Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Οκτ 2002, 07:49:48 Θέμα δημοσίευσης: ΟΛΙΚΗ Διακοπή Λειτουργίας Οργάνων!!!! |
|
|
Ναι καλά διαβάσατε! Χθες αργά το βράδι Παρασκευή....γύρναγα στο σπίτι (αχ! και χαιρόμουν το εργαλείο ) ξαφνικά και από το πουθενά....όλοι μα όλοι οι δείκτες στα όργανα ΜΗΔΕΝΙΣΤΗΚΑΝ!
Ολοι στο μηδέν...
Στροφόμετρο, ταχύμετρο (καλά! οκ! στα 10km/h!), βενζίνες, λάδια, όλα!!!! Τι γκάζι να πατώ, τι ταχύτητα, τίποτα δεν λειτουργούσε!
Αμέσως στάση....πανικός!
Σβήνω, ξανανάβω....τα ίδια....
Σβήνω, ξανανάβω....τα ίδια....
Σβήνω, ξανανάβω....τα ίδια....
αχ! και πάλι αχ! ΑΝΤΕ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ PEUGEOT!!!!
Φαντάσου να είχα και το περίφημο RC....ρόμπα ξεκούμπωτη!!!!!
Και όπως λένε και πολλοί εδώ.... "ναι! αλλά στρίβει!!!!"
Μήπως να το αλλάξουμε αυτό, με το: "ναι! αλλά στρίβει διά του αρραβώνος!!!!"
Βαρέθηκα....  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Οκτ 2002, 09:18:59 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΟΛΙΚΗ Διακοπή Λειτουργίας Οργάνων!!!! |
|
|
Vini έγραψε: | Ναι καλά διαβάσατε! Χθες αργά το βράδι Παρασκευή....γύρναγα στο σπίτι (αχ! και χαιρόμουν το εργαλείο ) ξαφνικά και από το πουθενά....όλοι μα όλοι οι δείκτες στα όργανα ΜΗΔΕΝΙΣΤΗΚΑΝ!
Ολοι στο μηδέν...
Στροφόμετρο, ταχύμετρο (καλά! οκ! στα 10km/h!), βενζίνες, λάδια, όλα!!!! Τι γκάζι να πατώ, τι ταχύτητα, τίποτα δεν λειτουργούσε!
Αμέσως στάση....πανικός!
Σβήνω, ξανανάβω....τα ίδια....
Σβήνω, ξανανάβω....τα ίδια....
Σβήνω, ξανανάβω....τα ίδια....
αχ! και πάλι αχ! ΑΝΤΕ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ PEUGEOT!!!!
Φαντάσου να είχα και το περίφημο RC....ρόμπα ξεκούμπωτη!!!!!
Και όπως λένε και πολλοί εδώ.... "ναι! αλλά στρίβει!!!!"
Μήπως να το αλλάξουμε αυτό, με το: "ναι! αλλά στρίβει διά του αρραβώνος!!!!"
Βαρέθηκα....  |
Ααααχχχχχχ, θυμάσαι που είχα γράψει κάποτε ότι τα Πεζό θα σου βγάλουν τα πιο παλαβά προβλήματα και τα οποία 90% δεν θα είναι μηχανικά προβλήματα; 0X
Μου μυρίζει πρόβλημα στον εγκέφαλο, όχι απαραίτητα σοβαρό. Multiplexing δεν έχεις; Μήπως κάτι πήγε στραβά με το καινούριο λογισμικό; Το κακό είναι πως θα τρέχεις.
Υπομονή φίλε μου 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Οκτ 2002, 09:35:33 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΟΛΙΚΗ Διακοπή Λειτουργίας Οργάνων!!!! |
|
|
Vini έγραψε: | Ναι καλά διαβάσατε! Χθες αργά το βράδι Παρασκευή....γύρναγα στο σπίτι (αχ! και χαιρόμουν το εργαλείο ) ξαφνικά και από το πουθενά....όλοι μα όλοι οι δείκτες στα όργανα ΜΗΔΕΝΙΣΤΗΚΑΝ!
Ολοι στο μηδέν...
Στροφόμετρο, ταχύμετρο (καλά! οκ! στα 10km/h!), βενζίνες, λάδια, όλα!!!! Τι γκάζι να πατώ, τι ταχύτητα, τίποτα δεν λειτουργούσε!
Αμέσως στάση....πανικός!
Σβήνω, ξανανάβω....τα ίδια....
Σβήνω, ξανανάβω....τα ίδια....
Σβήνω, ξανανάβω....τα ίδια....
