PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Μου φαίνεται πως θα πετάξει άταν το πατάω 130
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Lucifer (kostas)
Μέλος
Μέλος


206 cc

Ένταξη: 27 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 136
Τόπος: Ροδος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούλ 2004, 21:27:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγω πιστευω πως ειναι καθαρα θεμα συνηθειας.
μετα απο λιγο καιρο που θα αρχισεις να το νιωθεις καλητερα θα δεις με ποσα θα τρεχεις!
την ιδια αισθηση ειχα και εγω παροτι και βαρυτερο και παρολα τα θετικα σχολια του αδερφου μου οσο αφορα την οδηγηση του με μεγαλες ταχυτητες.
και οταν λεω μεγαλες μην φανταζεσαι και 200 αλλα 160 με 170 τσουλαει ομορφα οσο θυμαμαι τουλαχιστον.


"Lucifer" is nothing more than an ancient Latin name for the morning star, the bringer of light
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
klain (giorgos)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 1.4 (16V) SpPk (2006)

Ένταξη: 08 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 211
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Αύγ 2004, 12:46:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ψυχολογικό αποκλειστικά πιστεύω το θέμα...
Μετά απο το megane και το "βάρος" που σου έδινε στο δρόμο είναι λογικό να κομπλάρεις λιγάκι με το 206 τώρα... Τα ίδια είχα πάθει και γω στην αρχή στην αλλαγή απο xantia σε 206. Όταν λέμε αρχή βέβαια μιλάμε για 4-5 μέρες να γίνουν τα 1000km Cool
Μετά με 2 άτομα μέσα και 185χαω Καβάλα-Ξάνθη δεν κατάλαβα τπτ...
Μεγάλη σημασία έχει όσο ηλίθιο και αν ακούγεται το αν έχεις ανοιχτά τα παράθυρα η όχι.... και φυσικά ο δρόμος! Σε τέλειο δρόμο δεν καταλαβαίνεις χριστό! Smile


Για δες καιρό που διάλεξε.. ο χάρος να το πάρει...
Farewell 206 Xs (8V) 1,4 (2003)
Silly
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Αύγ 2004, 14:30:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επίσης υπάρχει αρκετή διαφορά στο κράτημα όταν υπάρχουν δυνατοί άνεμοι Wink
Επίσης την κατάσταση μπορεί να βελτιώσει και μια καλή ευθυγράμμιση.
Εννοείται ότι ζάντες και λάστιχα είναι ΟΚ. Cool


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Qman (Κωνσταντίνος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 GTi 2.0

Ένταξη: 26 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 44
Τόπος: Χαλκίδα - Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Αύγ 2004, 18:26:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μια αεροτομή θα σε σώσει φίλε μου...
όσο πιο πολύ πηγαίνεις,τοσο πιο πολύ θα το νιώθεις βιδωμένο...


ΣΗΚΩΣΕ ΤΟ ΤΟ ΜΑΜΗΜΕΝΟ...
ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Ydwr (Πανος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)

Ένταξη: 28 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 243
Τόπος: Πεντελη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 06 Αύγ 2004, 09:54:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μην τρελλαθουμε ρε παιδια. Οχι και να πεταμε στα 130...

Καταρχην για εμενα αυτα ειναι τα minimum χλμ σε εθνικη. Το κυριλε του θεματος δηλαδη..

Σιγουρα η αισθηση δεν ειναι ιδια με το να πηγαινω με τα ιδια χλμ με το Ομεγα του πατερα αλλα δεν πιστευω οτι εχει να κανει μονο με το βαρος. Το μεταξονιο ειναι τεραστιο και οι αναρτησεις εχουν σαφως πιο ταξιδιαρικο set-up.

Μηπως παιζει ρολο και το τιμονι? Μηπως λεω μηπως του megane δεν εχει τοσο μεγαλη υποβοηθηση?

Αυτο που σου εχουν αναφερει ολοι οι προλαλησαντες σχετικα με τις πιεσεις των ελαστικων κοιταξε το αμεσως.


