PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - Σκούπα για 1.6 8V/16V
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Φεβ 2011, 00:23:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η σκουπα ειναι δοκιμασμενη αλλα τα γιδια που την φορανε δεν καταλαβαινουν τις διαφορες.
Η σκουπα κανει ξεσπασμα γιατι το μοτερ πνιγεται χαμηλομεσαιες ενω το βαρελακι ειναι γραμμικο.

Αν δεν σε πειραζει η γραμμικοτητα(γουστα ειναι αυτα),τοτε σαν απολυτη αποδοση το βαρελι ειναι σαφως καλυτερο.

Αυτο που ζητας σε βαρελι ειναι BMC DIA 70-130 ή εναλλακτικα βαρελακι Simota,αρκει να ειναι ιδιο σχεδιαστικα με το BMC μεσα(με αναστροφο κωνο δηλαδη).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
sakis106 (Σακης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


peugeot 106 1.6 16v xt 2000

Ένταξη: 03 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 59
Τόπος: volos

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Φεβ 2011, 00:28:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Η σκουπα ειναι δοκιμασμενη αλλα τα γιδια που την φορανε δεν καταλαβαινουν τις διαφορες.
Η σκουπα κανει ξεσπασμα γιατι το μοτερ πνιγεται χαμηλομεσαιες ενω το βαρελακι ειναι γραμμικο.

Αν δεν σε πειραζει η γραμμικοτητα(γουστα ειναι αυτα),τοτε σαν απολυτη αποδοση το βαρελι ειναι σαφως καλυτερο.

Αυτο που ζητας σε βαρελι ειναι BMC DIA 70-130 ή εναλλακτικα βαρελακι Simota,αρκει να ειναι ιδιο σχεδιαστικα με το BMC μεσα(με αναστροφο κωνο δηλαδη).
κατσε μπερδευτηκα τι διαφορα εχουν???τα 2 βαρελακια??κ τι τιμουλα αν ξερεις...κ βασικα δλδ προτεινεις ανεπηφυλακτα βαρελακι για αποδοση γτ ειναι κ μονοφυσο εμενα...(που δεν ξερω καν τι διαφορα εχει με το 3φυσο...)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Φεβ 2011, 00:30:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτο ειναι ενα βαρελακι BMC.
Παρατηρησε την ροη του αερα και την χοανη που δουλευει αναποδα...

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Φεβ 2011, 00:32:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σαν τιμες,στην ελληνικη αγορα τα BMC DIA πανε καπου κατω απο 200αρι αν και εξω τα πουλανε πολυ λιγοτερο οποτε αν εχεις σχεσεις με e-bay,παρτο απο εκει.

Σχετικα με το Simota,ηταν πιο φτηνο αλλα δεν ξερω σιγουρα αν εχει αναστροφη χοανη μεσα του.
Αν δεν εχει,αστο,δεν κανει...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
sakis106 (Σακης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


peugeot 106 1.6 16v xt 2000

Ένταξη: 03 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 59
Τόπος: volos

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Φεβ 2011, 00:32:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Αυτο ειναι ενα βαρελακι BMC.
Παρατηρησε την ροη του αερα και την χοανη που δουλευει αναποδα...


αρχιζω να καταλαβαινω....λιγα πραγματα ακομα βεβαια δηλαδη τι διαφορα εχουν τα 2 βαρελακια...?που μ ειπες?σε τι τιμουλες παιζουν...?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
sakis106 (Σακης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


peugeot 106 1.6 16v xt 2000

Ένταξη: 03 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 59
Τόπος: volos

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Φεβ 2011, 00:34:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Σαν τιμες,στην ελληνικη αγορα τα BMC DIA πανε καπου κατω απο 200αρι αν και εξω τα πουλανε πολυ λιγοτερο οποτε αν εχεις σχεσεις με e-bay,παρτο απο εκει.

Σχετικα με το Simota,ηταν πιο φτηνο αλλα δεν ξερω σιγουρα αν εχει αναστροφη χοανη μεσα του.
Αν δεν εχει,αστο,δεν κανει...
δηλαδη μονο βμς δια ειναι αυτο που θα κανει την δουλεια γτ εχει αναστροφη χοανη μεσα δηλαδη ετσι θα το ζητησω??κ θα καταλαβουν ετσι?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Φεβ 2011, 00:38:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν τους πεις το πλαστικο BMC βαρελι,θα καταλαβουν.
Το πλαστικο λεγεται DIA και το carbon λεγεται CDA.
Η διασταση που ζητας ειναι το 70-130.

Οσο για την δουλεια που κανει,σου ειπα,αν εχει και το Simota την χοανη αναποδα μεσα του,τοτε σχεδον την ιδια δουλεια κανει. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
sakis106 (Σακης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


peugeot 106 1.6 16v xt 2000

Ένταξη: 03 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 59
Τόπος: volos

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Φεβ 2011, 00:41:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Αν τους πεις το πλαστικο BMC βαρελι,θα καταλαβουν.
Το πλαστικο λεγεται DIA και το carbon λεγεται CDA.
Η διασταση που ζητας ειναι το 70-130.

