PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Βαρελάκι της bmc
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
the_kangur (Γιάννης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 19 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 44

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούλ 2004, 12:13:04    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Βαρελάκι της bmc Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε guyz γίνεται ένα opel astra με βαρελάκι και με χοάνη της bmc να του δίνει 6ps γιατί και το max power το γράφει και ένας φίλος έβαλε και το δυναμομέτρησε και του έβγαλε +6ps. Shocked



Ακόμα και με πατίνι!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Daloup-man (Ανδρέας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Honda Civic Vti 160hp '05/96 κόκκινο

Ένταξη: 21 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 327
Τόπος: Αθήνα,Κάτω Πατήσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούλ 2004, 12:37:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πιστεύω να το δυναμομέτρεσε 2 φορές!
Μια με το μαμά φιλτρόκουτο και μια με το βαρελάκι!
Α! και τις 2 φορές με την ίδια βενζίνη!
Τέλος το οτι κάνει-αν κάνει-τόση διαφορά σε ένα συγκεκριμένο μοντέλο ένα συγκεκριμένο προιόν,δε σημαίνει οτι θα δουλεύει το ίδιο καλά ή κακά και σε άλλο μοντέλο! Wink



ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΙ ... ΚΙ ΟΠΟΥ ΠΑΕΙ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούλ 2004, 14:47:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχει τιποτα αλλο πανω το αμαξι??? Εξατμιση κτλ???


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
the_kangur (Γιάννης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 19 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 44

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούλ 2004, 11:55:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν εχει τιποτα αλλο το αμαξι....αμα δειτε το λεει και στο max power για 106 16v +9ps,S 2000 +11ps,306 2.0 +11ps, και διαφορα αλλα μοντελα.



Ακόμα και με πατίνι!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούλ 2004, 12:16:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

the_kangur έγραψε:
Δεν εχει τιποτα αλλο το αμαξι....αμα δειτε το λεει και στο max power για 106 16v +9ps,S 2000 +11ps,306 2.0 +11ps, και διαφορα αλλα μοντελα.


ε,καλα αμα το λεει το max power ειναι κυρος... Laughing Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούλ 2004, 12:28:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν μου φαινεται και τοσο λογικο το +6ps!!! Εκτος πια, αν το "μαμα" συστημα εισαγωγης αερα του Astra κοβει τοσο πολυ... Το αντιστοιχο βαρελακι σε 206 1.6 16ν παντως, απο δοκιμη στο AMS, εδωσε 3 αλογα αν θυμαμαι καλα!!! Wink


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιούλ 2004, 10:09:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εμενα παντως η πατεντα της bmc δε με πειθει.
Μεγαλη η διαδρομη του αερα συν του οτι θα ρουφα ολο το ζεστο αερα του ψυγειου.
Σε αναλογη πατεντα που ειχα κανει με σιμοτα χοανη,το αμαξι οταν ζεσταινοταν εκοβε και βαραγε πειρακια.
Ιδου του λογου το αληθες:




Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Αύγ 2004, 13:48:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε ένα μήνα ολοκληρώνεται το project για να βάλω φίλτρο ελευθέρας και να έχω και κρυότατο εξωτερικό αέρα στο κάρο μου Cool

Μια αρκετά καλή πατέντα που δυστυχώς δεν την έχω δει σε άλλον μέχρι τώρα! Sad



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
mick206 (Πράσινος Ninja)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.1lt tequila-line

Ένταξη: 06 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1302
Τόπος: Άλφα Κένταυρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Αύγ 2004, 17:21:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Σε ένα μήνα ολοκληρώνεται το project για να βάλω φίλτρο ελευθέρας και να έχω και κρυότατο εξωτερικό αέρα στο κάρο μου Cool

Μια αρκετά καλή πατέντα που δυστυχώς δεν την έχω δει σε άλλον μέχρι τώρα! Sad


Για μοιράσου την εδώ στο forum για να δούμε πόσο καλή είναι... Wink

Μην είσαι ρε συ παρτάκιας! Laughing Laughing Laughing


Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
speedy100 
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 126

