PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Απορια με το νεο αποκτημα εστω και του 1998 106 μου...
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 01 Μάϊ 2012, 12:49:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ετσι to εχουν οι Γαλλοι....να δειχνουν την θερμοκρασια σε πραγματικο χρονο...οι γερμανοι απλα εχουν ενα δεικτη να σου λεει οτι απλα εισαι σε θερμοκρασια λειτουργειας.....ουτε καν εχουν σχεση οι διαβαθμησεις που εχει το οργανο......
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
tarirs (tassos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


PEUGEOT 106 XN (1998)

Ένταξη: 27 Απρ 2012
Δημοσιεύσεις: 79
Τόπος: PEIRAIAS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 01 Μάϊ 2012, 19:10:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

puglover έγραψε:
στην κινηση ανεβαινει ο δεικτης ή στην πορεια? Αλλαξε εναν θερμοστατη καλου-κακου.


Στην πορεια,και δεν το σπαω....επειδη εχω το μωρο μεσα....μπορει βεβαια η σχεση ταχυτητας στο κιβωτιο να μην ειναι σωστη,με τα χλμ που πηγαινω επειδη εχω μαθει σε αλλες ροπες...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tarirs (tassos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


PEUGEOT 106 XN (1998)

Ένταξη: 27 Απρ 2012
Δημοσιεύσεις: 79
Τόπος: PEIRAIAS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Μάϊ 2012, 13:04:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια παρατηρησα σημερα το εξης,οταν ειμαι σε κινηση οπως να μπω στο γκαραζ,που εχει ενα υψωματακι και εχω το τιμονι στριμμενο,ακουω ανα κρακ,και σαν να κλοτσαει το τιμονι ενα πραγμα...δεν εχει ηχο σαν μπιλιοφορο,διοτι εχω ακουσει απο το octavia που ειχα που τους ειχα αλλαξει...

Παιζει να ειναι τα ψαλιδια...??? Να ενημερωσω πως ο προηγουμενος ιδιοκτητης το εχει χαμηλωμενο....στην πορεια δεν ακουγετε το παραμικρο,απλως σε λακουβες,η νεροφαγωματα,το νοιθω πιο χαλαρο το τιμονι...με κραδασμους...μεχρι να περασω...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tarirs (tassos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


PEUGEOT 106 XN (1998)

Ένταξη: 27 Απρ 2012
Δημοσιεύσεις: 79
Τόπος: PEIRAIAS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Μάϊ 2012, 21:30:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

tarirs έγραψε:
Παιδια παρατηρησα σημερα το εξης,οταν ειμαι σε κινηση οπως να μπω στο γκαραζ,που εχει ενα υψωματακι και εχω το τιμονι στριμμενο,ακουω ανα κρακ,και σαν να κλοτσαει το τιμονι ενα πραγμα...δεν εχει ηχο σαν μπιλιοφορο,διοτι εχω ακουσει απο το octavia που ειχα που τους ειχα αλλαξει...

Παιζει να ειναι τα ψαλιδια...??? Να ενημερωσω πως ο προηγουμενος ιδιοκτητης το εχει χαμηλωμενο....στην πορεια δεν ακουγετε το παραμικρο,απλως σε λακουβες,η νεροφαγωματα,το νοιθω πιο χαλαρο το τιμονι...με κραδασμους...μεχρι να περασω...


Κανεις καποια απαντηση..ετσι..να μου φυγει η απορια...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Μάϊ 2012, 08:16:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπορεί να είναι πολλά. Από αυτάκια αντιστρεπτικής (εάν είχε το 1.1), κάποιο σινεμπλόκ ψαλιδιού ή top-mount, ακόμα και κάποιο δαχτυλίδι στην κρεμαγιέρα ή κάποιο ακρόμπαρο να την έχει ακούσει. Βέβαια παίζουν κι άλλα σενάρια. Η μόνη λύση για να το εντοπίσεις είναι είτε να πας σε κάποιο συνεργείο, να το σηκώσουν και να το λοστάρουν για να βρεθεί ο τζόγος ή και μόνος σου, σηκώνοντάς το με γρύλλο...

