PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Αλλαγή παραφλού
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Ιούλ 2012, 00:40:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Svstouk έγραψε:
7 λίτρα μου φαίνονται υπερβολικά............με 4 κάτι νομίζω γεμίζει.......


Την έκανα την αλλαγή. Σχεδόν 5L παίρνει, αυτοί στα site λένε βλακείες. Απλά μ'έβαλε σε χαζές αμφιβολίες, γιατί ενώ ξέρουν ακριβώς τι ποσότητα παίρνει σε λάδια, βαλβολίνες κτλ, στο παραφλού λέγανε 7. Ό,τι να'ναι. Silly


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Απρ 2013, 16:18:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ερώτηση:

Τις προάλλες άλλαξα μια βαλβίδα ψυχρής και μου έφυγε λίγο παραφλού. Το καλοκαίρι είχα αδειάσει όλο το παλιό απ'το δοχείο κι έβαλα το Valeo το πράσινο. Μου'χε περισσέψει λίγο από τότε, οπότε συμπλήρωσα αυτό που έτρεξε. Πλέον όμως δεν έχω άλλο περισσευούμενο.

Αν χρειαστεί ποτέ να συμπληρώσω, τι προτείνετε; Ν'αγοράσω ένα 5κιλο καινούριο Valeo κι ας χρησιμοποιήσω ελάχιστο και να φυλάω σε κανά μπουκαλάκι στο αμάξι (το υπόλοιπο δεν παθαίνει τίποτα αν μένει ανοιχτό;), να πάρω ένα "κοινό" του εμπορίου ή αποσταγμένο νερό;

Ευχαριστώ.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Απρ 2013, 22:55:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TopGear έγραψε:
Ερώτηση:

Τις προάλλες άλλαξα μια βαλβίδα ψυχρής και μου έφυγε λίγο παραφλού. Το καλοκαίρι είχα αδειάσει όλο το παλιό απ'το δοχείο κι έβαλα το Valeo το πράσινο. Μου'χε περισσέψει λίγο από τότε, οπότε συμπλήρωσα αυτό που έτρεξε. Πλέον όμως δεν έχω άλλο περισσευούμενο.

Αν χρειαστεί ποτέ να συμπληρώσω, τι προτείνετε; Ν'αγοράσω ένα 5κιλο καινούριο Valeo κι ας χρησιμοποιήσω ελάχιστο και να φυλάω σε κανά μπουκαλάκι στο αμάξι (το υπόλοιπο δεν παθαίνει τίποτα αν μένει ανοιχτό;), να πάρω ένα "κοινό" του εμπορίου ή αποσταγμένο νερό;

Ευχαριστώ.

Αν θες να συμπληρώσεις μικροποσότητες, βάλε απιονισμένο (όχι απεσταγμένο) νερό.
Ειδάλλως αγόρασε πάλι το ίδιο παραφλού.
Δεν χρειάζεται να πάρεις 5κιλο, το valeo βγαίνει και σε συσκευασία του λίτρο.
Πάντως καλό είναι να μην το αναμιγνύεις με διαφορετικά παραφλού, αν και τα περισσότερα (μάλλον και το valeo) γράφουν ότι μπορούν να αναμιχθούν.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Απρ 2013, 23:03:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

απιονισμενο νερο δεν ειναι αυτο που βαζουμε στο σιδερο?τετοιο ειναι.για να μην αξειδωνονται οι σωληνες απο τα αλατα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Απρ 2013, 23:10:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vasilisalessia έγραψε:
απιονισμενο νερο δεν ειναι αυτο που βαζουμε στο σιδερο?τετοιο ειναι.για να μην αξειδωνονται οι σωληνες απο τα αλατα.

Nαι, αυτό.

Το απεσταγμένο είναι για άλλες χρήσεις και είναι αρκετά ακριβό, ίσως πιο ακριβό κι απ'το παραφλού.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Απρ 2013, 23:15:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εντάξει ναι, αυτό εννοούσα, το απιονισμένο. Απορώ γιατί το έγραψα απεσταγμένο. Embarassed

Μάλλον θα ψάξω να αγοράσω κανά λίτρο του Valeo, έτσι για να βρίσκεται, μπας και παίρνει συμπλήρωμα καμιά φορά στο τόσο.

Ευχαριστώ παίδες.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Απρ 2013, 23:26:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TopGear έγραψε:
Εντάξει ναι, αυτό εννοούσα, το απιονισμένο. Απορώ γιατί το έγραψα απεσταγμένο. Embarassed

Μάλλον θα ψάξω να αγοράσω κανά λίτρο του Valeo, έτσι για να βρίσκεται, μπας και παίρνει συμπλήρωμα καμιά φορά στο τόσο.

Ευχαριστώ παίδες.