αχ! και πάλι αχ! ΑΝΤΕ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ PEUGEOT!!!!
Φαντάσου να είχα και το περίφημο RC....ρόμπα ξεκούμπωτη!!!!!
Και όπως λένε και πολλοί εδώ.... "ναι! αλλά στρίβει!!!!"
Μήπως να το αλλάξουμε αυτό, με το: "ναι! αλλά στρίβει διά του αρραβώνος!!!!"
Βαρέθηκα....  |
Τώρα γιατί εμένα μου μυρίζει μ@λ@κί@ με την αλλαγή των οργάνων;;;
Όλο και κάποια φίσα θα βγάλανε που μετά δεν την βάλανε καλά και σε κάποια λακκούβα χρουτς!!!
Και εδώ που τα λέμε μακάρι να είναι αυτό, αλλά και πάλι εντός εγγυήσεως δεν είσαι;;; Το γα**το είναι ότι τρέχεις!! Λόγω αλλαγής οργάνων πάντως θα σου έλεγα να πας εκεί που σου τα έβαλαν. 
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Οκτ 2002, 10:23:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vini, φιλε σε συμπονω και μακαρι να ειναι απο την αλλαγη οργανων και να ληξει η περιπετεια αισιως!!!
Αλλα ρε παιδια μηπως κατι ξερουν οι παλιοι που οταν βλεπουν Peugeot στο δρομο λενε "ναι αλλα αυτο βγαζει προβληματα με τα ηλεκτρικα".
Συγκεκριμενα τον πρωτο καιρο που ειχα το εργαλειο με σταματαγανε συνεχεια και με ρωταγανε τι κυβικα ειναι ποσα πιανει και "ποσα πιανει (μυρια εννοω)" γιατι ολοι το καλοβλεπανε.
2-3 φορες μου ετυχε η εξης ατακα. "ναι ωραιο, κοιτα πως το φτιαξανε οι Γαλλοι!! ωραιο και μικρο!! αλλα αυτα βγαζουν προβληματα με τα ηλεκτρικα ε;"
εγω που δεν ηξερα την ιστορια τους διαβεβαιωνα πως ηταν σκυλι (1 χρονο το ειχα , τι να προλαβει να παθει;).
Ρωτω λοιπον , οντως η Peugeot ειχε απο παλια "κακο ονομα" για τα ηλεκτρικα ;

Έχει επεξεργασθεί από τον/την DimiP στις Σαβ 05 Οκτ 2002, 10:34:07, 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Οκτ 2002, 10:30:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χμμ...
Με το που το διάβασα λέω standard εγκέφαλος. Μετά θυμήθηκα και την αναβάθμιση. Μήπως πρέπει να πας να στο ξανακοιτάξουν το όλο θέμα εκεί που έκανες το update; Όσο για όργανα δεν ξέρω, ίσως. Πιο πολύ όμως πρέπει να παίζει κανα κονφλιτάρισμα στο software.
Στο γκάζι σου είχες κανα πρόβλημα ή κανονικά; (ηλεκτρονικό γκάζι)
Και όταν έβαζες μπρος άναβαν οι ενδεικτικές λυχνίες; Και κυρίως κρατούσε ρελαντί;
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Οκτ 2002, 10:49:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | Ρωτω λοιπον , οντως η Peugeot ειχε απο παλια "κακο ονομα" για τα ηλεκτρικα ; |
Κοίτα, εγώ θα πω οτι είπα και εχθές στα παιδιά στη συνάντηση, και με γνώμονα τα γαλλικά αυτοκίνητα που έχουμε στην οικογένεια (BX, Xantia, AX)
Οι Γάλλοι όπως ξέρουμε κλειδώνουν καλά τους εγκεφάλους τους (στα αυτοκίνητα) με αποτέλεσμα να τυραννάν τους δικούς μας (εγκεφαλικούς και αυτοκινητιστικούς). Στην BX ο μπαμπάς μου κάποια στιγμή είχε πρόβλημα με το εγκέφαλο που δεν κρατούσε ρελαντί. Λύθηκε πολύ απλά αλλά δεν θυμάμαι πως. Αργότερα κάποιες φορές του άναβε το λαμπάκι του καταλύτη. Λύθηκε πολύ απλά βγάζοντας την φίσα του εγκεφάλου και ψεκάζοντάς την με σπρέι καθαριστικό. Αργότερα με την Xantia είχε ένα πρόβλημα με τον αερόσακο. Πήγε και του το φτιάξανε μέσα σε χρόνο dt κάνοντας κάτι στα καλωδιάκια του εγκεφάλου, με κόστος 20 ευρά.
