Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Αύγ 2002, 11:48:09 Θέμα δημοσίευσης: Subaru Impreza 1.6 Ts S-turbo... |
|
|
Διάβαζα σε όλα τα site ότι το συγκεκριμένο κοστίζει περί τα 7500000 και έχει:
Κυβισμός (κ.εκ.): 1597 Κύλινδροι: 4
Διάταξη κυλίνδρων: Ε Βαλβίδες ανά κύλινδρο: 4
Ισχύς ECE (HP)/στροφές: 143/4900
Ροπή ECE (Kgm)/στροφές: 21,9/3850
Φρένα (εμπρός/πίσω): Δίσκοι/Ταμπούρα 8O 8O 8O 8O
Βάρος (κιλά): 1255kgr
Επιδόσεις
Επιτάχυνση 0-100 (δευτ.): 9,4
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα): 194
Μπορεί κανείς να βγάλει άκρη με τα παραπάνω?
Το TURBO που στην ευχή είναι?
Τα 143 άλογα μήπως την έκαναν λαμόγια?
Ποιο αργό από το 206/1600 (1150kgr) που είναι και χωρίς TURBO?
Και με ταμπούρα πίσω?
Και 7.500.000εκ?
Για πείτε απόψεις?
Tι γίνεται εδώ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Αύγ 2002, 12:36:53 Θέμα δημοσίευσης: Re: Subaru Impreza 1.6 Ts S-turbo... |
|
|
Vini έγραψε: | Διάβαζα σε όλα τα site ότι το συγκεκριμένο κοστίζει περί τα 7500000 και έχει:
Κυβισμός (κ.εκ.): 1597 Κύλινδροι: 4
Διάταξη κυλίνδρων: Ε Βαλβίδες ανά κύλινδρο: 4
Ισχύς ECE (HP)/στροφές: 143/4900
Ροπή ECE (Kgm)/στροφές: 21,9/3850
Φρένα (εμπρός/πίσω): Δίσκοι/Ταμπούρα 8O 8O 8O 8O
Βάρος (κιλά): 1255kgr
Επιδόσεις
Επιτάχυνση 0-100 (δευτ.): 9,4
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα): 194
Μπορεί κανείς να βγάλει άκρη με τα παραπάνω?
Το TURBO που στην ευχή είναι?
Τα 143 άλογα μήπως την έκαναν λαμόγια?
Ποιο αργό από το 206/1600 (1150kgr) που είναι και χωρίς TURBO?
Και με ταμπούρα πίσω?
Και 7.500.000εκ?
Για πείτε απόψεις?
Tι γίνεται εδώ? |
Vini ρίξε μία ματιά στη ροπή 21,9 έναντι με 14,9 νομίζω, εκεί είναι το TURBO το οποίο είναι light. Υπάρχει από την ίδια την Subaru κιτ για θεαματική αύξηση ισχύος, νομίζω στους 4Τ είχε τεστ.
Όσο για τις επιδόσεις: τετρακίνηση speaking...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Αύγ 2002, 12:50:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα είδα αυτά...αλλά είναι επιδόσεις αυτές για turbo κινητήρα και 143 άλογα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Αύγ 2002, 13:02:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπορεί να έχουν χαμηλά την πίεση του turbo (<0.8 bar) για λόγους
αξιοπιστίας, κατανάλωσης, φιλικότητας...
Πάντως σίγουρα η Ελληνική αντιπροσωπία βγάζει το ίδιο μοντέλο
και με περισσότερους ίππους (ίσως και μεγαλύτερη τουρμπίνα?).
Για μένα αυτό που το κάνει να ξεχωρίζει είναι η τετρακίνηση.
Εκεί είναι όλα τα λεφτά....
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Predator Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Αύγ 2002, 15:05:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ:
Πλέον το SUBARU IMPREZA 1.6 S-TURBO βγαίνει με 180 άλογα!!!!! 8O
Επιδόσεις βέβαια δεν έχω μάθει ακόμη αλλά όταν μάθω θα σας ενημερώσω!!!
Αλλαγές δεν έγιναν μόνο στο S-TURBO αλλάκ στις άλλες εκδόσεις του IMPREZA όπως:
WRX:από 218hp σε 260hp
WRX STI:από 280hp σε 330hp( 8O ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Αύγ 2002, 15:06:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επιλογή τετρακούνας για μένα πάντως αποτελεί το MItsubishi Evo 7 στην άγρια μορφή του Extreme με 360 ίππους.
