Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Lucifer (kostas) Μέλος

 206 cc
Ένταξη: 27 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 136 Τόπος: Ροδος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούλ 2004, 21:27:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω πιστευω πως ειναι καθαρα θεμα συνηθειας.
μετα απο λιγο καιρο που θα αρχισεις να το νιωθεις καλητερα θα δεις με ποσα θα τρεχεις!
την ιδια αισθηση ειχα και εγω παροτι και βαρυτερο και παρολα τα θετικα σχολια του αδερφου μου οσο αφορα την οδηγηση του με μεγαλες ταχυτητες.
και οταν λεω μεγαλες μην φανταζεσαι και 200 αλλα 160 με 170 τσουλαει ομορφα οσο θυμαμαι τουλαχιστον.
"Lucifer" is nothing more than an ancient Latin name for the morning star, the bringer of light |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
klain (giorgos) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 207 1.4 (16V) SpPk (2006)
Ένταξη: 08 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 211 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Αύγ 2004, 12:46:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ψυχολογικό αποκλειστικά πιστεύω το θέμα...
Μετά απο το megane και το "βάρος" που σου έδινε στο δρόμο είναι λογικό να κομπλάρεις λιγάκι με το 206 τώρα... Τα ίδια είχα πάθει και γω στην αρχή στην αλλαγή απο xantia σε 206. Όταν λέμε αρχή βέβαια μιλάμε για 4-5 μέρες να γίνουν τα 1000km
Μετά με 2 άτομα μέσα και 185χαω Καβάλα-Ξάνθη δεν κατάλαβα τπτ...
Μεγάλη σημασία έχει όσο ηλίθιο και αν ακούγεται το αν έχεις ανοιχτά τα παράθυρα η όχι.... και φυσικά ο δρόμος! Σε τέλειο δρόμο δεν καταλαβαίνεις χριστό! 
Για δες καιρό που διάλεξε.. ο χάρος να το πάρει...
Farewell 206 Xs (8V) 1,4 (2003)
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος

 206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Αύγ 2004, 14:30:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επίσης υπάρχει αρκετή διαφορά στο κράτημα όταν υπάρχουν δυνατοί άνεμοι
Επίσης την κατάσταση μπορεί να βελτιώσει και μια καλή ευθυγράμμιση.
Εννοείται ότι ζάντες και λάστιχα είναι ΟΚ. 
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Qman (Κωνσταντίνος) Μόλις έγραψα

 206 GTi 2.0
Ένταξη: 26 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 44 Τόπος: Χαλκίδα - Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Αύγ 2004, 18:26:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μια αεροτομή θα σε σώσει φίλε μου...
όσο πιο πολύ πηγαίνεις,τοσο πιο πολύ θα το νιώθεις βιδωμένο...
ΣΗΚΩΣΕ ΤΟ ΤΟ ΜΑΜΗΜΕΝΟ...
ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ydwr (Πανος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)
Ένταξη: 28 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 243 Τόπος: Πεντελη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Αύγ 2004, 09:54:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μην τρελλαθουμε ρε παιδια. Οχι και να πεταμε στα 130...
Καταρχην για εμενα αυτα ειναι τα minimum χλμ σε εθνικη. Το κυριλε του θεματος δηλαδη..
Σιγουρα η αισθηση δεν ειναι ιδια με το να πηγαινω με τα ιδια χλμ με το Ομεγα του πατερα αλλα δεν πιστευω οτι εχει να κανει μονο με το βαρος. Το μεταξονιο ειναι τεραστιο και οι αναρτησεις εχουν σαφως πιο ταξιδιαρικο set-up.
Μηπως παιζει ρολο και το τιμονι? Μηπως λεω μηπως του megane δεν εχει τοσο μεγαλη υποβοηθηση?
Αυτο που σου εχουν αναφερει ολοι οι προλαλησαντες σχετικα με τις πιεσεις των ελαστικων κοιταξε το αμεσως.
Πανω κατω,μπρος πισω και πλαγιως |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
argonaftis (Ηλίας) Μέλος

