Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
gvenio (γιωργος) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206cc
Ένταξη: 15 Αύγ 2012 Δημοσιεύσεις: 4 Τόπος: βεροια
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Ιαν 2013, 14:13:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τοποθετησα το BRC στο 206cc μου τον περασμενο φεβρουαριο. ειχα και εγω τις αμφιβολιες μου αλλα διαληθηκαν ολες οταν συνηδιτοποιησα οτι το αυτοκινητο μου κοστιζε λιγοτερα απο 4000 ευρω. επομενως εκανα την κινηση εχοντας στο κοντερ 190.000km. Σημερα μετα απο 45.000km δεν εχω μετανοιωσει καθολου. ακομα και με το αεριο σε αυτην την τιμη παλι ειμαι κερδισμενος. Η δικη μου συμβουλη σε οποιον σκεφτεται παρομοια κινηση ειναι να σκεφτει καλα ποσα χιλομετρα κανει τον χρονο. αν περναει τα 20.000 τοτε ειναι μονοδρομος η αλλαγη καυσιμου. εγω εκανα αποσβεση απο τα 15.000km αλλα με πολυ ευνοηκη τιμη αεριου.
α και κατι ακομα μεγαλη προσοχη στο συνεργειο που θα αναλαβει την τοποθετηση. για πολλα χιλιομετρα στην αρχη παρατηρησα κομπιασμα του κινητηρα. δοκιμασαμε ολες τις ρυθμισεις αλλα τελικα τυχαια σε αλλαγη μπουζι ανακαλυψαμε οτι ειχαμε μπουζι που βραχυκυκλωνε. τυχη? δεν ξερω. παντως με την αλλαγη τους λυθηκε το προβλημα. και ειναι το μονο προβλημα που αντιμετωπισα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
marios_207_GT (Μάριος) Τρελλαμένο μέλος

 207 GT STOCK
Ένταξη: 03 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 788 Τόπος: Περιστέρι, Αττική
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Ιούν 2013, 22:42:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ενα 207 GT γκρι χρωματος μετατροπη σε υγραεριο (Καντερες) πειραγμενο κιολας νομιζω ειναι απο το club? Αν ναι να μου στειλει pm, ειχα δει το αμαξι του περισυ στο συνεργειο του παραπανω μηχανικου και θελω να τον ρωτησω καποια πραγματα για το γραεριο.
Υ.Γ ξερω πως ειναι για 206 αλλα κριμα να ανοιξω θεμα.
Μάριος
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimisboukis (Dimis) Δραστήριο μέλος

 peugeot 206 1.6 16v (12/2006)
Ένταξη: 06 Δεκ 2011 Δημοσιεύσεις: 286 Τόπος: Λαρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Οκτ 2013, 17:38:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια σκεφτομαι να βαλω και γω κιτ υγραεριου στο 206 μου BRC.Η δεξαμενη στο δικο μου δεν θα μπει στην ρεζερβα αλλα στον χωρο των αποσκευων επειδη ειμαι χαμηλος και θα ειναι βαρελακι.Μπορει καποιος που να το εχει στο 206 του να μου πει τι ακριβως να προσεξω.Υποψιν το αυτοκινητο φοραει προγραμμα,εκκεντροφορους και εξατμιση,γιαυτο και οι προβληματισμοι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimisboukis (Dimis) Δραστήριο μέλος

 peugeot 206 1.6 16v (12/2006)
Ένταξη: 06 Δεκ 2011 Δημοσιεύσεις: 286 Τόπος: Λαρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Οκτ 2013, 18:29:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χαχαχαχα.Καλο.Σταυρο ετσι και αλλιως δεν χρησιμοποιουσα ολη την μπαγαζιερα λογω ηχοσυστηματος.Τωρα θα παρει την θεση του η δεξαμενη.Κατα τα αλλα για να μην σχολιαζεις τιποτα παει να πει οτι θα ειναι ολα μια χαρα οπως και τωρα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Οκτ 2013, 20:17:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όχι, πάει να πεί ότι αυτός που σου είπε (αν σου είπε κάποιος) ότι δε μπαίνει στην ρεζέρβα η δεξαμενή επειδή είσαι χαμηλωμένος, είναι άσχετος
Τη δεξαμενή θα την βάλεις κανονικά στη θέση της ρεζέρβας και θα αφήσεις το πορτ μπαγκάζ ήσυχο για πολλούς λόγους 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimisboukis (Dimis) Δραστήριο μέλος