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Αύγ 2002, 15:17:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Predator έγραψε: | ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ:
Πλέον το SUBARU IMPREZA 1.6 S-TURBO βγαίνει με 180 άλογα!!!!! 8O
Επιδόσεις βέβαια δεν έχω μάθει ακόμη αλλά όταν μάθω θα σας ενημερώσω!!!
Αλλαγές δεν έγιναν μόνο στο S-TURBO αλλάκ στις άλλες εκδόσεις του IMPREZA όπως:
WRX:από 218hp σε 260hp
WRX STI:από 280hp σε 330hp( 8O ) |
Φίλε Predator πιθανός αναφέρεσαι στο κιτ που γράφω και εγώ πιο πάνω. Δεν είναι νέες βελτιωμένες εκδόσεις αλλά κατ' επιλογή αναβάθμιση στα υπάρχοντα μοντέλα. Μπορείς να τα αγοράσεις και έτοιμα από το εργοστάσιο.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Predator Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Αύγ 2002, 15:18:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Slash έγραψε: | Επιλογή τετρακούνας για μένα πάντως αποτελεί το MItsubishi Evo 7 στην άγρια μορφή του Extreme με 360 ίππους. |
Φίλε Slash απλά σου αναφέρω ότι η ιπποδύναμη των 330 ίππων του STI είναι ανακοίνωση της SUBARU!!!Oι "κακές γλωσσες" μιλάνε για ιπποδύναμη που πλησιάζει τους 380 ίππους!!!!!!
Χώρια που η SUBARU έχει τη κορυφαία τετρακίνηση που μπορείς να βρείς σε αμάξι!!!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Predator Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Αύγ 2002, 15:26:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
theflame έγραψε: | Predator έγραψε: | ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ:
Πλέον το SUBARU IMPREZA 1.6 S-TURBO βγαίνει με 180 άλογα!!!!! 8O
Επιδόσεις βέβαια δεν έχω μάθει ακόμη αλλά όταν μάθω θα σας ενημερώσω!!!
Αλλαγές δεν έγιναν μόνο στο S-TURBO αλλάκ στις άλλες εκδόσεις του IMPREZA όπως:
WRX:από 218hp σε 260hp
WRX STI:από 280hp σε 330hp( 8O ) |
Φίλε Predator πιθανός αναφέρεσαι στο κιτ που γράφω και εγώ πιο πάνω. Δεν είναι νέες βελτιωμένες εκδόσεις αλλά κατ' επιλογή αναβάθμιση στα υπάρχοντα μοντέλα. Μπορείς να τα αγοράσεις και έτοιμα από το εργοστάσιο.  |
Απ'όσο ξέρω σταμάτησαν να παράγονται οι προηγούμενες εκδόσεις!!!
Μπορεί βεβαια να κάνω κ λάθος!Αλλά θυμάμαι χαρακτηριστικά το άρθρο που μίλαγε για αύξηση των τιμών στα συγκεκριμένα μοντέλα λόγω της αναβάθμισείς τους!!!
Θα το ψάξω κ άλλο κ θα επανέλθω!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Αύγ 2002, 15:31:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Predator έγραψε: | theflame έγραψε: | Predator έγραψε: | ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ:
Πλέον το SUBARU IMPREZA 1.6 S-TURBO βγαίνει με 180 άλογα!!!!! 8O
Επιδόσεις βέβαια δεν έχω μάθει ακόμη αλλά όταν μάθω θα σας ενημερώσω!!!
Αλλαγές δεν έγιναν μόνο στο S-TURBO αλλάκ στις άλλες εκδόσεις του IMPREZA όπως:
WRX:από 218hp σε 260hp
WRX STI:από 280hp σε 330hp( 8O ) |
Φίλε Predator πιθανός αναφέρεσαι στο κιτ που γράφω και εγώ πιο πάνω. Δεν είναι νέες βελτιωμένες εκδόσεις αλλά κατ' επιλογή αναβάθμιση στα υπάρχοντα μοντέλα. Μπορείς να τα αγοράσεις και έτοιμα από το εργοστάσιο.  |
Απ'όσο ξέρω σταμάτησαν να παράγονται οι προηγούμενες εκδόσεις!!!
Μπορεί βεβαια να κάνω κ λάθος!Αλλά θυμάμαι χαρακτηριστικά το άρθρο που μίλαγε για αύξηση των τιμών στα συγκεκριμένα μοντέλα λόγω της αναβάθμισείς τους!!!
Θα το ψάξω κ άλλο κ θα επανέλθω!!! |
Αν έχεις τους 4Τ σε συγκριτικό με το Skoda Octavia 1.8T γράφει λεπτομέριες σχετικά. Και στο συγκριτικό με το EVO VII νομίζω.
