Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 11 Ιούλ 2011, 17:52:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pol έγραψε: | γεια σας μποριτε να μοθ πειτε τιμη για τους πολλαπλασιαστες |
35 με 40 χ 4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pipis (Spiros) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 207 1.6 GT 5D
Ένταξη: 28 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 294
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Οκτ 2012, 22:48:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τώρα που γύρναγα απο βόλτα ξαφνικά subaru το αμάξι. Μάλλον πολλαπλασιαστής. Σταματάω στην άκρη το σβήνω και αρχίζω και βγάζω ένα ένα τα καλώδια που πάνε στους πολλαπλασιαστές,φυσώντας τα κιόλας.Βάζω μπροστά και δούλευε κανονικά αλλά το λαμπάκι ακόμα αναμμένο της μηχανής. Ρωτάω μήπως έιναι τα καλώδια που έχουν πρόβλημα?Σόρρυ για το πόστ παιδιά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie-206 (Αστραπόγιαννος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 522 whp
Ένταξη: 14 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1753 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Δεκ 2013, 20:17:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να προσθέσω στο αρχικό πόστ πως ένας προβληματικός πολλ/στής μπορεί να μη δείξει το πρόβλημα προς τα έξω άμεσα (πχ τρικύλινδρο , λαμπάκια κτλπ) αλλα να δουλεύει σε stealth mode προκαλώντας missfires ΨΗΛΑ (μετά τις 4800-5000) και ειδικά με 100% φορτίο σε 3η,4η ,5η..
Αν παρακολουθήσετε με κάποιο διαγνωστικό τη λειτουργία του αυτοκινήτου θα παρατηρήσετε σε αυτή τη περίπτωση (που όντως δλδ είναι πολλ/στής) οτι ο κύλινδρος που συνεχώς κάνει διόρθωση (knock retard) είναι συγκεκριμένος (πχ θα διορθώνει μόνο ο 3ος)
Ο λόγος για το παραπάνω είναι οτι ένας προβληματικός πολλ/στής χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να φορτίσει το πηνίο του με συγκεκριμένη τάση και αυτό δημιουργεί αστοχία ανάφλεξης ψηλά που ο διαθέσιμος χρόνος μειώνεται αλλα και στο πλήρες φορτίο που λόγω πυκνότητας του καύσιμου μίγματος , ο πολλ/στής χρειάζεται μεγαλύτερη τάση για να κάνει ανάφλεξη...
Τα παραπάνω σας τα αναφέρω απο προσωπική εμπειρία...
* δίνει η Bosch κάτι πολλ/στάρες 738€ τον ένα που αποδίδουν 40kv και σχεδόν 5kv / μs φόρτιση... μήπως θέλουμε κανα τέτοιο να στρώσει το θέμα ?? 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Δεκ 2013, 21:22:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ολοκληρο κεραυνο θελεις να ριξεις?? 
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Δεκ 2013, 00:48:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pipis έγραψε: | Τώρα που γύρναγα απο βόλτα ξαφνικά subaru το αμάξι. Μάλλον πολλαπλασιαστής. Σταματάω στην άκρη το σβήνω και αρχίζω και βγάζω ένα ένα τα καλώδια που πάνε στους πολλαπλασιαστές,φυσώντας τα κιόλας.Βάζω μπροστά και δούλευε κανονικά αλλά το λαμπάκι ακόμα αναμμένο της μηχανής. Ρωτάω μήπως έιναι τα καλώδια που έχουν πρόβλημα?Σόρρυ για το πόστ παιδιά |
Αυτός ο χριστιανός μπορείτε να μου πείτε γιατί φύσαγε τα καλώδια;
Τα πηνία είναι μέσα στους πολλαπλασιαστές, όσο και να φυσήξεις τα καλώδια εντολών δεν κρυώνουν. Αν είναι να χαλάσει κάποιος μόνιμα, συνήθως τρυπάει η λαστιχένια μόνωση και φεύγει σπινθήρας στο πλάι προς το καπάκι αντι προς τα κάτω που βρίσκεται το μπουζί.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|