιζέ αλλά θέλει αυτή την λίπανση που σου είπα και πιο πριν. Πρέπει να είναι από την βάση του μοχλού και όχι από το σαζμάν το ίδιο. Το συγχρονιζέ δεν μπορεί να φταίει με σβηστό κινητήρα!!!!!
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Νοέ 2002, 00:56:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kaisaras96 έγραψε: | Ρε παιδεια ολα καλα με το κορωπηνιο του 1,3Rallye και το κιβωτιο απο 1,1.Με το κοντερ ξερει κανεις τι γινεται?Θα δειχνει σωστα χλμ μετα?και αν οχι διορθωνεται?Απο οσο ξερω απο εμπειριες με παλιες ΑΛΦΑ αν αλλαξεις διαφορικο το κοντερ δειχνει αλλα αντι αλλων και μαλιστα το σφαλμα μεταβαλεται αναλογα με την ταχυτητα!Στο 1,6 εγω κρινω οτι με κοντυτερες 2,3,4 θα ναι ΟΚ!Καπου ειχα διαβασει οτι μετα κιβωτια της peugeot γινεται πανικος και οτι ολα τα 1,1 δεν εχουν ιδια κιβωτια!Επεισης πολυ πιθανο κιβωτια εισαγωγης να ναι θεομακρα(προσωπικη εμπειρια απο το ibiza του αδερφου μου)γιατι σε καθε χωρα εχουν αλλες απαιτησεις! |
Τα περισσότερα κοντέρ παίρνουν τον αριθμό περιστροφών που κάνει η κορώνα-πηνίο (τελική σχέση) και υπολογίζει τα χαω. Αλλάζοντας τελική σχέση, αλλάζει και το βήμα στο κοντέρ. Το πρόβλημα διορθώνεται αλλάζοντας την ντίζα του κοντέρ αλλά και το ίδιο το κοντέρ (το δεύτερο δεν είναι απόλυτο).
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
peugeot206cc (akis) Μέλος

 308
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 114 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Νοέ 2002, 10:54:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το κιβώτιο από το 1.1 θα αντέξει την ροπή ενός πολύ ισχυρότερου κινητήρα ;
Peugeot for ever |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Νοέ 2002, 23:05:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To ιδιο κιβωτιο εχει και το 1.4
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Νοέ 2002, 00:37:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
peugeot206cc έγραψε: | Το κιβώτιο από το 1.1 θα αντέξει την ροπή ενός πολύ ισχυρότερου κινητήρα ; |
Tο σασμάν του 1.6 16V είναι όμοιο ή παρόμοιο με του Rallye. Καμία σχέση με του 1.1 ή 1.4. Είναι σαφώς ανώτερο σε λειτουργία και σε αντοχή. Εάν αλλάξει κάτι ένας με το 1.6 16V, αυτό θα είναι η τελική σχέση και όχι ολόκληρο το σασμάν. Και πάλι θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι η κορώνα-πηνίο του ενός είναι από το ίδιο υλικό φτιαγμένα με του άλλου...
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gaS Μόλις έγραψα

206CC
Ένταξη: 10 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 2
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Δεκ 2002, 15:40:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λοιπον.τοποθετησα το σασμαν του ραλλυ 16Χ63 .η 5η επιανε 100 στις 2850 και τωρα τα πιανει στις 3100 αρα κοντινε.προσοχη γιατι τα 1,1 και 1,4
φορανε ιδια δοντια αλλα ο πυρος του διαφορικου ειναι λεπτοτερος αρα λιγοτερης αντοχης.οι διαφορες δεν ηταν τεραστιες και σκεπτομαι να βαλω το διαφορικο του ραλλυ 8βαλβιδου 16Χ65 και αυτο διοτι εχω περιθωριο στον κοφτη μου 500στροφες ακομα.πιανω τελικη στις 5900 οποτε μπορω να το κοντινω λιγο ακομα χωρις να χασω την τελικη.το διαφορικο του 1,3 πιστευω οτι ειναι πολυ κοντο.ενας φιλος με ραλλυ πειραγμενο πιανει μονο 200 στον κοφτη.μεχρι λοιπον λογο 4,06 θα ειναι καλα.θα το δοκιμασω και θα σας πω.οσο για μπλοκε μονο quaife. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
XS Μόλις έγραψα

 206 XS 1.4lt (not mine lolz!)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 31 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Δεκ 2002, 16:23:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gaS έγραψε: | και αυτο διοτι εχω περιθωριο στον κοφτη μου 500στροφες ακομα.πιανω τελικη στις 5900 οποτε μπορω να το κοντινω λιγο ακομα χωρις να χασω την τελικη. |
Το ιδανικό είναι να πιάνεις τελική ταχύτητα στις στροφές που αποδίδει ο κινητήρας τη μέγιστη ιπποδύναμη και όχι στον κόφτη. Αν ο 1600άρης αποδίδει μέγιστη ιπποδύναμη στις 5.750 σαλ τότε ήδη το κιβώτιο είναι λίγο πιο κοντό από το "ιδανικό", θα πρότεινα να μην το κοντύνεις κι άλλο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gaS Μόλις έγραψα