Να'σαι καλά.

Εντελώς πληροφοριακά, κάθε πότε αλλάζεις παραφλού?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Απρ 2013, 23:30:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Driver ///M έγραψε:
TopGear έγραψε:
Εντάξει ναι, αυτό εννοούσα, το απιονισμένο. Απορώ γιατί το έγραψα απεσταγμένο. Embarassed

Μάλλον θα ψάξω να αγοράσω κανά λίτρο του Valeo, έτσι για να βρίσκεται, μπας και παίρνει συμπλήρωμα καμιά φορά στο τόσο.

Ευχαριστώ παίδες.

Να'σαι καλά.

Εντελώς πληροφοριακά, κάθε πότε αλλάζεις παραφλού?


Πρέπει να το'χα καμιά 4ετία ή και λίγο παραπάνω. Μου'χε πει ο Steve ότι περίπου τα 4 χρόνια είναι λογικός χρόνος για αλλαγή επειδή έχει αρχίσει και κουράζεται και δεν αποδίδει όσο πρέπει.

Το άλλαξα πέρισυ το καλοκαίρι.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Απρ 2013, 00:29:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TopGear έγραψε:
Driver ///M έγραψε:
TopGear έγραψε:
Εντάξει ναι, αυτό εννοούσα, το απιονισμένο. Απορώ γιατί το έγραψα απεσταγμένο. Embarassed

Μάλλον θα ψάξω να αγοράσω κανά λίτρο του Valeo, έτσι για να βρίσκεται, μπας και παίρνει συμπλήρωμα καμιά φορά στο τόσο.

Ευχαριστώ παίδες.

Να'σαι καλά.

Εντελώς πληροφοριακά, κάθε πότε αλλάζεις παραφλού?


Πρέπει να το'χα καμιά 4ετία ή και λίγο παραπάνω. Μου'χε πει ο Steve ότι περίπου τα 4 χρόνια είναι λογικός χρόνος για αλλαγή επειδή έχει αρχίσει και κουράζεται και δεν αποδίδει όσο πρέπει.

Το άλλαξα πέρισυ το καλοκαίρι.

Oκ.

Καλό είναι πάντως στην 3ετία, έστω προληπτικά, να το αλλάζεις γιατί ο κινητήρας σου έχει θέματα με φλάτζα και όσο πιο πολύ το προσέχεις, τόσο το καλύτερο.
Εγώ τα έπαθα κι έμαθα.
Και κλείνω εδώ το offtopic.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
geo567pez 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.4 16v

Ένταξη: 12 Μάρ 2019
Δημοσιεύσεις: 12

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Φεβ 2020, 12:40:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Προκειται να αλλάξω το υγρό του ψυγείου.
Στο manual λέει αυστηρά προστασία -35.
Δεν δίνει κάποια άλλη προδιαγραφή.
Επειδή η αλλαγή δεν θα γίνει στο επίσημο δίκτυο και το εργοστασιακό παραφλού μου είναι κάπως δύσκολο να το προμηθευτώ θα ήθελα να ρωτήσω τους εμπειρότερους αν μπορώ να βάλω υβριδικής τεχνολογίας ή θέλει μόνον οργανικό(ΟΑΤ).
Έχω ρωτήσει στην αντιπροσωπεία και με κοιτούσαν χωρίς να ξέρουν ακριβώς τι και πως!!!
Γι αυτό ρωτάω το forum.
όποιος ξέρει παρακαλώ ας πει κάτι παραπάνω.

Υ.Γ. Έχω βρει motul inugel expert (μπλέ) σε καλή τιμή, προστατεύει από -37 έως +136 και φαίνεται πιο δυνατό. Είναι όμως hybrid και όχι οργανικό όπως το εργοστασιακό g33. Αν είναι συμβατό με το αμάξι, σκέφτομαι να το προτιμήσω.Aλλιώς να πάρω μόνο οργανικό.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Apnoea 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.6 (16V) (2005)

Ένταξη: 21 Σεπ 2019
Δημοσιεύσεις: 9

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Φεβ 2020, 23:37:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδή το ψάχνω κι εγώ τελευταία, το θέμα είναι λίγο μπερδεμένο αν θες να πας by the book. Θα γράψω τι έχω βρει σε περίπτωση που ενδιαφέρεται κάποιος.

Glysantin G33
Το Glysantin G33 που αναφέρει το manual μάλλον είναι ειδική παραγωγή για το PSA group. Γενικά στο internet υπάρχουν οι κωδικοί 9735.k0, 9735.k1 και 9735.k4. Για το δικό μου 1.6 16v, το service box βγάζει αποτελέσματα στο 9735.k1.