Στα 106 το πολύ χαμήλωμα να ξέρεις, πέραν ότι χαλάει το στήσιμο του αυτοκινήτου, δημιουργεί και έντονη/πρόωρη φθορά σε επιμέρους τμήματα του συστήματος διεύθυνσης και ανάρτησης. Εάν θέλεις και μπορείς, επανέφερέ το στα εργοστασιακά ύψη.
Επίσης, το 1.1 με 15ρα ζάντα, το μόνο που κερδίζει είναι εμφάνιση, κι αυτό είναι υποκειμενικό. Από κει και πέρα έχεις χειρότερο στρίψιμο, μεγαλύτερη κατανάλωση και χαμηλότερες επιδόσεις αφού ουσιαστικά μακραίνει το βήμα. Και εκεί θα σου πρότεινα να πας σε 14ρες.

Όσο για τη σωλήνα που διάβασα στην αρχή ότι ψάχνεις, καλό θα ήταν να καταργήσεις αυτό το σύστημα. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα σύστημα τρίοδης βαλβίδας με κλαπέτο το οποίο αλλάζει θέση μέσω ενός actuator υδραργύρου και έχει σκοπό να τροφοδοτεί το μοτέρ όταν είναι κρύο με προθερμασμένο αέρα πάνω απ'την πολ/λη εξαγωγής ενώ όταν ζεσταθεί, το κλαπέτο αλλάζει θέση και τροφοδοτεί το μοτέρ με φρέσκο αέρα από τη μετώπη. Το πρόβλημα που παρουσιάζεται είναι ότι το κλαπέτο αυτό 9 στις 10 κολλάει και μάλιστα στη θέση του ζεστού, οπότε ουσιαστικά τροφοδοτείς μονίμως το μοτέρ σου με ζεστό αέρα. Αυτό συνεπάγεται μειωμένη απόδοση και φαινόμενα προανάφλεξης (πυράκια).

Τέλος, για τις θερμοκρασίες, μου μυρίζει ότι κάτι δεν πάει καλά με το θερμοστάτη. Όταν αλλάξατε παραφλού τον αντικαταστήσατε? Εαν όχι καλό θα ήταν να το κάνεις, το κόστος του είναι αστείο (5-7ευρώ). Το βεντιλατέρ λειτουργεί όταν η θερμοκρασία φτάσει ψηλά?


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tarirs (tassos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


PEUGEOT 106 XN (1998)

Ένταξη: 27 Απρ 2012
Δημοσιεύσεις: 79
Τόπος: PEIRAIAS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Μάϊ 2012, 08:23:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RoadRunner122 έγραψε:
Μπορεί να είναι πολλά. Από αυτάκια αντιστρεπτικής (εάν είχε το 1.1), κάποιο σινεμπλόκ ψαλιδιού ή top-mount, ακόμα και κάποιο δαχτυλίδι στην κρεμαγιέρα ή κάποιο ακρόμπαρο να την έχει ακούσει. Βέβαια παίζουν κι άλλα σενάρια. Η μόνη λύση για να το εντοπίσεις είναι είτε να πας σε κάποιο συνεργείο, να το σηκώσουν και να το λοστάρουν για να βρεθεί ο τζόγος ή και μόνος σου, σηκώνοντάς το με γρύλλο...

