PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Ανέβασμα θερμοκρασίας
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
colorline2 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 02 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Νοέ 2003, 00:58:51    Θέμα δημοσίευσης: Ανέβασμα θερμοκρασίας Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά σας χαιρετώ όλους και σας συγχαίρω για το όμορφο site σας!
Είμαι νέος σε αυτό. Για να μη πολυλογό έρχομαι στο θέμα μας ζητώντας τη πολύτιμη βοήθειά σας.
Το τουτού μου (1.4 colorline 02) έχει πρόβλημα και μου ανεβάζει θερμοκρασία ανεξήγητα στην κίνηση και όταν έχω ταχύτητα over 100km/h. Όσο γρήγορα την ανεβάζει τόσο αργή να τη ρήξεί.Ήδη έπειτα από πρώτη επαφή με το γιατρό της αντιπροσωπείας του έχει αλλάχτεί καποια βαλβίδα αλλά το πρόβλημα εξακολουθεί να υπάρχει.
Μήπως σας έχει συμβεί κάτι αντίστοιχω και αν ναι ποιά ήτανε η γιατρειά???
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά ,
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ady (Αδριανός)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 03 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 1468
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Νοέ 2003, 09:13:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Που φτάνει δηλαδή η θερμοκρασία;


Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
colorline2 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 02 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Νοέ 2003, 22:49:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η θερμοκρασία χτυπάει κόκκινο!!!!! Πάνω πάνω και την ανεβάζει αμέσως!!!
Και μόλις το σβήσω και το ξανανάψω 2-3 φορές την ρίχνει ακαριαία !!!!!!
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Jongou (Γιάννης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 1400 (8v) 2002 colorline multi

Ένταξη: 18 Σεπ 2003
Δημοσιεύσεις: 43
Τόπος: Alexandroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Νοέ 2003, 01:47:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το vedilater (ανεμιστήρας του ψυγείου δουλευει); Μήπως τα σαίνια της αντιπροσωπείας δεν το είδαν ! Μια γνώμη λέω και ας είναι λάθος!Η θερμοκρασία είναι πολύ σοβαρό πρόβλημα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Νοέ 2003, 02:48:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μήπως πολύ απλά φταίει το όργανο; Κάποιο ηλεκτρολογικό πρόβλημα στο Multiplex και καταλαβαίνει λάθος σήμα;
Τόσο γρήγορα δεν ανεβαίνει η θερμοκρασία (με κρύο μοτέρ), αλλά ούτε και κατεβαίνει με ανοιγοκλείσιμο (αντιθέτως μπορεί να ανέβει προσωρινά ακόμη περισσότερο).


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
colorline2 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 02 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Νοέ 2003, 13:01:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Oι τελευταίες γνώμες από την αντιπροσωπεία είναι :
α) Ίσως να φταίει η αντίσταση του βεντιλατέρ ή
β)είναι κάποιο ηλεκτρονικό πρόβλημα.
Ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουν σίγουρα και μου λένε δοκιμάζουμε και βλέπουμε!!!!
Έχω αρχίσει και απογοητεύομαι!!!!!!
Όλο προβλήματα μου βγαίνουνε ήδη έχω αλλάξει πολλαπλασιαστή (εντός εγγύησης ευτυχώς) και όσον αφορά το οργανάκι που κάνει αντίστροφή χιλιομέτρων για το επόμενο σέρβις λέει συνεχώς τα δικά του !!!!!
ΈΛΕΟΣ ΠΙΑ!!!!!

ΒΑΓΓΕΛΗΣ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1289
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Νοέ 2003, 13:17:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το "οργανάκι που κάνει αντιστροφή χιλιομέτρων για το επόμενο σέρβις" λέγεται "επίσημα" Υπολογιστής Προγράμματος Συντήρησης. Είναι πολύ μυστήριο πράμα αυτό το οργανάκι... Από τότε που έχω το αυτοκίνητο δουλεύει όπως θέλει, θα έπρεπε να έχω κάνει 7 σέρβις μέσα σε ένα χρόνο και το αυτοκίνητο θα έπρεπε να έχει εκραγεί!!! Shocked Υπάρχει βέβαια και η περίπτωση να υπάρχει όντως πρόβλημα κάπου στο αυτοκίνητό σου αλλά αν συνεχώς χάνει τη μέτρηση όπως και το δικό μου τότε μην ανησυχείς...




Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
colorline2 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 02 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Νοέ 2003, 13:55:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To ίδιο πρόβλημα με αυτό το οργανάκι έχουν και κάποια 106 άρα αυτό το χρεώνω ως ένα μείων της Peugeot γενικότερα και δεν πιστεύω πως υπάρχει κάποια προσιτή λύση!!!

ΒΑΓΓΕΛΗΣ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mimis (Δημήτρης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XS 1,4lt 16v 90hp

Ένταξη: 07 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 217
Τόπος: Ν.Ιωνία, Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Νοέ 2003, 16:45:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Μήπως πολύ απλά φταίει το όργανο; Κάποιο ηλεκτρολογικό πρόβλημα στο Multiplex και καταλαβαίνει λάθος σήμα;
Τόσο γρήγορα δεν ανεβαίνει η θερμοκρασία (με κρύο μοτέρ), αλλά ούτε και κατεβαίνει με ανοιγοκλείσιμο (αντιθέτως μπορεί να ανέβει προσωρινά ακόμη περισσότερο).

Άν είχε κάποιο ηλεκτρολογικό πρόβλημα δεν θα έπρεπε λογικά να το καταλάβουν αμέσως συνδέοντας το αυτοκίνητο στο διαγνωστικό μηχάνημα;


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
gatony 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 Rallye '01

Ένταξη: 05 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 12

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Νοέ 2003, 01:06:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

colorline2 έγραψε:
To ίδιο πρόβλημα με αυτό το οργανάκι έχουν και κάποια 106 άρα αυτό το χρεώνω ως ένα μείων της Peugeot γενικότερα και δεν πιστεύω πως υπάρχει κάποια προσιτή λύση!!!


Ρε παιδιά και στο δικό μου πράγματι εδώ και κάνα μήνα έχει ανάψει(αναβοσβήνει το 0 και το κλειδάκι,όταν μπαίνει μπρός ο κίνητήρας) και δεν ξέρω τι γίνεται(και πως να το σβήσω).
Ακολουθώ τις οδηγιές που λέει το βιβλιαράκι δηλ.κρατάω πατημένο το δεξί κουμπάκι και μετά ανοίγω το διακόπτη(μέχρι να ανοίξουν όλα τα λαμπάκια στο ταμπλό) και αμέσως το αφήνω αλλά τιποτα Sad

Την 1η φορά το είχα σβήσει κανονικά αλλά τώρα δεν τα καταφέρνω,τι να πω? καμιά ιδέα? Rolling eyes



Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Νοέ 2003, 09:47:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gatony έγραψε:
colorline2 έγραψε:
To ίδιο πρόβλημα με αυτό το οργανάκι έχουν και κάποια 106 άρα αυτό το χρεώνω ως ένα μείων της Peugeot γενικότερα και δεν πιστεύω πως υπάρχει κάποια προσιτή λύση!!!


Ρε παιδιά και στο δικό μου πράγματι εδώ και κάνα μήνα έχει ανάψει(αναβοσβήνει το 0 και το κλειδάκι,όταν μπαίνει μπρός ο κίνητήρας) και δεν ξέρω τι γίνεται(και πως να το σβήσω).
Ακολουθώ τις οδηγιές που λέει το βιβλιαράκι δηλ.κρατάω πατημένο το δεξί κουμπάκι και μετά ανοίγω το διακόπτη(μέχρι να ανοίξουν όλα τα λαμπάκια στο ταμπλό) και αμέσως το αφήνω αλλά τιποτα Sad

Την 1η φορά το είχα σβήσει κανονικά αλλά τώρα δεν τα καταφέρνω,τι να πω? καμιά ιδέα? Rolling eyes


Εδω μπορει πιστευω να βοηθησει ο glf που εχει και αυτος το ιδιο πραγμα.Που να ειναι ομως οταν τον θες.ΝΙΚΟΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ Question Question Question Question Question


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
glf (Νίκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106 16v rallye

Ένταξη: 01 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 1323
Τόπος: Κοζάνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Νοέ 2003, 03:19:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΝΙΚΟΣ έγραψε:

Εδω μπορει πιστευω να βοηθησει ο glf που εχει και αυτος το ιδιο πραγμα.Που να ειναι ομως οταν τον θες.ΝΙΚΟΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ Question Question Question Question Question


Τι λες ρε πειραγμένε ??? Πάλι φήμες διαδίδεις ?? Το μόνο που είχα είναι να κολάει από καμιά φορά ο δείκτης βενζίνης !!! Τι δουλειά έχει αυτό ??