 peugeot 206 1.6 16v (12/2006)
Ένταξη: 06 Δεκ 2011 Δημοσιεύσεις: 286 Τόπος: Λαρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Οκτ 2013, 21:11:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η δεξαμενη πληρωσεως εχει οριο αποστασης απο το εδαφος πραγμα που δεν θα εχει στο δικο μου,ειπαν οσοι και αν ρωτησα.Εκτος αυτου θα εχω και προβλημα με το κτεο.Επεισης το πρωτο πραγμα που εκαναν οσοι πηγα πηραν το μετρο και μετρουσαν την αποσταση της ρεζερβας απο το εδαφος.Το οτι ο ενας ειναι ασχετος το ξερω απλα πηγα ρωτησα για να μου πει τιμη.Αλλα και οι αλλοι 2 γιατι εκαναν το ιδιο? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimisboukis (Dimis) Δραστήριο μέλος

 peugeot 206 1.6 16v (12/2006)
Ένταξη: 06 Δεκ 2011 Δημοσιεύσεις: 286 Τόπος: Λαρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Νοέ 2013, 20:21:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Υγραεριοκινητος κα γω παιδια απο προχτες.Εντυπωσεις οσον αφορα την οικονομια πολυ θετικες οσον αφορα την λειτουργια ομως θελει ρυθμισμα.Και το λεω αυτο γιατι το αυτοκινητο μου καιγοντας υγραεριο αν δεν παει το ιδιο με την βενζινη παει χειροτερα,ενω συμφωνα με την πλειοψηφια επρεπε να παει καλυτερα.Εκτος απο αυτο μου κανει κατι κομπιασματα στα ρεπριζ και οταν στις χαμηλες στροφες και ανηφορες παιζω το γκαζι.Στο ρελαντι κανενα απολυτως προβλημα.Την τριτη παει ξανα συνεργειο για ρυθμισμα και για την τοποθετηση ρελε για τον δεικτη της βενζινης(τα γνωστα των multiplex).
Υ.Γ 1:Ξερει κανεις για τα αυτοκινητα με κιτ υγραεριου αν καινε ταυτοχρονα και βενζινη?Και αν ναι στις ποσες σ.α.λ?
2:Στον εγκεφαλο της βενζινης εχω περασμενο προγραμμα.Το προγραμμα συνεχιζει να λειτουργει και με το υγραεριο? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
hlias303 Νέος χρήστης


Ένταξη: 20 Μάϊ 2013 Δημοσιεύσεις: 51
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2013, 00:53:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
dimisboukis έγραψε: | Υγραεριοκινητος κα γω παιδια απο προχτες.Εντυπωσεις οσον αφορα την οικονομια πολυ θετικες οσον αφορα την λειτουργια ομως θελει ρυθμισμα.Και το λεω αυτο γιατι το αυτοκινητο μου καιγοντας υγραεριο αν δεν παει το ιδιο με την βενζινη παει χειροτερα,ενω συμφωνα με την πλειοψηφια επρεπε να παει καλυτερα.Εκτος απο αυτο μου κανει κατι κομπιασματα στα ρεπριζ και οταν στις χαμηλες στροφες και ανηφορες παιζω το γκαζι.Στο ρελαντι κανενα απολυτως προβλημα.Την τριτη παει ξανα συνεργειο για ρυθμισμα και για την τοποθετηση ρελε για τον δεικτη της βενζινης(τα γνωστα των multiplex).
Υ.Γ 1:Ξερει κανεις για τα αυτοκινητα με κιτ υγραεριου αν καινε ταυτοχρονα και βενζινη?Και αν ναι στις ποσες σ.α.λ?
2:Στον εγκεφαλο της βενζινης εχω περασμενο προγραμμα.Το προγραμμα συνεχιζει να λειτουργει και με το υγραεριο? |
1ον καινε και βενζινη μονο οταν το εχεις ρυθμισει να καιει και βενζινη γιατι καπου αδυνατεις να το ρυθμισεις τελεια (π.χ.μικρα μπεκ! η μικρος πνευμονας)
2ον ναι το προγραμμα υφισταται δεν μπορει το αεριο να το ανερεσει ο εγγεφαλοσ του αεριου ουσιαστηκα ειναι ενασ παραλιλοσ εγγεφαλος που περνι τον παλμο τον μπεκ τησ βενζινης και τον μεταβαλει οσο χριαζεται για να δουλεψει ο κινητηρας με αεριο
υ.γ.:σε καινουργια αμαξια οτι βλεπεισ τον δεικτη να πεφτει δεν συμενει παντα οτι καει και βενζινη! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimisboukis (Dimis) Δραστήριο μέλος