Στα 106 το πολύ χαμήλωμα να ξέρεις, πέραν ότι χαλάει το στήσιμο του αυτοκινήτου, δημιουργεί και έντονη/πρόωρη φθορά σε επιμέρους τμήματα του συστήματος διεύθυνσης και ανάρτησης. Εάν θέλεις και μπορείς, επανέφερέ το στα εργοστασιακά ύψη.
Επίσης, το 1.1 με 15ρα ζάντα, το μόνο που κερδίζει είναι εμφάνιση, κι αυτό είναι υποκειμενικό. Από κει και πέρα έχεις χειρότερο στρίψιμο, μεγαλύτερη κατανάλωση και χαμηλότερες επιδόσεις αφού ουσιαστικά μακραίνει το βήμα. Και εκεί θα σου πρότεινα να πας σε 14ρες.

Όσο για τη σωλήνα που διάβασα στην αρχή ότι ψάχνεις, καλό θα ήταν να καταργήσεις αυτό το σύστημα. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα σύστημα τρίοδης βαλβίδας με κλαπέτο το οποίο αλλάζει θέση μέσω ενός actuator υδραργύρου και έχει σκοπό να τροφοδοτεί το μοτέρ όταν είναι κρύο με προθερμασμένο αέρα πάνω απ'την πολ/λη εξαγωγής ενώ όταν ζεσταθεί, το κλαπέτο αλλάζει θέση και τροφοδοτεί το μοτέρ με φρέσκο αέρα από τη μετώπη. Το πρόβλημα που παρουσιάζεται είναι ότι το κλαπέτο αυτό 9 στις 10 κολλάει και μάλιστα στη θέση του ζεστού, οπότε ουσιαστικά τροφοδοτείς μονίμως το μοτέρ σου με ζεστό αέρα. Αυτό συνεπάγεται μειωμένη απόδοση και φαινόμενα προανάφλεξης (πειράκια).

Τέλος, για τις θερμοκρασίες, μου μυρίζει ότι κάτι δεν πάει καλά με το θερμοστάτη. Όταν αλλάξατε παραφλού τον αντικαταστήσατε? Εαν όχι καλό θα ήταν να το κάνεις, το κόστος του είναι αστείο (5-7ευρώ).


Ευχαριστω πολυ για τον χρονο σου,ετσι και αλλιως το κυκλοφορω στην πολη ετσι για ζαντες και αμορτισερ,δεν περισσευουν αφου εγινε η αγορα πριν 5 μερες....οσο για τον σωληνα,την εβαλα αλλα δεν ακουω καθολου πειρακια,απο τοτε που το ανοιξα 2-3 φορες,ειναι οκ,και εφοσον εκανα το σερβις,οσο για τον θερμοστατη σκεφτομαι να τον αλλαξω διοτι εβαλα παραφλου διοτι το ψυγειο ειχε μονο νερακι μεσα.... και για το μπροστινο συστημα,ο μηχανικος που σηκωσε να κανει σερβις,μου ειπα αμεσως για τα ψαλιδια,θα τα αλλαξω και βλεπουμε.....

ΥΓ:Αληθεια ο θερμοστατης που βρισκετε...???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Μάϊ 2012, 09:16:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

tarirs έγραψε:
ΥΓ:Αληθεια ο θερμοστατης που βρισκετε...???

Εκεί που σύνδεσες τον σωλήνα στο πλαστικό, από κάτω πάει και συνδέεται μιά λαστιχένια σωλήνα που έρχεται απ'το ψυγείο και πάει στο μοτέρ. Το σημείο που συνδέεται στο μοτέρ είναι η φωλιά του θερμοστάτη. Ξεβιδώνεις κ τον παίρνεις στο χέρι...


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tarirs (tassos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


PEUGEOT 106 XN (1998)

Ένταξη: 27 Απρ 2012
Δημοσιεύσεις: 79
Τόπος: PEIRAIAS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Μάϊ 2012, 09:29:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RoadRunner122 έγραψε:
tarirs έγραψε:
ΥΓ:Αληθεια ο θερμοστατης που βρισκετε...???

