PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Πιο γρήγορη επιτάχυνση με ή χωρίς ESP?
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Vansode (giwrgos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 1.6 rallye 2008

Ένταξη: 08 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 17
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2008, 13:46:30    Θέμα δημοσίευσης: Πιο γρήγορη επιτάχυνση με ή χωρίς ESP? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα. Είμαι καινούργιος και στο forum αλλα και στον χώρο.... Οπότε δεν νίωθω και πολλά Razz Επειδή ακούω διάφορες απόψεις και ο καθένας λέει ότι θέλει μπορείτε να μου λύσετε την απορία? πότε κάνει καλύτερο χρονο το αυτοκίνητο στα 0-100 ας πούμε...ΜΕ ή ΧΩΡΙΣ esp? Ευχαριστώ Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Vansode (giwrgos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 1.6 rallye 2008

Ένταξη: 08 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 17
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2008, 13:53:48    Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιο γρήγορη επιτάχυνση με ή χωρίς ESP? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vansode έγραψε:
Καλησπέρα. Είμαι καινούργιος και στο forum αλλα και στον χώρο.... Οπότε δεν νίωθω και πολλά Razz Επειδή ακούω διάφορες απόψεις και ο καθένας λέει ότι θέλει μπορείτε να μου λύσετε την απορία? πότε κάνει καλύτερο χρονο το αυτοκίνητο στα 0-100 ας πούμε...ΜΕ ή ΧΩΡΙΣ esp? Ευχαριστώ Cool
εννοώ το antispin απλά τα πιάνει όλα το κουμπάκι του esp:PRazzRazz
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7134
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2008, 17:18:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

για τις κοντρεσ ρωτας?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Vansode (giwrgos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 1.6 rallye 2008

Ένταξη: 08 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 17
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2008, 17:23:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ναι για τις κόντρες.. πως είναι καλύτερα να το ξεκινήσεις?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2008, 17:24:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vansode έγραψε:
ναι για τις κόντρες.. πως είναι καλύτερα να το ξεκινήσεις?


στο gt δωσω 1η με esp απλα γεμιζει χειροτερα απ οτι η 2α Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
fynos (John)
Τμήμα Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

Peugeot GT Q2

Ένταξη: 18 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 2574
Τόπος: Β.Π.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2008, 18:36:55    Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιο γρήγορη επιτάχυνση με ή χωρίς ESP? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vansode έγραψε:
εννοώ το antispin απλά τα πιάνει όλα το κουμπάκι του esp:PRazzRazz


Στο μέτρημα που είχαμε κάνει με salex έδωσε αρκετά μεγαλύτερες τιμές με ESP off !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2008, 19:08:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μηπως κάτι γραφεις λάθος?
τι εννοεις μεγαλητερες τιμές?


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
fynos (John)
Τμήμα Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

Peugeot GT Q2

Ένταξη: 18 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 2574
Τόπος: Β.Π.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2008, 19:18:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι σωστά,
Μέτρησε περισσότερα KW με ESP off, λόγο καλύτερης επιτάχυνσης . . . αν δεν κανω λάθος !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
borgiane 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 GT

Ένταξη: 08 Μάρ 2008
Δημοσιεύσεις: 43

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Αύγ 2008, 01:14:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το ειπαμε 70 φορες ρε τρομπα,μεεσπ το αυτοκινητο δ ε ν σπινιαρει κ επιτανχυνει πιο γρηγορα,το εδειξε κ το χρονομετρο αλλωστε,μη σε ξεγελαει οτι ανεβαινει το στροφομετρο πιο γρηγορα,σπινιαρει
red or dead!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Jim207GT (Δημήτρης)
Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207GT 2007

Ένταξη: 23 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 1174
Τόπος: Βύρωνας Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Αύγ 2008, 01:46:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

borgiane έγραψε:
το ειπαμε 70 φορες ρε τρομπα,μεεσπ το αυτοκινητο δ ε ν σπινιαρει κ επιτανχυνει πιο γρηγορα,το εδειξε κ το χρονομετρο αλλωστε,μη σε ξεγελαει οτι ανεβαινει το στροφομετρο πιο γρηγορα,σπινιαρει
red or dead!!