Πανω κατω,μπρος πισω και πλαγιως
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
argonaftis (Ηλίας)
Μέλος
Μέλος


208 gti

Ένταξη: 08 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 115
Τόπος: Αθήνα-Βύρωνας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 06 Αύγ 2004, 11:11:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Qman έγραψε:
Μια αεροτομή θα σε σώσει φίλε μου...
όσο πιο πολύ πηγαίνεις,τοσο πιο πολύ θα το νιώθεις βιδωμένο...


Ένας φίλος μηχανικός μου είχε πει ότι με την αεροτομή το αυτοκίνητο σηκώνεται λίγο (λόγω αεροδυναμικής) και έτσι χανεις λίγο σε κράτημα (όχι αισθητα και τίποτα επικύνδινο).Πράγμα που μου φαίνεται λογικό....
Δεν είμαι ειδικός, απλά λέω... Laughing


Argonaftis
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PHSYBORG (HULK)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pug 8v ''maximum attack''

Ένταξη: 24 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 1109
Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 06 Αύγ 2004, 11:26:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

argonaftis έγραψε:
Qman έγραψε:
Μια αεροτομή θα σε σώσει φίλε μου...
όσο πιο πολύ πηγαίνεις,τοσο πιο πολύ θα το νιώθεις βιδωμένο...


Ένας φίλος μηχανικός μου είχε πει ότι με την αεροτομή το αυτοκίνητο σηκώνεται λίγο (λόγω αεροδυναμικής) και έτσι χανεις λίγο σε κράτημα (όχι αισθητα και τίποτα επικύνδινο).Πράγμα που μου φαίνεται λογικό....
Δεν είμαι ειδικός, απλά λέω... Laughing


MAΛΛΟΝ ΚΑΘΕΤΑΙ ΛΟΓΩ donwforce ! Wink



FULL THROTLE....

NEW forum at www.btt.20m.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 06 Αύγ 2004, 13:17:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PHSYBORG έγραψε:
argonaftis έγραψε:
Qman έγραψε:
Μια αεροτομή θα σε σώσει φίλε μου...
όσο πιο πολύ πηγαίνεις,τοσο πιο πολύ θα το νιώθεις βιδωμένο...


Ένας φίλος μηχανικός μου είχε πει ότι με την αεροτομή το αυτοκίνητο σηκώνεται λίγο (λόγω αεροδυναμικής) και έτσι χανεις λίγο σε κράτημα (όχι αισθητα και τίποτα επικύνδινο).Πράγμα που μου φαίνεται λογικό....
Δεν είμαι ειδικός, απλά λέω... Laughing


MAΛΛΟΝ ΚΑΘΕΤΑΙ ΛΟΓΩ donwforce ! Wink


...xάνει και χλμ τελικής λόγω χειρότερης αεροδυναμικής και κοστίζει σε ευρωβενζίνες Very happy Very happy


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Qman (Κωνσταντίνος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 GTi 2.0

Ένταξη: 26 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 44
Τόπος: Χαλκίδα - Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 06 Αύγ 2004, 17:32:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτός ο μηχανικός που σου είπε οτι σηκώνεται (μάλλον δεν του σηκώνεται και είπε να βρει κάτι να σηκώσει)...
Οπως ο κάθε ένας γνωρίζει η δύναμη του αέρα σε συνάρτηση με την κλίση της αεροτομής δημιουργεί μια κάθετη δύναμη που όσο μεγαλύτερη είναι τόσο κάθεται το αμάξι...(βλέπε φόρμουλα)
Ο μόνος τρόπος για να σηκώνεται το αμάξι είναι να βαλεις την αεροτομή με ανάποδη κλίση και θα λειτουργεί όπως τα φτερα του αεροπλάνου...
Για πες δυο λογάκια σε αυτόν τον μηχανικό μην τρελαθούμε κι ολας


