PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - 206cc 1,6 16ν Nitro
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Zaxos 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 Rallye

Ένταξη: 23 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 9
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Ιαν 2005, 23:09:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ. ΤΑ 16 ΠΘΓΕΟΤ 16Ω ΠΑΝΤΑ 106 ΚΑΙ 206 ΦΟΡΑΝΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΠΛΟΚ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΕΧΡΙ +50 ΑΛΟΓΑ ΔΕΝ ΠΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΛΟΓΙΚΗ ΧΡΗΣΗ. ΜΗΝ ΒΑΛΕΙΣ ΥΓΡΟΥ ΤΥΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗΝ ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ.
Evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Zaxos 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 Rallye

Ένταξη: 23 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 9
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Ιαν 2005, 23:16:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΞΕΧΑΣΑ. Ο ΤΥΠΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΗΣ ΔΙΑΡΚΙΑΣ ΤΟΥ ΝΙΤΡΟΥΣ ΕΙΝΑΙ 100 Hp ΓΙΑ 10sec ΧΡΙΑΖΕΣΑΙ 0,8Lb ΒΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΥΠΟΔΗΝΑΜΗ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΠΟΥΚΑΛΑ ΠΟΥ ΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙΣ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
lepou (lefteris)
Μέλος
Μέλος


206 GTi

Ένταξη: 28 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 159

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Ιαν 2005, 17:33:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια κολλητοσ μου εβαλε ΝΟς σε ιμπιζα .Το μοτερ αντεξε 5000 χλμ.μετα καπουτ.
Αν ηταν τοσο καλο θα το ειχαν βαλει ολοι γιατι και φτηνο σχετικα ειναι αλλα και αποδιδει πολυ.
Ειδησεις δεν ακουει κανεις? Δεν μαθατε για τα αμαξι που πειρε φωτια και καηκε ολοκληρι εξαιτιας του νιτρο?
Τελος εχω ακουσει για πολλες κλησεις να εχουν πεσει σε οσους τους σταματησει και βρηκαν την μπουκαλα.
Λοιπον αξιζει? εγω παντως λεω οχι
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Ιαν 2005, 18:40:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

lepou έγραψε:
Αν ηταν τοσο καλο θα το ειχαν βαλει ολοι γιατι και φτηνο σχετικα ειναι αλλα και αποδιδει πολυ....


.....αλλα μονο στιγμιαια. Τι να το κανεις? Αντε καμια προσπεραση.

Κ'εγω πιστευω δεν αξιζει.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
DrJekyll (Αλέκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 30 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 789
Τόπος: Serres

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Μάρ 2005, 10:50:12    Θέμα δημοσίευσης: ... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pezumbes...
Εγω πιστεύω οτι, ότι αλλαγή και αν κάνεις πρέπει παράλληλα να φροντίσεις να ενισχύσεις και τον κινητήρα σου με κάτι ανάλογο....(Π.Χ. αν τον δώσεις 50 και 60 άλογα δεν πρέπει να βάλεις σφυρήλατα πιστόνια, μπιέλες και όλα τα άλλα γύρω από αυτά????)

Παράθεση:
Παιδια κολλητοσ μου εβαλε ΝΟς σε ιμπιζα .Το μοτερ αντεξε 5000 χλμ.μετα καπουτ.
Αν ηταν τοσο καλο θα το ειχαν βαλει ολοι γιατι και φτηνο σχετικα ειναι αλλα και αποδιδει πολυ.
Ειδησεις δεν ακουει κανεις? Δεν μαθατε για τα αμαξι που πειρε φωτια και καηκε ολοκληρι εξαιτιας του νιτρο?
Τελος εχω ακουσει για πολλες κλησεις να εχουν πεσει σε οσους τους σταματησει και βρηκαν την μπουκαλα.
Λοιπον αξιζει? εγω παντως λεω οχι


Καταρχάς άλλο 1.4 & άλλο 1.6 (για το Ibiza)..
Σε 1.4 έχω ακούσει από πολλούς ότι δεν πρέπει να βάζεις νίτρο...
Εγω πιστεύω κάτι τέτοιο έγινε στο Ibiza και τα πιστόνια του έγιναν βούτυρο...Αν είχε σφυρήλατα πιστόνια & μπιέλες ίσως θα το έσωζε....
Και μην μασάτε για το νίτρο ότι είναι εύφλεκτο υλικό! Πάλι τα ίδια θα λέμε???Νιτρογλυκερίνη την χαρακτήρισε ο Ευαγγελάτος για να ανεβάσει τα νουμεράκια του και εσείς μείνατε Shocked ???
Καμία σχέση...Δηλαδή η βενζίνη που έχει στο αυτοκίνητο ΤΙ ΕΙΝΑΙ???Καλύτερη? Πρέπει να αναπτυχθεί τουλάχιστον Θερμοκρασία 300C για να διασπαστεί το οξυγόνο που έχει μέσα το N2O και να εμπλουτίσει μια καύση που ήδη γίνεται....
Α! Σε όλη την ευρώπη και αμερική είναι καθόλα νόμιμη η χρήση του (ειδικά σε φορτηγά με μεγάλα φορτία) και εδω το βγάλανε παράνομο οι μπάτσοι μόνοι τους...?...
Mad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Zaxos 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 Rallye