 peugeot 206 1.6 16v (12/2006)
Ένταξη: 06 Δεκ 2011 Δημοσιεύσεις: 286 Τόπος: Λαρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2013, 21:38:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το ξερω οτι δεν καιει βενζινη.Απλα ο δεικτης πεφτει γιατι οπως εχω διαβασει σε αυτο το τοπικ μετραει καταναλωση απο τα χιλιομετρα ο εγκεφαλος και οχι απο το φλοτερ.Αυτο εχει συμφωνηθει και θα μπει ειδικο ρελεδακι.Οταν οι εγκαταστατες υγραεριου ρυθμιζουν το αμαξι να καιει και βενζινη στις ποσες σ.α.λ το κανουν συνηθως? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
action_peugeot (Τηλεμαχος) Τρελλαμένο μέλος

 406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi
Ένταξη: 06 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 696 Τόπος: Νικαια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Νοέ 2013, 23:18:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το να κάνεις ένα σύστημα να ψεκάζει και βενζίνα είναι απλό αρκεί να το υποστηρίζει. Στην περίπτωση του BRC δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα θέλει μόνο ρύθμιση.
Τα PEUGEOT δεν χρειάζονται να κάνουν παράλληλους ψεκασμούς .Αν είχες 107 θα έπρεπε να το επιλέξεις γιατί δεν είναι PEUGEOT .
Εγώ έχω 107 σαν δεύτερο αυτοκίνητο και φυσικά και αναγκαστικά κάνει και παράλληλους ψεκασμούς βενζίνης.
Αυτό το κάνουμε συνήθως στα περισσότερα Γιαπωνέζικα και σε κάποια Γερμανικά να ψεκάζουν και τα δυο καύσιμα.
Αυτά που ρυθμίζω εγώ τα βάζω να ψεκάζουν από την ώρα που θα πάρουν μπροστά.
Και μην φαντάζεστε μεγάλη κατανάλωση 8%-10% και όταν οι ψεκασμοί είναι από επτά μιλισεκόντ και άνω.
ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimisboukis (Dimis) Δραστήριο μέλος

