Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Μάϊ 2012, 12:49:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ετσι to εχουν οι Γαλλοι....να δειχνουν την θερμοκρασια σε πραγματικο χρονο...οι γερμανοι απλα εχουν ενα δεικτη να σου λεει οτι απλα εισαι σε θερμοκρασια λειτουργειας.....ουτε καν εχουν σχεση οι διαβαθμησεις που εχει το οργανο...... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tarirs (tassos) Νέος χρήστης

PEUGEOT 106 XN (1998)
Ένταξη: 27 Απρ 2012 Δημοσιεύσεις: 79 Τόπος: PEIRAIAS
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Μάϊ 2012, 19:10:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
puglover έγραψε: | στην κινηση ανεβαινει ο δεικτης ή στην πορεια? Αλλαξε εναν θερμοστατη καλου-κακου. |
Στην πορεια,και δεν το σπαω....επειδη εχω το μωρο μεσα....μπορει βεβαια η σχεση ταχυτητας στο κιβωτιο να μην ειναι σωστη,με τα χλμ που πηγαινω επειδη εχω μαθει σε αλλες ροπες... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tarirs (tassos) Νέος χρήστης

PEUGEOT 106 XN (1998)
Ένταξη: 27 Απρ 2012 Δημοσιεύσεις: 79 Τόπος: PEIRAIAS
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Μάϊ 2012, 13:04:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια παρατηρησα σημερα το εξης,οταν ειμαι σε κινηση οπως να μπω στο γκαραζ,που εχει ενα υψωματακι και εχω το τιμονι στριμμενο,ακουω ανα κρακ,και σαν να κλοτσαει το τιμονι ενα πραγμα...δεν εχει ηχο σαν μπιλιοφορο,διοτι εχω ακουσει απο το octavia που ειχα που τους ειχα αλλαξει...
Παιζει να ειναι τα ψαλιδια...??? Να ενημερωσω πως ο προηγουμενος ιδιοκτητης το εχει χαμηλωμενο....στην πορεια δεν ακουγετε το παραμικρο,απλως σε λακουβες,η νεροφαγωματα,το νοιθω πιο χαλαρο το τιμονι...με κραδασμους...μεχρι να περασω... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tarirs (tassos) Νέος χρήστης