Ένταξη: 23 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 9
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Μάρ 2005, 13:19:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θέλω να απαντησω στον φίλο που ειπε οχι στο νιτρο υγρου τυπουπου ειναι κλασσης ανωτερο απο το ξυρου με μια ερωτιση: Τα τουρμπακια που εχουν 5ο μπεκ με την πλαστικη εισαγωγη γιατι δεν παθενουν τιποτα?
Ξυρου τυπο νιτρο στην αμερικη δεν υπαρχει πλεο γιατι σπαγανε πολλα μοτερια. Το υγρου τυπου θα σου στειλει μαζι με το νιτρο και την αναλογη βενζινη και θα εχεις το κεφαλι σου ησυχο! Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
307 turbo-nos (giotis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


307 turbo-nos

Ένταξη: 22 Φεβ 2005
Δημοσιεύσεις: 36
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Μάρ 2005, 13:16:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παιδια το νιτρο ειναι καλο αλλα εχει και τα κακα του. Τα καλα του ειναι οτι μπορεις να εχεις μια προσωρινη δυναμη που με σωστη χρηση μπορεις να το διατηρησεις για πολλη καιρο. Εγω το εχω στο αμαξι μου δυο χρονια και τωρα που το τουρμπισα το χρησιμοποιω ακομα! Τα κακα του ειναι οτι αν δεν προσεχεις πως το χρησιμοποιεις και δεν εχεις κανει σωστη εγκατασταση μπορεις να παρεις την μηχανη στα χερια.


ΤΟΥΡΜΠΙΣΤΕ ΚΑΙ ΨΕΚΑΣΤΕ
http://www.psclub.gr/forum/album_pic.php?pic_id=483
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DrJekyll (Αλέκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 30 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 789
Τόπος: Serres

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Μάρ 2005, 18:53:35    Θέμα δημοσίευσης: ... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλως ήρθες Γιώτη!
Χαιρετισμούς στα Τρίκαλα...
Συμφωνώ απόλυτα με το νίτρο...όπως όλα τα πράγματα έχει υπερ και κατά...
Ελπίζω να μας δώσεις στο μέλλον τα φώτα σου γιατί και εγω είμαι μέσα στην ιδέα για τούρμπισμα του 307 μου...
Τι λες να άνοιγες ένα καινούργιο topic με το οποίο να μοιραστείς τις εμπειρίες σου σχετικά με το δικό σου 307....
Μέχρι τώρα έχω δει μόνο ένα turbo 307 (αυτό του Power Techniques) το οποίο με ενθουσίασε με την γραμμικότητά του και την απόδοση αλλά δεν είμαι σίγουρος για την αξιοπιστία του....Τι λές???
ΑΑ:!!!!και ΠΑΙΔΕΣ συγνώμη που βγήκα εκτός topic... Embarassed
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


406 coupe 2.2 2005

Ένταξη: 31 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1684
Τόπος: Νικαια city

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Μάρ 2005, 19:16:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

307 turbo-nos έγραψε:
παιδια το νιτρο ειναι καλο αλλα εχει και τα κακα του. Τα καλα του ειναι οτι μπορεις να εχεις μια προσωρινη δυναμη που με σωστη χρηση μπορεις να το διατηρησεις για πολλη καιρο. Εγω το εχω στο αμαξι μου δυο χρονια και τωρα που το τουρμπισα το χρησιμοποιω ακομα! Τα κακα του ειναι οτι αν δεν προσεχεις πως το χρησιμοποιεις και δεν εχεις κανει σωστη εγκατασταση μπορεις να παρεις την μηχανη στα χερια.


gioti καλως ήρθες.

Πες μας λίγα πράγματα παραπάνω για το αμάξι σου και το τουρμπισμα...
Ενδιαφέρει πολλούς εδώ μέσα....

Όσοι το τουρμπισαν εδώ μέσα με απέτρεψαν από το να κάνω το ίδιο και εγώ...

