Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Φεβ 2011, 00:23:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η σκουπα ειναι δοκιμασμενη αλλα τα γιδια που την φορανε δεν καταλαβαινουν τις διαφορες.
Η σκουπα κανει ξεσπασμα γιατι το μοτερ πνιγεται χαμηλομεσαιες ενω το βαρελακι ειναι γραμμικο.
Αν δεν σε πειραζει η γραμμικοτητα(γουστα ειναι αυτα),τοτε σαν απολυτη αποδοση το βαρελι ειναι σαφως καλυτερο.
Αυτο που ζητας σε βαρελι ειναι BMC DIA 70-130 ή εναλλακτικα βαρελακι Simota,αρκει να ειναι ιδιο σχεδιαστικα με το BMC μεσα(με αναστροφο κωνο δηλαδη). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sakis106 (Σακης) Νέος χρήστης

peugeot 106 1.6 16v xt 2000
Ένταξη: 03 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 59 Τόπος: volos
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Φεβ 2011, 00:28:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Η σκουπα ειναι δοκιμασμενη αλλα τα γιδια που την φορανε δεν καταλαβαινουν τις διαφορες.
Η σκουπα κανει ξεσπασμα γιατι το μοτερ πνιγεται χαμηλομεσαιες ενω το βαρελακι ειναι γραμμικο.
Αν δεν σε πειραζει η γραμμικοτητα(γουστα ειναι αυτα),τοτε σαν απολυτη αποδοση το βαρελι ειναι σαφως καλυτερο.
Αυτο που ζητας σε βαρελι ειναι BMC DIA 70-130 ή εναλλακτικα βαρελακι Simota,αρκει να ειναι ιδιο σχεδιαστικα με το BMC μεσα(με αναστροφο κωνο δηλαδη). | κατσε μπερδευτηκα τι διαφορα εχουν???τα 2 βαρελακια??κ τι τιμουλα αν ξερεις...κ βασικα δλδ προτεινεις ανεπηφυλακτα βαρελακι για αποδοση γτ ειναι κ μονοφυσο εμενα...(που δεν ξερω καν τι διαφορα εχει με το 3φυσο...) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Φεβ 2011, 00:30:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτο ειναι ενα βαρελακι BMC.
Παρατηρησε την ροη του αερα και την χοανη που δουλευει αναποδα...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Φεβ 2011, 00:32:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σαν τιμες,στην ελληνικη αγορα τα BMC DIA πανε καπου κατω απο 200αρι αν και εξω τα πουλανε πολυ λιγοτερο οποτε αν εχεις σχεσεις με e-bay,παρτο απο εκει.
Σχετικα με το Simota,ηταν πιο φτηνο αλλα δεν ξερω σιγουρα αν εχει αναστροφη χοανη μεσα του.
Αν δεν εχει,αστο,δεν κανει... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sakis106 (Σακης) Νέος χρήστης

peugeot 106 1.6 16v xt 2000
Ένταξη: 03 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 59 Τόπος: volos
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Φεβ 2011, 00:32:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Αυτο ειναι ενα βαρελακι BMC.
Παρατηρησε την ροη του αερα και την χοανη που δουλευει αναποδα...
 |
αρχιζω να καταλαβαινω....λιγα πραγματα ακομα βεβαια δηλαδη τι διαφορα εχουν τα 2 βαρελακια...?που μ ειπες?σε τι τιμουλες παιζουν...? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sakis106 (Σακης) Νέος χρήστης

peugeot 106 1.6 16v xt 2000
Ένταξη: 03 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 59 Τόπος: volos
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Φεβ 2011, 00:34:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Σαν τιμες,στην ελληνικη αγορα τα BMC DIA πανε καπου κατω απο 200αρι αν και εξω τα πουλανε πολυ λιγοτερο οποτε αν εχεις σχεσεις με e-bay,παρτο απο εκει.
Σχετικα με το Simota,ηταν πιο φτηνο αλλα δεν ξερω σιγουρα αν εχει αναστροφη χοανη μεσα του.
Αν δεν εχει,αστο,δεν κανει... | δηλαδη μονο βμς δια ειναι αυτο που θα κανει την δουλεια γτ εχει αναστροφη χοανη μεσα δηλαδη ετσι θα το ζητησω??κ θα καταλαβουν ετσι? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Φεβ 2011, 00:38:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν τους πεις το πλαστικο BMC βαρελι,θα καταλαβουν.
Το πλαστικο λεγεται DIA και το carbon λεγεται CDA.
Η διασταση που ζητας ειναι το 70-130.
Οσο για την δουλεια που κανει,σου ειπα,αν εχει και το Simota την χοανη αναποδα μεσα του,τοτε σχεδον την ιδια δουλεια κανει.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sakis106 (Σακης) Νέος χρήστης