206CC
Ένταξη: 10 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 2
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Δεκ 2002, 20:01:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
XS έγραψε: | gaS έγραψε: | και αυτο διοτι εχω περιθωριο στον κοφτη μου 500στροφες ακομα.πιανω τελικη στις 5900 οποτε μπορω να το κοντινω λιγο ακομα χωρις να χασω την τελικη. |
Το ιδανικό είναι να πιάνεις τελική ταχύτητα στις στροφές που αποδίδει ο κινητήρας τη μέγιστη ιπποδύναμη και όχι στον κόφτη. Αν ο 1600άρης αποδίδει μέγιστη ιπποδύναμη στις 5.750 σαλ τότε ήδη το κιβώτιο είναι λίγο πιο κοντό από το "ιδανικό", θα πρότεινα να μην το κοντύνεις κι άλλο. |
ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΛΑΒΩ ΥΠ ΟΨΗΝ ΜΟΥ.ΨΑΧΝΩ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΝΑ ΑΥΞΗΣΩ ΤΟΝ ΚΟΦΤΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ.ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΕΝΑΝ ΣΤΟ ΜΠΕΡΜΙΧΑΜ(ΑΓΓΛΙΑ 400 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΑΕΙ ΣΤΙΣ 7600 ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΛΕΞΟΥΔΑ ΤΟΥ ΑΥΤ/ΤΟΥ ΤΗΣ ΜΑΓΚΝΕΤ ΜΑΡΕΛΙ ΑΛΛΑ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΖΩ ΣΠΟΡ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΩ.ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΜΑΘΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ...ΣΤΕΙΛΤΕ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 01:50:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλά κάνετε και θέλετε να κοντύνετε το σασμάν εάν θέλετε επιταχύνσεις. Αλλά θα πρέπει να μην ταξιδεύετε πλέον με ή σχεδόν με τελικές για λόγους αυξημένης καταπόνησης του μοτέρ λόγω υψηλών ρυθμών περιστροφής. Χτυπάτε τα πολλά χαω ή την τελική σας αλλά μην την κρατάτε για πάνω από μερικά δευτερόλεπτα έχοντας το μοτέρ σας να λυσσομανά στα όρια περιστροφής του.
Υπόψιν ότι με την μετακίνηση του κόφτη σε ψηλότερες στροφές δεν κάνετε τίποτα περισσότερο από το να αποκτάτε την δυνατότητα να λειτουργείτε το μοτέρ σε περιοχή στροφών απαγορευμένη από τον κατασκευαστή του κινητήρα...
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
racing-girl (Γεωργία) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line
Ένταξη: 08 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 30 Τόπος: Αθήνα Α.Πατήσια
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Φεβ 2003, 18:46:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Epeidh den vrhka antistoixo thema to grafw edw. Exei allaxei kaneis valvolines gia na moy pei an veltiwthike to provlhma prwths-deyteras poy antimetwpizw ki egw? Pantws se osoys mhxanikoys to exw pei me koitane kai gelane.Ayto poy ekanan htan allagh sto syrmataki ths ntizas, opws eipan alla to provlhma lythike kapws mono gia tis prwtes hmeres. Twra xana ta idia.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Φεβ 2003, 19:03:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
racing-girl έγραψε: | Epeidh den vrhka antistoixo thema to grafw edw. Exei allaxei kaneis valvolines gia na moy pei an veltiwthike to provlhma prwths-deyteras poy antimetwpizw ki egw? Pantws se osoys mhxanikoys to exw pei me koitane kai gelane.Ayto poy ekanan htan allagh sto syrmataki ths ntizas, opws eipan alla to provlhma lythike kapws mono gia tis prwtes hmeres. Twra xana ta idia.. |
Ε! οχι και δεν βρηκες topic με βαλβολινες....
δηλαδη εμεις αδικα γραφαμε 4 σελιδες - χωρια κατι αλλα ξεμπαρκα posts για λαδια-ξυδια...
Δες εδω:
http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?t=344&start=60
Αν δεν σε καλυψει...τοτε....
Παντως συνοπτικα σου λεω πως αλλαξα πριν 1 μηνα περιπου και δεν ειδα σημαντικη διαφορα! απειροελαχιστα πραγματα. εβαλα τις Elf TRJ 75/80 που συγκεντρωσαν αρκετα καλα λογια στο forum αυτο.
Εχω πεισθει πως το κιβωτιο φταιει και οχι οι βαλβολινες.
Μη σκας και παρτο αποφαση οπως κιεγω- κανε και το εξης "κολπο" που ας με συγχωρησει αυτος που δεν θυμαμαι ποιος ηταν και το ανεφερε sto forum.