πες μας τα παντα. κόστος , χλμ που έχεις κάνει , τι έβαλες , και αν είσαι ικανοποιημένος με την μετατροπή σου... Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Μάρ 2005, 20:44:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα πρότεινα η όποια "τουρμποσυζήτηση" να γίνει στο αντίστοιχο τόπικ και όχι εδώ για να μην μπερδευτεί το θέμα.
Ας προσπαθήσουμε να μην επαναληφθεί το "μικροχάος" που επικρατεί σε μερικά άλλα τόπικ.... Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Zaxos 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 Rallye

Ένταξη: 23 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 9
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2005, 00:42:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια εγω εχω ενα νιτρατο rallye 16v με +35hp υγρου τυπου. Θελει προσοχη στο χαλ και το πειρομετρο. Εγω ειδα οτι στη πιεση που προτεινει ο κατασκευαστης το αμαξι και αναιβαζει θερμοκρασια γρηγορα και το χαλ μου δειχνει μετριο μηγμα. Διατηρωντας την πιεση λιγο πιο κατω η θερμοκρασια ανεβαινει με ρυθμους ατμοσφαιρικου μοτερ. Μπορει αντι για +35 να εχω +30 αλλα το ειδιο γινεται και με οτι δυναμη και να εχεισ. θελει προσοχη στα οργανα. το μιγμα να ειναι παντα πλουσιο και η θερμοκρασια καυσαεριων να μην ανεβαινει πολυ πιο γρηγορα αποτι ανεβαινει χωρις την χριση νιτρο. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
vinman 
Γεν. Γραμματέας


407 2.0

Ένταξη: 21 Φεβ 2005
Δημοσιεύσεις: 4577

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2005, 07:47:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound. έγραψε:
Θα πρότεινα η όποια "τουρμποσυζήτηση" να γίνει στο αντίστοιχο τόπικ και όχι εδώ για να μην μπερδευτεί το θέμα.
Ας προσπαθήσουμε να μην επαναληφθεί το "μικροχάος" που επικρατεί σε μερικά άλλα τόπικ.... Wink



Thumb right Thumb right Thumb right Thumb right Thumb right
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Αύγ 2008, 09:18:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

γιατί εχει χοφήσει η συζήτηση εδώ και 2 χρόνια?
Κανα νέο απο το μέτοπο του νιτρο? Ψηνομαι να βάλω στο 206cc μου...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Αύγ 2008, 11:12:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιατι οπως καταλαβες το νιτρο ειναι μια μλκια και μιση καθως αν βαλεις το κοστολογιο του γεμισματος της μπουκαλας συν το κοστολογιο της ολης εγκαταστασης,θα δεις οτι μακροπροθεσμα το value for money δεν αξιζει...
Ασε που και η καταπονηση του μοτερ δεν ειναι η ιδια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Αύγ 2008, 13:00:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ναι αλλα ειναι μια λύση για κάποιον που δεν θελει να καταπονει το μοτερ του 24/7 και ουτε να σκασει 4000 + για ατμοσφαιρικη μετατροπή ή τουρμπο ή κομπρεσσορα.

Αν το εχεις απλά για να τρως μια μπουκάλα τις 2 βδομαδες ειναι τζέτ. Ούτε τον κινητήρα θα σκοτώσεις ούτε τα μαλιοκέφαλα σου σε νιτρο-γεμισματα (35€ το γέμισμα)

και όποτε εχεις γκάβλες ανοιγεις τον διακόπτη και το σκάς 400μ.
τον κλείνεις και εισαι κύριος. μαμα... Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
kavaliotis (Μάκης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 307 cc 1.6

Ένταξη: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 487
Τόπος: Καβάλα - Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Αύγ 2008, 13:43:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

2-3 γνωστοι που βαλανε το μετανιωσανε. Σιγουρα τον πρωτο καιρο θα εισαι με τον διακοπτη στο χερι και γεμισμα την μπουκαλα καθε βδομαδα, μετα που ξεκαβλ..... απλα εχεις ενα εξτρα μπελα στο πορτ μπαγκαζ σου. Εκτος και αν εχεις αρκετα περισσια λεφτα για την βενζινη που τρως, για τα γεμισματα κτλ. Παντως ενας μεσος ελληνας δεν εχει περιθωρια πια για τετοιες χαζομαρες... Εδω ο κοσμος ολος πουλαει τα αυτοκινητα για να παρει 1000αρια και 1200αρια...


StreetRacing is NOT a crime!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Αύγ 2008, 15:09:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μα αυτο ειναι το θέμα, με 700-800Ε βαζεις συστηματάκι ξηρου τύπου μεταχειρισμένο. Με ολα τα εξτρα και εγκατάσταση.

Παίρνεις 50HP για όσο θέλεις και όποτε θέλεις. Αν δεν εισαι καλα οικονομικά κλεινεις τον διακόπτη, ξεβιδώνεις και την μπουκάλα και τέλος.

Ενώ αν το γυρήσεις σε τουρμπο (ασε που θελεις 4000Ε ) δεν εχει επιστροφή μετα. θα καις τα αντερα σου συνέχεια απο βενζίνη + τα εξοδα συντήρησης επιδορθώσεων του τουρμπο.