>Καλά το νου σου!! Εχω κάνει τουλάχιστον 20 διαφορετικές μετρήσεις και ΠΟΤΕ δεν έγραψε καλύτερο χρόνο με το esp on. Έχω και αυτοκίνητο με launch control που για να ενεργοποιηθεί πρέπει να βγάλεις το esp off λές να μην ξέρουν τι φτιάχνουν.....Το οτι σπινιάρει δεν συμμένει οτι δεν επιτανχύνει. Τώρα άμα δεν ξέρει κάποιος πώς να το ξεκινήσει φυσικά και του φαίνετε πιό γρήγορο με το esp on
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
borgiane 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 GT

Ένταξη: 08 Μάρ 2008
Δημοσιεύσεις: 43

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Αύγ 2008, 01:52:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τοτε ρε παιδια τα αντισπιν κ τα esp τι τα εχουν?μονο για να πληρωνουμε παραπανω?ακομα κ τα καινουρια 1000αρια αμαξια αντισπιν εχουν..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Jim207GT (Δημήτρης)
Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207GT 2007

Ένταξη: 23 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 1174
Τόπος: Βύρωνας Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Αύγ 2008, 02:09:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

borgiane έγραψε:
τοτε ρε παιδια τα αντισπιν κ τα esp τι τα εχουν?μονο για να πληρωνουμε παραπανω?ακομα κ τα καινουρια 1000αρια αμαξια αντισπιν εχουν..


Η λέξη ΑΣΦΑΛΕΙΑ σου λέει τπτ. Η νομίζεις οτι όταν τα έφτιαχναν αυτά τα συστήματα είχαν στο νου τους τη Βούτα Razz
Τα πολύ ακριβά αμάξια έχουν ειδικό σύστημα για επιτάχυνση και λέγετε launch control και στο οποίο μιά χαρά αφήνεις τα λαστιχάκια σου στην άσφαλτο. Το οτι έχει το αμάξι μας esp kai antispin δεν έχει να κάνει με το 0-100 όσο στο να μπορέσω να το δώσω και στη κοπέλα μου ή στο πατέρα μου και να μπορέσει να το ξεκινήσει(φαντάσου να βρέχει κιόλας) Razz Razz Razz
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Vansode (giwrgos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 1.6 rallye 2008

Ένταξη: 08 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 17
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Αύγ 2008, 02:15:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δηλαδή με λίγα λόγια χωρίς αντισπιν ειναι καλύτερα... θα τα δωσω με ενα fiesta st και θελω να τον σκισω τον π.... αντε να δούμε....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
kos_argyris (kostas)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 rc (2008)

Ένταξη: 08 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 256

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Αύγ 2008, 08:05:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κάπου το έχω ακούσει ή διαβάσει ότι καλύτερη επιτάχυνση επιτυγχάνεται όταν υπάρχει μια μικρή ολίσθηση του τροχού. Kι εγώ εμπειρικά με το rc αυτό νιώθω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Jim207GT (Δημήτρης)
Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207GT 2007

Ένταξη: 23 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 1174
Τόπος: Βύρωνας Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Αύγ 2008, 09:34:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kos_argyris έγραψε:
Κάπου το έχω ακούσει ή διαβάσει ότι καλύτερη επιτάχυνση επιτυγχάνεται όταν υπάρχει μια μικρή ολίσθηση του τροχού. Kι εγώ εμπειρικά με το rc αυτό νιώθω.


Μέχρι 10%-15% ολισθηση και πρώτοι απο όλους το ανακάλυψαν στα Moto GP με τα ζώα των 990cc που βγαίναν με το πλάι Razz . Το ίδιο ρύθμιζαν και το traction στις formula Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Αύγ 2008, 09:38:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αυτο που λετε αφορα τη μεγιστη προσφυση μεσα στη στροφη και στην εξοδο μετα το απεξ που θεωρειται οτι επιτυγχανεται το μεγιστο με μια ολισθηση του 5%

προς θεου οχι 10-15%
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Αύγ 2008, 10:17:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Jim207GT έγραψε:
Μέχρι 10%-15% ολισθηση και πρώτοι απο όλους το ανακάλυψαν στα Moto GP με τα ζώα των 990cc που βγαίναν με το πλάι Razz . Το ίδιο ρύθμιζαν και το traction στις formula Wink


Για τις μηχανες δεν ξερω αλλα στη Formula ηταν (μεχρι που καταργηθικε φετος το T/C) 8% το επιθημητο γλυστριμα.

Αλλα ναι ειναι γεγονος οτι ενα ποσοστο slip* ειναι επιθημιτο σε "αγωνηστικες" καταστασεις και αυτο κυριος γιατι μια ελαφρια υπερστροφη (λογο ισχυος οχι λογο κακης προσφησης) μπορει να σου δωσει πλεονεκτηματα.