Οταν θελεις να βαλεις 1η και ζοριζεται , βαλε μια 2α (που μπαινει ευκολα) στα γρηγορα χωρις να αφησεις το συμπλεκτη και αμεσως βαλε 1η. ισα-ισα να παρει το συγχρονιζε της 2ας. θα δεις οτι μπαινει 99% ευκολοτερα.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Φεβ 2003, 19:55:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | racing-girl έγραψε: | Epeidh den vrhka antistoixo thema to grafw edw. Exei allaxei kaneis valvolines gia na moy pei an veltiwthike to provlhma prwths-deyteras poy antimetwpizw ki egw? Pantws se osoys mhxanikoys to exw pei me koitane kai gelane.Ayto poy ekanan htan allagh sto syrmataki ths ntizas, opws eipan alla to provlhma lythike kapws mono gia tis prwtes hmeres. Twra xana ta idia.. |
Ε! οχι και δεν βρηκες topic με βαλβολινες....
δηλαδη εμεις αδικα γραφαμε 4 σελιδες - χωρια κατι αλλα ξεμπαρκα posts για λαδια-ξυδια...
Δες εδω:
http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?t=344&start=60
Αν δεν σε καλυψει...τοτε....
Παντως συνοπτικα σου λεω πως αλλαξα πριν 1 μηνα περιπου και δεν ειδα σημαντικη διαφορα! απειροελαχιστα πραγματα. εβαλα τις Elf TRJ 75/80 που συγκεντρωσαν αρκετα καλα λογια στο forum αυτο.
Εχω πεισθει πως το κιβωτιο φταιει και οχι οι βαλβολινες.
Μη σκας και παρτο αποφαση οπως κιεγω- κανε και το εξης "κολπο" που ας με συγχωρησει αυτος που δεν θυμαμαι ποιος ηταν και το ανεφερε sto forum.
Οταν θελεις να βαλεις 1η και ζοριζεται , βαλε μια 2α (που μπαινει ευκολα) στα γρηγορα χωρις να αφησεις το συμπλεκτη και αμεσως βαλε 1η. ισα-ισα να παρει το συγχρονιζε της 2ας. θα δεις οτι μπαινει 99% ευκολοτερα. |
Μητσο κοιτα καμια μερα μην παρεις το σασμαν στο χερι με τις καρφοτες 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Φεβ 2003, 20:26:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | DimiP έγραψε: | racing-girl έγραψε: | Epeidh den vrhka antistoixo thema to grafw edw. Exei allaxei kaneis valvolines gia na moy pei an veltiwthike to provlhma prwths-deyteras poy antimetwpizw ki egw? Pantws se osoys mhxanikoys to exw pei me koitane kai gelane.Ayto poy ekanan htan allagh sto syrmataki ths ntizas, opws eipan alla to provlhma lythike kapws mono gia tis prwtes hmeres. Twra xana ta idia.. |
Ε! οχι και δεν βρηκες topic με βαλβολινες....
δηλαδη εμεις αδικα γραφαμε 4 σελιδες - χωρια κατι αλλα ξεμπαρκα posts για λαδια-ξυδια...
Δες εδω:
http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?t=344&start=60
Αν δεν σε καλυψει...τοτε....
Παντως συνοπτικα σου λεω πως αλλαξα πριν 1 μηνα περιπου και δεν ειδα σημαντικη διαφορα! απειροελαχιστα πραγματα. εβαλα τις Elf TRJ 75/80 που συγκεντρωσαν αρκετα καλα λογια στο forum αυτο.
Εχω πεισθει πως το κιβωτιο φταιει και οχι οι βαλβολινες.
Μη σκας και παρτο αποφαση οπως κιεγω- κανε και το εξης "κολπο" που ας με συγχωρησει αυτος που δεν θυμαμαι ποιος ηταν και το ανεφερε sto forum.
Οταν θελεις να βαλεις 1η και ζοριζεται , βαλε μια 2α (που μπαινει ευκολα) στα γρηγορα χωρις να αφησεις το συμπλεκτη και αμεσως βαλε 1η. ισα-ισα να παρει το συγχρονιζε της 2ας. θα δεις οτι μπαινει 99% ευκολοτερα. |
Μητσο κοιτα καμια μερα μην παρεις το σασμαν στο χερι με τις καρφοτες  |
Δεν ειναι καρφωτες ρε Νικο! το αντιθετο μαλιστα. βαζεις γρηγορα μια 2α και μετα 1η. το μειονεκτημα βεβαια οτι κρατας το συμπλεκτη πατημενο με οτι συνεπαγεται αυτο για πολυ ωρα και φυσικα οι στροφες σου πεφτουν αρκετα αλλα αυτο το κανεις μεσα στην πολη οπου χρειαζεται να βαλεις 1η , συνηθως σε μποτιλιαρισμα οπου θελεις να κοψεις αλλα με 2α παει να σβησει κλ.π. εκει λοιπον δεν σε νοιαζουν ουτε στροφες ουτε επιδοσεις.
πιστεψε με δεν ειναι καρφωτες !
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|