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Αύγ 2004, 18:38:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το βαρελάκι της BMC είναι από τα καλύτερα του είδους σαν κατασκευή. Είναι όμως universal που σημαίνει ότι η επιτυχία του εξαρτάτε από την υπόλοιπη κατασκευή και τοποθέτηση… Wink και δεν εννοώ απλά το να είναι μακριά από ψυγεία κλπ. αλλά και για το μήκος και την διάμετρο των σωλήνων που θα χρησιμοποιηθούν που είναι διαφορετικές κατά περίπτωση. Αν ο μηχανικός σου ξέρει το «θέμα» το αποτέλεσμα θα είναι πολύ καλό, αν όχι τότε θα έχεις ένα καλό νορμάλ φίλτρο. Smile

Φιλικά


Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100 Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
speedy100 
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 126

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Αύγ 2004, 19:19:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sps έγραψε:
Εμενα παντως η πατεντα της bmc δε με πειθει.
Μεγαλη η διαδρομη του αερα συν του οτι θα ρουφα ολο το ζεστο αερα του ψυγειου.
Σε αναλογη πατεντα που ειχα κανει με σιμοτα χοανη,το αμαξι οταν ζεσταινοταν εκοβε και βαραγε πειρακια.
Ιδου του λογου το αληθες:



Συγνώμη αλλά χωρίς να θέλω να θίξω κανένα, (δεν ξέρω ποιος έχει κάνει την δουλειά), η φωτογραφία δείχνει μια πολύ κακή τοποθέτηση φιλτροχοάνης. Crying or Very sad διότι:
1) Το πρώτο πράγμα σε αυτές τις περιπτώσεις είναι η κατάργηση του σπιράλ σωλήνα που το μόνο που κάνει είναι να φρενάρει την ροή και η αντικατάσταση του με κάτι πιο «λείο» εσωτερικά και κατά προτίμηση μεταλλικό για καλύτερη ροή και επαγωγή της θερμότητας.
2) Η χοάνη είναι κολλημένη επάνω στο ψυγείο… οπότε λογικό είναι να έκοβε και να βάραγε πειράκια. Οι χοάνες είναι για χρήση όπου χωράνε να μπουν και είναι για τοποθέτηση σε σημείο που μπορεί να μπει κρύος αέρας. Στην δική σου περίπτωση η χοάνη είναι κακή επιλογή γιατί δεν υπάρχει χώρος για σωστή τοποθέτηση.

Η λύση «βαρελάκι» είναι πολύ καλύτερη για την περίπτωση σου διότι:
1) Έχεις την επιλογή του σωστού όγκου αφού καταργείς το νορμάλ κουτί, πράγμα πολύ σημαντικό για να διατηρηθούν τα σωστά χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα σου. Αυτό δεν γίνεται με την φιλτροχοάνη… Είναι κάτι ανάλογο με το πρώτο καζανάκι της εξάτμισης αλλά από την πλευρά της εισαγωγής.
2) Με σωστή μόνωση αποφεύγεις σχετικά εύκολα τη ζέστη του κινητήρα.
3) Μπορείς πιο εύκολα να βρεις κάποιο άνοιγμα για να τοποθετήσεις τον μπροστινό σωλήνα της εισαγωγής του και να πάρεις κρύο αέρα.

Ξέρω δεν είναι δουλειά 10 λεπτών… αλλά εδώ, στο forum εννοώ, δεν ψάχνουμε για εύκολες λύσεις αλλά για τις πιο σωστές. Έτσι δεν είναι Question

Φιλικά


Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100 Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PHSYBORG (HULK)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pug 8v ''maximum attack''

Ένταξη: 24 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 1109
Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Αύγ 2004, 08:46:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σκουπα κ παλι σκουπα ! Wink



FULL THROTLE....