Δηλαδή έχουν κάποιο ιστορικό οι Γαλλικοί εγκέφαλοι, ή οι εγκέφαλοι οι οποίοι προγραμματίζονται στη Γαλλία (Sagem χρησιμοποιεί και η Renault στα Megane τουλάχιστον που ξέρω). Απλά τα προβλήματά τους ενώ φαίνονται πολλές φορές σοβαρά, λύνονται πολύ απλά και με μικρό κόστος, αρκεί να ξέρεις που να ψάξεις. πχ ο μπαμπάς μου τότε με το πρόβλημα με τον καταλύτη στην BX είχε πάει και του είχαν πει οχι 1000, 100000 γνώμες, όχι φταίει ο καταλύτης να τον αλλάξεις (είχε πολύ λίγα χιλιόμετρα), όχι φταίει η βενζίνη που βάζεις και παράγει παραπάνω καυσαέρια, χαλασμένος αισθητήρας λ, οτι φταίει ο εγκέφαλος (!!!). Και τελικά ο μπαμπάς μου είδε και απόειδε και πήγε στον Κάλτσιο που βρήκε τον αρχιμηχανικό του, και του είπε το πρόβλημα του και τι του λέγαν, είπε ναι, αλλά κάτσε να δούμε κάτι άλλο πρώτα. Και βγάζει την φίσα του εγκεφάλου, την ψεκάζει, την ξαναβάζει, και ω! λύθηκε. Από τότε δεν ξαναπήγε σε αντιπροσωπεία, και έγινε πιστός του Κάλτσιου αφού συμβουλεύεται αυτόν τον μάστορα και έχει τα αυτοκίνητά του καλύτερα από καινούργια.
Και του Vini δεν πρέπει να είναι σοβαρή η ζημιά. Κάτι εύκολο πρέπει να είναι, απλά ποιος θα του το πεί χωρίς να το εκμεταλλευτεί; Στο μυαλό μου έρχεται ο μάστορας που πήγε χθες ο Stakis και του έκανε καλή εργασία. Πάντως το θέμα είναι, και ξαναματαεπιβεβαιώνεται ο Murphy και οι νόμοι του, οτι όλα τα σκ@τά συμβαίνουν μαζί σε ακατάλληλο χρόνο, και ο Vini ίσως μείνει χωρίς αυτοκίνητο το Σαββατοκύριακο, και αυτό είναι κάτι εξίσου κακό.
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Οκτ 2002, 10:55:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kαι μένα ρε παιδιά το μυαλό μου πήγε αμέσως σε δύο πράγματα!
1. Στην αλλαγή οργάνων, φίσα, καλώδια κλπ...
2. Στην αναβάθμιση λογισμικού...
Σκεφτόμουν ποιο από τα δύο θέλω να είναι .... και κατέληγα μάλλον στο 1ο γιατί θα κατέβαινα κάτω στο ΝΤΑΣΙΟ και θα του έβαζα τα όργανα και τα καλώδια στον κ*λ*.... και μετά θα έβαζα και μπροστά την μηχανή....
Το 2ο θα ήταν μπλέξιμο πάλι...άντε πάλι LION άντε πάλι ραντεβού σε κανά μήνα και χωρίς όργανα....δηλαδή σκ@τ@!!!!!
Λοιπόν είπα σήμερα πρωί-πρωί...αφού άνοιξα το topic να πάω να το ξαναβάλω μπροστά...για να δω τι παίζει...μήπως καμιά ασφάλεια...μήπως επειδή είναι Peugeot....
Kαι ΘΑΥΜΑ όλα ήταν ΟΚ! Ολα έπαιζαν....!!!!! Αντε τώρα να βγάλεις άκρη... Τελικά καταλήγουμε σε στιγμιαίο εγκεφαλικό επεισόδιο....μάλλον...
Και τώρα ρωτώ!
ΠΩΣ ΘΑ ΒΓΑΛΩ ΑΚΡΗ??????
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΩ ΓΑΛΛΙΑ???
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΤΣΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΦΑΙΝΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΔΕΙΚΤΕΣ ΠΑΙΖΟΥΝ???
ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΜΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ???
ΚΑΙ ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ???
ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΠΑΙΡΝΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΟΡΓΙΖΟΜΑΙ!!!