 208 gti
Ένταξη: 08 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 115 Τόπος: Αθήνα-Βύρωνας
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Αύγ 2004, 11:11:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Qman έγραψε: | Μια αεροτομή θα σε σώσει φίλε μου...
όσο πιο πολύ πηγαίνεις,τοσο πιο πολύ θα το νιώθεις βιδωμένο... |
Ένας φίλος μηχανικός μου είχε πει ότι με την αεροτομή το αυτοκίνητο σηκώνεται λίγο (λόγω αεροδυναμικής) και έτσι χανεις λίγο σε κράτημα (όχι αισθητα και τίποτα επικύνδινο).Πράγμα που μου φαίνεται λογικό....
Δεν είμαι ειδικός, απλά λέω... 
Argonaftis |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!

 Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Αύγ 2004, 11:26:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
argonaftis έγραψε: | Qman έγραψε: | Μια αεροτομή θα σε σώσει φίλε μου...
όσο πιο πολύ πηγαίνεις,τοσο πιο πολύ θα το νιώθεις βιδωμένο... |
Ένας φίλος μηχανικός μου είχε πει ότι με την αεροτομή το αυτοκίνητο σηκώνεται λίγο (λόγω αεροδυναμικής) και έτσι χανεις λίγο σε κράτημα (όχι αισθητα και τίποτα επικύνδινο).Πράγμα που μου φαίνεται λογικό....
Δεν είμαι ειδικός, απλά λέω...  |
MAΛΛΟΝ ΚΑΘΕΤΑΙ ΛΟΓΩ donwforce ! 
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Αύγ 2004, 13:17:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PHSYBORG έγραψε: | argonaftis έγραψε: | Qman έγραψε: | Μια αεροτομή θα σε σώσει φίλε μου...
όσο πιο πολύ πηγαίνεις,τοσο πιο πολύ θα το νιώθεις βιδωμένο... |
Ένας φίλος μηχανικός μου είχε πει ότι με την αεροτομή το αυτοκίνητο σηκώνεται λίγο (λόγω αεροδυναμικής) και έτσι χανεις λίγο σε κράτημα (όχι αισθητα και τίποτα επικύνδινο).Πράγμα που μου φαίνεται λογικό....
Δεν είμαι ειδικός, απλά λέω...  |
MAΛΛΟΝ ΚΑΘΕΤΑΙ ΛΟΓΩ donwforce !  |
...xάνει και χλμ τελικής λόγω χειρότερης αεροδυναμικής και κοστίζει σε ευρωβενζίνες 
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Qman (Κωνσταντίνος) Μόλις έγραψα