ΕΙναι οτι ποιο απλό για να βγαλεις τις γκάβλες σου, να δεις πως θα πηγαινει το αμαξι σου με +50άλογα . και το χρησημοποιεις οποτε μπορεις και θες.

Και όσο για τις καταπονήσεις του κινητήρα... εδω ειναι τα γέλια. αναφέρουν μερικοι οτι θα λιώσει ο κινητηρας απο το νίτρο κτλ , ενω απο ενα τουρμπο στις 1atm και 1.2 atm σε συνεχή χρήση δεν θα λιώσει ε?

και στις 2 περιπτώσεις μπορεις να μαμησεις τον κινητηρα (πιστόνια) αν κανεις σκληρή χρηση παρατεταμένη και συνέχεια στους κόφτες. Αλλα με το νιτρο ετσι κ αλλιος δεν μπορεις να το εχεις για πολύ ώρα και χλμ..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Αύγ 2008, 19:27:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex καμια σχεση η καταπονηση σε ενα τουρμπατο ή ακραια φτιαγμενο ατμοσφαιρικο σε σχεση με ενα νιτρο.
Αν το ψαξεις λιγο βαση θεωριας,θα καταλαβεις πληρως τι εννοω... Wink

Για αυτο βλεπεις πχ 16βου εκκεντροφορατα με 160 αλογα να μην σπανε ποτε και 16βου νιτρατα που αλλαζουν μοτερ καθε 2ετια. Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Αύγ 2008, 22:31:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αλέξανδρε,

Άλλο το στιγμιαίο "ΜΠΑΜ" των +50 αλόγων στο νίτρο.

Άλλο η διαρκής αλλά πιο ομαλή καταπόνηση με το turbo στα +50 άλογα στον κινητήρα.



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
bagosgt (Moderator at O.X)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 rallye

Ένταξη: 24 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 3075

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Αύγ 2008, 23:59:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εξακολουθω να πιστευω οτι η χρηση νιτρο ειναι λιγο παρεξηγημενη.απλα ειναι διαφορετικες οι αντοχες αποτι σε ενα τουρματο.με το τουρμπατο δε μπορεις να πηγαινεις τεζα συνεχεια γιατι ανεβαζει θερμοκρασιες μεσα στους κυλινδρους(αν υπαρχει πυρομετρο το βλεπεις) κ παλι το μοτερ καπουτ.αντε να βγαλεις α8ηνα λαμια με τουρμπατο,πατωμα συνεχεια Crying or Very sad ετσι κ με τα νιτρα,καθε 15 δευτερα χρησης,θελει 1-2 λεπτα ρελαντι να πεσει η θερμοκρασια στους κυλινδρους.η πιεση στο μπουκαλι,για να ειναι καλη η αποδοση πρεπει να ειναι στα 1000-1100 psi.αλλιως πεφτει η αποδοση.οσο για το "ευφλεκτο",ειναι μειγμα παγωμενου αερα με αμωνια(για να δημιουργει καυση) κ λειτουργει οπως το τουρμπο.δλδ στελνει κρυο αερα στους κυλινδρους,"αυξανει" τον χωρο καυσης,πεφτει περισσοτερο καυσιμο κ εχουμε αυτη την αυξηση ιπποδυναμης.οσο για το "υγρου κ ξηρου τυπου",αυτο εξαρταται απο το ποσεσ επιστροφες βενζινης εχει το αμαξι για να μην εχει προβλημα στους κοφτες.το τελευταιο δε το ξερω κ πολυ καλα μιας κ τοτε δε με ενδιεφερε τοσο να το φιλοσοφησω μιας κ ο μαστορας ηταν μανουλα σε αυτα.ουτε το δικο μου ειχε κανενα προβλημα αλλα ουτε κ σε αλλα παιδια που τα ειχαμε φτιαξει μαζι.αυτα στην αρχη με γνησιο μοτερ γιατι μετα απο καιρο εγινε σφυρηλατο οποτε το μονο που 8α παθαινε θα ηταν να καει καμια βαλβιδα.οτι αλλο μπορω να βοηθησω αλλιως σας δινω το τηλ.του μηχανικου,οποιος ενδιαφερεται για πολλα ps Twisted evil ετσι κ αλλιως ολοι θα εχεται ακουσει για το ραλλακι που εχεο φτιαξει "ο τακης" Wink δεν ειναι βεβαια το δικο μου το συγκεκριμενο,αλλα ειναι ενα απο αυτα που εχει φτιαξει.αυτα κιολας μπορει να τα επαλυθευσει κ ο "μαναβης" ρωτοντας τον θαναση(power boost service).τα λεω σωστα μαναβη? Laughing



Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Επόμενη
Σελίδα 7 από 9

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1256s (PHP: 80% - SQL: 20%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on