PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Subaru Impreza 1.6 Ts S-turbo...
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Αύγ 2002, 11:48:09    Θέμα δημοσίευσης: Subaru Impreza 1.6 Ts S-turbo... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Διάβαζα σε όλα τα site ότι το συγκεκριμένο κοστίζει περί τα 7500000 και έχει:

Κυβισμός (κ.εκ.): 1597 Κύλινδροι: 4
Διάταξη κυλίνδρων: Ε Βαλβίδες ανά κύλινδρο: 4
Ισχύς ECE (HP)/στροφές: 143/4900
Ροπή ECE (Kgm)/στροφές: 21,9/3850
Φρένα (εμπρός/πίσω): Δίσκοι/Ταμπούρα 8O 8O 8O 8O
Βάρος (κιλά): 1255kgr Surprised Surprised Surprised
Επιδόσεις
Επιτάχυνση 0-100 (δευτ.): 9,4 Confused
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα): 194 Confused

Μπορεί κανείς να βγάλει άκρη με τα παραπάνω?
Το TURBO που στην ευχή είναι?
Τα 143 άλογα μήπως την έκαναν λαμόγια?
Ποιο αργό από το 206/1600 (1150kgr) που είναι και χωρίς TURBO?
Και με ταμπούρα πίσω?
Και 7.500.000εκ?

Για πείτε απόψεις?
Tι γίνεται εδώ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Αύγ 2002, 12:36:53    Θέμα δημοσίευσης: Re: Subaru Impreza 1.6 Ts S-turbo... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini έγραψε:
Διάβαζα σε όλα τα site ότι το συγκεκριμένο κοστίζει περί τα 7500000 και έχει:

Κυβισμός (κ.εκ.): 1597 Κύλινδροι: 4
Διάταξη κυλίνδρων: Ε Βαλβίδες ανά κύλινδρο: 4
Ισχύς ECE (HP)/στροφές: 143/4900
Ροπή ECE (Kgm)/στροφές: 21,9/3850
Φρένα (εμπρός/πίσω): Δίσκοι/Ταμπούρα 8O 8O 8O 8O
Βάρος (κιλά): 1255kgr Surprised Surprised Surprised
Επιδόσεις
Επιτάχυνση 0-100 (δευτ.): 9,4 Confused
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα): 194 Confused

Μπορεί κανείς να βγάλει άκρη με τα παραπάνω?
Το TURBO που στην ευχή είναι?
Τα 143 άλογα μήπως την έκαναν λαμόγια?
Ποιο αργό από το 206/1600 (1150kgr) που είναι και χωρίς TURBO?
Και με ταμπούρα πίσω?
Και 7.500.000εκ?

Για πείτε απόψεις?
Tι γίνεται εδώ?


Vini ρίξε μία ματιά στη ροπή 21,9 έναντι με 14,9 νομίζω, εκεί είναι το TURBO το οποίο είναι light. Υπάρχει από την ίδια την Subaru κιτ για θεαματική αύξηση ισχύος, νομίζω στους 4Τ είχε τεστ.
Όσο για τις επιδόσεις: τετρακίνηση speaking... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Αύγ 2002, 12:50:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα είδα αυτά...αλλά είναι επιδόσεις αυτές για turbo κινητήρα και 143 άλογα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Αύγ 2002, 13:02:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπορεί να έχουν χαμηλά την πίεση του turbo (<0.8 bar) για λόγους
αξιοπιστίας, κατανάλωσης, φιλικότητας...
Πάντως σίγουρα η Ελληνική αντιπροσωπία βγάζει το ίδιο μοντέλο
και με περισσότερους ίππους (ίσως και μεγαλύτερη τουρμπίνα?).

Για μένα αυτό που το κάνει να ξεχωρίζει είναι η τετρακίνηση.
Εκεί είναι όλα τα λεφτά....


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Predator 
Επισκέπτης







ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Αύγ 2002, 15:05:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ:

Πλέον το SUBARU IMPREZA 1.6 S-TURBO βγαίνει με 180 άλογα!!!!! 8O

Επιδόσεις βέβαια δεν έχω μάθει ακόμη αλλά όταν μάθω θα σας ενημερώσω!!!

Αλλαγές δεν έγιναν μόνο στο S-TURBO αλλάκ στις άλλες εκδόσεις του IMPREZA όπως:
WRX:από 218hp σε 260hp
WRX STI:από 280hp σε 330hp( 8O )
Επιστροφή στην κορυφή
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Αύγ 2002, 15:06:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επιλογή τετρακούνας για μένα πάντως αποτελεί το MItsubishi Evo 7 στην άγρια μορφή του Extreme με 360 ίππους.



