Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Ιούλ 2012, 00:40:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Svstouk έγραψε: | 7 λίτρα μου φαίνονται υπερβολικά............με 4 κάτι νομίζω γεμίζει....... |
Την έκανα την αλλαγή. Σχεδόν 5L παίρνει, αυτοί στα site λένε βλακείες. Απλά μ'έβαλε σε χαζές αμφιβολίες, γιατί ενώ ξέρουν ακριβώς τι ποσότητα παίρνει σε λάδια, βαλβολίνες κτλ, στο παραφλού λέγανε 7. Ό,τι να'ναι. 
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 12 Απρ 2013, 16:18:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ερώτηση:
Τις προάλλες άλλαξα μια βαλβίδα ψυχρής και μου έφυγε λίγο παραφλού. Το καλοκαίρι είχα αδειάσει όλο το παλιό απ'το δοχείο κι έβαλα το Valeo το πράσινο. Μου'χε περισσέψει λίγο από τότε, οπότε συμπλήρωσα αυτό που έτρεξε. Πλέον όμως δεν έχω άλλο περισσευούμενο.
Αν χρειαστεί ποτέ να συμπληρώσω, τι προτείνετε; Ν'αγοράσω ένα 5κιλο καινούριο Valeo κι ας χρησιμοποιήσω ελάχιστο και να φυλάω σε κανά μπουκαλάκι στο αμάξι (το υπόλοιπο δεν παθαίνει τίποτα αν μένει ανοιχτό;), να πάρω ένα "κοινό" του εμπορίου ή αποσταγμένο νερό;
Ευχαριστώ.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Driver ///M (Άρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 1.4 90hp sport
Ένταξη: 16 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 829
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 12 Απρ 2013, 22:55:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TopGear έγραψε: | Ερώτηση:
Τις προάλλες άλλαξα μια βαλβίδα ψυχρής και μου έφυγε λίγο παραφλού. Το καλοκαίρι είχα αδειάσει όλο το παλιό απ'το δοχείο κι έβαλα το Valeo το πράσινο. Μου'χε περισσέψει λίγο από τότε, οπότε συμπλήρωσα αυτό που έτρεξε. Πλέον όμως δεν έχω άλλο περισσευούμενο.
Αν χρειαστεί ποτέ να συμπληρώσω, τι προτείνετε; Ν'αγοράσω ένα 5κιλο καινούριο Valeo κι ας χρησιμοποιήσω ελάχιστο και να φυλάω σε κανά μπουκαλάκι στο αμάξι (το υπόλοιπο δεν παθαίνει τίποτα αν μένει ανοιχτό;), να πάρω ένα "κοινό" του εμπορίου ή αποσταγμένο νερό;
Ευχαριστώ. |
Αν θες να συμπληρώσεις μικροποσότητες, βάλε απιονισμένο (όχι απεσταγμένο) νερό.
Ειδάλλως αγόρασε πάλι το ίδιο παραφλού.
Δεν χρειάζεται να πάρεις 5κιλο, το valeo βγαίνει και σε συσκευασία του λίτρο.
Πάντως καλό είναι να μην το αναμιγνύεις με διαφορετικά παραφλού, αν και τα περισσότερα (μάλλον και το valeo) γράφουν ότι μπορούν να αναμιχθούν. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος

peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 12 Απρ 2013, 23:03:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
απιονισμενο νερο δεν ειναι αυτο που βαζουμε στο σιδερο?τετοιο ειναι.για να μην αξειδωνονται οι σωληνες απο τα αλατα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Driver ///M (Άρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 1.4 90hp sport
Ένταξη: 16 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 829
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 12 Απρ 2013, 23:10:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vasilisalessia έγραψε: | απιονισμενο νερο δεν ειναι αυτο που βαζουμε στο σιδερο?τετοιο ειναι.για να μην αξειδωνονται οι σωληνες απο τα αλατα. |
Nαι, αυτό.
Το απεσταγμένο είναι για άλλες χρήσεις και είναι αρκετά ακριβό, ίσως πιο ακριβό κι απ'το παραφλού. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 12 Απρ 2013, 23:15:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εντάξει ναι, αυτό εννοούσα, το απιονισμένο. Απορώ γιατί το έγραψα απεσταγμένο.
Μάλλον θα ψάξω να αγοράσω κανά λίτρο του Valeo, έτσι για να βρίσκεται, μπας και παίρνει συμπλήρωμα καμιά φορά στο τόσο.
Ευχαριστώ παίδες.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Driver ///M (Άρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 1.4 90hp sport
Ένταξη: 16 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 829
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 12 Απρ 2013, 23:26:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TopGear έγραψε: | Εντάξει ναι, αυτό εννοούσα, το απιονισμένο. Απορώ γιατί το έγραψα απεσταγμένο.
Μάλλον θα ψάξω να αγοράσω κανά λίτρο του Valeo, έτσι για να βρίσκεται, μπας και παίρνει συμπλήρωμα καμιά φορά στο τόσο.
Ευχαριστώ παίδες. |
Να'σαι καλά.
Εντελώς πληροφοριακά, κάθε πότε αλλάζεις παραφλού? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 12 Απρ 2013, 23:30:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Driver ///M έγραψε: | TopGear έγραψε: | Εντάξει ναι, αυτό εννοούσα, το απιονισμένο. Απορώ γιατί το έγραψα απεσταγμένο.
Μάλλον θα ψάξω να αγοράσω κανά λίτρο του Valeo, έτσι για να βρίσκεται, μπας και παίρνει συμπλήρωμα καμιά φορά στο τόσο.
Ευχαριστώ παίδες. |
Να'σαι καλά.
Εντελώς πληροφοριακά, κάθε πότε αλλάζεις παραφλού? |
Πρέπει να το'χα καμιά 4ετία ή και λίγο παραπάνω. Μου'χε πει ο Steve ότι περίπου τα 4 χρόνια είναι λογικός χρόνος για αλλαγή επειδή έχει αρχίσει και κουράζεται και δεν αποδίδει όσο πρέπει.
Το άλλαξα πέρισυ το καλοκαίρι.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Driver ///M (Άρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 1.4 90hp sport
Ένταξη: 16 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 829
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Απρ 2013, 00:29:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TopGear έγραψε: | Driver ///M έγραψε: | TopGear έγραψε: | Εντάξει ναι, αυτό εννοούσα, το απιονισμένο. Απορώ γιατί το έγραψα απεσταγμένο.
Μάλλον θα ψάξω να αγοράσω κανά λίτρο του Valeo, έτσι για να βρίσκεται, μπας και παίρνει συμπλήρωμα καμιά φορά στο τόσο.
Ευχαριστώ παίδες. |
Να'σαι καλά.
Εντελώς πληροφοριακά, κάθε πότε αλλάζεις παραφλού? |
Πρέπει να το'χα καμιά 4ετία ή και λίγο παραπάνω. Μου'χε πει ο Steve ότι περίπου τα 4 χρόνια είναι λογικός χρόνος για αλλαγή επειδή έχει αρχίσει και κουράζεται και δεν αποδίδει όσο πρέπει.
Το άλλαξα πέρισυ το καλοκαίρι. |
Oκ.
Καλό είναι πάντως στην 3ετία, έστω προληπτικά, να το αλλάζεις γιατί ο κινητήρας σου έχει θέματα με φλάτζα και όσο πιο πολύ το προσέχεις, τόσο το καλύτερο.
Εγώ τα έπαθα κι έμαθα.
Και κλείνω εδώ το offtopic. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo567pez Μόλις έγραψα

 Peugeot 307 1.4 16v
Ένταξη: 12 Μάρ 2019 Δημοσιεύσεις: 12
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Φεβ 2020, 12:40:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προκειται να αλλάξω το υγρό του ψυγείου.
Στο manual λέει αυστηρά προστασία -35.
Δεν δίνει κάποια άλλη προδιαγραφή.
Επειδή η αλλαγή δεν θα γίνει στο επίσημο δίκτυο και το εργοστασιακό παραφλού μου είναι κάπως δύσκολο να το προμηθευτώ θα ήθελα να ρωτήσω τους εμπειρότερους αν μπορώ να βάλω υβριδικής τεχνολογίας ή θέλει μόνον οργανικό(ΟΑΤ).
Έχω ρωτήσει στην αντιπροσωπεία και με κοιτούσαν χωρίς να ξέρουν ακριβώς τι και πως!!!
Γι αυτό ρωτάω το forum.
όποιος ξέρει παρακαλώ ας πει κάτι παραπάνω.
Υ.Γ. Έχω βρει motul inugel expert (μπλέ) σε καλή τιμή, προστατεύει από -37 έως +136 και φαίνεται πιο δυνατό. Είναι όμως hybrid και όχι οργανικό όπως το εργοστασιακό g33. Αν είναι συμβατό με το αμάξι, σκέφτομαι να το προτιμήσω.Aλλιώς να πάρω μόνο οργανικό. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Apnoea Μόλις έγραψα