NEW forum at www.btt.20m.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Αύγ 2004, 16:03:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mick206 έγραψε:
Για μοιράσου την εδώ στο forum για να δούμε πόσο καλή είναι... Wink

Μην είσαι ρε συ παρτάκιας! Laughing Laughing Laughing


Μιχάλη, όπως πάντα, σε ότι κάνω στο αμάξι, πάντα γίνεται και ενα HOW-TO. Αυτή την φορά δεν λέει να ανοίξω ολόκληρο topic, διότι υπάρχουνε αρκετά και εκτενή topic με το θέμα "εισαγωγή" εδώ στο forum. Άρα μόλις το κάνω το project, θα έχω εκτενή αναφορά με φωτογραφικό υλικό, όπως με την αφαίρεση και το βάψιμο του πλαστικού προστατευτικού της νεροπαγίδας που βρίσκεται πάνω στο καπώ Very happy

speedy100 έγραψε:
1) Το πρώτο πράγμα σε αυτές τις περιπτώσεις είναι η κατάργηση του σπιράλ σωλήνα που το μόνο που κάνει είναι να φρενάρει την ροή και η αντικατάσταση του με κάτι πιο «λείο» εσωτερικά και κατά προτίμηση μεταλλικό για καλύτερη ροή και επαγωγή της θερμότητας.
2) Η χοάνη είναι κολλημένη επάνω στο ψυγείο… οπότε λογικό είναι να έκοβε και να βάραγε πειράκια. Οι χοάνες είναι για χρήση όπου χωράνε να μπουν και είναι για τοποθέτηση σε σημείο που μπορεί να μπει κρύος αέρας. Στην δική σου περίπτωση η χοάνη είναι κακή επιλογή γιατί δεν υπάρχει χώρος για σωστή τοποθέτηση.

...

Ξέρω δεν είναι δουλειά 10 λεπτών… αλλά εδώ, στο forum εννοώ, δεν ψάχνουμε για εύκολες λύσεις αλλά για τις πιο σωστές. Έτσι δεν είναι Question

Φιλικά


Αυτά τα δύο που αναφέρεις έχουνε ληφθεί υπόψιν ήδη. Επίσης θέλω να προσθέσω πως αν έχουμε παραπάνω από 3 γωνίες από το φίλτρο (σκούπα, χοάνη βαρελάκι κλπ.) μέχρι την εισαγωγή, έτσι όπως θα μπαίνει ο αέρας θα κόβει σημαντική ταχύτητα, κάτι το οποίο είναι αρκετά αρνητικό Wink



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
speedy100 
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 126

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Αύγ 2004, 16:28:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:

Αυτά τα δύο που αναφέρεις έχουνε ληφθεί υπόψιν ήδη. Επίσης θέλω να προσθέσω πως αν έχουμε παραπάνω από 3 γωνίες από το φίλτρο (σκούπα, χοάνη βαρελάκι κλπ.) μέχρι την εισαγωγή, έτσι όπως θα μπαίνει ο αέρας θα κόβει σημαντική ταχύτητα, κάτι το οποίο είναι αρκετά αρνητικό Wink


Δεν φαίνεται κάτι τέτοιο στην φωτογραφία πάντως.

Όσο για τις γωνίες καλό είναι να μην υπάρχει καμία παρά μόνο καμπές.
Αλλά αν δεν βάλεις την όλη κατασκευή σε ένα flow bench και να την μετρήσεις πριν και μετά ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις ακριβώς τι έχεις κάνει. Γι΄ αυτό είναι προτιμότερες οι λύσεις κονσέρβα (λάθος όρος) Embarassed Embarassed ,…. Οι λύσεις λοιπόν που έχουν γίνει μετά από έρευνα και εξέλιξη και που προτείνουν διάφοροι οίκοι ή και κατασκευαστές φίλτρων κλπ. Αυτοί έχουν κάνει την δουλειά πριν από εμάς για εμάς… Wink

Φιλικά


Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100 Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 16 Αύγ 2004, 00:26:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

speedy100 έγραψε:
Δεν φαίνεται κάτι τέτοιο στην φωτογραφία πάντως.