Εκεί που σύνδεσες τον σωλήνα στο πλαστικό, από κάτω πάει και συνδέεται μιά λαστιχένια σωλήνα που έρχεται απ'το ψυγείο και πάει στο μοτέρ. Το σημείο που συνδέεται στο μοτέρ είναι η φωλιά του θερμοστάτη. Ξεβιδώνεις κ τον παίρνεις στο χέρι...


τον αλλαξα θα ποσταρω φωτο σε λιγο με τον παλιο...σε τι κατασταση ειναι...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tarirs (tassos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


PEUGEOT 106 XN (1998)

Ένταξη: 27 Απρ 2012
Δημοσιεύσεις: 79
Τόπος: PEIRAIAS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Μάϊ 2012, 09:55:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

tarirs έγραψε:
RoadRunner122 έγραψε:
tarirs έγραψε:
ΥΓ:Αληθεια ο θερμοστατης που βρισκετε...???

Εκεί που σύνδεσες τον σωλήνα στο πλαστικό, από κάτω πάει και συνδέεται μιά λαστιχένια σωλήνα που έρχεται απ'το ψυγείο και πάει στο μοτέρ. Το σημείο που συνδέεται στο μοτέρ είναι η φωλιά του θερμοστάτη. Ξεβιδώνεις κ τον παίρνεις στο χέρι...


τον αλλαξα θα ποσταρω φωτο σε λιγο με τον παλιο...σε τι κατασταση ειναι...




http://imageshack.us/photo/my-images/155/20120503064.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/7/20120503063.jpg/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Μάϊ 2012, 10:52:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μιά ομορφιά Laughing


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tarirs (tassos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


PEUGEOT 106 XN (1998)

Ένταξη: 27 Απρ 2012
Δημοσιεύσεις: 79
Τόπος: PEIRAIAS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Μάϊ 2012, 10:58:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RoadRunner122 έγραψε:
Μιά ομορφιά Laughing


Βρε παιδια ειδα κατι σημερα που με προβληματισε πολυ.....αλλαξα παραφλου και ειδα στη ταπα του ψυγειου,σαν σκουρια να το πω σαν μουργα να το πω....και φοβαμαι για φλαντζα....τι αλλο να δω...???

Για να βγαλω ακρη...μηπως ειναι υγρασια διοτι ο προηγουμενος εβαζε νερακι,και οταν εβαλα παραφλου στο ψυγειο εβγαλα ολο το νερο απο μεσα....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Μάϊ 2012, 11:17:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κανονικά για να κάνεις σωστή δουλειά, εφόσον ο προηγούμενος έριχνε μέσα ότι έβρισκε, θα πρέπει να αδειάσεις το κύκλωμα, να βγάλεις το θερμοστάτη και να το δουλέψεις με κάποιο radiator cleaner. Αυτό θα διαλύσει ότι υπολείματα σκουριάς, μούργας κλπ υπάρχουν στο εσωτερικό. Μετά καλό ξέπλυμα με τη μάνικα, φύσιμα να φύγει το νερό, επανατοποθέτηση θερμοστάτη και γέμισμα με παραφλού.

Εάν ξαναδείς μούργα κλπ, μιλάμε Wink


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tarirs (tassos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


PEUGEOT 106 XN (1998)

Ένταξη: 27 Απρ 2012
Δημοσιεύσεις: 79
Τόπος: PEIRAIAS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Μάϊ 2012, 11:21:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RoadRunner122 έγραψε:
Κανονικά για να κάνεις σωστή δουλειά, εφόσον ο προηγούμενος έριχνε μέσα ότι έβρισκε, θα πρέπει να αδειάσεις το κύκλωμα, να βγάλεις το θερμοστάτη και να το δουλέψεις με κάποιο radiator cleaner. Αυτό θα διαλύσει ότι υπολείματα σκουριάς, μούργας κλπ υπάρχουν στο εσωτερικό. Μετά καλό ξέπλυμα με τη μάνικα, φύσιμα να φύγει το νερό, επανατοποθέτηση θερμοστάτη και γέμισμα με παραφλού.

