PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

207 GT-Rallye-RC : Πρόβλημα στους πολλαπλασιαστές
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Ιούλ 2011, 17:52:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pol έγραψε:
γεια σας μποριτε να μοθ πειτε τιμη για τους πολλαπλασιαστες


35 με 40 χ 4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pipis (Spiros)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 1.6 GT 5D

Ένταξη: 28 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 294

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Οκτ 2012, 22:48:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τώρα που γύρναγα απο βόλτα ξαφνικά subaru το αμάξι. Μάλλον πολλαπλασιαστής. Σταματάω στην άκρη το σβήνω και αρχίζω και βγάζω ένα ένα τα καλώδια που πάνε στους πολλαπλασιαστές,φυσώντας τα κιόλας.Βάζω μπροστά και δούλευε κανονικά αλλά το λαμπάκι ακόμα αναμμένο της μηχανής. Ρωτάω μήπως έιναι τα καλώδια που έχουν πρόβλημα?Σόρρυ για το πόστ παιδιά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
reselie-206 (Αστραπόγιαννος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 522 whp

Ένταξη: 14 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1753
Τόπος: Λαμία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 16 Δεκ 2013, 20:17:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να προσθέσω στο αρχικό πόστ πως ένας προβληματικός πολλ/στής μπορεί να μη δείξει το πρόβλημα προς τα έξω άμεσα (πχ τρικύλινδρο , λαμπάκια κτλπ) αλλα να δουλεύει σε stealth mode προκαλώντας missfires ΨΗΛΑ (μετά τις 4800-5000) και ειδικά με 100% φορτίο σε 3η,4η ,5η..
Αν παρακολουθήσετε με κάποιο διαγνωστικό τη λειτουργία του αυτοκινήτου θα παρατηρήσετε σε αυτή τη περίπτωση (που όντως δλδ είναι πολλ/στής) οτι ο κύλινδρος που συνεχώς κάνει διόρθωση (knock retard) είναι συγκεκριμένος (πχ θα διορθώνει μόνο ο 3ος)

Ο λόγος για το παραπάνω είναι οτι ένας προβληματικός πολλ/στής χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να φορτίσει το πηνίο του με συγκεκριμένη τάση και αυτό δημιουργεί αστοχία ανάφλεξης ψηλά που ο διαθέσιμος χρόνος μειώνεται αλλα και στο πλήρες φορτίο που λόγω πυκνότητας του καύσιμου μίγματος , ο πολλ/στής χρειάζεται μεγαλύτερη τάση για να κάνει ανάφλεξη...


Τα παραπάνω σας τα αναφέρω απο προσωπική εμπειρία...

* δίνει η Bosch κάτι πολλ/στάρες 738€ τον ένα που αποδίδουν 40kv και σχεδόν 5kv / μs φόρτιση... μήπως θέλουμε κανα τέτοιο να στρώσει το θέμα ?? Laughing Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
recife_rallye (lefos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


e-tuners stage4 from north

Ένταξη: 03 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 2420

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 16 Δεκ 2013, 21:22:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ολοκληρο κεραυνο θελεις να ριξεις?? Laughing Laughing


Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Δεκ 2013, 00:48:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pipis έγραψε:
Τώρα που γύρναγα απο βόλτα ξαφνικά subaru το αμάξι. Μάλλον πολλαπλασιαστής. Σταματάω στην άκρη το σβήνω και αρχίζω και βγάζω ένα ένα τα καλώδια που πάνε στους πολλαπλασιαστές,φυσώντας τα κιόλας.Βάζω μπροστά και δούλευε κανονικά αλλά το λαμπάκι ακόμα αναμμένο της μηχανής. Ρωτάω μήπως έιναι τα καλώδια που έχουν πρόβλημα?Σόρρυ για το πόστ παιδιά



Αυτός ο χριστιανός μπορείτε να μου πείτε γιατί φύσαγε τα καλώδια;
Τα πηνία είναι μέσα στους πολλαπλασιαστές, όσο και να φυσήξεις τα καλώδια εντολών δεν κρυώνουν. Αν είναι να χαλάσει κάποιος μόνιμα, συνήθως τρυπάει η λαστιχένια μόνωση και φεύγει σπινθήρας στο πλάι προς το καπάκι αντι προς τα κάτω που βρίσκεται το μπουζί.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0828s (PHP: 76% - SQL: 24%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on