 peugeot 206 1.6 16v (12/2006)
Ένταξη: 06 Δεκ 2011 Δημοσιεύσεις: 286 Τόπος: Λαρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Νοέ 2013, 21:21:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
action_peugeot έγραψε: | Το να κάνεις ένα σύστημα να ψεκάζει και βενζίνα είναι απλό αρκεί να το υποστηρίζει. Στην περίπτωση του BRC δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα θέλει μόνο ρύθμιση.
Τα PEUGEOT δεν χρειάζονται να κάνουν παράλληλους ψεκασμούς .Αν είχες 107 θα έπρεπε να το επιλέξεις γιατί δεν είναι PEUGEOT .
Εγώ έχω 107 σαν δεύτερο αυτοκίνητο και φυσικά και αναγκαστικά κάνει και παράλληλους ψεκασμούς βενζίνης.
Αυτό το κάνουμε συνήθως στα περισσότερα Γιαπωνέζικα και σε κάποια Γερμανικά να ψεκάζουν και τα δυο καύσιμα.
Αυτά που ρυθμίζω εγώ τα βάζω να ψεκάζουν από την ώρα που θα πάρουν μπροστά.
Και μην φαντάζεστε μεγάλη κατανάλωση 8%-10% και όταν οι ψεκασμοί είναι από επτά μιλισεκόντ και άνω. |
Μιας και εισαι εγκαταστατης τι μου προτεινεις να κανω με το παρακατω θεμα?
Οταν το αυτοκινητο καιει αεριο ταυτοχρονα πεφτει και ο δεικτης της βενζινης(το ξερεις σιγουρα).Υπαρχει μια πατεντα που το βαζουν οι εγκαταστατες ετσι ωστε καθε φορα που κλεινεις τον διακοπτη επανερχεται στην κανονικη του θεση ο δεικτης και αντε παλι απο την αρχη.Εγω καθε φορα που αναβε λαμπακι για βενζινη πηγαινα και εβαζα 5-10euro βενζινη για να μην ακουω το ενοχλητικο μπιπ-μπιπ οταν το εβαζα μπρος.Σημερα ομως εγινε κατι που δεν περιμενα.Ειχα αναμενο λαμπακι βενζινης απο χτες το βραδυ.Σημερα το πρωι εκανα περιπου 50χλμ και ο δεικτης συνεχιζε να πεφτει.Μολις εφτασα στο σπιτι το αφησα και μετα απο κανα μισαωρο πηγα να το παρω να του βαλω λιγα ευρω βενζινη ισια-ισια για να ανεβει ο δεικτης στο κανονικο.Οταν ομως ανοιξα τον διακοπτη ο δεικτης ηταν στη μεση δηλαδη οση βενζινη ειχα πραγματικα και το λαμπακι σβηστο.Γιατι το εκανε αυτο?Τελικα να βαλω αυτο το συστηματακι για τον δεικτη η οχι? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
costaslio Νέος χρήστης

 Peugeot 107 1.0 (2007)
Ένταξη: 11 Νοέ 2013 Δημοσιεύσεις: 68
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Νοέ 2013, 23:47:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | και τα 1000€ του κιτ ποτε τα κανεις αποσβεση
και οταν κανεις την αποσβεση σε 3 χρονια αρα 45000χλμ
θα εισαι αρχοντας για 1 χρονο και μετα στα 70000χλμ
θα πρεπει να ανοιξεις καπακι να καθαρισεις συν οτι αλλο σου βγει
στη πορεια αρα βαλε 2 χρονια ακομα αποσβεση
και τελικα θα εχεις φτασει στα 6 χρονια να εχεις δωσει 1500-2000€ παραπανω βενζινες και να εχεις το κεφαλι σου ησυχο,
εγω εχω καταληξει οτι το αυγραεριο σου προσφερει μονο τη στιγμη που το γεμιζεις στο βενζιναδικο τη χαρα του μισου ποσου. εφοσον ξεχασεις τι εδωσες και θα δωσεις στο μελλον.
για αυτο περιμενουμε το φυσικο αεριο και ο θεος μαζι μας μεχρι τοτε |
Μου φαινεται ότι έχεις δικιο!!!!!!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Νοέ 2013, 20:56:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
costaslio έγραψε: | Μου φαινεται ότι έχεις δικιο!!!!!!!!!! | Σου φαίνεται, γιατί αποδεδειγμένα σε 13.000 χλμ έχει γίνει η απόσβεση, έχω βάλει και τα ανάλογα πινακάκια, οπότε τέτοιες μπούρδες που γράφονται για 45.000 χλμ, χωρίς να το έχει δοκιμάσει κάποιος καν, καλό θα είναι να ΜΗΝ τις υιοθετείς 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
costaslio Νέος χρήστης

 Peugeot 107 1.0 (2007)
Ένταξη: 11 Νοέ 2013 Δημοσιεύσεις: 68
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Νοέ 2013, 22:54:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | costaslio έγραψε: | Μου φαινεται ότι έχεις δικιο!!!!!!!!!! | Σου φαίνεται, γιατί αποδεδειγμένα σε 13.000 χλμ έχει γίνει η απόσβεση, έχω βάλει και τα ανάλογα πινακάκια, οπότε τέτοιες μπούρδες που γράφονται για 45.000 χλμ, χωρίς να το έχει δοκιμάσει κάποιος καν, καλό θα είναι να ΜΗΝ τις υιοθετείς  |
Βοήθησε με να σχηματισω άποψη: Ποσα χιλιομετρα εχεις κανει με το υγραεριο; πόσο σου στοίχισε η μετατροπη ; Με την βενζίνη μόνο μπροστα βαζεις και μετα γυρνάει σε υγραεριο; Εχεις βγαλει ζημιές;
Ευχαριστώ !!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimisboukis (Dimis) Δραστήριο μέλος