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Αύγ 2002, 15:17:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Predator έγραψε:
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ:

Πλέον το SUBARU IMPREZA 1.6 S-TURBO βγαίνει με 180 άλογα!!!!! 8O

Επιδόσεις βέβαια δεν έχω μάθει ακόμη αλλά όταν μάθω θα σας ενημερώσω!!!

Αλλαγές δεν έγιναν μόνο στο S-TURBO αλλάκ στις άλλες εκδόσεις του IMPREZA όπως:
WRX:από 218hp σε 260hp
WRX STI:από 280hp σε 330hp( 8O )

Φίλε Predator πιθανός αναφέρεσαι στο κιτ που γράφω και εγώ πιο πάνω. Δεν είναι νέες βελτιωμένες εκδόσεις αλλά κατ' επιλογή αναβάθμιση στα υπάρχοντα μοντέλα. Μπορείς να τα αγοράσεις και έτοιμα από το εργοστάσιο. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Predator 
Επισκέπτης







ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Αύγ 2002, 15:18:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Slash έγραψε:
Επιλογή τετρακούνας για μένα πάντως αποτελεί το MItsubishi Evo 7 στην άγρια μορφή του Extreme με 360 ίππους.


Φίλε Slash απλά σου αναφέρω ότι η ιπποδύναμη των 330 ίππων του STI είναι ανακοίνωση της SUBARU!!!Oι "κακές γλωσσες" μιλάνε για ιπποδύναμη που πλησιάζει τους 380 ίππους!!!!!!
Χώρια που η SUBARU έχει τη κορυφαία τετρακίνηση που μπορείς να βρείς σε αμάξι!!! Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Predator 
Επισκέπτης







ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Αύγ 2002, 15:26:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

theflame έγραψε:
Predator έγραψε:
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ:

Πλέον το SUBARU IMPREZA 1.6 S-TURBO βγαίνει με 180 άλογα!!!!! 8O

Επιδόσεις βέβαια δεν έχω μάθει ακόμη αλλά όταν μάθω θα σας ενημερώσω!!!

Αλλαγές δεν έγιναν μόνο στο S-TURBO αλλάκ στις άλλες εκδόσεις του IMPREZA όπως:
WRX:από 218hp σε 260hp
WRX STI:από 280hp σε 330hp( 8O )

Φίλε Predator πιθανός αναφέρεσαι στο κιτ που γράφω και εγώ πιο πάνω. Δεν είναι νέες βελτιωμένες εκδόσεις αλλά κατ' επιλογή αναβάθμιση στα υπάρχοντα μοντέλα. Μπορείς να τα αγοράσεις και έτοιμα από το εργοστάσιο. Wink


Απ'όσο ξέρω σταμάτησαν να παράγονται οι προηγούμενες εκδόσεις!!!
Μπορεί βεβαια να κάνω κ λάθος!Αλλά θυμάμαι χαρακτηριστικά το άρθρο που μίλαγε για αύξηση των τιμών στα συγκεκριμένα μοντέλα λόγω της αναβάθμισείς τους!!!

Θα το ψάξω κ άλλο κ θα επανέλθω!!!
Επιστροφή στην κορυφή
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Αύγ 2002, 15:31:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Predator έγραψε:
theflame έγραψε:
Predator έγραψε:
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ:

Πλέον το SUBARU IMPREZA 1.6 S-TURBO βγαίνει με 180 άλογα!!!!! 8O

Επιδόσεις βέβαια δεν έχω μάθει ακόμη αλλά όταν μάθω θα σας ενημερώσω!!!

Αλλαγές δεν έγιναν μόνο στο S-TURBO αλλάκ στις άλλες εκδόσεις του IMPREZA όπως:
WRX:από 218hp σε 260hp
WRX STI:από 280hp σε 330hp( 8O )

Φίλε Predator πιθανός αναφέρεσαι στο κιτ που γράφω και εγώ πιο πάνω. Δεν είναι νέες βελτιωμένες εκδόσεις αλλά κατ' επιλογή αναβάθμιση στα υπάρχοντα μοντέλα. Μπορείς να τα αγοράσεις και έτοιμα από το εργοστάσιο. Wink


Απ'όσο ξέρω σταμάτησαν να παράγονται οι προηγούμενες εκδόσεις!!!
Μπορεί βεβαια να κάνω κ λάθος!Αλλά θυμάμαι χαρακτηριστικά το άρθρο που μίλαγε για αύξηση των τιμών στα συγκεκριμένα μοντέλα λόγω της αναβάθμισείς τους!!!

Θα το ψάξω κ άλλο κ θα επανέλθω!!!