PEUGEOT 106 XN (1998)
Ένταξη: 27 Απρ 2012 Δημοσιεύσεις: 79 Τόπος: PEIRAIAS
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Μάϊ 2012, 21:30:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tarirs έγραψε: | Παιδια παρατηρησα σημερα το εξης,οταν ειμαι σε κινηση οπως να μπω στο γκαραζ,που εχει ενα υψωματακι και εχω το τιμονι στριμμενο,ακουω ανα κρακ,και σαν να κλοτσαει το τιμονι ενα πραγμα...δεν εχει ηχο σαν μπιλιοφορο,διοτι εχω ακουσει απο το octavia που ειχα που τους ειχα αλλαξει...
Παιζει να ειναι τα ψαλιδια...??? Να ενημερωσω πως ο προηγουμενος ιδιοκτητης το εχει χαμηλωμενο....στην πορεια δεν ακουγετε το παραμικρο,απλως σε λακουβες,η νεροφαγωματα,το νοιθω πιο χαλαρο το τιμονι...με κραδασμους...μεχρι να περασω... |
Κανεις καποια απαντηση..ετσι..να μου φυγει η απορια... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Μάϊ 2012, 08:16:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπορεί να είναι πολλά. Από αυτάκια αντιστρεπτικής (εάν είχε το 1.1), κάποιο σινεμπλόκ ψαλιδιού ή top-mount, ακόμα και κάποιο δαχτυλίδι στην κρεμαγιέρα ή κάποιο ακρόμπαρο να την έχει ακούσει. Βέβαια παίζουν κι άλλα σενάρια. Η μόνη λύση για να το εντοπίσεις είναι είτε να πας σε κάποιο συνεργείο, να το σηκώσουν και να το λοστάρουν για να βρεθεί ο τζόγος ή και μόνος σου, σηκώνοντάς το με γρύλλο...
Στα 106 το πολύ χαμήλωμα να ξέρεις, πέραν ότι χαλάει το στήσιμο του αυτοκινήτου, δημιουργεί και έντονη/πρόωρη φθορά σε επιμέρους τμήματα του συστήματος διεύθυνσης και ανάρτησης. Εάν θέλεις και μπορείς, επανέφερέ το στα εργοστασιακά ύψη.
Επίσης, το 1.1 με 15ρα ζάντα, το μόνο που κερδίζει είναι εμφάνιση, κι αυτό είναι υποκειμενικό. Από κει και πέρα έχεις χειρότερο στρίψιμο, μεγαλύτερη κατανάλωση και χαμηλότερες επιδόσεις αφού ουσιαστικά μακραίνει το βήμα. Και εκεί θα σου πρότεινα να πας σε 14ρες.
Όσο για τη σωλήνα που διάβασα στην αρχή ότι ψάχνεις, καλό θα ήταν να καταργήσεις αυτό το σύστημα. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα σύστημα τρίοδης βαλβίδας με κλαπέτο το οποίο αλλάζει θέση μέσω ενός actuator υδραργύρου και έχει σκοπό να τροφοδοτεί το μοτέρ όταν είναι κρύο με προθερμασμένο αέρα πάνω απ'την πολ/λη εξαγωγής ενώ όταν ζεσταθεί, το κλαπέτο αλλάζει θέση και τροφοδοτεί το μοτέρ με φρέσκο αέρα από τη μετώπη. Το πρόβλημα που παρουσιάζεται είναι ότι το κλαπέτο αυτό 9 στις 10 κολλάει και μάλιστα στη θέση του ζεστού, οπότε ουσιαστικά τροφοδοτείς μονίμως το μοτέρ σου με ζεστό αέρα. Αυτό συνεπάγεται μειωμένη απόδοση και φαινόμενα προανάφλεξης (πυράκια).
Τέλος, για τις θερμοκρασίες, μου μυρίζει ότι κάτι δεν πάει καλά με το θερμοστάτη. Όταν αλλάξατε παραφλού τον αντικαταστήσατε? Εαν όχι καλό θα ήταν να το κάνεις, το κόστος του είναι αστείο (5-7ευρώ). Το βεντιλατέρ λειτουργεί όταν η θερμοκρασία φτάσει ψηλά?
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tarirs (tassos) Νέος χρήστης