Εάν ξαναδείς μούργα κλπ, μιλάμε Wink


Στο ρελαντι παντως που τα αφησα αρκετη ωρα,δεν ανεβαζε θερμοκρασια καθολου,και τα βεντιλατερ (επιτελους) δουλευανε....διοτι για να δουλεψουν πριν την αλλαγη θερμοστατη,επρεπε να ανεβει κατα πολυ η βελονα της θερμοκρασιας
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tarirs (tassos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


PEUGEOT 106 XN (1998)

Ένταξη: 27 Απρ 2012
Δημοσιεύσεις: 79
Τόπος: PEIRAIAS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Μάϊ 2012, 13:04:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

tarirs έγραψε:
RoadRunner122 έγραψε:
Κανονικά για να κάνεις σωστή δουλειά, εφόσον ο προηγούμενος έριχνε μέσα ότι έβρισκε, θα πρέπει να αδειάσεις το κύκλωμα, να βγάλεις το θερμοστάτη και να το δουλέψεις με κάποιο radiator cleaner. Αυτό θα διαλύσει ότι υπολείματα σκουριάς, μούργας κλπ υπάρχουν στο εσωτερικό. Μετά καλό ξέπλυμα με τη μάνικα, φύσιμα να φύγει το νερό, επανατοποθέτηση θερμοστάτη και γέμισμα με παραφλού.

Εάν ξαναδείς μούργα κλπ, μιλάμε Wink


Στο ρελαντι παντως που τα αφησα αρκετη ωρα,δεν ανεβαζε θερμοκρασια καθολου,και τα βεντιλατερ (επιτελους) δουλευανε....διοτι για να δουλεψουν πριν την αλλαγη θερμοστατη,επρεπε να ανεβει κατα πολυ η βελονα της θερμοκρασιας


Απο οτι εψαξα στο ιντερνετ και παρατηρησα,φαινομενο ''μαγιονεζας'' στην ταπα της μηχανης δεν εχω,και εβαλα το δαχτυλο γυρω γυρω μεσα στο καπακι,και ειχε μονο λαδιλα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Μάϊ 2012, 14:44:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν έβαζε μόνο νερό, η διάβρωση και η οξείδωση θα έχουν κάνει πάρτι στο κύκλωμα... Confused

Εντιτ: είδα και τι φώτο του θερμοστάτη, μου φαίνεται πρέπει όντως να κάνεις έναν καθαρισμο στο κύκλωμα. Sad


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tarirs (tassos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


PEUGEOT 106 XN (1998)

Ένταξη: 27 Απρ 2012
Δημοσιεύσεις: 79
Τόπος: PEIRAIAS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Μάϊ 2012, 21:15:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:
Αν έβαζε μόνο νερό, η διάβρωση και η οξείδωση θα έχουν κάνει πάρτι στο κύκλωμα... Confused

Εντιτ: είδα και τι φώτο του θερμοστάτη, μου φαίνεται πρέπει όντως να κάνεις έναν καθαρισμο στο κύκλωμα. Sad


οκ...θα κανω αλλα α;ν το αφησω,για το παρον και το κανω μετα το καλοκαιρι...??? Θα υπαρχει προβλημα να τρυπησει κανενα ψυγειο ???

Παντως αλλαξα θερμοστατη και οι θερμοκρασιες ειναι παααααρα πολυ καλυτερα....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Μάϊ 2012, 23:42:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μα το καλοκαίρι είναι που χρειάζεται το μοτέρ επιπλέον ψύξη!

Είναι σαν να μου λες ότι στο σπίτι σου που δεν έχεις κλιματιστικά, θα κάτσεις να βγάλεις τη μπέμπελη όλο το καλοκαίρι και θα τα τοποθετήσεις το Σεπτέμβρη...