 206 GTi 2.0
Ένταξη: 26 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 44 Τόπος: Χαλκίδα - Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Αύγ 2004, 17:32:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτός ο μηχανικός που σου είπε οτι σηκώνεται (μάλλον δεν του σηκώνεται και είπε να βρει κάτι να σηκώσει)...
Οπως ο κάθε ένας γνωρίζει η δύναμη του αέρα σε συνάρτηση με την κλίση της αεροτομής δημιουργεί μια κάθετη δύναμη που όσο μεγαλύτερη είναι τόσο κάθεται το αμάξι...(βλέπε φόρμουλα)
Ο μόνος τρόπος για να σηκώνεται το αμάξι είναι να βαλεις την αεροτομή με ανάποδη κλίση και θα λειτουργεί όπως τα φτερα του αεροπλάνου...
Για πες δυο λογάκια σε αυτόν τον μηχανικό μην τρελαθούμε κι ολας
ΣΗΚΩΣΕ ΤΟ ΤΟ ΜΑΜΗΜΕΝΟ...
ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Αύγ 2004, 21:00:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
geo1st487 έγραψε: | Ο δρομος που οδηγουσα δεν ηταν τελειος, ειχε τις λακουβιτσες του. Μικρες μεν αλλα οσο να ναι δημιουργει προβλημα. Ενοειτε οτι με το Megane του πατερα μου δεν υπαρχει τοσο εντονο προβλημα στις λακουβες γιατι ειναι πιο βαρυ. Οσο για τις αναρτησεις το Megane μου φαινεται πως εχει πιο σκληρες αναρτησεις απο το 206. Αυτο το λεω γιατι το Megane στις λακουβες χτυπαει πιο αγρια απο το 206. Αν οδηγαω με 190 σε ευθεια σε τελειο δρομο χωρις την παραμικρη λακουβιτσα τοτε πολυ πιθανον να μου φανει σταθεροτατο το αμαξι. Σε ενα ευθυ και χωρις ανωμαλιες δρομο ειναι φυσικο σχεδον ολα τα αμαξια να ειναι σταθερα. Ελα ομως που οι περισσοτεροι δρομοι στην Ελλαδα ειναι αστα να πανε. Φιλε kanelj τι να σου πω. Αν ειναι να πηγαινεις με 120 να χοροπηδαει το αμαξι απο τι λακουβιτσες και να φοβασαι μη φυγεις απο τον δρομο τοτε κλαψτα χαραλμπε |
Λοιπον μισο λεπτο να ξεκαθαρισουμε το θεμα του γιατι βλεπεις το megane να παταει καλητερα στον δρομο.Το megane ειναι αμαξι της κατηγοριας γ (segment c) με αρκετα μεγαλυτερο μακρος και πλατος συνεπως η αισθηση αυτη ωφειλεται κυριως στο οτι το αμαξι ειναι στην ουσια ποιο απλωμενο στο εδαφος (μπακαλικα τα λεω για να καταλαβαινετε) και μερικες φορες να εχει και το κεντρο βαρους χαμηλοτερα.Το βαρος καθαυτο ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ μετην αισθηση αυτη.
Επισης η αεροδυναμικη ενος μεγαλυτερου αυτοκινητου ειναι συνηθως καλητερη.
Τελος μπορει να σε μπερδευει η αισθηση του τιμονιου αν και το 206 εχει αρκετα βαρυ τιμονι και ακριβες.
Οσο για την συμπεριφορα του συστηματος διευθηνσης οταν ενα οχημα περναει πανω απο λακουβες μπαινουμε σενα αρκετα μεγαλο κεφαλαιο που λεγεται bump steering.
Παντως και το δικο μου 206 που εχει ακομα ταμορτισερ της πεζω μετα τα 120 στην εθνικη εχει μια ασαφεια αλλα το αποδιδω κυριως στα κουρασμενα αμορτισερ (18,000 χλμ). το 106 με τα aftermarket ειναι βιδωμενο στο εδαφος μεχρι που κοφτιαζει η πεμπτη στα 195 πραγματικα χιλιομετρα.
Δεν πιστευω τιθεται θεμα ασφαλειας αν και εσυ βεβαια χειριζεσαι το αμαξι οπως πρεπει σε τετοιες ταχυτητες.Παντως μεχρι τα 190 και στο 206 δεν εχω αισθανθει ιδιαιτερες ανασφαλειες.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo1st487 (Γιώργος) Μέλος

 206 ΧΤ 1.4 16V 90hp
Ένταξη: 04 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 151
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Αύγ 2004, 06:44:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ydwr έγραψε: |
Μηπως παιζει ρολο και το τιμονι? Μηπως λεω μηπως του megane δεν εχει τοσο μεγαλη υποβοηθηση?
|
Το τιμονι στο 206 ειναι υδραυλικο χωρις ηλεκτρικη υποβοηθηση το ιδιο και στο megane μονο που στο Megane ειναι πιο βαρυ το τιμονι. Ισως να παιζει ρολο και αυτο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|