PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Δείκτης στάθμης λαδιού
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Ιούλ 2004, 08:23:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:
Ναι το max δεν ειναι να το ξεπερναμε αλλα δεν ξερω ακριβως το γιατι Embarassed .

Εχω την ενυπτωση παντως οτι το λαδι που παιρνει ο κινητηρας ειναι 3 χωρις το φιλτρο και 3.3-3.4 με το φιλτρο.

Πρακτικα ομως εγω βλεπω συνηθως οτι μεχρι το max μου περισσευει περιπου ο μισος τενεκες απ'το 2λιτρο motul οποτε =1 λιτρο (αρα εχει παρει 3).


Αν το ξεπεράσει όπως την είχα πατήσει με τα πρώτα λάδια ,υπάρχει και το ενδεχόμενο να υπαρξει υπερχειλιση απο την επάνω τάπα ή γύρω απο την κεφαλή .Μόλις μπορέσω θα βγάλω και φοτο για να δείξω τι εννοώ .


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Ιούλ 2004, 12:44:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:
Ναι το max δεν ειναι να το ξεπερναμε αλλα δεν ξερω ακριβως το γιατι Embarassed .

Εχω την ενυπτωση παντως οτι το λαδι που παιρνει ο κινητηρας ειναι 3 χωρις το φιλτρο και 3.3-3.4 με το φιλτρο.

Πρακτικα ομως εγω βλεπω συνηθως οτι μεχρι το max μου περισσευει περιπου ο μισος τενεκες απ'το 2λιτρο motul οποτε =1 λιτρο (αρα εχει παρει 3).


Απ' ό,τι ξέρω στα 1,6 το λιπαντικό που δέχεται είναι 3,25 με 3,3 λίτρα μαζί με το φίλτρο λαδιού. Έτσι η στάθμη θα "γλείφει" την πάνω γραμμή (max).
Χωρίς το φίλτρο πρέπει να είναι κάτι λιγότερο από 3 λίτρα.
Αλλά αφού δεν νοείται αλλαγή λιπαντικού χωρίς ταυτόχρονη αλλαγή και του αντίστοιχου φίλτρου...


Επίσης επισκεφτείτε το παρακάτω site : http://www.aral.gr , το link "οδηγός λίπανσης"
Εκεί γράφει όλες τις λεπτομέρειες για τα επιτρεπόμενα ιξώδη, την κατάλληλη ποσότητα, ανάλογα το αυτοκίνητο του καθενός κ.τ.λ.
Επίσης αναγράφονται και οι κατάλληλοι τύποι καθώς και οι ποσότητες για υγρά υδραυλικού τιμονιού, υγρά φρένων, βαλβολίνες κ.τ.λ.!




Προς Χρύσα και προς όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με διάφορους τεχνικούς όρους :
Ιξώδες : Είναι ένας δείκτης του λιπαντικού που υποδηλώνει το πόσο λεπτόρευστο ή παχύρευστο είναι ένα λιπαντικό. Αφορά όμως όλα τα ρευστά. Για παράδειγμα το μέλι, που είναι παχύρευστο, έχει υψηλό ιξώδες. Ενώ το νερό, που είναι λεπτόρευστο, έχει χαμηλό ιξώδες.
Το ιξώδες του λιπαντικού στοιχειοθετεί και τον τύπο του.

Το τι ιξώδες είναι κατάλληλο για έναν κινητήρα καθορίζεται από το τις προδιαγραφές του κινητήρα και από τις κατασκευαστικές του λεπτομέρειες. Οφείλουν όλοι οι οδηγοί να ακολουθούν πιστά τις οδηγίες του κατασκευστή για τον τύπο (ο οποίος καθορίζεται από το ιξώδες) του λιπαντικού. Στον ίδιο τύπο λιπαντικού μπορέι να υπάρχουν διάφορες ποιότητες λιπαντικών, όπως τα ορυκτέλαια (που συνήθως είναι υποβαθμισμένης ποιότητας) τα ημισυνθετικά (που συνήθως είναι από μέτριας έως καλής ποιότητας) και τα full - συνθετικά (που συνήθως είναι από καλής έως πολύ καλής ποιότητας)