Αν έχεις τους 4Τ σε συγκριτικό με το Skoda Octavia 1.8T γράφει λεπτομέριες σχετικά. Και στο συγκριτικό με το EVO VII νομίζω.
Θα το ψάξω και εγώ αλλά μετά τις... διακοπές. Την κάνω σήμερα :D
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Αύγ 2002, 03:15:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για μένα η τετρακίνηση έχει νόημα μόνο με πάρα πολλούς ίππους (>200). Ειδάλλως με ένα καλό γαλλικό μπροσθοκίνητο στις στροφές πετάς τα μάτια στα τετρακίνητα. Η τετρακίνηση με τους πολλούς ίππους είναι στο στοιχείο της, εκεί που τα μπροστοκίνητα (με πολλούς ίππους) δυσκολεύονται να περάσουν τη δύναμή τους ακόμη και στο στεγνό.
Η περισσότερη ασφάλεια σε βρεγμένο δρόμο δεν είναι λόγος να χωθώ 7,5εκ και βάλε, και να με περνάνε σα σταματημένο στις στροφές τα 206GTi και τα Clio 2.0. Να μην πω για τα Rallye ή τα χαμηλωμένα 206 1.6 16V...

Κοντολογής, το 1.6 με Turbo, τετρακίνηση και 143 ή και 180 ίππους με αφήνει παγερά αδιάφορο για τα λεφτά που ζητάνε. Ούτε να διανοηθώ να πέφτω σε καβλόγκαζους μπροστοκίνητους των 4 και 5εκ (Rallye, 206 1.6) και να με πατάνε στις στροφές με μισά λεφτά κι εγώ να παρακαλάω να βρέξει...


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Αύγ 2002, 14:38:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Προσωπική εμπειρια με Impreza 1.6:

Πηγαίνοντας για Χαλκίδα μετα το στένεμα της Μαλακασας βλεπω μπροστά ενα Impreza 1.6 180PS αυτό έγραφε στο πλάι με τεραστια αυτοκόλλητα γράμματα.Μαλλον θα ηταν κανενα test drive car.Ευκαιρια λεω να δουμε τι κανει το 1.6.Το στρωνω στο κυνήγι ανοιγει και αυτος τον εχω για κανα 2λεπτο προφυλακτήρες με ταχυτητες γυρω στα 200-210 (κοντερ).Φανηκε ή να μην ειχε αλλα ή οτι εκανε την πλακα του.Αν δεν ασχολιοταν μαζι μου εχει καλως.Αν ομως οντως προσπαθούσε τοτε κρίμα τα λεφτα.Παντως και απο ρεπριζ δεν ελεγε πολλα πραγματα


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Αύγ 2002, 06:24:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Για μένα η τετρακίνηση έχει νόημα μόνο με πάρα πολλούς ίππους (>200). Ειδάλλως με ένα καλό γαλλικό μπροσθοκίνητο στις στροφές πετάς τα μάτια στα τετρακίνητα. Η τετρακίνηση με τους πολλούς ίππους είναι στο στοιχείο της, εκεί που τα μπροστοκίνητα (με πολλούς ίππους) δυσκολεύονται να περάσουν τη δύναμή τους ακόμη και στο στεγνό.
Η περισσότερη ασφάλεια σε βρεγμένο δρόμο δεν είναι λόγος να χωθώ 7,5εκ και βάλε, και να με περνάνε σα σταματημένο στις στροφές τα 206GTi και τα Clio 2.0. Να μην πω για τα Rallye ή τα χαμηλωμένα 206 1.6 16V...

Κοντολογής, το 1.6 με Turbo, τετρακίνηση και 143 ή και 180 ίππους με αφήνει παγερά αδιάφορο για τα λεφτά που ζητάνε. Ούτε να διανοηθώ να πέφτω σε καβλόγκαζους μπροστοκίνητους των 4 και 5εκ (Rallye, 206 1.6) και να με πατάνε στις στροφές με μισά λεφτά κι εγώ να παρακαλάω να βρέξει...


Σωστός....
Όταν οι ίπποι ανά τροχό ξεπερνάνε τους 100 έχει νόημα να τους μοιράσεις σε περισσότερους από 2 τροχούς. Τώρα βέβαια με την ελληνική άσφαλτο ίσως και με κάτι λιγότερο αλλά:
Θέλει, έχω την αίσθηση έχοντας μικρή πείρα από τετρακίνηση, προσοχή καθώς το αμάξι πατάει πιο "άνετα" και οδηγείτε με λιγότερο "άγχος" από τον οδηγό με αποτέλεσμα να μαζεύει πιο εύκολα χιλιόμετρα. Τα φρένα όμως είναι φρένα, και εκεί η τετρακίνηση δεν έχει και πολλά να πει.
Πιο απλά, το αμάξι θα μπει στη στροφή με περισσότερα γιατί θα έχει καλύτερο πάτημα, πριν τη στροφή όμως δεν θα έρχεται και αντίστοιχα με περισσότερα; Άρα δεν θέλει και καλύτερο φρένο ή για να το πω πιο σωστά διαφορετικό τρόπο οδήγησης από απλό μπροσθοκίνητο;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Αύγ 2002, 09:00:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν έχω προσωπική εμπειρία από Subaru (το δικό μου STI, δεν είναι ακόμα έτοιμο. Nα φανταστείτε ούτε τα ορυχεία δεν έχουν εξωρύξει το μέταλλο από το οποίο θα φτιαχτεί).