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Marellios (Κώστας)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.4 XT '00

Ένταξη: 23 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 107
Τόπος: Aθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Ιαν 2004, 12:56:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχω καποια απορια σχετικα με την ανοδο της θερμοκρασιας στο καρο μου.
Υπαρχουν αρκετες περιπτωσεις,ιδιως οταν εχει κινηση,που ο δεικτης φτανει την
πρωτη γραμμη μετα τη γραμμη των 90 βαθμων,ακομα και τωρα που εχει
ψ@@@κρυο.Αυτο γινοταν πριν φτιαξω την εισαγωγη,γινεται και τωρα που την
εφτιαξα.Θυμαμαι που ο Alex ειχε πει οτι μετα τη βελτιωση της εισαγωγης του
η θερμοκρασια του πηγαινε βια 90 και εχουμε πανω κατω την ιδια εισαγωγη(ελευθερο
φιλτρο και σωληνα που βλεπει στη μετωπη).
Καμια ιδεα;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
S16 (Δημήτρης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 106 Rallye 1.6 16v

Ένταξη: 30 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Ιαν 2004, 23:37:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gatony έγραψε:
colorline2 έγραψε:
To ίδιο πρόβλημα με αυτό το οργανάκι έχουν και κάποια 106 άρα αυτό το χρεώνω ως ένα μείων της Peugeot γενικότερα και δεν πιστεύω πως υπάρχει κάποια προσιτή λύση!!!


Ρε παιδιά και στο δικό μου πράγματι εδώ και κάνα μήνα έχει ανάψει(αναβοσβήνει το 0 και το κλειδάκι,όταν μπαίνει μπρός ο κίνητήρας) και δεν ξέρω τι γίνεται(και πως να το σβήσω).
Ακολουθώ τις οδηγιές που λέει το βιβλιαράκι δηλ.κρατάω πατημένο το δεξί κουμπάκι και μετά ανοίγω το διακόπτη(μέχρι να ανοίξουν όλα τα λαμπάκια στο ταμπλό) και αμέσως το αφήνω αλλά τιποτα Sad

Την 1η φορά το είχα σβήσει κανονικά αλλά τώρα δεν τα καταφέρνω,τι να πω? καμιά ιδέα? Rolling eyes


Ρε gatony για δοκιμασε να κανεις οτι λεει το βιβλιαρακι αλλα θεωρωντας τα κουμπια αναποδα.
Δηλαδη σου λει πατα το 1 εσυ πατα το 2.
Καποια μοντελα βγηκαν με αναποδη συνδεσμολογια εκει. Twisted evil Twisted evil
Παντως και εμενα με παιδευει καθε φορα αρα τελικα το πετυχαινω. Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Ιαν 2004, 01:03:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kostas έγραψε:
Εχω καποια απορια σχετικα με την ανοδο της θερμοκρασιας στο καρο μου.
Υπαρχουν αρκετες περιπτωσεις,ιδιως οταν εχει κινηση,που ο δεικτης φτανει την
πρωτη γραμμη μετα τη γραμμη των 90 βαθμων,ακομα και τωρα που εχει
ψ@@@κρυο.Αυτο γινοταν πριν φτιαξω την εισαγωγη,γινεται και τωρα που την
εφτιαξα.Θυμαμαι που ο Alex ειχε πει οτι μετα τη βελτιωση της εισαγωγης του
η θερμοκρασια του πηγαινε βια 90 και εχουμε πανω κατω την ιδια εισαγωγη(ελευθερο
φιλτρο και σωληνα που βλεπει στη μετωπη).
Καμια ιδεα;


Ενταξει δεν ειναι τελειως σπανιο να δω 90 μεσα στην κινηση -αμα ειναι για αρκετη ωρα- αλλα παιζει ρολο και το λιπαντικο. Με καλο λιπαντικο η μεση θερμοκρασια μου (εν κινηση) ειναι 77-78. Μολις σταματαει το αμαξι λογικο ειναι να αρχισει να ανεβαινει αφου το ψυγειο σταματαει να ψυχεται. Το οτι ρουφαει κρυο αερα, βοηθαει αλλα δεν ειναι το παν. Παντως αν ειχες μια απλη φιλτροχοανη να παιρνει αερα πισω απ'το ψυγειο θα εβλεπες οτι αντι για 90 θα εφτανε 95+. Οποτε στανταρ συμβαλλει.