Εγώ σαν πελάτης (για να μην με χαρακτηρίσω αλλιώς) θα κάνω τα κλασικά....Δευτέρα πρωί ΝΤΑΣΙΟΣ (άντε πάλι!)....κλασική ερώτηση...θα πάρω κλασική απάντηση (αφού παίζει κύριος!!!)...και μετά νέο ραντεβού στην LION για μετά από κανά μήνα....και το μεσημέρι μετά την δουλειά...Power Boost...Κρασούλης για δεύτερη άποψη....ίσως και λύση....
Και ο Θεός Βοηθός!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Οκτ 2002, 11:15:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ πιστεύω οτι σου έκανε σκηνικό αδερφέ γιατί δεν ασχολείσαι πολύ μαζί της, και δεν της κάνεις τα χατήρια;
Μήπως βρήκες καμιά καινούργια γκόμενα ρε; Εκτός αν είσαι παντρεμένος, οπότε ψάξτο παραπάνω. 
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Οκτ 2002, 12:08:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ξέρω αν λέει κάτι, αλλά εμένα, αφού το είχα πάρει κάνα δυο μήνες, μου κόλλησε ο δείκτης της βενζίνης μία σκάλα πριν το φουλ. Ενώ ήταν γεμάτο το τεπόζιτο, ο δείκτης ξεκινούσε να μετράει το φουλ μια μπάρα πιο κάτω και κατέβαινε μετά κανονικά.
Μόλις ήταν να το πάω στην αντιπροσωπεία να μου το φτιάξουνε, ο δείκτης ξεκόλλησε! Λες και παίζει μαζί μου το άτιμο. Λέω, δε βαριέσαι, θα το πάω και βλέπουμε. Το πηγαίνω, και μου λέει ο ηλεκτρολόγος ότι αφού δεν μου παρουσιάζει πρόβλημα μπροστά του, δεν μπορεί αυτός να βρει τι φταίει
Για να μην στα πολυλογώ, δεν έχω έκτοτε πρόβλημα με το δείκτη. Μάλλον κάποιο σκουπιδάκι στο φλοτέρ του πρέπει να ήτανε και έφυγε (μήπως η χρήση V-POWER εκείνη την περίοδο έκανε δουλειά, ή καμία σχέση;)
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Οκτ 2002, 12:26:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νικο εχω την εντυπωση οτι ισως σχετιζεται με την αλλαγη οργανων.
Δεν ξερω αν ησουν μπροστα οταν σου τα αλλαξαν αλλα απο πισω εχει δυο
φισες μια κιτρινη και μια ασπρη οι οποιες δεν κουμπωνουν απλα αλλα εχουν κατι σαν λεβιεδακι με το οποιο ασφαλιζουν- απασφαλιζουν.Μηπως δεν τις ασφαλισαν καλα και με το ταρακουνημα επαψε να κανει επαφη και δεν εστελνε ο εγκεφαλος δεδομενα?Αυτο σαν πρωτη σκεψη χωρις να αποκλειω το εγκεφαλικο.Τα χλμ μετρουσαν κανονικα η ειχαν κολλησει και αυτα?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Οκτ 2002, 17:53:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alexandros έγραψε: | Νικο εχω την εντυπωση οτι ισως σχετιζεται με την αλλαγη οργανων.
Δεν ξερω αν ησουν μπροστα οταν σου τα αλλαξαν αλλα απο πισω εχει δυο
φισες μια κιτρινη και μια ασπρη οι οποιες δεν κουμπωνουν απλα αλλα εχουν κατι σαν λεβιεδακι με το οποιο ασφαλιζουν- απασφαλιζουν.Μηπως δεν τις ασφαλισαν καλα και με το ταρακουνημα επαψε να κανει επαφη και δεν εστελνε ο εγκεφαλος δεδομενα?Αυτο σαν πρωτη σκεψη χωρις να αποκλειω το εγκεφαλικο.Τα χλμ μετρουσαν κανονικα η ειχαν κολλησει και αυτα? |
Και εγώ αυτό σκέφτηκα...αλλά δεν θα το παρουσίαζε και σήμερα? Πως έφτιαξαν μόνες τους οι φίσες....και κούμπωσαν.... Το αυτοκίνητο το είχα ακινητοποιημένο όλο το βράδι....
Καταλήγω ότι κάτι έγινε με τον εγκέφαλο....
Προληπτικά πριν από λίγο αποσύνδεσα την μπαταρία για 5 λεπτά...ώστε να ξαναξεκινήσει ο εγκέφαλος από την αρχή (γενικό RESET-BOOT!).... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Οκτ 2002, 20:17:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νίκο σκέφτομαι τώρα....