Δεν είναι δικιά μου η φωτογραφία πάντως Razz

speedy100 έγραψε:
Όσο για τις γωνίες καλό είναι να μην υπάρχει καμία παρά μόνο καμπές.
Αλλά αν δεν βάλεις την όλη κατασκευή σε ένα flow bench και να την μετρήσεις πριν και μετά ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις ακριβώς τι έχεις κάνει. Γι΄ αυτό είναι προτιμότερες οι λύσεις κονσέρβα (λάθος όρος) Embarassed Embarassed ,…. Οι λύσεις λοιπόν που έχουν γίνει μετά από έρευνα και εξέλιξη και που προτείνουν διάφοροι οίκοι ή και κατασκευαστές φίλτρων κλπ. Αυτοί έχουν κάνει την δουλειά πριν από εμάς για εμάς… Wink

Φιλικά


Είπαμε, υπομονή μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου Cool



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
kaisaras96 (Κωστας)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος




Ένταξη: 05 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 282
Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Αύγ 2004, 16:38:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

speedy100 έγραψε:

1) Το πρώτο πράγμα σε αυτές τις περιπτώσεις είναι η κατάργηση του σπιράλ σωλήνα που το μόνο που κάνει είναι να φρενάρει την ροή και η αντικατάσταση του με κάτι πιο «λείο» εσωτερικά και κατά προτίμηση μεταλλικό για καλύτερη ροή και επαγωγή της θερμότητας.
Φιλικά


Επειδη με το θεμα πατεντα χοανη εχω κανει πολλες προσπαθειες σε αρκετα αμαξια φιλων εχω να δηλωσω οτι:
1)η καταργηση του σωληνα ειναι δυσκολη γιατι ειναι πανω συνδεμενες οι αναθυμιασεις(αν τους βαλεις φιλτρακι βρωμανε πολυ),
2)οι ποιοτικοι σωληνες που αντεχουν ειναι δυσευρετοι στη σωστη διαμετρο και πανακριβοι,
3)τα αλουμινενια σπιραλ ειναι λυση αναγκης,καταστρεφονται αμεσως,
4)ο θορυβος μεταβαλεται πολυ αναλογα με την τοποθετηση,
5)το αποτελεσμα ειναι συνηθως πολυ μικρο(εκτος απο μια φορα που το αμαξι εκοψε παρα πολυ.... Confused Sad Cool )
6)Οι καλοι αγωγοι τις θερμοτητας απαγορευονται δια ροπαλου(δηλαδη ολα τα μεταλα)Ο λογος απλος ο αερας ξεκινα την πορεια του κρυος ο μονος τροπος να ζεσταθει ειναι απο τον σωληνα που τον μεταφερει.Αν ο σωληνας ειναι απο μεταλο μετα απο λιγη ωρα λειτουργιας θα ειναι καυτος(λογω μεταδοσης θερμοτητας απο την μηχανη),για αυτο ολα τα εργοστασιακα συστηματα ειναι απο πλαστικο αλλωστε...




Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Αύγ 2004, 17:44:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδή μου την βάρεσε, σήμερα πήρα τα υλικά για το project. Πέμπτη απόγευμα λογικά θα είμαι έτοιμος και "πατενταρισμένος" Laughing

Το μόνο που μου λείπει είναι το φίλτρο ελευθέρας, το οποίο και θα αγοράσω προς το τέλος Σεπτεμβρίου. Rolling eyes



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
speedy100 
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 126

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Αύγ 2004, 23:05:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

[quote="kaisaras96"]
speedy100 έγραψε:

1) Το πρώτο πράγμα σε αυτές τις περιπτώσεις είναι η κατάργηση του σπιράλ σωλήνα που το μόνο που κάνει είναι να φρενάρει την ροή και η αντικατάσταση του με κάτι πιο «λείο» εσωτερικά και κατά προτίμηση μεταλλικό για καλύτερη ροή και επαγωγή της θερμότητας.
Φιλικά


kaisaras96 έγραψε:

