Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
colorline2 Μόλις έγραψα
Ένταξη: 02 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 5
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Νοέ 2003, 00:58:51 Θέμα δημοσίευσης: Ανέβασμα θερμοκρασίας |
|
|
Παιδιά σας χαιρετώ όλους και σας συγχαίρω για το όμορφο site σας!
Είμαι νέος σε αυτό. Για να μη πολυλογό έρχομαι στο θέμα μας ζητώντας τη πολύτιμη βοήθειά σας.
Το τουτού μου (1.4 colorline 02) έχει πρόβλημα και μου ανεβάζει θερμοκρασία ανεξήγητα στην κίνηση και όταν έχω ταχύτητα over 100km/h. Όσο γρήγορα την ανεβάζει τόσο αργή να τη ρήξεί.Ήδη έπειτα από πρώτη επαφή με το γιατρό της αντιπροσωπείας του έχει αλλάχτεί καποια βαλβίδα αλλά το πρόβλημα εξακολουθεί να υπάρχει.
Μήπως σας έχει συμβεί κάτι αντίστοιχω και αν ναι ποιά ήτανε η γιατρειά???
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά ,
ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ady (Αδριανός) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 1468 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Νοέ 2003, 09:13:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Που φτάνει δηλαδή η θερμοκρασία;
Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
colorline2 Μόλις έγραψα
Ένταξη: 02 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 5
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Νοέ 2003, 22:49:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η θερμοκρασία χτυπάει κόκκινο!!!!! Πάνω πάνω και την ανεβάζει αμέσως!!!
Και μόλις το σβήσω και το ξανανάψω 2-3 φορές την ρίχνει ακαριαία !!!!!!
ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Jongou (Γιάννης) Μόλις έγραψα
206 1400 (8v) 2002 colorline multi
Ένταξη: 18 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 43 Τόπος: Alexandroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Νοέ 2003, 01:47:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το vedilater (ανεμιστήρας του ψυγείου δουλευει); Μήπως τα σαίνια της αντιπροσωπείας δεν το είδαν ! Μια γνώμη λέω και ας είναι λάθος!Η θερμοκρασία είναι πολύ σοβαρό πρόβλημα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Νοέ 2003, 02:48:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μήπως πολύ απλά φταίει το όργανο; Κάποιο ηλεκτρολογικό πρόβλημα στο Multiplex και καταλαβαίνει λάθος σήμα;
Τόσο γρήγορα δεν ανεβαίνει η θερμοκρασία (με κρύο μοτέρ), αλλά ούτε και κατεβαίνει με ανοιγοκλείσιμο (αντιθέτως μπορεί να ανέβει προσωρινά ακόμη περισσότερο).
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
colorline2 Μόλις έγραψα
Ένταξη: 02 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 5
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Νοέ 2003, 13:01:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Oι τελευταίες γνώμες από την αντιπροσωπεία είναι :
α) Ίσως να φταίει η αντίσταση του βεντιλατέρ ή
β)είναι κάποιο ηλεκτρονικό πρόβλημα.
Ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουν σίγουρα και μου λένε δοκιμάζουμε και βλέπουμε!!!!
Έχω αρχίσει και απογοητεύομαι!!!!!!
Όλο προβλήματα μου βγαίνουνε ήδη έχω αλλάξει πολλαπλασιαστή (εντός εγγύησης ευτυχώς) και όσον αφορά το οργανάκι που κάνει αντίστροφή χιλιομέτρων για το επόμενο σέρβις λέει συνεχώς τα δικά του !!!!!
ΈΛΕΟΣ ΠΙΑ!!!!!
ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1289 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Νοέ 2003, 13:17:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το "οργανάκι που κάνει αντιστροφή χιλιομέτρων για το επόμενο σέρβις" λέγεται "επίσημα" Υπολογιστής Προγράμματος Συντήρησης. Είναι πολύ μυστήριο πράμα αυτό το οργανάκι... Από τότε που έχω το αυτοκίνητο δουλεύει όπως θέλει, θα έπρεπε να έχω κάνει 7 σέρβις μέσα σε ένα χρόνο και το αυτοκίνητο θα έπρεπε να έχει εκραγεί!!! Υπάρχει βέβαια και η περίπτωση να υπάρχει όντως πρόβλημα κάπου στο αυτοκίνητό σου αλλά αν συνεχώς χάνει τη μέτρηση όπως και το δικό μου τότε μην ανησυχείς...
Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
colorline2 Μόλις έγραψα
Ένταξη: 02 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 5
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Νοέ 2003, 13:55:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To ίδιο πρόβλημα με αυτό το οργανάκι έχουν και κάποια 106 άρα αυτό το χρεώνω ως ένα μείων της Peugeot γενικότερα και δεν πιστεύω πως υπάρχει κάποια προσιτή λύση!!!
ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mimis (Δημήτρης) Δραστήριο μέλος
206 XS 1,4lt 16v 90hp
Ένταξη: 07 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 217 Τόπος: Ν.Ιωνία, Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Νοέ 2003, 16:45:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Μήπως πολύ απλά φταίει το όργανο; Κάποιο ηλεκτρολογικό πρόβλημα στο Multiplex και καταλαβαίνει λάθος σήμα;
Τόσο γρήγορα δεν ανεβαίνει η θερμοκρασία (με κρύο μοτέρ), αλλά ούτε και κατεβαίνει με ανοιγοκλείσιμο (αντιθέτως μπορεί να ανέβει προσωρινά ακόμη περισσότερο). |
Άν είχε κάποιο ηλεκτρολογικό πρόβλημα δεν θα έπρεπε λογικά να το καταλάβουν αμέσως συνδέοντας το αυτοκίνητο στο διαγνωστικό μηχάνημα;
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gatony Μόλις έγραψα
106 Rallye '01
Ένταξη: 05 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 12
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Νοέ 2003, 01:06:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
colorline2 έγραψε: | To ίδιο πρόβλημα με αυτό το οργανάκι έχουν και κάποια 106 άρα αυτό το χρεώνω ως ένα μείων της Peugeot γενικότερα και δεν πιστεύω πως υπάρχει κάποια προσιτή λύση!!!
|
Ρε παιδιά και στο δικό μου πράγματι εδώ και κάνα μήνα έχει ανάψει(αναβοσβήνει το 0 και το κλειδάκι,όταν μπαίνει μπρός ο κίνητήρας) και δεν ξέρω τι γίνεται(και πως να το σβήσω).
Ακολουθώ τις οδηγιές που λέει το βιβλιαράκι δηλ.κρατάω πατημένο το δεξί κουμπάκι και μετά ανοίγω το διακόπτη(μέχρι να ανοίξουν όλα τα λαμπάκια στο ταμπλό) και αμέσως το αφήνω αλλά τιποτα
Την 1η φορά το είχα σβήσει κανονικά αλλά τώρα δεν τα καταφέρνω,τι να πω? καμιά ιδέα?
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Νοέ 2003, 09:47:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gatony έγραψε: | colorline2 έγραψε: | To ίδιο πρόβλημα με αυτό το οργανάκι έχουν και κάποια 106 άρα αυτό το χρεώνω ως ένα μείων της Peugeot γενικότερα και δεν πιστεύω πως υπάρχει κάποια προσιτή λύση!!!
|
Ρε παιδιά και στο δικό μου πράγματι εδώ και κάνα μήνα έχει ανάψει(αναβοσβήνει το 0 και το κλειδάκι,όταν μπαίνει μπρός ο κίνητήρας) και δεν ξέρω τι γίνεται(και πως να το σβήσω).
Ακολουθώ τις οδηγιές που λέει το βιβλιαράκι δηλ.κρατάω πατημένο το δεξί κουμπάκι και μετά ανοίγω το διακόπτη(μέχρι να ανοίξουν όλα τα λαμπάκια στο ταμπλό) και αμέσως το αφήνω αλλά τιποτα
Την 1η φορά το είχα σβήσει κανονικά αλλά τώρα δεν τα καταφέρνω,τι να πω? καμιά ιδέα? |
Εδω μπορει πιστευω να βοηθησει ο glf που εχει και αυτος το ιδιο πραγμα.Που να ειναι ομως οταν τον θες.ΝΙΚΟΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
glf (Νίκος) Έχω ξεφύγει !!!
106 16v rallye
Ένταξη: 01 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 1323 Τόπος: Κοζάνη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Νοέ 2003, 03:19:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Εδω μπορει πιστευω να βοηθησει ο glf που εχει και αυτος το ιδιο πραγμα.Που να ειναι ομως οταν τον θες.ΝΙΚΟΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ |
Τι λες ρε πειραγμένε ??? Πάλι φήμες διαδίδεις ?? Το μόνο που είχα είναι να κολάει από καμιά φορά ο δείκτης βενζίνης !!! Τι δουλειά έχει αυτό ??
