Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
the_kangur (Γιάννης) Μόλις έγραψα


Ένταξη: 19 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 44
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούλ 2004, 12:13:04 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Βαρελάκι της bmc |
|
|
Ρε guyz γίνεται ένα opel astra με βαρελάκι και με χοάνη της bmc να του δίνει 6ps γιατί και το max power το γράφει και ένας φίλος έβαλε και το δυναμομέτρησε και του έβγαλε +6ps. 
 
Ακόμα και με πατίνι! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Daloup-man (Ανδρέας) Φανατικό μέλος

 Honda Civic Vti 160hp '05/96 κόκκινο
Ένταξη: 21 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 327 Τόπος: Αθήνα,Κάτω Πατήσια
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούλ 2004, 12:37:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πιστεύω να το δυναμομέτρεσε 2 φορές!
Μια με το μαμά φιλτρόκουτο και μια με το βαρελάκι!
Α! και τις 2 φορές με την ίδια βενζίνη!
Τέλος το οτι κάνει-αν κάνει-τόση διαφορά σε ένα συγκεκριμένο μοντέλο ένα συγκεκριμένο προιόν,δε σημαίνει οτι θα δουλεύει το ίδιο καλά ή κακά και σε άλλο μοντέλο! 
 
ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΙ ... ΚΙ ΟΠΟΥ ΠΑΕΙ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούλ 2004, 14:47:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχει τιποτα αλλο πανω το αμαξι??? Εξατμιση κτλ???
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
the_kangur (Γιάννης) Μόλις έγραψα


Ένταξη: 19 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 44
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούλ 2004, 11:55:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν εχει τιποτα αλλο το αμαξι....αμα δειτε το λεει και στο max power για 106 16v +9ps,S 2000 +11ps,306 2.0 +11ps, και διαφορα αλλα μοντελα.
 
Ακόμα και με πατίνι! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούλ 2004, 12:16:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
the_kangur έγραψε: | Δεν εχει τιποτα αλλο το αμαξι....αμα δειτε το λεει και στο max power για 106 16v +9ps,S 2000 +11ps,306 2.0 +11ps, και διαφορα αλλα μοντελα. |
ε,καλα αμα το λεει το max power ειναι κυρος...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούλ 2004, 12:28:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν μου φαινεται και τοσο λογικο το +6ps!!! Εκτος πια, αν το "μαμα" συστημα εισαγωγης αερα του Astra κοβει τοσο πολυ... Το αντιστοιχο βαρελακι σε 206 1.6 16ν παντως, απο δοκιμη στο AMS, εδωσε 3 αλογα αν θυμαμαι καλα!!! 
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιούλ 2004, 10:09:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμενα παντως η πατεντα της bmc δε με πειθει.
Μεγαλη η διαδρομη του αερα συν του οτι θα ρουφα ολο το ζεστο αερα του ψυγειου.
Σε αναλογη πατεντα που ειχα κανει με σιμοτα χοανη,το αμαξι οταν ζεσταινοταν εκοβε και βαραγε πειρακια.
Ιδου του λογου το αληθες:

Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Αύγ 2004, 13:48:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε ένα μήνα ολοκληρώνεται το project για να βάλω φίλτρο ελευθέρας και να έχω και κρυότατο εξωτερικό αέρα στο κάρο μου
Μια αρκετά καλή πατέντα που δυστυχώς δεν την έχω δει σε άλλον μέχρι τώρα! 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mick206 (Πράσινος Ninja) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.1lt tequila-line
Ένταξη: 06 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1302 Τόπος: Άλφα Κένταυρος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Αύγ 2004, 17:21:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Σε ένα μήνα ολοκληρώνεται το project για να βάλω φίλτρο ελευθέρας και να έχω και κρυότατο εξωτερικό αέρα στο κάρο μου
Μια αρκετά καλή πατέντα που δυστυχώς δεν την έχω δει σε άλλον μέχρι τώρα!  |
Για μοιράσου την εδώ στο forum για να δούμε πόσο καλή είναι...
Μην είσαι ρε συ παρτάκιας! 
Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
speedy100 Μέλος


Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 126
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Αύγ 2004, 18:38:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το βαρελάκι της BMC είναι από τα καλύτερα του είδους σαν κατασκευή. Είναι όμως universal που σημαίνει ότι η επιτυχία του εξαρτάτε από την υπόλοιπη κατασκευή και τοποθέτηση… και δεν εννοώ απλά το να είναι μακριά από ψυγεία κλπ. αλλά και για το μήκος και την διάμετρο των σωλήνων που θα χρησιμοποιηθούν που είναι διαφορετικές κατά περίπτωση. Αν ο μηχανικός σου ξέρει το «θέμα» το αποτέλεσμα θα είναι πολύ καλό, αν όχι τότε θα έχεις ένα καλό νορμάλ φίλτρο.
Φιλικά
Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
speedy100 Μέλος


Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 126
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Αύγ 2004, 19:19:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sps έγραψε: | Εμενα παντως η πατεντα της bmc δε με πειθει.
Μεγαλη η διαδρομη του αερα συν του οτι θα ρουφα ολο το ζεστο αερα του ψυγειου.
Σε αναλογη πατεντα που ειχα κανει με σιμοτα χοανη,το αμαξι οταν ζεσταινοταν εκοβε και βαραγε πειρακια.
Ιδου του λογου το αληθες:
 |
Συγνώμη αλλά χωρίς να θέλω να θίξω κανένα, (δεν ξέρω ποιος έχει κάνει την δουλειά), η φωτογραφία δείχνει μια πολύ κακή τοποθέτηση φιλτροχοάνης. διότι:
1) Το πρώτο πράγμα σε αυτές τις περιπτώσεις είναι η κατάργηση του σπιράλ σωλήνα που το μόνο που κάνει είναι να φρενάρει την ροή και η αντικατάσταση του με κάτι πιο «λείο» εσωτερικά και κατά προτίμηση μεταλλικό για καλύτερη ροή και επαγωγή της θερμότητας.
2) Η χοάνη είναι κολλημένη επάνω στο ψυγείο… οπότε λογικό είναι να έκοβε και να βάραγε πειράκια. Οι χοάνες είναι για χρήση όπου χωράνε να μπουν και είναι για τοποθέτηση σε σημείο που μπορεί να μπει κρύος αέρας. Στην δική σου περίπτωση η χοάνη είναι κακή επιλογή γιατί δεν υπάρχει χώρος για σωστή τοποθέτηση.
Η λύση «βαρελάκι» είναι πολύ καλύτερη για την περίπτωση σου διότι:
1) Έχεις την επιλογή του σωστού όγκου αφού καταργείς το νορμάλ κουτί, πράγμα πολύ σημαντικό για να διατηρηθούν τα σωστά χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα σου. Αυτό δεν γίνεται με την φιλτροχοάνη… Είναι κάτι ανάλογο με το πρώτο καζανάκι της εξάτμισης αλλά από την πλευρά της εισαγωγής.
2) Με σωστή μόνωση αποφεύγεις σχετικά εύκολα τη ζέστη του κινητήρα.
3) Μπορείς πιο εύκολα να βρεις κάποιο άνοιγμα για να τοποθετήσεις τον μπροστινό σωλήνα της εισαγωγής του και να πάρεις κρύο αέρα.
Ξέρω δεν είναι δουλειά 10 λεπτών… αλλά εδώ, στο forum εννοώ, δεν ψάχνουμε για εύκολες λύσεις αλλά για τις πιο σωστές. Έτσι δεν είναι
Φιλικά
Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!

 Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Αύγ 2004, 08:46:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σκουπα κ παλι σκουπα ! 
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Αύγ 2004, 16:03:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mick206 έγραψε: | Για μοιράσου την εδώ στο forum για να δούμε πόσο καλή είναι...
Μην είσαι ρε συ παρτάκιας!  |
Μιχάλη, όπως πάντα, σε ότι κάνω στο αμάξι, πάντα γίνεται και ενα HOW-TO. Αυτή την φορά δεν λέει να ανοίξω ολόκληρο topic, διότι υπάρχουνε αρκετά και εκτενή topic με το θέμα "εισαγωγή" εδώ στο forum. Άρα μόλις το κάνω το project, θα έχω εκτενή αναφορά με φωτογραφικό υλικό, όπως με την αφαίρεση και το βάψιμο του πλαστικού προστατευτικού της νεροπαγίδας που βρίσκεται πάνω στο καπώ
speedy100 έγραψε: | 1) Το πρώτο πράγμα σε αυτές τις περιπτώσεις είναι η κατάργηση του σπιράλ σωλήνα που το μόνο που κάνει είναι να φρενάρει την ροή και η αντικατάσταση του με κάτι πιο «λείο» εσωτερικά και κατά προτίμηση μεταλλικό για καλύτερη ροή και επαγωγή της θερμότητας.
2) Η χοάνη είναι κολλημένη επάνω στο ψυγείο… οπότε λογικό είναι να έκοβε και να βάραγε πειράκια. Οι χοάνες είναι για χρήση όπου χωράνε να μπουν και είναι για τοποθέτηση σε σημείο που μπορεί να μπει κρύος αέρας. Στην δική σου περίπτωση η χοάνη είναι κακή επιλογή γιατί δεν υπάρχει χώρος για σωστή τοποθέτηση.
...
Ξέρω δεν είναι δουλειά 10 λεπτών… αλλά εδώ, στο forum εννοώ, δεν ψάχνουμε για εύκολες λύσεις αλλά για τις πιο σωστές. Έτσι δεν είναι
Φιλικά |
Αυτά τα δύο που αναφέρεις έχουνε ληφθεί υπόψιν ήδη. Επίσης θέλω να προσθέσω πως αν έχουμε παραπάνω από 3 γωνίες από το φίλτρο (σκούπα, χοάνη βαρελάκι κλπ.) μέχρι την εισαγωγή, έτσι όπως θα μπαίνει ο αέρας θα κόβει σημαντική ταχύτητα, κάτι το οποίο είναι αρκετά αρνητικό 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
speedy100 Μέλος


Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 126
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Αύγ 2004, 16:28:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: |
Αυτά τα δύο που αναφέρεις έχουνε ληφθεί υπόψιν ήδη. Επίσης θέλω να προσθέσω πως αν έχουμε παραπάνω από 3 γωνίες από το φίλτρο (σκούπα, χοάνη βαρελάκι κλπ.) μέχρι την εισαγωγή, έτσι όπως θα μπαίνει ο αέρας θα κόβει σημαντική ταχύτητα, κάτι το οποίο είναι αρκετά αρνητικό  |
Δεν φαίνεται κάτι τέτοιο στην φωτογραφία πάντως.
Όσο για τις γωνίες καλό είναι να μην υπάρχει καμία παρά μόνο καμπές.
Αλλά αν δεν βάλεις την όλη κατασκευή σε ένα flow bench και να την μετρήσεις πριν και μετά ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις ακριβώς τι έχεις κάνει. Γι΄ αυτό είναι προτιμότερες οι λύσεις κονσέρβα (λάθος όρος) ,…. Οι λύσεις λοιπόν που έχουν γίνει μετά από έρευνα και εξέλιξη και που προτείνουν διάφοροι οίκοι ή και κατασκευαστές φίλτρων κλπ. Αυτοί έχουν κάνει την δουλειά πριν από εμάς για εμάς…
Φιλικά
Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Αύγ 2004, 00:26:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
speedy100 έγραψε: | Δεν φαίνεται κάτι τέτοιο στην φωτογραφία πάντως. |
Δεν είναι δικιά μου η φωτογραφία πάντως
speedy100 έγραψε: | Όσο για τις γωνίες καλό είναι να μην υπάρχει καμία παρά μόνο καμπές.
Αλλά αν δεν βάλεις την όλη κατασκευή σε ένα flow bench και να την μετρήσεις πριν και μετά ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις ακριβώς τι έχεις κάνει. Γι΄ αυτό είναι προτιμότερες οι λύσεις κονσέρβα (λάθος όρος) ,…. Οι λύσεις λοιπόν που έχουν γίνει μετά από έρευνα και εξέλιξη και που προτείνουν διάφοροι οίκοι ή και κατασκευαστές φίλτρων κλπ. Αυτοί έχουν κάνει την δουλειά πριν από εμάς για εμάς…
Φιλικά |
Είπαμε, υπομονή μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος

Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Αύγ 2004, 16:38:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
speedy100 έγραψε: |
1) Το πρώτο πράγμα σε αυτές τις περιπτώσεις είναι η κατάργηση του σπιράλ σωλήνα που το μόνο που κάνει είναι να φρενάρει την ροή και η αντικατάσταση του με κάτι πιο «λείο» εσωτερικά και κατά προτίμηση μεταλλικό για καλύτερη ροή και επαγωγή της θερμότητας.
Φιλικά |
Επειδη με το θεμα πατεντα χοανη εχω κανει πολλες προσπαθειες σε αρκετα αμαξια φιλων εχω να δηλωσω οτι:
1)η καταργηση του σωληνα ειναι δυσκολη γιατι ειναι πανω συνδεμενες οι αναθυμιασεις(αν τους βαλεις φιλτρακι βρωμανε πολυ),
2)οι ποιοτικοι σωληνες που αντεχουν ειναι δυσευρετοι στη σωστη διαμετρο και πανακριβοι,
3)τα αλουμινενια σπιραλ ειναι λυση αναγκης,καταστρεφονται αμεσως,
4)ο θορυβος μεταβαλεται πολυ αναλογα με την τοποθετηση,
5)το αποτελεσμα ειναι συνηθως πολυ μικρο(εκτος απο μια φορα που το αμαξι εκοψε παρα πολυ.... )
6)Οι καλοι αγωγοι τις θερμοτητας απαγορευονται δια ροπαλου(δηλαδη ολα τα μεταλα)Ο λογος απλος ο αερας ξεκινα την πορεια του κρυος ο μονος τροπος να ζεσταθει ειναι απο τον σωληνα που τον μεταφερει.Αν ο σωληνας ειναι απο μεταλο μετα απο λιγη ωρα λειτουργιας θα ειναι καυτος(λογω μεταδοσης θερμοτητας απο την μηχανη),για αυτο ολα τα εργοστασιακα συστηματα ειναι απο πλαστικο αλλωστε...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Αύγ 2004, 17:44:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδή μου την βάρεσε, σήμερα πήρα τα υλικά για το project. Πέμπτη απόγευμα λογικά θα είμαι έτοιμος και "πατενταρισμένος"
Το μόνο που μου λείπει είναι το φίλτρο ελευθέρας, το οποίο και θα αγοράσω προς το τέλος Σεπτεμβρίου. 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
speedy100 Μέλος


Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 126
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Αύγ 2004, 23:05:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
[quote="kaisaras96"] speedy100 έγραψε: |
1) Το πρώτο πράγμα σε αυτές τις περιπτώσεις είναι η κατάργηση του σπιράλ σωλήνα που το μόνο που κάνει είναι να φρενάρει την ροή και η αντικατάσταση του με κάτι πιο «λείο» εσωτερικά και κατά προτίμηση μεταλλικό για καλύτερη ροή και επαγωγή της θερμότητας.
Φιλικά |
kaisaras96 έγραψε: |
6)Οι καλοι αγωγοι τις θερμοτητας απαγορευονται δια ροπαλου(δηλαδη ολα τα μεταλα)Ο λογος απλος ο αερας ξεκινα την πορεια του κρυος ο μονος τροπος να ζεσταθει ειναι απο τον σωληνα που τον μεταφερει.Αν ο σωληνας ειναι απο μεταλο μετα απο λιγη ωρα λειτουργιας θα ειναι καυτος(λογω μεταδοσης θερμοτητας απο την μηχανη),για αυτο ολα τα εργοστασιακα συστηματα ειναι απο πλαστικο αλλωστε... |
Όπως προανέφερα αυτή η δουλειά δεν είναι κάτι απλό και γρήγορο αν θέλουμε αποτέλεσμα . Μην ξεχνάς ότι ψάχνουμε για κάτι της τάξης του 1-3%… περίπου οπότε:
1) Αν ο αέρας ξεκινά όπως λες κρύος τότε μπορεί να χρησιμοποιηθεί πλαστικός σωλήνας αλλά οι περιπτώσεις που ο αέρας είναι κρύος είναι σχεδόν απίθανες. Γι’ αυτό πρέπει να μπορούμε να τον ψύξουμε και αυτό δεν γίνεται αν υπάρχει πλαστικός σωλήνας.
2) Η σωστή λύση είναι μεταλλικός σωλήνας όπου: περνά όσο πιο μακριά γίνεται από ψυγεία κλπ., μονώνεται-απομονώνεται με κάποιο μονωτικό υλικό η περιοχή που περνά ο σωλήνας από το υπόλοιπο μέρος του κινητήρα, διοχετεύουμε κρύο αέρα από άλλο αγωγό, (κατά προτίμηση και συνήθεια από το κοντινό θόλο φτερού), και ψύχουμε τον μεταλλικό σωλήνα ώστε να μην ανέβει η θερμοκρασία του. Με δύο θερμόμετρα μπορούμε εύκολα να μετρήσουμε την διαφορά θερμοκρασίας στην είσοδο και στο τέλός του σωλήνα πριν την πεταλούδα και να δούμε αν χρειάζεται περαιτέρω ψύξη κλπ.
Χρειάζεται λίγη παραπάνω δουλειά για να έχουμε αποτέλεσμα σε τόσο «μικρές» βελτιώσεις αλλά για εμένα αξίζει τον κόπο και μόνο από πλευράς έρευνας.
Φιλικά
Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Αύγ 2004, 14:39:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω δεν καταλαβα...πως θα ψυξουμε τον σωληνα δηλαδη?? ενταξει να τον απομονωσουμε/μονωσουμε ωστε να μην ζεσταινεται αλλα πως θα τον παγωσουμε???
Σταύρο αν δεν κανω λάθος η Green εβγαλε φιλτρο για μας οποτε μπορεις να ξεκινησεις το project σου... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Αύγ 2004, 17:55:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πΕτΡοS έγραψε: | εγω δεν καταλαβα...πως θα ψυξουμε τον σωληνα δηλαδη?? ενταξει να τον απομονωσουμε/μονωσουμε ωστε να μην ζεσταινεται αλλα πως θα τον παγωσουμε???
Σταύρο αν δεν κανω λάθος η Green εβγαλε φιλτρο για μας οποτε μπορεις να ξεκινησεις το project σου... |
Αν είναι να μπλέξουμε με την ψύξη των συστημάτων εισαγωγής, βράστα κι άστα
Το project ολοκληρώθηκε, το μόνο που μένει είναι το φίλτρο ελευθέρας... Σήμερα στο συνεργείο που πήγα για αλλαγή λαδιών, είδανε το project και πάθανε πλάκα Φωτό και περιγραφή, πρίν το τέλος της βδομάδας!
Έχεις κωδικό μήπως για το φίλτρο??? 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|