Θα το ψάξω και εγώ αλλά μετά τις... διακοπές. Την κάνω σήμερα :D |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Αύγ 2002, 03:15:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για μένα η τετρακίνηση έχει νόημα μόνο με πάρα πολλούς ίππους (>200). Ειδάλλως με ένα καλό γαλλικό μπροσθοκίνητο στις στροφές πετάς τα μάτια στα τετρακίνητα. Η τετρακίνηση με τους πολλούς ίππους είναι στο στοιχείο της, εκεί που τα μπροστοκίνητα (με πολλούς ίππους) δυσκολεύονται να περάσουν τη δύναμή τους ακόμη και στο στεγνό.
Η περισσότερη ασφάλεια σε βρεγμένο δρόμο δεν είναι λόγος να χωθώ 7,5εκ και βάλε, και να με περνάνε σα σταματημένο στις στροφές τα 206GTi και τα Clio 2.0. Να μην πω για τα Rallye ή τα χαμηλωμένα 206 1.6 16V...
Κοντολογής, το 1.6 με Turbo, τετρακίνηση και 143 ή και 180 ίππους με αφήνει παγερά αδιάφορο για τα λεφτά που ζητάνε. Ούτε να διανοηθώ να πέφτω σε καβλόγκαζους μπροστοκίνητους των 4 και 5εκ (Rallye, 206 1.6) και να με πατάνε στις στροφές με μισά λεφτά κι εγώ να παρακαλάω να βρέξει...
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Αύγ 2002, 14:38:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προσωπική εμπειρια με Impreza 1.6:
Πηγαίνοντας για Χαλκίδα μετα το στένεμα της Μαλακασας βλεπω μπροστά ενα Impreza 1.6 180PS αυτό έγραφε στο πλάι με τεραστια αυτοκόλλητα γράμματα.Μαλλον θα ηταν κανενα test drive car.Ευκαιρια λεω να δουμε τι κανει το 1.6.Το στρωνω στο κυνήγι ανοιγει και αυτος τον εχω για κανα 2λεπτο προφυλακτήρες με ταχυτητες γυρω στα 200-210 (κοντερ).Φανηκε ή να μην ειχε αλλα ή οτι εκανε την πλακα του.Αν δεν ασχολιοταν μαζι μου εχει καλως.Αν ομως οντως προσπαθούσε τοτε κρίμα τα λεφτα.Παντως και απο ρεπριζ δεν ελεγε πολλα πραγματα
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Αύγ 2002, 06:24:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Για μένα η τετρακίνηση έχει νόημα μόνο με πάρα πολλούς ίππους (>200). Ειδάλλως με ένα καλό γαλλικό μπροσθοκίνητο στις στροφές πετάς τα μάτια στα τετρακίνητα. Η τετρακίνηση με τους πολλούς ίππους είναι στο στοιχείο της, εκεί που τα μπροστοκίνητα (με πολλούς ίππους) δυσκολεύονται να περάσουν τη δύναμή τους ακόμη και στο στεγνό.
Η περισσότερη ασφάλεια σε βρεγμένο δρόμο δεν είναι λόγος να χωθώ 7,5εκ και βάλε, και να με περνάνε σα σταματημένο στις στροφές τα 206GTi και τα Clio 2.0. Να μην πω για τα Rallye ή τα χαμηλωμένα 206 1.6 16V...
Κοντολογής, το 1.6 με Turbo, τετρακίνηση και 143 ή και 180 ίππους με αφήνει παγερά αδιάφορο για τα λεφτά που ζητάνε. Ούτε να διανοηθώ να πέφτω σε καβλόγκαζους μπροστοκίνητους των 4 και 5εκ (Rallye, 206 1.6) και να με πατάνε στις στροφές με μισά λεφτά κι εγώ να παρακαλάω να βρέξει... |
Σωστός....
Όταν οι ίπποι ανά τροχό ξεπερνάνε τους 100 έχει νόημα να τους μοιράσεις σε περισσότερους από 2 τροχούς. Τώρα βέβαια με την ελληνική άσφαλτο ίσως και με κάτι λιγότερο αλλά:
Θέλει, έχω την αίσθηση έχοντας μικρή πείρα από τετρακίνηση, προσοχή καθώς το αμάξι πατάει πιο "άνετα" και οδηγείτε με λιγότερο "άγχος" από τον οδηγό με αποτέλεσμα να μαζεύει πιο εύκολα χιλιόμετρα. Τα φρένα όμως είναι φρένα, και εκεί η τετρακίνηση δεν έχει και πολλά να πει.