ΣΗΚΩΣΕ ΤΟ ΤΟ ΜΑΜΗΜΕΝΟ...
ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 06 Αύγ 2004, 21:00:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

geo1st487 έγραψε:
Ο δρομος που οδηγουσα δεν ηταν τελειος, ειχε τις λακουβιτσες του. Μικρες μεν αλλα οσο να ναι δημιουργει προβλημα. Ενοειτε οτι με το Megane του πατερα μου δεν υπαρχει τοσο εντονο προβλημα στις λακουβες γιατι ειναι πιο βαρυ. Οσο για τις αναρτησεις το Megane μου φαινεται πως εχει πιο σκληρες αναρτησεις απο το 206. Αυτο το λεω γιατι το Megane στις λακουβες χτυπαει πιο αγρια απο το 206. Αν οδηγαω με 190 σε ευθεια σε τελειο δρομο χωρις την παραμικρη λακουβιτσα τοτε πολυ πιθανον να μου φανει σταθεροτατο το αμαξι. Σε ενα ευθυ και χωρις ανωμαλιες δρομο ειναι φυσικο σχεδον ολα τα αμαξια να ειναι σταθερα. Ελα ομως που οι περισσοτεροι δρομοι στην Ελλαδα ειναι αστα να πανε. Φιλε kanelj τι να σου πω. Αν ειναι να πηγαινεις με 120 να χοροπηδαει το αμαξι απο τι λακουβιτσες και να φοβασαι μη φυγεις απο τον δρομο τοτε κλαψτα χαραλμπε


Λοιπον μισο λεπτο να ξεκαθαρισουμε το θεμα του γιατι βλεπεις το megane να παταει καλητερα στον δρομο.Το megane ειναι αμαξι της κατηγοριας γ (segment c) με αρκετα μεγαλυτερο μακρος και πλατος συνεπως η αισθηση αυτη ωφειλεται κυριως στο οτι το αμαξι ειναι στην ουσια ποιο απλωμενο στο εδαφος (μπακαλικα τα λεω για να καταλαβαινετε) και μερικες φορες να εχει και το κεντρο βαρους χαμηλοτερα.Το βαρος καθαυτο ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ μετην αισθηση αυτη.
Επισης η αεροδυναμικη ενος μεγαλυτερου αυτοκινητου ειναι συνηθως καλητερη.
Τελος μπορει να σε μπερδευει η αισθηση του τιμονιου αν και το 206 εχει αρκετα βαρυ τιμονι και ακριβες.

Οσο για την συμπεριφορα του συστηματος διευθηνσης οταν ενα οχημα περναει πανω απο λακουβες μπαινουμε σενα αρκετα μεγαλο κεφαλαιο που λεγεται bump steering.

Παντως και το δικο μου 206 που εχει ακομα ταμορτισερ της πεζω μετα τα 120 στην εθνικη εχει μια ασαφεια αλλα το αποδιδω κυριως στα κουρασμενα αμορτισερ (18,000 χλμ). το 106 με τα aftermarket ειναι βιδωμενο στο εδαφος μεχρι που κοφτιαζει η πεμπτη στα 195 πραγματικα χιλιομετρα.
Δεν πιστευω τιθεται θεμα ασφαλειας αν και εσυ βεβαια χειριζεσαι το αμαξι οπως πρεπει σε τετοιες ταχυτητες.Παντως μεχρι τα 190 και στο 206 δεν εχω αισθανθει ιδιαιτερες ανασφαλειες.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
geo1st487 (Γιώργος)
Μέλος
Μέλος


206 ΧΤ 1.4 16V 90hp

Ένταξη: 04 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 151

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Αύγ 2004, 06:44:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ydwr έγραψε:

Μηπως παιζει ρολο και το τιμονι? Μηπως λεω μηπως του megane δεν εχει τοσο μεγαλη υποβοηθηση?


Το τιμονι στο 206 ειναι υδραυλικο χωρις ηλεκτρικη υποβοηθηση το ιδιο και στο megane μονο που στο Megane ειναι πιο βαρυ το τιμονι. Ισως να παιζει ρολο και αυτο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1191s (PHP: 81% - SQL: 19%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on