Εδω να κανω και ενα διαχωρισμο στις θερμορκρασιες: Οσοι εχουν παλαιοτερα μοντελα (2000 και πριν) και ο καταλυτης ειναι απο κατω αντι για πανω στην πολλαπλη, εχουν γυρω στους 7-10 βαθμους μειωμενη θερμοκρασια λειτουργιας. Τα επομενα 1400αρια βαρανε 90-95 για πλακα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2004, 18:49:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εμένα από την αρχη (πριν μια βδομαδα δηλαδη) η βελόνα φτανει στο 90 ακριβως (λαδια και κινητηρας) και εκεί σταματαει. Βέβαια δε το σκιζω ακόμα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2004, 21:33:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Υποπτο πραγμα αυτο με τη θερμοκρασια!!! Αλλα οπως ειπε και ο Mimis μαλλον το προβλημα ειναι ηλεκτρονικο!!! Δεν γινεται να ανεβοκατεβαζει τη θερμοκρασια για πλακα...Τα υγρα και τη λειτουργια του ψυγειου πιστευω να την ελεγξαν στο συνεργειο, οποτε μονο τα ηλεκτρονικα μενουν!!! Εχε υποψιν κιολας οτι η αυξηση της θερμοκρασιας ειναι πολυ μεγαλο πραγμα, μπορει να σου καταστρεψει το μοτερ για πλακα!!! Αρα δε νομιζω οτι πραγματικα ανεβαινει στα κοκκινα...


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!


Έχει επεξεργασθεί από τον/την netblaster στις Δευ 19 Ιαν 2004, 22:34:08, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1289
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2004, 22:30:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kostas έγραψε:
Εχω καποια απορια σχετικα με την ανοδο της θερμοκρασιας στο καρο μου.
Υπαρχουν αρκετες περιπτωσεις,ιδιως οταν εχει κινηση,που ο δεικτης φτανει την
πρωτη γραμμη μετα τη γραμμη των 90 βαθμων,ακομα και τωρα που εχει
ψ@@@κρυο.Αυτο γινοταν πριν φτιαξω την εισαγωγη,γινεται και τωρα που την
εφτιαξα.Θυμαμαι που ο Alex ειχε πει οτι μετα τη βελτιωση της εισαγωγης του
η θερμοκρασια του πηγαινε βια 90 και εχουμε πανω κατω την ιδια εισαγωγη(ελευθερο
φιλτρο και σωληνα που βλεπει στη μετωπη).
Καμια ιδεα;


Σ'εκείνη τη γραμμή (που αν δεν κάνω λάθος σημαίνει 100 βαθμοί) φτάνει εμένα όταν είμαι πολύ ώρα στην κίνηση και στο σταμάτα-ξεκίνα. Όμως κατευθείαν δουλεύει η μεγάλη σκάλα του βεντιλατέρ και την ξαναρίχνει στους 90. Τώρα το χειμώνα το κάνει πιο αραιά αλλά το καλοκαίρι είναι συνηθισμένο φαινόμενο... Κι όλ'αυτά με μαμά εισαγωγή...




Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2004, 22:39:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αντωνη αυτο ειναι μαλλον φυσιολογικο!!! Γιαυτο και υπαρχει κει η "μεγαλη σκαλα" του βεντιλατερ!!! Αυτο που μου ειχε προκαλεσει εντυπωση ηταν το γεγονος οτι (κυριως το καλοκαιρι...) οταν σβηνω τη μηχανη το βεντιλατερ συνεχιζει να δουλευει για καποιο διαστημα!!!! Οταν ρωτησα το μηχανικο μου ειπε οτι αυτο ειναι φυσιολογικο με βαση το συστημα που εχει το αυτοκινητο!!! Εγω διατηρω τις επιφυλαξεις μου, καθως δεν το θεωρω λογικο να χαλαει μπαταρια ετσι...


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιαν 2004, 15:30:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

χτες το βραδυ πηγα από λαρίσης κι εμπλεξα σε μια κινηση πολυ πικρα... η θερμοκρασια μετα απο καμμια ώρα 1η-νεκρα έφτασε 102 βαθμούς.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 1 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,141s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on