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
groupN (Μπαμπης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 106 rallye 16v

Ένταξη: 18 Μάρ 2009
Δημοσιεύσεις: 252
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Μάϊ 2012, 00:00:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

tarirs έγραψε:
tarirs έγραψε:
RoadRunner122 έγραψε:
tarirs έγραψε:
ΥΓ:Αληθεια ο θερμοστατης που βρισκετε...???

Εκεί που σύνδεσες τον σωλήνα στο πλαστικό, από κάτω πάει και συνδέεται μιά λαστιχένια σωλήνα που έρχεται απ'το ψυγείο και πάει στο μοτέρ. Το σημείο που συνδέεται στο μοτέρ είναι η φωλιά του θερμοστάτη. Ξεβιδώνεις κ τον παίρνεις στο χέρι...


τον αλλαξα θα ποσταρω φωτο σε λιγο με τον παλιο...σε τι κατασταση ειναι...




http://imageshack.us/photo/my-images/155/20120503064.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/7/20120503063.jpg/


Μια απο τα ιδια ειχα παθει και εγω ακριβως οπως εσυ Τασο οταν ειχα παρει το αμαξι μου. πολυ σκουρια λογω του νερου και γι'αυτο τα εκλασε και ο θερμοστατης. τωρα λογικα εισαι οκ και απο θερμοκρασιες, μην μασας ο δεικτης ετσι δουλευει. απλα καλο ειναι οπως ειπανε και τα παιδια αλλη μια φορα συντομα να αλλαξεις το παραφλου ξανα για να καθαρισει απο τις σκουριες καλα. μια αλλαγη δεν ειναι αρκετη
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
tarirs (tassos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


PEUGEOT 106 XN (1998)

Ένταξη: 27 Απρ 2012
Δημοσιεύσεις: 79
Τόπος: PEIRAIAS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Μάϊ 2012, 08:23:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

groupN έγραψε:
tarirs έγραψε:
tarirs έγραψε:
RoadRunner122 έγραψε:
tarirs έγραψε:
ΥΓ:Αληθεια ο θερμοστατης που βρισκετε...???

Εκεί που σύνδεσες τον σωλήνα στο πλαστικό, από κάτω πάει και συνδέεται μιά λαστιχένια σωλήνα που έρχεται απ'το ψυγείο και πάει στο μοτέρ. Το σημείο που συνδέεται στο μοτέρ είναι η φωλιά του θερμοστάτη. Ξεβιδώνεις κ τον παίρνεις στο χέρι...


τον αλλαξα θα ποσταρω φωτο σε λιγο με τον παλιο...σε τι κατασταση ειναι...




http://imageshack.us/photo/my-images/155/20120503064.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/7/20120503063.jpg/


Μια απο τα ιδια ειχα παθει και εγω ακριβως οπως εσυ Τασο οταν ειχα παρει το αμαξι μου. πολυ σκουρια λογω του νερου και γι'αυτο τα εκλασε και ο θερμοστατης. τωρα λογικα εισαι οκ και απο θερμοκρασιες, μην μασας ο δεικτης ετσι δουλευει. απλα καλο ειναι οπως ειπανε και τα παιδια αλλη μια φορα συντομα να αλλαξεις το παραφλου ξανα για να καθαρισει απο τις σκουριες καλα. μια αλλαγη δεν ειναι αρκετη


ευχαριστω συμφοριτη,απο θερμοκρασιες τα παω οκ....δεν σηκωνει οπως εκανε...θα ξαναλλαξω συντομα....παραφλου να καθαρισει τελειως....Μα καλα νερακι βαζανε...τι να πω.....ποσο εχει ενα μπετονι παραφλου...5 ευρω...σιγα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Μάϊ 2012, 09:39:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Otan ο αλλος φιλε μου δεν εχει 10 ευρω να βαλει βενζινη λες να δωσει και 5 ευρο για παραφλου? Mad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3235s (PHP: 70% - SQL: 30%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on