Δηλαδή :
Η ποιότητα ενός λιπαντικού στοιχειοθετείται από την αντοχή του στον χρόνο, την αντοχή του στις υψηλές θερμοκρασίες, την αντοχή του στις φορτίσεις, το πόσο σταθερό χημικά είναι κ.τ.λ.
Ο τύπος του λιπαντικού καθορίζεται (όπως είπα πριν) από το ιξώδες αυτού. Το ποιος τύπος θα επιλεχθεί είναι θέμα του κατασκευαστή.
Ο δείκτης 10w-40 ή 15w-50 ή 5w-40 κ.τ.λ. υποδηλώνει τα ιξώδη του λιπαντικού. Ο πληθυντικός εδώ φανερώνει ότι το ιξώδες των λιπαντικών αυτών μεταβάλλεται βάσει της θερμοκρασίας και δεν παραμένει σταθερό. Για τον λόγο αυτόν λέγονται και πολυβάθμια λιπαντικά.
Αυτό βέβαια (η μεταβολή του ιξώδους συναρτήσει της θερμοκρασίας) συμβαίνει σε κάθε ρευστό, απλά στα λιπαντικά η μεταβολή αυτή δεν ακολουθεί την "ορθόδοξη οδό" και μεταβάλλεται κάπως παράξενα (έτσι ώστε να μας βολεύει), αλλά πάλι συναρτήσει της θερμοκρασίας (και όχι μόνον αυτής).


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
elias (Ηλίας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2000)

Ένταξη: 05 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 357
Τόπος: Λάρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Ιαν 2005, 13:28:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

elias έγραψε:
Έχω την εξής απορία: Στο βιβλιαράκι του αυτοκινήτου αναφέρει ποσότητα λαδιού με αλλαγή φίλτρου 3 λίτρα. Γιατί στην αντιπροσωπεία μου βάζουν πάντα από 3,2 έως 3,4 λίτρα? Η στάθμη του λαδιού είναι πάντα από 0,5 cm έως 1 cm πάνω από το σημείο max. Τα σημεία δεν είναι αυτά που σημειώνω στην φωτογραφία? Να πω ότι θα κάψει λάδι και βάζουν παραπάνω, μετά από 10000km το πολύ να κάψει 4-5 χιλιοστά. Μήπως το κάνουν για να χρεώνουν 4 λίτρα αντί για 3?



Επαναφέρω το θέμα απλά για να πω ότι μετά από 10.000 km η στάθμη του λαδιού έφτασε στο σημείο max. Δηλαδή έκαψε 1 cm περίπου. Μου είχαν βάλει περίπου 3,4 λίτρα λάδι. Λοιπόν αυτή τη φορά θα τους πάω 3 λίτρα λάδι μόνο και μόνο για να δω που θα φτάσει η στάθμη.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
elias (Ηλίας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2000)

Ένταξη: 05 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 357
Τόπος: Λάρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Ιαν 2005, 18:38:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

elias έγραψε:
Λοιπόν αυτή τη φορά θα τους πάω 3 λίτρα λάδι μόνο και μόνο για να δω που θα φτάσει η στάθμη.

Η αλλαγή λαδιών μαζί με φίλτρο λαδιού έγινε. Με 3 λίτρα λάδι η στάθμη έφτασε περίπου 0.5cm κάτω από το σημείο max. Ακριβώς όσο πρέπει και όσο γράφει στο βιβλιαράκι και ο κατασκευαστής. Οπότε στο εξής αγορά 3 λίτρων λάδι.
Υπόψιν αυτό αφορά 206 1.4 8V 75hp. Για τα άλλα 206 δεν ξέρω τι γίνεται.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1218s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on