PEUGEOT 106 XN (1998)
Ένταξη: 27 Απρ 2012 Δημοσιεύσεις: 79 Τόπος: PEIRAIAS
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Μάϊ 2012, 08:23:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: | Μπορεί να είναι πολλά. Από αυτάκια αντιστρεπτικής (εάν είχε το 1.1), κάποιο σινεμπλόκ ψαλιδιού ή top-mount, ακόμα και κάποιο δαχτυλίδι στην κρεμαγιέρα ή κάποιο ακρόμπαρο να την έχει ακούσει. Βέβαια παίζουν κι άλλα σενάρια. Η μόνη λύση για να το εντοπίσεις είναι είτε να πας σε κάποιο συνεργείο, να το σηκώσουν και να το λοστάρουν για να βρεθεί ο τζόγος ή και μόνος σου, σηκώνοντάς το με γρύλλο...
Στα 106 το πολύ χαμήλωμα να ξέρεις, πέραν ότι χαλάει το στήσιμο του αυτοκινήτου, δημιουργεί και έντονη/πρόωρη φθορά σε επιμέρους τμήματα του συστήματος διεύθυνσης και ανάρτησης. Εάν θέλεις και μπορείς, επανέφερέ το στα εργοστασιακά ύψη.
Επίσης, το 1.1 με 15ρα ζάντα, το μόνο που κερδίζει είναι εμφάνιση, κι αυτό είναι υποκειμενικό. Από κει και πέρα έχεις χειρότερο στρίψιμο, μεγαλύτερη κατανάλωση και χαμηλότερες επιδόσεις αφού ουσιαστικά μακραίνει το βήμα. Και εκεί θα σου πρότεινα να πας σε 14ρες.
Όσο για τη σωλήνα που διάβασα στην αρχή ότι ψάχνεις, καλό θα ήταν να καταργήσεις αυτό το σύστημα. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα σύστημα τρίοδης βαλβίδας με κλαπέτο το οποίο αλλάζει θέση μέσω ενός actuator υδραργύρου και έχει σκοπό να τροφοδοτεί το μοτέρ όταν είναι κρύο με προθερμασμένο αέρα πάνω απ'την πολ/λη εξαγωγής ενώ όταν ζεσταθεί, το κλαπέτο αλλάζει θέση και τροφοδοτεί το μοτέρ με φρέσκο αέρα από τη μετώπη. Το πρόβλημα που παρουσιάζεται είναι ότι το κλαπέτο αυτό 9 στις 10 κολλάει και μάλιστα στη θέση του ζεστού, οπότε ουσιαστικά τροφοδοτείς μονίμως το μοτέρ σου με ζεστό αέρα. Αυτό συνεπάγεται μειωμένη απόδοση και φαινόμενα προανάφλεξης (πειράκια).
Τέλος, για τις θερμοκρασίες, μου μυρίζει ότι κάτι δεν πάει καλά με το θερμοστάτη. Όταν αλλάξατε παραφλού τον αντικαταστήσατε? Εαν όχι καλό θα ήταν να το κάνεις, το κόστος του είναι αστείο (5-7ευρώ). |
Ευχαριστω πολυ για τον χρονο σου,ετσι και αλλιως το κυκλοφορω στην πολη ετσι για ζαντες και αμορτισερ,δεν περισσευουν αφου εγινε η αγορα πριν 5 μερες....οσο για τον σωληνα,την εβαλα αλλα δεν ακουω καθολου πειρακια,απο τοτε που το ανοιξα 2-3 φορες,ειναι οκ,και εφοσον εκανα το σερβις,οσο για τον θερμοστατη σκεφτομαι να τον αλλαξω διοτι εβαλα παραφλου διοτι το ψυγειο ειχε μονο νερακι μεσα.... και για το μπροστινο συστημα,ο μηχανικος που σηκωσε να κανει σερβις,μου ειπα αμεσως για τα ψαλιδια,θα τα αλλαξω και βλεπουμε.....
ΥΓ:Αληθεια ο θερμοστατης που βρισκετε...??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Μάϊ 2012, 09:16:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tarirs έγραψε: | ΥΓ:Αληθεια ο θερμοστατης που βρισκετε...??? |
Εκεί που σύνδεσες τον σωλήνα στο πλαστικό, από κάτω πάει και συνδέεται μιά λαστιχένια σωλήνα που έρχεται απ'το ψυγείο και πάει στο μοτέρ. Το σημείο που συνδέεται στο μοτέρ είναι η φωλιά του θερμοστάτη. Ξεβιδώνεις κ τον παίρνεις στο χέρι...
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tarirs (tassos) Νέος χρήστης

PEUGEOT 106 XN (1998)
Ένταξη: 27 Απρ 2012 Δημοσιεύσεις: 79 Τόπος: PEIRAIAS
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Μάϊ 2012, 09:29:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: | tarirs έγραψε: | ΥΓ:Αληθεια ο θερμοστατης που βρισκετε...??? |
Εκεί που σύνδεσες τον σωλήνα στο πλαστικό, από κάτω πάει και συνδέεται μιά λαστιχένια σωλήνα που έρχεται απ'το ψυγείο και πάει στο μοτέρ. Το σημείο που συνδέεται στο μοτέρ είναι η φωλιά του θερμοστάτη. Ξεβιδώνεις κ τον παίρνεις στο χέρι... |
τον αλλαξα θα ποσταρω φωτο σε λιγο με τον παλιο...σε τι κατασταση ειναι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tarirs (tassos) Νέος χρήστης

PEUGEOT 106 XN (1998)
Ένταξη: 27 Απρ 2012 Δημοσιεύσεις: 79 Τόπος: PEIRAIAS
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Μάϊ 2012, 09:55:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tarirs έγραψε: | RoadRunner122 έγραψε: | tarirs έγραψε: | ΥΓ:Αληθεια ο θερμοστατης που βρισκετε...??? |
Εκεί που σύνδεσες τον σωλήνα στο πλαστικό, από κάτω πάει και συνδέεται μιά λαστιχένια σωλήνα που έρχεται απ'το ψυγείο και πάει στο μοτέρ. Το σημείο που συνδέεται στο μοτέρ είναι η φωλιά του θερμοστάτη. Ξεβιδώνεις κ τον παίρνεις στο χέρι... |
τον αλλαξα θα ποσταρω φωτο σε λιγο με τον παλιο...σε τι κατασταση ειναι... |
http://imageshack.us/photo/my-images/155/20120503064.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/7/20120503063.jpg/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Μάϊ 2012, 10:52:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μιά ομορφιά 
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tarirs (tassos) Νέος χρήστης