Πιο απλά, το αμάξι θα μπει στη στροφή με περισσότερα γιατί θα έχει καλύτερο πάτημα, πριν τη στροφή όμως δεν θα έρχεται και αντίστοιχα με περισσότερα; Άρα δεν θέλει και καλύτερο φρένο ή για να το πω πιο σωστά διαφορετικό τρόπο οδήγησης από απλό μπροσθοκίνητο; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Αύγ 2002, 09:00:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν έχω προσωπική εμπειρία από Subaru (το δικό μου STI, δεν είναι ακόμα έτοιμο. Nα φανταστείτε ούτε τα ορυχεία δεν έχουν εξωρύξει το μέταλλο από το οποίο θα φτιαχτεί).
Φίλος όμως που μπήκε στο 1.6/180ps γέλαγε από το lag του turbo. Tο αυτοκίνητο μου είπε ότι δεν πάει με τίποτα. Πολλά άλογα για τον κυβισμό του. O φίλος μου βέβαια μέχρι πέρσι είχε fiat coupe 220ps και με αυτό το σύγκρινε.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Αύγ 2002, 17:46:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
christhehealer έγραψε: | Δεν έχω προσωπική εμπειρία από Subaru (το δικό μου STI, δεν είναι ακόμα έτοιμο. Nα φανταστείτε ούτε τα ορυχεία δεν έχουν εξωρύξει το μέταλλο από το οποίο θα φτιαχτεί).
Φίλος όμως που μπήκε στο 1.6/180ps γέλαγε από το lag του turbo. Tο αυτοκίνητο μου είπε ότι δεν πάει με τίποτα. Πολλά άλογα για τον κυβισμό του. O φίλος μου βέβαια μέχρι πέρσι είχε fiat coupe 220ps και με αυτό το σύγκρινε. |
Πολλά άλογα αλλά δεν πάει με τίποτα; Τι έχασα;
ΑΑΑΑΑΑ το δικό σου STI είναι που κάνει παρέα στο δικό μου!!!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Αύγ 2002, 13:09:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
theflame έγραψε: | Πολλά άλογα αλλά δεν πάει με τίποτα; Τι έχασα; |
μεγάλη τουρμπίνα για να βγουν τα πολλά άλογα. Πολύ turbo lag. Σε εκίνηση τον έχεις κεράσει Ice Tea με γεύση Peugeot 206 εύκολα. 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Αύγ 2002, 07:55:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε εκκίνηση το 206 ή σε ρεπρίζ ή σε τελικές θα κεράσει τσαγάκι το 1.6 με τα 180!! Όταν με το Octavia1.8 Τ με 150 άλογα και παραπάνω κιλά είμουνα δίπλα του μέχρι την 3η και μετά άρχιζε να μου ανοίγει Και μάλιστα ο Miltellas είχε γράψει ότι είμουνα και τυχερός, γιατί ο οδηγός του ήταν κουλός 8O Ενώ και τον ίδιο τον είχε περάσει ένα RS με τα 180 όπως μας είπε σαν σταματημένο!! Τώρα πώς το subarou με τα 180 το ξεσκίζουμε τόσο εύκολα;
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Αύγ 2002, 22:07:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτό που πιστεύω είναι ότι το Subaru δεν έχει τόσο καλούς 180 όσο το καταπληκτικό μοτέρ της VW. Είναι και 1600.. Δεν είναι μόνο πόση δύναμη βγάζει ένα μοτέρ, αλλά και με τί διάρκεια και με πόση ροπή. Είναι παράλογο να πιστεύουμε ότι με 118 ή 125 θα ανταγωνιστούμε τουρμπισμένο 1600. Μπορεί να έχουμε ίδιο 0-100 (λόγω διαφοράς βάρους) αλλά από κει και πάνω σίγουρα η τουρμπίνα θα κάνει τη διαφορά σε συνδυασμό με την υπερνικημένη αδράνεια μάζας που έχει το Subaru όταν ξεκινά από στάση. Όσο για ρεπρίζ ούτε κουβέντα...
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Αύγ 2002, 07:18:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απλώς να διευκρινήσω, ότι οι επιδόσεις που γράφει ο Νίκος στην αρχή είναι για το 1.6 Turbo με τα 143 άλογα ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΑ 180!!!!
Οι επιδόσεις με τα 180 (αν θυμάμαι καλά) είναι 0-100 : 8,2sec και τελική 225!
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|