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Marellios (Κώστας) Μέλος
Peugeot 206 1.4 XT '00
Ένταξη: 23 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 107 Τόπος: Aθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Ιαν 2004, 12:56:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχω καποια απορια σχετικα με την ανοδο της θερμοκρασιας στο καρο μου.
Υπαρχουν αρκετες περιπτωσεις,ιδιως οταν εχει κινηση,που ο δεικτης φτανει την
πρωτη γραμμη μετα τη γραμμη των 90 βαθμων,ακομα και τωρα που εχει
ψ@@@κρυο.Αυτο γινοταν πριν φτιαξω την εισαγωγη,γινεται και τωρα που την
εφτιαξα.Θυμαμαι που ο Alex ειχε πει οτι μετα τη βελτιωση της εισαγωγης του
η θερμοκρασια του πηγαινε βια 90 και εχουμε πανω κατω την ιδια εισαγωγη(ελευθερο
φιλτρο και σωληνα που βλεπει στη μετωπη).
Καμια ιδεα; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
S16 (Δημήτρης) Μέλος
Peugeot 106 Rallye 1.6 16v
Ένταξη: 30 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Ιαν 2004, 23:37:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gatony έγραψε: | colorline2 έγραψε: | To ίδιο πρόβλημα με αυτό το οργανάκι έχουν και κάποια 106 άρα αυτό το χρεώνω ως ένα μείων της Peugeot γενικότερα και δεν πιστεύω πως υπάρχει κάποια προσιτή λύση!!!
|
Ρε παιδιά και στο δικό μου πράγματι εδώ και κάνα μήνα έχει ανάψει(αναβοσβήνει το 0 και το κλειδάκι,όταν μπαίνει μπρός ο κίνητήρας) και δεν ξέρω τι γίνεται(και πως να το σβήσω).
Ακολουθώ τις οδηγιές που λέει το βιβλιαράκι δηλ.κρατάω πατημένο το δεξί κουμπάκι και μετά ανοίγω το διακόπτη(μέχρι να ανοίξουν όλα τα λαμπάκια στο ταμπλό) και αμέσως το αφήνω αλλά τιποτα
Την 1η φορά το είχα σβήσει κανονικά αλλά τώρα δεν τα καταφέρνω,τι να πω? καμιά ιδέα? |
Ρε gatony για δοκιμασε να κανεις οτι λεει το βιβλιαρακι αλλα θεωρωντας τα κουμπια αναποδα.
Δηλαδη σου λει πατα το 1 εσυ πατα το 2.
Καποια μοντελα βγηκαν με αναποδη συνδεσμολογια εκει.
Παντως και εμενα με παιδευει καθε φορα αρα τελικα το πετυχαινω.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Ιαν 2004, 01:03:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kostas έγραψε: | Εχω καποια απορια σχετικα με την ανοδο της θερμοκρασιας στο καρο μου.
Υπαρχουν αρκετες περιπτωσεις,ιδιως οταν εχει κινηση,που ο δεικτης φτανει την
πρωτη γραμμη μετα τη γραμμη των 90 βαθμων,ακομα και τωρα που εχει
ψ@@@κρυο.Αυτο γινοταν πριν φτιαξω την εισαγωγη,γινεται και τωρα που την
εφτιαξα.Θυμαμαι που ο Alex ειχε πει οτι μετα τη βελτιωση της εισαγωγης του
η θερμοκρασια του πηγαινε βια 90 και εχουμε πανω κατω την ιδια εισαγωγη(ελευθερο
φιλτρο και σωληνα που βλεπει στη μετωπη).
Καμια ιδεα; |
Ενταξει δεν ειναι τελειως σπανιο να δω 90 μεσα στην κινηση -αμα ειναι για αρκετη ωρα- αλλα παιζει ρολο και το λιπαντικο. Με καλο λιπαντικο η μεση θερμοκρασια μου (εν κινηση) ειναι 77-78. Μολις σταματαει το αμαξι λογικο ειναι να αρχισει να ανεβαινει αφου το ψυγειο σταματαει να ψυχεται. Το οτι ρουφαει κρυο αερα, βοηθαει αλλα δεν ειναι το παν. Παντως αν ειχες μια απλη φιλτροχοανη να παιρνει αερα πισω απ'το ψυγειο θα εβλεπες οτι αντι για 90 θα εφτανε 95+. Οποτε στανταρ συμβαλλει.