 Peugeot 307 1.6 (16V) (2005)
Ένταξη: 21 Σεπ 2019 Δημοσιεύσεις: 9
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo567pez Μόλις έγραψα

 Peugeot 307 1.4 16v
Ένταξη: 12 Μάρ 2019 Δημοσιεύσεις: 12
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Φεβ 2020, 00:37:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε ευχαριστώ πολύ για το μήνυμα.
Έχω το ET3J4 .
Σε μια επικοινωνία που είχα με forum psa στη Γερμανία,
βάζουν το εργοστασιακό ειδάλλως ένα οργανικό - ή g30 ή ό,τι άλλο σε ίδια χαρακτηριστικά(mannol,lm,pemco κλπ).
Η glysantin δεν το βγάζει πια αλλά το έχει δώσει αποκλειστικά στην psa.
Το g33 είναι ΟΑΤ, δηλαδή όπως είπες g12 , g12+.Το expert είναι g11 υβριδικό άρα δεν κάνει μάλλον.
Πάντως είναι απαράδεκτο να μην δίνει ο κατασκευαστής πιο σαφείς πληροφορίες.
Άσε που το g33 είναι ψιλοπαλιό.
Δεν τους γουστάρω τους Γερμαναράδες αλλά σε κάτι τέτοια θέματα είναι πιο πρακτικοί. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo567pez Μόλις έγραψα

 Peugeot 307 1.4 16v
Ένταξη: 12 Μάρ 2019 Δημοσιεύσεις: 12
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Φεβ 2020, 10:57:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ψάχνοντας σε γαλλικά site ( μέχρι και στο carrefour !) βρήκα πάρα πολλά παραφλού με νόρμες πεζό σε πολύ καλές τιμές.
Εννοείται ότι τα περισσότερα από αυτά δεν υπάρχουν στην ελληνική αγορά και με τα μεταφορικά θα έρχεται η μία η άλλη λογικά. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
romvosG (ΓΙΩΡΓΟΣ) Μόλις έγραψα

 peugeot 307 1.4
Ένταξη: 10 Ιούλ 2020 Δημοσιεύσεις: 3
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιούλ 2020, 12:48:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδή θα αλλάξω κι εγώ αντιψυκτικό σύντομα, θα αναφέρω την προσωπικη εμπειρία που ίσως βοηθήσει ( σόρρυ αλλά τώρα είδα το πόστ και είμαι νέο μέλος! )
Έχω το ίδιο αυτοκίνητο(307)
Του αλλάζω υγρό κάθε περίπου 3 με 4 χρόνια .
Δεν στέκομαι τόσο στους τύπους αλλά στην ποιότητα.
Έχω βάλει motul το μπλέ χωρίς κανένα πρόβλημα,όπως και το πορτοκαλί που αναφέρθηκαν πιο πάνω (δεν τα ανακάτεψα ποτέ όμως!).
Προτιμώ τα γαλλικά συνήθως, έχω βάλει στο παρελθόν και άλλες μάρκες.
Βάζω συμπυκνωμένο και το αραιώνω με απιονισμένο.
Πολύ καλή η συμπεριφορά σε συνθήκες ρελαντί και σε ζέστη(κίνηση κλπ).
Καλή ποιότητα (ανεξαρτήτως μάρκας) και τακτικές αλλαγές όπως μου έχει πει και το συνεργείο που το πάω.
Ποτέ πρόβλημα μέχρι τώρα. Δεν πιστεύω ότι θα σώσει το by the book τόσο, όσο η συνέπεια στη συντήρηση. Έτσι νομίζω τουλάχιστον.
Αν κάποιος έχει να προτείνει κάτι άλλο, καλοδεχούμενο 
Aη Γιώργη βόηθα μας ( και το peugeot μου επίσης...) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christos_99 (Christos) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.6 16V GTi + PUG 206 RC
Ένταξη: 14 Νοέ 2012 Δημοσιεύσεις: 431 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Ιούλ 2020, 13:45:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μια που μου το έβγαλε, πριν λίγες μέρες άλλαξα κι εγώ νερά, έβαλα της liqui moly kfs12+, το οποίο είναι για αλουμινένιο μπλόκ και κινητήρες υψηλών επιδόσεων, μαζί με καινούριο θερμοστάτη swag(προληπτικά καλού-κακού).
Σε ποιότητα κατασκευής ο swag, κλάσεις ανώτερος στο τμήμα του πλαστικού κέλυφους, από τον προηγούμενο που είχα(motorad).
Επιπλέον στο ταξίδι, πλέον η θερμοκρασία είναι λιιιγο πιο κάτω από 90, υπολογίζω γύρω στους 87-89, ενώ πριν ήταν καρφί 90. Δεν ξέρω αν είναι εντελώς σωστό τώρα έτσι και τι έπαιξε ρόλο, τα νερά ή ο καινούριος θερμοστάτης.
Πάντως στην υφή το liqui moly, αρκετά πιο γλιστερο και κάπως πιο παχύ, από το κλασσικό μπλε Valeo που είχα βάλει άλλη φορά
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo567pez Μόλις έγραψα