Υπάρχει εδώ: http://www.autotec.gr/psa-peugeot-citroen-pro-paraflu-antipsuktiko-antithermiko-mple-5l.html

Glysantin G30
Η Glysantin από την πλευρά της για όλα τα Peugeot προτείνει G30: https://www.glysantin.de/index.php/en/product-finder?tags=7-61-283-285

Υπάρχει εδώ: http://www.autotec.gr/basf-glysantin-g30-readymix-mov-5-l.html

G12+
To G30 είναι το ίδιο με το G12+ του VAG: https://www.glysantin.de/en/faq/what-do-names-g11-or-g12-mean

Άρα μας κάνει και οποιοδήποτε G12+.


Το Motul Inugel Expert είναι G11. Καλύτερα βάλε το Inugel Optimal (G12 G12+) που προστατεύει στο ίδιο εύρος και είναι πιο συμβατό. Προσωπικά πάντως, μάλλον θα πάρω κανά φτηνό Valeo G12+ όταν έρθει η ώρα της αλλαγής.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo567pez 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.4 16v

Ένταξη: 12 Μάρ 2019
Δημοσιεύσεις: 12

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Φεβ 2020, 00:37:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε ευχαριστώ πολύ για το μήνυμα.
Έχω το ET3J4 .
Σε μια επικοινωνία που είχα με forum psa στη Γερμανία,
βάζουν το εργοστασιακό ειδάλλως ένα οργανικό - ή g30 ή ό,τι άλλο σε ίδια χαρακτηριστικά(mannol,lm,pemco κλπ).
Η glysantin δεν το βγάζει πια αλλά το έχει δώσει αποκλειστικά στην psa.
Το g33 είναι ΟΑΤ, δηλαδή όπως είπες g12 , g12+.Το expert είναι g11 υβριδικό άρα δεν κάνει μάλλον.
Πάντως είναι απαράδεκτο να μην δίνει ο κατασκευαστής πιο σαφείς πληροφορίες.
Άσε που το g33 είναι ψιλοπαλιό.
Δεν τους γουστάρω τους Γερμαναράδες αλλά σε κάτι τέτοια θέματα είναι πιο πρακτικοί.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo567pez 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.4 16v

Ένταξη: 12 Μάρ 2019
Δημοσιεύσεις: 12

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Φεβ 2020, 10:57:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ψάχνοντας σε γαλλικά site ( μέχρι και στο carrefour !) βρήκα πάρα πολλά παραφλού με νόρμες πεζό σε πολύ καλές τιμές.
Εννοείται ότι τα περισσότερα από αυτά δεν υπάρχουν στην ελληνική αγορά και με τα μεταφορικά θα έρχεται η μία η άλλη λογικά.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
romvosG (ΓΙΩΡΓΟΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 307 1.4

Ένταξη: 10 Ιούλ 2020
Δημοσιεύσεις: 3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιούλ 2020, 12:48:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδή θα αλλάξω κι εγώ αντιψυκτικό σύντομα, θα αναφέρω την προσωπικη εμπειρία που ίσως βοηθήσει ( σόρρυ αλλά τώρα είδα το πόστ και είμαι νέο μέλος! Very happy )
Έχω το ίδιο αυτοκίνητο(307)
Του αλλάζω υγρό κάθε περίπου 3 με 4 χρόνια .
Δεν στέκομαι τόσο στους τύπους αλλά στην ποιότητα.
Έχω βάλει motul το μπλέ χωρίς κανένα πρόβλημα,όπως και το πορτοκαλί που αναφέρθηκαν πιο πάνω (δεν τα ανακάτεψα ποτέ όμως!).
Προτιμώ τα γαλλικά συνήθως, έχω βάλει στο παρελθόν και άλλες μάρκες.
Βάζω συμπυκνωμένο και το αραιώνω με απιονισμένο.
Πολύ καλή η συμπεριφορά σε συνθήκες ρελαντί και σε ζέστη(κίνηση κλπ).
Καλή ποιότητα (ανεξαρτήτως μάρκας) και τακτικές αλλαγές όπως μου έχει πει και το συνεργείο που το πάω.
Ποτέ πρόβλημα μέχρι τώρα. Δεν πιστεύω ότι θα σώσει το by the book τόσο, όσο η συνέπεια στη συντήρηση. Έτσι νομίζω τουλάχιστον.
Αν κάποιος έχει να προτείνει κάτι άλλο, καλοδεχούμενο Wink


Aη Γιώργη βόηθα μας ( και το peugeot μου επίσης...)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
christos_99 (Christos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.6 16V GTi + PUG 206 RC

Ένταξη: 14 Νοέ 2012
Δημοσιεύσεις: 431
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Ιούλ 2020, 13:45:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μια που μου το έβγαλε, πριν λίγες μέρες άλλαξα κι εγώ νερά, έβαλα της liqui moly kfs12+, το οποίο είναι για αλουμινένιο μπλόκ και κινητήρες υψηλών επιδόσεων, μαζί με καινούριο θερμοστάτη swag(προληπτικά καλού-κακού).