Εδω να κανω και ενα διαχωρισμο στις θερμορκρασιες: Οσοι εχουν παλαιοτερα μοντελα (2000 και πριν) και ο καταλυτης ειναι απο κατω αντι για πανω στην πολλαπλη, εχουν γυρω στους 7-10 βαθμους μειωμενη θερμοκρασια λειτουργιας. Τα επομενα 1400αρια βαρανε 90-95 για πλακα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2004, 18:49:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εμένα από την αρχη (πριν μια βδομαδα δηλαδη) η βελόνα φτανει στο 90 ακριβως (λαδια και κινητηρας) και εκεί σταματαει. Βέβαια δε το σκιζω ακόμα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2004, 21:33:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Υποπτο πραγμα αυτο με τη θερμοκρασια!!! Αλλα οπως ειπε και ο Mimis μαλλον το προβλημα ειναι ηλεκτρονικο!!! Δεν γινεται να ανεβοκατεβαζει τη θερμοκρασια για πλακα...Τα υγρα και τη λειτουργια του ψυγειου πιστευω να την ελεγξαν στο συνεργειο, οποτε μονο τα ηλεκτρονικα μενουν!!! Εχε υποψιν κιολας οτι η αυξηση της θερμοκρασιας ειναι πολυ μεγαλο πραγμα, μπορει να σου καταστρεψει το μοτερ για πλακα!!! Αρα δε νομιζω οτι πραγματικα ανεβαινει στα κοκκινα...
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την netblaster στις Δευ 19 Ιαν 2004, 22:34:08, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1289 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2004, 22:30:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kostas έγραψε: | Εχω καποια απορια σχετικα με την ανοδο της θερμοκρασιας στο καρο μου.
Υπαρχουν αρκετες περιπτωσεις,ιδιως οταν εχει κινηση,που ο δεικτης φτανει την
πρωτη γραμμη μετα τη γραμμη των 90 βαθμων,ακομα και τωρα που εχει
ψ@@@κρυο.Αυτο γινοταν πριν φτιαξω την εισαγωγη,γινεται και τωρα που την
εφτιαξα.Θυμαμαι που ο Alex ειχε πει οτι μετα τη βελτιωση της εισαγωγης του
η θερμοκρασια του πηγαινε βια 90 και εχουμε πανω κατω την ιδια εισαγωγη(ελευθερο
φιλτρο και σωληνα που βλεπει στη μετωπη).
Καμια ιδεα; |
Σ'εκείνη τη γραμμή (που αν δεν κάνω λάθος σημαίνει 100 βαθμοί) φτάνει εμένα όταν είμαι πολύ ώρα στην κίνηση και στο σταμάτα-ξεκίνα. Όμως κατευθείαν δουλεύει η μεγάλη σκάλα του βεντιλατέρ και την ξαναρίχνει στους 90. Τώρα το χειμώνα το κάνει πιο αραιά αλλά το καλοκαίρι είναι συνηθισμένο φαινόμενο... Κι όλ'αυτά με μαμά εισαγωγή...
Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2004, 22:39:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αντωνη αυτο ειναι μαλλον φυσιολογικο!!! Γιαυτο και υπαρχει κει η "μεγαλη σκαλα" του βεντιλατερ!!! Αυτο που μου ειχε προκαλεσει εντυπωση ηταν το γεγονος οτι (κυριως το καλοκαιρι...) οταν σβηνω τη μηχανη το βεντιλατερ συνεχιζει να δουλευει για καποιο διαστημα!!!! Οταν ρωτησα το μηχανικο μου ειπε οτι αυτο ειναι φυσιολογικο με βαση το συστημα που εχει το αυτοκινητο!!! Εγω διατηρω τις επιφυλαξεις μου, καθως δεν το θεωρω λογικο να χαλαει μπαταρια ετσι...
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιαν 2004, 15:30:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
χτες το βραδυ πηγα από λαρίσης κι εμπλεξα σε μια κινηση πολυ πικρα... η θερμοκρασια μετα απο καμμια ώρα 1η-νεκρα έφτασε 102 βαθμούς. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|