 Peugeot 307 1.4 16v
Ένταξη: 12 Μάρ 2019 Δημοσιεύσεις: 12
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Ιούλ 2020, 22:44:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
liqui moly το συμπυκνωμένο έβαλες με νερό απιονισμένο ή το έτοιμο; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christos_99 (Christos) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.6 16V GTi + PUG 206 RC
Ένταξη: 14 Νοέ 2012 Δημοσιεύσεις: 431 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιούλ 2020, 23:37:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
christos_99 έγραψε: | https://products.liqui-moly.com/radiator-antifreeze-kfs-12-4.html
Αυτο εβαλα εγω, 5 λιτρα ειναι η συσκευασια και με την εξαερωση συμπληρωσα περιπου 1 λιτρο απιονισμενο νερο, αυτο που βαζουν οι νοικοκυρες στο σιδερο.
Κανονικα η Peugeot στα μοντελα της, προτεινει το παρακατω, αλλα δεν το φερνει ο Σκαζικης-Μαραγκος απο οπου το αγορασα.
https://products.liqui-moly.com/radiator-antifreeze-kfs-33-5.html |
Αυτό με τη συμπλήρωση-αραίωση, συνίσταται να γίνεται; Το γράφουν οι οδηγίες του παραφλού; Γιατί εγώ ξέρω ότι αυτά μπαίνουν έτσι όπως είναι.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιούλ 2020, 23:43:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
christos_99 έγραψε: | https://products.liqui-moly.com/radiator-antifreeze-kfs-12-4.html
Αυτο εβαλα εγω, 5 λιτρα ειναι η συσκευασια και με την εξαερωση συμπληρωσα περιπου 1 λιτρο απιονισμενο νερο, αυτο που βαζουν οι νοικοκυρες στο σιδερο.
Κανονικα η Peugeot στα μοντελα της, προτεινει το παρακατω, αλλα δεν το φερνει ο Σκαζικης-Μαραγκος απο οπου το αγορασα.
https://products.liqui-moly.com/radiator-antifreeze-kfs-33-5.html |
Αυτό με τη συμπλήρωση-αραίωση, συνίσταται να γίνεται; Το γράφουν οι οδηγίες του παραφλού; Γιατί εγώ ξέρω ότι αυτά (συνήθως) μπαίνουν έτσι όπως είναι.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo567pez Μόλις έγραψα

 Peugeot 307 1.4 16v
Ένταξη: 12 Μάρ 2019 Δημοσιεύσεις: 12
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιούλ 2020, 00:36:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εάν το υγρό είναι συμπυκνωμένο (concentrated), πρέπει [b]υποχρεωτικά[/b] να αραιώνεται με νερό απιονισμένο σε αναλογία 1:1, 1:2, 2:1 ανάλογα με τις οδηγίες που δίνει το κάθε προϊόν.
Άν είναι έτoιμο για χρήση (ready to use ) δεν θέλει καθόλου αραίωση και μπαίνει στο ψυγείο όπως είναι.
Πρέπει στην συσκευασία να γράφει τι από τα δυο είναι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|