6)Οι καλοι αγωγοι τις θερμοτητας απαγορευονται δια ροπαλου(δηλαδη ολα τα μεταλα)Ο λογος απλος ο αερας ξεκινα την πορεια του κρυος ο μονος τροπος να ζεσταθει ειναι απο τον σωληνα που τον μεταφερει.Αν ο σωληνας ειναι απο μεταλο μετα απο λιγη ωρα λειτουργιας θα ειναι καυτος(λογω μεταδοσης θερμοτητας απο την μηχανη),για αυτο ολα τα εργοστασιακα συστηματα ειναι απο πλαστικο αλλωστε...


Όπως προανέφερα αυτή η δουλειά δεν είναι κάτι απλό και γρήγορο αν θέλουμε αποτέλεσμα . Μην ξεχνάς ότι ψάχνουμε για κάτι της τάξης του 1-3%… περίπου οπότε:
1) Αν ο αέρας ξεκινά όπως λες κρύος τότε μπορεί να χρησιμοποιηθεί πλαστικός σωλήνας αλλά οι περιπτώσεις που ο αέρας είναι κρύος είναι σχεδόν απίθανες. Γι’ αυτό πρέπει να μπορούμε να τον ψύξουμε και αυτό δεν γίνεται αν υπάρχει πλαστικός σωλήνας.
2) Η σωστή λύση είναι μεταλλικός σωλήνας όπου: περνά όσο πιο μακριά γίνεται από ψυγεία κλπ., μονώνεται-απομονώνεται με κάποιο μονωτικό υλικό η περιοχή που περνά ο σωλήνας από το υπόλοιπο μέρος του κινητήρα, διοχετεύουμε κρύο αέρα από άλλο αγωγό, (κατά προτίμηση και συνήθεια από το κοντινό θόλο φτερού), και ψύχουμε τον μεταλλικό σωλήνα ώστε να μην ανέβει η θερμοκρασία του. Με δύο θερμόμετρα μπορούμε εύκολα να μετρήσουμε την διαφορά θερμοκρασίας στην είσοδο και στο τέλός του σωλήνα πριν την πεταλούδα και να δούμε αν χρειάζεται περαιτέρω ψύξη κλπ.

Χρειάζεται λίγη παραπάνω δουλειά για να έχουμε αποτέλεσμα σε τόσο «μικρές» βελτιώσεις αλλά για εμένα αξίζει τον κόπο και μόνο από πλευράς έρευνας. Smile

Φιλικά


Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100 Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Αύγ 2004, 14:39:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγω δεν καταλαβα...πως θα ψυξουμε τον σωληνα δηλαδη?? ενταξει να τον απομονωσουμε/μονωσουμε ωστε να μην ζεσταινεται αλλα πως θα τον παγωσουμε???

Σταύρο αν δεν κανω λάθος η Green εβγαλε φιλτρο για μας οποτε μπορεις να ξεκινησεις το project σου...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Αύγ 2004, 17:55:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πΕτΡοS έγραψε:
εγω δεν καταλαβα...πως θα ψυξουμε τον σωληνα δηλαδη?? ενταξει να τον απομονωσουμε/μονωσουμε ωστε να μην ζεσταινεται αλλα πως θα τον παγωσουμε???

Σταύρο αν δεν κανω λάθος η Green εβγαλε φιλτρο για μας οποτε μπορεις να ξεκινησεις το project σου...


Αν είναι να μπλέξουμε με την ψύξη των συστημάτων εισαγωγής, βράστα κι άστα Very happy Cool

Το project ολοκληρώθηκε, το μόνο που μένει είναι το φίλτρο ελευθέρας... Σήμερα στο συνεργείο που πήγα για αλλαγή λαδιών, είδανε το project και πάθανε πλάκα Very happy Razz Twisted evil Φωτό και περιγραφή, πρίν το τέλος της βδομάδας! Wink

Έχεις κωδικό μήπως για το φίλτρο??? Rolling eyes



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2724s (PHP: 90% - SQL: 10%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on