PEUGEOT 106 XN (1998)
Ένταξη: 27 Απρ 2012 Δημοσιεύσεις: 79 Τόπος: PEIRAIAS
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Μάϊ 2012, 10:58:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: | Μιά ομορφιά  |
Βρε παιδια ειδα κατι σημερα που με προβληματισε πολυ.....αλλαξα παραφλου και ειδα στη ταπα του ψυγειου,σαν σκουρια να το πω σαν μουργα να το πω....και φοβαμαι για φλαντζα....τι αλλο να δω...???
Για να βγαλω ακρη...μηπως ειναι υγρασια διοτι ο προηγουμενος εβαζε νερακι,και οταν εβαλα παραφλου στο ψυγειο εβγαλα ολο το νερο απο μεσα.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Μάϊ 2012, 11:17:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κανονικά για να κάνεις σωστή δουλειά, εφόσον ο προηγούμενος έριχνε μέσα ότι έβρισκε, θα πρέπει να αδειάσεις το κύκλωμα, να βγάλεις το θερμοστάτη και να το δουλέψεις με κάποιο radiator cleaner. Αυτό θα διαλύσει ότι υπολείματα σκουριάς, μούργας κλπ υπάρχουν στο εσωτερικό. Μετά καλό ξέπλυμα με τη μάνικα, φύσιμα να φύγει το νερό, επανατοποθέτηση θερμοστάτη και γέμισμα με παραφλού.
Εάν ξαναδείς μούργα κλπ, μιλάμε 
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tarirs (tassos) Νέος χρήστης

PEUGEOT 106 XN (1998)
Ένταξη: 27 Απρ 2012 Δημοσιεύσεις: 79 Τόπος: PEIRAIAS
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Μάϊ 2012, 11:21:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: | Κανονικά για να κάνεις σωστή δουλειά, εφόσον ο προηγούμενος έριχνε μέσα ότι έβρισκε, θα πρέπει να αδειάσεις το κύκλωμα, να βγάλεις το θερμοστάτη και να το δουλέψεις με κάποιο radiator cleaner. Αυτό θα διαλύσει ότι υπολείματα σκουριάς, μούργας κλπ υπάρχουν στο εσωτερικό. Μετά καλό ξέπλυμα με τη μάνικα, φύσιμα να φύγει το νερό, επανατοποθέτηση θερμοστάτη και γέμισμα με παραφλού.
Εάν ξαναδείς μούργα κλπ, μιλάμε  |
Στο ρελαντι παντως που τα αφησα αρκετη ωρα,δεν ανεβαζε θερμοκρασια καθολου,και τα βεντιλατερ (επιτελους) δουλευανε....διοτι για να δουλεψουν πριν την αλλαγη θερμοστατη,επρεπε να ανεβει κατα πολυ η βελονα της θερμοκρασιας |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tarirs (tassos) Νέος χρήστης

PEUGEOT 106 XN (1998)
Ένταξη: 27 Απρ 2012 Δημοσιεύσεις: 79 Τόπος: PEIRAIAS
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Μάϊ 2012, 13:04:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tarirs έγραψε: | RoadRunner122 έγραψε: | Κανονικά για να κάνεις σωστή δουλειά, εφόσον ο προηγούμενος έριχνε μέσα ότι έβρισκε, θα πρέπει να αδειάσεις το κύκλωμα, να βγάλεις το θερμοστάτη και να το δουλέψεις με κάποιο radiator cleaner. Αυτό θα διαλύσει ότι υπολείματα σκουριάς, μούργας κλπ υπάρχουν στο εσωτερικό. Μετά καλό ξέπλυμα με τη μάνικα, φύσιμα να φύγει το νερό, επανατοποθέτηση θερμοστάτη και γέμισμα με παραφλού.
Εάν ξαναδείς μούργα κλπ, μιλάμε  |
Στο ρελαντι παντως που τα αφησα αρκετη ωρα,δεν ανεβαζε θερμοκρασια καθολου,και τα βεντιλατερ (επιτελους) δουλευανε....διοτι για να δουλεψουν πριν την αλλαγη θερμοστατη,επρεπε να ανεβει κατα πολυ η βελονα της θερμοκρασιας |
Απο οτι εψαξα στο ιντερνετ και παρατηρησα,φαινομενο ''μαγιονεζας'' στην ταπα της μηχανης δεν εχω,και εβαλα το δαχτυλο γυρω γυρω μεσα στο καπακι,και ειχε μονο λαδιλα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Μάϊ 2012, 14:44:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν έβαζε μόνο νερό, η διάβρωση και η οξείδωση θα έχουν κάνει πάρτι στο κύκλωμα...
Εντιτ: είδα και τι φώτο του θερμοστάτη, μου φαίνεται πρέπει όντως να κάνεις έναν καθαρισμο στο κύκλωμα. 
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tarirs (tassos) Νέος χρήστης