Φίλος όμως που μπήκε στο 1.6/180ps γέλαγε από το lag του turbo. Tο αυτοκίνητο μου είπε ότι δεν πάει με τίποτα. Πολλά άλογα για τον κυβισμό του. O φίλος μου βέβαια μέχρι πέρσι είχε fiat coupe 220ps και με αυτό το σύγκρινε.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Αύγ 2002, 17:46:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

christhehealer έγραψε:
Δεν έχω προσωπική εμπειρία από Subaru (το δικό μου STI, δεν είναι ακόμα έτοιμο. Nα φανταστείτε ούτε τα ορυχεία δεν έχουν εξωρύξει το μέταλλο από το οποίο θα φτιαχτεί).

Φίλος όμως που μπήκε στο 1.6/180ps γέλαγε από το lag του turbo. Tο αυτοκίνητο μου είπε ότι δεν πάει με τίποτα. Πολλά άλογα για τον κυβισμό του. O φίλος μου βέβαια μέχρι πέρσι είχε fiat coupe 220ps και με αυτό το σύγκρινε.


Πολλά άλογα αλλά δεν πάει με τίποτα; Τι έχασα;
ΑΑΑΑΑΑ το δικό σου STI είναι που κάνει παρέα στο δικό μου!!! Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Αύγ 2002, 13:09:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

theflame έγραψε:
Πολλά άλογα αλλά δεν πάει με τίποτα; Τι έχασα;


μεγάλη τουρμπίνα για να βγουν τα πολλά άλογα. Πολύ turbo lag. Σε εκίνηση τον έχεις κεράσει Ice Tea με γεύση Peugeot 206 εύκολα. Laughing Laughing Laughing Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Αύγ 2002, 07:55:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε εκκίνηση το 206 ή σε ρεπρίζ ή σε τελικές θα κεράσει τσαγάκι το 1.6 με τα 180!! Όταν με το Octavia1.8 Τ με 150 άλογα και παραπάνω κιλά είμουνα δίπλα του μέχρι την 3η και μετά άρχιζε να μου ανοίγει Question Και μάλιστα ο Miltellas είχε γράψει ότι είμουνα και τυχερός, γιατί ο οδηγός του ήταν κουλός 8O Ενώ και τον ίδιο τον είχε περάσει ένα RS με τα 180 όπως μας είπε σαν σταματημένο!! Τώρα πώς το subarou με τα 180 το ξεσκίζουμε τόσο εύκολα;


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Αύγ 2002, 22:07:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτό που πιστεύω είναι ότι το Subaru δεν έχει τόσο καλούς 180 όσο το καταπληκτικό μοτέρ της VW. Είναι και 1600.. Δεν είναι μόνο πόση δύναμη βγάζει ένα μοτέρ, αλλά και με τί διάρκεια και με πόση ροπή. Είναι παράλογο να πιστεύουμε ότι με 118 ή 125 θα ανταγωνιστούμε τουρμπισμένο 1600. Μπορεί να έχουμε ίδιο 0-100 (λόγω διαφοράς βάρους) αλλά από κει και πάνω σίγουρα η τουρμπίνα θα κάνει τη διαφορά σε συνδυασμό με την υπερνικημένη αδράνεια μάζας που έχει το Subaru όταν ξεκινά από στάση. Όσο για ρεπρίζ ούτε κουβέντα...


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Αύγ 2002, 07:18:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απλώς να διευκρινήσω, ότι οι επιδόσεις που γράφει ο Νίκος στην αρχή είναι για το 1.6 Turbo με τα 143 άλογα ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΑ 180!!!!

Οι επιδόσεις με τα 180 (αν θυμάμαι καλά) είναι 0-100 : 8,2sec και τελική 225!


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Αύγ 2002, 14:59:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ουπς, μου διέφυγε.... Rolling eyes
Άρα τονίζω δύο φορές αυτά που έγραψα προηγουμένως! Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2846s (PHP: 75% - SQL: 25%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on