Σε ποιότητα κατασκευής ο swag, κλάσεις ανώτερος στο τμήμα του πλαστικού κέλυφους, από τον προηγούμενο που είχα(motorad).

Επιπλέον στο ταξίδι, πλέον η θερμοκρασία είναι λιιιγο πιο κάτω από 90, υπολογίζω γύρω στους 87-89, ενώ πριν ήταν καρφί 90. Δεν ξέρω αν είναι εντελώς σωστό τώρα έτσι και τι έπαιξε ρόλο, τα νερά ή ο καινούριος θερμοστάτης.
Πάντως στην υφή το liqui moly, αρκετά πιο γλιστερο και κάπως πιο παχύ, από το κλασσικό μπλε Valeo που είχα βάλει άλλη φορά


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo567pez 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.4 16v

Ένταξη: 12 Μάρ 2019
Δημοσιεύσεις: 12

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Ιούλ 2020, 22:44:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

liqui moly το συμπυκνωμένο έβαλες με νερό απιονισμένο ή το έτοιμο;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
christos_99 (Christos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.6 16V GTi + PUG 206 RC

Ένταξη: 14 Νοέ 2012
Δημοσιεύσεις: 431
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιούλ 2020, 12:16:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

https://products.liqui-moly.com/radiator-antifreeze-kfs-12-4.html

Αυτο εβαλα εγω, 5 λιτρα ειναι η συσκευασια και με την εξαερωση συμπληρωσα περιπου 1 λιτρο απιονισμενο νερο, αυτο που βαζουν οι νοικοκυρες στο σιδερο.


Κανονικα η Peugeot στα μοντελα της, προτεινει το παρακατω, αλλα δεν το φερνει ο Σκαζικης-Μαραγκος απο οπου το αγορασα.

https://products.liqui-moly.com/radiator-antifreeze-kfs-33-5.html


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιούλ 2020, 23:37:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

christos_99 έγραψε:
https://products.liqui-moly.com/radiator-antifreeze-kfs-12-4.html

Αυτο εβαλα εγω, 5 λιτρα ειναι η συσκευασια και με την εξαερωση συμπληρωσα περιπου 1 λιτρο απιονισμενο νερο, αυτο που βαζουν οι νοικοκυρες στο σιδερο.


Κανονικα η Peugeot στα μοντελα της, προτεινει το παρακατω, αλλα δεν το φερνει ο Σκαζικης-Μαραγκος απο οπου το αγορασα.

https://products.liqui-moly.com/radiator-antifreeze-kfs-33-5.html


Αυτό με τη συμπλήρωση-αραίωση, συνίσταται να γίνεται; Το γράφουν οι οδηγίες του παραφλού; Γιατί εγώ ξέρω ότι αυτά μπαίνουν έτσι όπως είναι.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιούλ 2020, 23:43:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

christos_99 έγραψε:
https://products.liqui-moly.com/radiator-antifreeze-kfs-12-4.html

Αυτο εβαλα εγω, 5 λιτρα ειναι η συσκευασια και με την εξαερωση συμπληρωσα περιπου 1 λιτρο απιονισμενο νερο, αυτο που βαζουν οι νοικοκυρες στο σιδερο.


Κανονικα η Peugeot στα μοντελα της, προτεινει το παρακατω, αλλα δεν το φερνει ο Σκαζικης-Μαραγκος απο οπου το αγορασα.

https://products.liqui-moly.com/radiator-antifreeze-kfs-33-5.html


Αυτό με τη συμπλήρωση-αραίωση, συνίσταται να γίνεται; Το γράφουν οι οδηγίες του παραφλού; Γιατί εγώ ξέρω ότι αυτά (συνήθως) μπαίνουν έτσι όπως είναι.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo567pez 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.4 16v

Ένταξη: 12 Μάρ 2019
Δημοσιεύσεις: 12

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιούλ 2020, 00:36:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εάν το υγρό είναι συμπυκνωμένο (concentrated), πρέπει [b]υποχρεωτικά[/b] να αραιώνεται με νερό απιονισμένο σε αναλογία 1:1, 1:2, 2:1 ανάλογα με τις οδηγίες που δίνει το κάθε προϊόν.
Άν είναι έτoιμο για χρήση (ready to use ) δεν θέλει καθόλου αραίωση και μπαίνει στο ψυγείο όπως είναι.
Πρέπει στην συσκευασία να γράφει τι από τα δυο είναι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1407s (PHP: 81% - SQL: 19%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on