peugeot 106 1.6 16v xt 2000
Ένταξη: 03 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 59 Τόπος: volos
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Φεβ 2011, 00:41:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Αν τους πεις το πλαστικο BMC βαρελι,θα καταλαβουν.
Το πλαστικο λεγεται DIA και το carbon λεγεται CDA.
Η διασταση που ζητας ειναι το 70-130.
Οσο για την δουλεια που κανει,σου ειπα,αν εχει και το Simota την χοανη αναποδα μεσα του,τοτε σχεδον την ιδια δουλεια κανει.  |
οκ τελευταια ερωτηση...τι διαφορα εχει το dia apo to cda μονο εμφανιση? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Φεβ 2011, 00:43:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Υλικο κατασκευης κελυφους και μια παρα πολυ μικρη διαφορα εσωτερικα που δεν ειναι καν αξια λογου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sakis106 (Σακης) Νέος χρήστης

peugeot 106 1.6 16v xt 2000
Ένταξη: 03 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 59 Τόπος: volos
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Φεβ 2011, 00:46:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Υλικο κατασκευης κελυφους και μια παρα πολυ μικρη διαφορα εσωτερικα που δεν ειναι καν αξια λογου. |
κ φανταζομαι κ οικονομικη....τεσπα να σαι καλα...κ σε ευχαριστω παρα πολυ κ συγνωμη για το πολυ ζαλισμα απλα ειμαι νεος κ δεν θελω να κανω λαθη γτ ειχα ενα 307 διλιτρο κ ακομα το εχω κ τελικα καταλαβα πως δεν μπορουμε να κανουμε οτι θελουμε στο αμαξι κ ειδικα οταν δεν ειναι για αυτο το λογο το συγκεκριμενο...τεσπα κατι ερωτησεις για αυτοκολλητα ραλλυ,αναρτησεις,φρενα κ εξατμιση ποιον θα ζαλισω...? που να ρωτησω?κ παλι παντος να σαι καλα για την βοηθεια σου θα σου πω τα αποτελεσματα....κ πιστεβω να κανω το σωστο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Φεβ 2011, 07:35:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χρονολογία?
Για να δούμε εάν είναι τρίφυσο / μονόφυσο.
Υπάρχουν πάρα πολλές σελίδες για τη σκούπα.
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie-206 (Αστραπόγιαννος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 522 whp
Ένταξη: 14 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1753 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Φεβ 2011, 10:13:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kataρχάς προφανώς είναι μετατροπή? γιατί xt 16 16v δεν νομίζω πως βγήκε ποτε! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος

Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Φεβ 2011, 10:41:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
greenpug106 έγραψε: | Χρονολογία?
Για να δούμε εάν είναι τρίφυσο / μονόφυσο.
Υπάρχουν πάρα πολλές σελίδες για τη σκούπα. | διαβασε καλε το post. σου λεει οτι ειναι του 2000 και μονοφυσσο...Τελικά είναι rallye ή XT?
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
106PYRGOS (VASILIS) Μέλος

peugeot 106 1.6 (16v)rallye(2001)
Ένταξη: 07 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 198 Τόπος: ΠΥΡΓΟΣ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Φεβ 2011, 11:58:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
υπαρχει 106 1.6 16v χτ?αν υπαρχει πιανομαι αδιαβαστος  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sakis106 (Σακης) Νέος χρήστης

peugeot 106 1.6 16v xt 2000
Ένταξη: 03 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 59 Τόπος: volos
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Φεβ 2011, 20:11:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1.6 16v..rallye...MONOFYSO... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
France_8v (Άγγελος) Μέλος

 Peugeot 106 1.6 (16v)
Ένταξη: 13 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 167 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Μάρ 2011, 21:49:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
+1 Pughell 
Μπαίνω με τις πόρτες κ βγαίνω με το τιμόνι στο χέρι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TOMMI (Γιαννης) Νέος χρήστης

 Peugeot 106 1.6 (16V) RALLYE ('00 1φ)
Ένταξη: 25 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 79
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Αύγ 2011, 00:23:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ποιο απο τα τρια βαρελακια αξιζει
ι. bmc cda 70-130
ii. bmc dia 70-130
iii. simota cb-603 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Αύγ 2011, 23:56:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το 2. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Αύγ 2011, 09:01:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TOMMI έγραψε: | Ποιο απο τα τρια βαρελακια αξιζει
ι. bmc cda 70-130
ii. bmc dia 70-130
iii. simota cb-603 |
Εξαρτάται απ'το τι εννοείς λέγοντας "αξίζει". Αν μιλάς για value for money, τότε σαφώς το 2 όπως σου είπε κ ο Στελάρας. Όχι γιατί το 1 είναι κακό, απλά λόγω της carbon κατασκευής του, είναι αρκετά τσιμπιμένη η τιμή. Από την άλλη, ενώ 1 κ 2 έχουν ίδια ροηκότητα, το 1 πάλι λόγω carbon, έχει καλύτερη θερμοαγωγιμότητα (η θερμοκρασία του χώρου μέσα στο βαρέλι δεν επιρρεάζεται από αυτή του μηχανοστασίου).
Για το 3 διατηρώ επιφυλάξεις μιάς και τα φίλτρα της Simota προσωπικά δε με ικανοποιούν ποιοτικά.
Οπότε αν ψάχνεις κάτι vfm πας στο 2. Αν σου τρέχουν απ τα πατζάκια, πας στο 1 
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TOMMI (Γιαννης) Νέος χρήστης

 Peugeot 106 1.6 (16V) RALLYE ('00 1φ)
Ένταξη: 25 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 79
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|