Οσο για την δουλεια που κανει,σου ειπα,αν εχει και το Simota την χοανη αναποδα μεσα του,τοτε σχεδον την ιδια δουλεια κανει. Wink

οκ τελευταια ερωτηση...τι διαφορα εχει το dia apo to cda μονο εμφανιση?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Φεβ 2011, 00:43:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Υλικο κατασκευης κελυφους και μια παρα πολυ μικρη διαφορα εσωτερικα που δεν ειναι καν αξια λογου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
sakis106 (Σακης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


peugeot 106 1.6 16v xt 2000

Ένταξη: 03 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 59
Τόπος: volos

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Φεβ 2011, 00:46:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Υλικο κατασκευης κελυφους και μια παρα πολυ μικρη διαφορα εσωτερικα που δεν ειναι καν αξια λογου.

κ φανταζομαι κ οικονομικη....τεσπα να σαι καλα...κ σε ευχαριστω παρα πολυ κ συγνωμη για το πολυ ζαλισμα απλα ειμαι νεος κ δεν θελω να κανω λαθη γτ ειχα ενα 307 διλιτρο κ ακομα το εχω κ τελικα καταλαβα πως δεν μπορουμε να κανουμε οτι θελουμε στο αμαξι κ ειδικα οταν δεν ειναι για αυτο το λογο το συγκεκριμενο...τεσπα κατι ερωτησεις για αυτοκολλητα ραλλυ,αναρτησεις,φρενα κ εξατμιση ποιον θα ζαλισω...? Very happy που να ρωτησω?κ παλι παντος να σαι καλα για την βοηθεια σου θα σου πω τα αποτελεσματα....κ πιστεβω να κανω το σωστο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Φεβ 2011, 07:35:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χρονολογία?
Για να δούμε εάν είναι τρίφυσο / μονόφυσο.
Υπάρχουν πάρα πολλές σελίδες για τη σκούπα.


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
reselie-206 (Αστραπόγιαννος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 522 whp

Ένταξη: 14 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1753
Τόπος: Λαμία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Φεβ 2011, 10:13:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kataρχάς προφανώς είναι μετατροπή? γιατί xt 16 16v δεν νομίζω πως βγήκε ποτε!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tzive (Λουκας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye

Ένταξη: 10 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 647
Τόπος: on tracks

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Φεβ 2011, 10:41:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

greenpug106 έγραψε:
Χρονολογία?
Για να δούμε εάν είναι τρίφυσο / μονόφυσο.
Υπάρχουν πάρα πολλές σελίδες για τη σκούπα.
διαβασε καλε το post. σου λεει οτι ειναι του 2000 και μονοφυσσο...Τελικά είναι rallye ή XT?


Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506

Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
106PYRGOS (VASILIS)
Μέλος
Μέλος


peugeot 106 1.6 (16v)rallye(2001)

Ένταξη: 07 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 198
Τόπος: ΠΥΡΓΟΣ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Φεβ 2011, 11:58:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

υπαρχει 106 1.6 16v χτ?αν υπαρχει πιανομαι αδιαβαστος Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
sakis106 (Σακης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


peugeot 106 1.6 16v xt 2000

Ένταξη: 03 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 59
Τόπος: volos

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Φεβ 2011, 20:11:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

1.6 16v..rallye...MONOFYSO...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
France_8v (Άγγελος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 106 1.6 (16v)

Ένταξη: 13 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 167
Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Μάρ 2011, 21:49:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

+1 Pughell Wink


Μπαίνω με τις πόρτες κ βγαίνω με το τιμόνι στο χέρι...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TOMMI (Γιαννης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.6 (16V) RALLYE ('00 1φ)

Ένταξη: 25 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 79

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Αύγ 2011, 00:23:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ποιο απο τα τρια βαρελακια αξιζει
ι. bmc cda 70-130
ii. bmc dia 70-130
iii. simota cb-603
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Αύγ 2011, 23:56:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το 2.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Αύγ 2011, 09:01:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TOMMI έγραψε:
Ποιο απο τα τρια βαρελακια αξιζει
ι. bmc cda 70-130
ii. bmc dia 70-130
iii. simota cb-603

Εξαρτάται απ'το τι εννοείς λέγοντας "αξίζει". Αν μιλάς για value for money, τότε σαφώς το 2 όπως σου είπε κ ο Στελάρας. Όχι γιατί το 1 είναι κακό, απλά λόγω της carbon κατασκευής του, είναι αρκετά τσιμπιμένη η τιμή. Από την άλλη, ενώ 1 κ 2 έχουν ίδια ροηκότητα, το 1 πάλι λόγω carbon, έχει καλύτερη θερμοαγωγιμότητα (η θερμοκρασία του χώρου μέσα στο βαρέλι δεν επιρρεάζεται από αυτή του μηχανοστασίου).
Για το 3 διατηρώ επιφυλάξεις μιάς και τα φίλτρα της Simota προσωπικά δε με ικανοποιούν ποιοτικά.

Οπότε αν ψάχνεις κάτι vfm πας στο 2. Αν σου τρέχουν απ τα πατζάκια, πας στο 1 Wink


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TOMMI (Γιαννης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.6 (16V) RALLYE ('00 1φ)

Ένταξη: 25 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 79

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Αύγ 2011, 10:30:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κατι αλλο αν παρω εισαγογη απο χαμιλα ποιο κατω απο το φαναρι θα εχει απωλειες δεν θελω να κοψω μετοπη ευχαριστω


http://www.insomnia.gr/classifieds/traders/241984-tommi106/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Επόμενη
Σελίδα 10 από 12

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1231s (PHP: 79% - SQL: 21%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on