 peugeot 206 1.6 16v (12/2006)
Ένταξη: 06 Δεκ 2011 Δημοσιεύσεις: 286 Τόπος: Λαρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Νοέ 2013, 18:07:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια παρακατω ειναι τα λινκ απο τους emulator που χρειαζονται καποια μοντελα peugeot που εχουν λανθασμενη ενδειξη βενζινης.Τιμες δεν ξερω ακομη.Οταν μαθω θα το ποσταρω.
Ο πρωτος emulator ειναι BRC:
http://img840.imageshack.us/img840/8546/710at.jpg
Και ο δευτερος AEB:http://www.aeb.it/products/emulators/392 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
action_peugeot (Τηλεμαχος) Τρελλαμένο μέλος

 406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi
Ένταξη: 06 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 696 Τόπος: Νικαια
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Νοέ 2013, 12:43:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
dimisboukis έγραψε: | action_peugeot έγραψε: | Το να κάνεις ένα σύστημα να ψεκάζει και βενζίνα είναι απλό αρκεί να το υποστηρίζει. Στην περίπτωση του BRC δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα θέλει μόνο ρύθμιση.
Τα PEUGEOT δεν χρειάζονται να κάνουν παράλληλους ψεκασμούς .Αν είχες 107 θα έπρεπε να το επιλέξεις γιατί δεν είναι PEUGEOT .
Εγώ έχω 107 σαν δεύτερο αυτοκίνητο και φυσικά και αναγκαστικά κάνει και παράλληλους ψεκασμούς βενζίνης.
Αυτό το κάνουμε συνήθως στα περισσότερα Γιαπωνέζικα και σε κάποια Γερμανικά να ψεκάζουν και τα δυο καύσιμα.
Αυτά που ρυθμίζω εγώ τα βάζω να ψεκάζουν από την ώρα που θα πάρουν μπροστά.
Και μην φαντάζεστε μεγάλη κατανάλωση 8%-10% και όταν οι ψεκασμοί είναι από επτά μιλισεκόντ και άνω. |
Μιας και εισαι εγκαταστατης τι μου προτεινεις να κανω με το παρακατω θεμα?
Οταν το αυτοκινητο καιει αεριο ταυτοχρονα πεφτει και ο δεικτης της βενζινης(το ξερεις σιγουρα).Υπαρχει μια πατεντα που το βαζουν οι εγκαταστατες ετσι ωστε καθε φορα που κλεινεις τον διακοπτη επανερχεται στην κανονικη του θεση ο δεικτης και αντε παλι απο την αρχη.Εγω καθε φορα που αναβε λαμπακι για βενζινη πηγαινα και εβαζα 5-10euro βενζινη για να μην ακουω το ενοχλητικο μπιπ-μπιπ οταν το εβαζα μπρος.Σημερα ομως εγινε κατι που δεν περιμενα.Ειχα αναμενο λαμπακι βενζινης απο χτες το βραδυ.Σημερα το πρωι εκανα περιπου 50χλμ και ο δεικτης συνεχιζε να πεφτει.Μολις εφτασα στο σπιτι το αφησα και μετα απο κανα μισαωρο πηγα να το παρω να του βαλω λιγα ευρω βενζινη ισια-ισια για να ανεβει ο δεικτης στο κανονικο.Οταν ομως ανοιξα τον διακοπτη ο δεικτης ηταν στη μεση δηλαδη οση βενζινη ειχα πραγματικα και το λαμπακι σβηστο.Γιατι το εκανε αυτο?Τελικα να βαλω αυτο το συστηματακι για τον δεικτη η οχι? |
Καλημέρα
Όταν το ρεζερβουάρ έχει λίγο πάνω από το μισό βενζίνα ο δείχτης της βενζίνας ξαναγυρνά στην σωστή θέση όταν των ξανανοίξεις
ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|