Η ιδανικη (γρηγορη) εκκινση περιλαμβανει ΚΑΙ σπιναρισμα το οποιο σιγα σιγα εξαληφεται καθως η ταχυτητα του οχηματος εξισοροπειται με τη ταχυτητα των τροχων. Το ποσοστο του επιθμητου slip εξαρταται κυριος απο το συντελεστη προσφησης της ασφαλτου.
Σε γλυστερη ασφαλτο θες μικροτερο ποσοστο απ'οτι σε πιο "καλη", γιατι αλλιος θα αργησει πολυ να εξ-ισοροποιθει το γλυστριμα και θα αργυσεις να επιταχυνεις (θα χανεις χρονο γλυστροντας δηλαδη).

* το ποσοστο slip που συζηταμε ειναι η διαφορα ταχυτητας τον κινητηριων τροχων απο τους υπολοιπους.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Vansode (giwrgos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 1.6 rallye 2008

Ένταξη: 08 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 17
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Αύγ 2008, 10:48:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Jim207GT έγραψε:
kos_argyris έγραψε:
Κάπου το έχω ακούσει ή διαβάσει ότι καλύτερη επιτάχυνση επιτυγχάνεται όταν υπάρχει μια μικρή ολίσθηση του τροχού. Kι εγώ εμπειρικά με το rc αυτό νιώθω.


Μέχρι 10%-15% ολισθηση και πρώτοι απο όλους το ανακάλυψαν στα Moto GP με τα ζώα των 990cc που βγαίναν με το πλάι Razz . Το ίδιο ρύθμιζαν και το traction στις formula Wink


To δικό μου σκεπτικό είναι ότι με το esp on απλά δεν έχεις απώλειες...
Πατάει το αυτοκίνητο κάτω και δίνει όλη την δύναμη χώρις να σπινιάρει, έτσι το αμάξι δεν χάνει χρόνο...Μπορεί να ανεβαίνουν οι στροφές πιο γρήγορα χωρίς αυτό αλλά το αμάξι μένει εκεί... τέλος πάντων δεν χρειάζεται να λέμε τα ιδια Θα το δοκιμάσω και θα σας πω Very happy Razz Ευχαριστώ πάντως Surprised
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Αύγ 2008, 10:59:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα παντα εξαρτωνται απο το ΠΟΣΟ (%) επιτρεπεται να σπιναρει και αυτο το % να μενει σταθερο. Η θεωρια ειναι αυτη και ειναι σωστη.

Στη πραξη βεβαια διαφερει γιατι ανα πασα στιγμη ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ να ξερεις ποσο καλη ειναι ασφαλτος απο κατω σου και φυσικα ο μεσος οδυγος δεν μπορει να κρατησει με ακριβεια σταθερο αυτο το γλυστριμα για τον ΙΔΑΝΙΚΟ χρονο.

Αποδειξη ειναι και οι Motorsport εφαρμογες των Launch Control που ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ επιδιωκουν και ελεγχουν το σπιναρισμα.

Vansode έγραψε:
To δικό μου σκεπτικό είναι ότι με το esp on απλά δεν έχεις απώλειες...
Πατάει το αυτοκίνητο κάτω και δίνει όλη την δύναμη χώρις να σπινιάρει, έτσι το αμάξι δεν χάνει χρόνο...


Α, και μην ξεχνας οτι το ESP στο 207 σου ΔΕΝ ειναι ρυθμισμενο με γνωμονα την "καλη" εκκινηση σε μια κοντρα.... Μαλλον περισσοτερο για να μην φαει τα μουρα του ο μεσος οδηγος που θα μπει σε μια στροφη που ειτε ξαφνικα θα γλυστρησει, ειτε θα πατησει φρενο επειδη φοβηθικε ειτε, ειτε, ειτε...
Ειναι εξοπλισμος ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ οχι ΕΠΙΔΩΣΕΩΝ.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Angry_Punisher (sotiris)
Μέλος
Μέλος


peugeot 207 1.6 (16v) GT (2007)

Ένταξη: 29 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: Πετρούπολη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Αύγ 2008, 11:11:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλε καλυτερα να ξεκινησεις χωρις esp γιατι με esp ενεργοποιημενο οταν ο τροχος σπινιαρει και γλιστραει το esp στον μπλοκαρει!Αλλα η μεγαλη μ@λ... ειναι οτι μετα τα 50 ενεργοποιειται μονο του,ελεος.Υπαρχει και η αλλη λυση ομως να πας σε καποιον να σου βαλει κουμπακι και οταν το πατας σου απενεργοποιειται μονιμα,Αλλα μετα για να το ξαναενεργοποιησεις πρεπει να σβησεις το αμαξι και να το ξαναβαλεις μπρος.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1784s (PHP: 68% - SQL: 32%) - SQL queries: 14 - GZIP enabled - Debug on