Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Αύγ 2005, 14:02:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καμμία σχέση...δεν έχει σχέση με κάτι που έκανα στο αυτοκίνητο σίγουρα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος

 206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Αύγ 2005, 14:24:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SNAKE ΜΟΥ ΠΑΤΗΣΕΣ ΤΟΝ ΚΑΛΟ!
ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ 9ΜΗΝΟ: 3 ΒΑΣΕΙΣ ΜΗΧΑΝΗΣ-ΚΡΕΜΑΓΙΕΡΑ-ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ-TOP MOUNT (XΡEIAZOMAI KAI ΚΟΛΩΝΑ ΤΙΜΟΝΙΟΥ)
θα μου πεις ότι έτσι το αμάξι είναι σαν καινούργιο....
ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΡΕ ΓΑ..ΤΟ ΟΛΟ ΚΑΤΙ ΤΡΙΖΕΙ, ΣΦΥΡΙΖΕΙ, ΚΟΥΔΟΥΝΙΖΕΙ ΣΥΝΤΟΝΙΖΕΙ.... 
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Αύγ 2005, 14:35:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι να πω... Είναι τι θα σου κάτσει!
Το δικό μου το σκίζω τα τελευταία 3,5 χρόνια και το μόνο που έχει ζητήσει είναι λάδια και ένα σασμάν Απο τριγμούς λίγα πράματα και αυτό πιστεύω λόγω σκληρών αμορτισέρ. Και η χρήση που του κάνω δεν είναι και ότι καλύτερο. Κόφτες, χειρόφρενα, χωμάτινες ειδικές διαδρομές, πλαγιάσματα, με ζεστούς και κρύους κινητήρες! Τρελό ζόρισμα και καθόλου φροντίδα, πχ για 20.000χλμ να μην το πάω ούτε για λάδια, να έχω να καθαρίσω το φίλτρο πάνω από 35.000χλμ κλπ. Τώρα αν τα βγάλει πιο μετά τα προβλήματα δεν με νοιάζει και πολύ. 1,5 χρόνο του δίνω ακόμα κ μετά θα γίνει rallye (αν με το καλό βγει).
Απ την άλλη μία γνωστή μου είχε πάρει 206 1.1. Το φρόντιζε σαν τα μάτια της. Όσο το φρόντιζε, τόσα προβλήματα έβγαζε. Η 1η ταχύτητα να θέλει βαριοπούλα να μπει, να αλλάζει δισκόφρενα κάθε λίγο και λιγάκι, και μερικές φορές να δίνει γκάζι μόνο του το αυτοκίνητο (εκεί που κάθεσαι στο φανάρι να χώνει 2,5-3,5 χιλιάδες στροφές)!! Το έδωσε και ΞΑΝΑΠΗΡΕ 206 1.1. Ε το δεύτερο το εχει κανα δυο χρόνια και δεν της έχει βγάλει απολύτως τίποτα.
Είναι τι θα σου κάτσει...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zafeirop (Αναστάσης) Μόλις έγραψα

 Peugeot 307 1.4 (8V) XR (2001)
Ένταξη: 30 Αύγ 2005 Δημοσιεύσεις: 48
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Σεπ 2005, 04:02:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Baphomet έγραψε: | καμμία σχέση...δεν έχει σχέση με κάτι που έκανα στο αυτοκίνητο σίγουρα. |
Φίλε επειδη ψάχνομαι και γω εδώ και πάρα πολύ καιρό για ένα θόρυβο στις 2800-3000 rm και βρήκα μια (ανεπιβεβαιώτη) λύση στο ιντερνετ δες μήπως κάνει τίποτα.
http://206gti.net/enginecover/
Το άρθρο αναφέρει ότι συντονίζει το καπάκι της μηχανής με την ίδια την μηχανή σε κάποιο συγκεκριμένο εύρος στροφών και ακούγεται σαν "κροτάλισμα".
Αυτό που θέλει να κάνεις είναι να βάλεις πλαστικά μονωτικά ανάμεσα στο καπάκι της μηχανής και την πατούρα του. Έχει και φωτογραφείες. Σόρρυ για την ορολογία μου
Τι να πω, καλή τυχή.
Δε ξες καμιά φορά.
Εγώ θα πάω για τον δικό μου ήχο στον μάστορα μου σε κανα μήνα μπας και όντως είναι από αυτό...
Αν έχεις νέα πες μας.
My brain is runnin lean |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Σεπ 2005, 12:32:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αυτο που δειχνεις φιλε μου ειναι για το διλιτρο...εμένα δεν είναι έτσι και ούτως ή άλλως τα πλαστικά καπάκια έχουν δει τον δρόμο για την αποθήκη εδώ και καιρό... άρα ούτε αυτό ειναι  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|