PEUGEOT 106 XN (1998)
Ένταξη: 27 Απρ 2012 Δημοσιεύσεις: 79 Τόπος: PEIRAIAS
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Μάϊ 2012, 21:15:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
drdino έγραψε: | Αν έβαζε μόνο νερό, η διάβρωση και η οξείδωση θα έχουν κάνει πάρτι στο κύκλωμα...
Εντιτ: είδα και τι φώτο του θερμοστάτη, μου φαίνεται πρέπει όντως να κάνεις έναν καθαρισμο στο κύκλωμα.  |
οκ...θα κανω αλλα α;ν το αφησω,για το παρον και το κανω μετα το καλοκαιρι...??? Θα υπαρχει προβλημα να τρυπησει κανενα ψυγειο ???
Παντως αλλαξα θερμοστατη και οι θερμοκρασιες ειναι παααααρα πολυ καλυτερα.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Μάϊ 2012, 23:42:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μα το καλοκαίρι είναι που χρειάζεται το μοτέρ επιπλέον ψύξη!
Είναι σαν να μου λες ότι στο σπίτι σου που δεν έχεις κλιματιστικά, θα κάτσεις να βγάλεις τη μπέμπελη όλο το καλοκαίρι και θα τα τοποθετήσεις το Σεπτέμβρη...
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
groupN (Μπαμπης) Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 rallye 16v
Ένταξη: 18 Μάρ 2009 Δημοσιεύσεις: 252 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Μάϊ 2012, 00:00:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μια απο τα ιδια ειχα παθει και εγω ακριβως οπως εσυ Τασο οταν ειχα παρει το αμαξι μου. πολυ σκουρια λογω του νερου και γι'αυτο τα εκλασε και ο θερμοστατης. τωρα λογικα εισαι οκ και απο θερμοκρασιες, μην μασας ο δεικτης ετσι δουλευει. απλα καλο ειναι οπως ειπανε και τα παιδια αλλη μια φορα συντομα να αλλαξεις το παραφλου ξανα για να καθαρισει απο τις σκουριες καλα. μια αλλαγη δεν ειναι αρκετη |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tarirs (tassos) Νέος χρήστης

PEUGEOT 106 XN (1998)
Ένταξη: 27 Απρ 2012 Δημοσιεύσεις: 79 Τόπος: PEIRAIAS
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Μάϊ 2012, 08:23:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
groupN έγραψε: |
Μια απο τα ιδια ειχα παθει και εγω ακριβως οπως εσυ Τασο οταν ειχα παρει το αμαξι μου. πολυ σκουρια λογω του νερου και γι'αυτο τα εκλασε και ο θερμοστατης. τωρα λογικα εισαι οκ και απο θερμοκρασιες, μην μασας ο δεικτης ετσι δουλευει. απλα καλο ειναι οπως ειπανε και τα παιδια αλλη μια φορα συντομα να αλλαξεις το παραφλου ξανα για να καθαρισει απο τις σκουριες καλα. μια αλλαγη δεν ειναι αρκετη |
ευχαριστω συμφοριτη,απο θερμοκρασιες τα παω οκ....δεν σηκωνει οπως εκανε...θα ξαναλλαξω συντομα....παραφλου να καθαρισει τελειως....Μα καλα νερακι βαζανε...τι να πω.....ποσο εχει ενα μπετονι παραφλου...5 ευρω...σιγα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Μάϊ 2012, 09:39:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Otan ο αλλος φιλε μου δεν εχει 10 ευρω να βαλει βενζινη λες να δωσει και 5 ευρο για παραφλου?  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|