ΑΝ είναι οι φίσες και από τους κραδασμούς μετακινήθηκαν μήπως μέχρι να πας σπίτι ήρθαν στη θέση τους; Γιατί δεν δούλεψαν αμέσως τα όργανα; Γιατί το σύστημα ίσως να ήθελε reset για να επανέλθει, αυτά δεν πρέπει να λειτουργούν σαν τη λάμπα που τη βιδώνεις και ανάβει αλλά περισσότερο σαν τα προγράμματα στους υπολογιστές που θέλουν restart για να ενημερωθούν για τις αλλαγές και να παίξουν. Όταν επέστρεψες στο σπίτι το έσβησες και το ξαναέβαλες μπροστά ή νευριασμένος και απογοητευμένος από τις προηγούμενες προσπάθειες άναψε-σβήσε το κλείδωσες και πήγες να ηρεμήσεις (λογικό! )
ΑΝ είναι ο εγκέφαλος από την αναβάθμιση τότε κάτι θα ξέρουν στη LION γιατί θα είναι κάποιο bug του νέου λογισμικού όπότε θα πρέπει να υπάρχει update ή θα πρέπει να βγει γιατί μάλλον το πρόβλημα θα είναι γενικό και όχι μόνο δικό σου!
ΑΝ είναι κάτι άλλο, δεν θέλω να το σκέφτομαι. Τι κάνεις, πας μόλις σου παρουσιαστή σφαίρα στο πρώτο εξουσιοδοτημένο που θα βρεις μπροστά σου (ελπίζοντας να είναι πρώι και όχι Σαββατοκύριακο! )
Πάντως κάτι που σκεφτόμουν μέχρι να γυρίσω σπίτι αλλά τελικά ξέχασα να δω και το manual το έχω στο αμάξι!
Υπάρχει κάποια (-ες) ασφάλεια (-ες) στις ασφαλειοθήκες μας (υπάρχει μία στο χώρο του κινητήρα και μία μέσα στη καμπίνα αν θυμάμαι καλά) που να σχετίζετε με τα όργανα του ταμπλό; Λογικά πρέπει! Για καλό και για κακό λοιπόν αν τελικά δεν βγάλεις άκρη να τις αλλάξεις!! Και αν στο ξανακάνει δοκίμασε να τις ταρακουνήσεις!!
Υπάρχουν και ελαττωματικές ασφάλειες που ενώ δείχνουν ΟΚ δεν λειτουργούν όταν υπερθερμαίνονται!! Σε ένα παλαιό αυτοκίνητο τα φώτα έσβηναν στα καλά καθούμενα και μετά ξαναλειτουργούσαν αφού περνούσε λίγος χρόνος. Η αλλαγή κάποιας ασφάλειας (ίσως όχι μία δεν θυμάμαι καλά) από ένα προνοητικό ηλεκτρολόγο έδωσε λύση. Το πρόβλημα δεν ξαναδημιουργήθηκε μέχρι που πουλήθηκε!!!!! (βέβαια μιλάω για τις παλαιές κοκάλινες ασφάλειες που ήταν σαν βαρελάκια). Όταν δε σε ανύποπτο χρόνο το ανέφερα σε έναν άλλο φίλο μου είπε ότι κάτι τέτοιο είχε και αυτός με το δικό του αμάξι αλλά το πρόβλημα ήταν στην ασφαλειοθήκη η οποία με τη ζέστη τα έπαιζε!!!
Κάτι άλλο που μπορεί να παίζει είναι και η υγρασία αλλά αρκετά γιατί μάλλον θα σε τρελάνω!!!!
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
StAkIS (Χρήστος) Μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 29 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: Αργυρούπολη,Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Οκτ 2002, 02:07:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Svstouk έγραψε: | Δεν ξέρω αν λέει κάτι, αλλά εμένα, αφού το είχα πάρει κάνα δυο μήνες, μου κόλλησε ο δείκτης της βενζίνης μία σκάλα πριν το φουλ. Ενώ ήταν γεμάτο το τεπόζιτο, ο δείκτης ξεκινούσε να μετράει το φουλ μια μπάρα πιο κάτω και κατέβαινε μετά κανονικά.
Μόλις ήταν να το πάω στην αντιπροσωπεία να μου το φτιάξουνε, ο δείκτης ξεκόλλησε! Λες και παίζει μαζί μου το άτιμο. Λέω, δε βαριέσαι, θα το πάω και βλέπουμε. Το πηγαίνω, και μου λέει ο ηλεκτρολόγος ότι αφού δεν μου παρουσιάζει πρόβλημα μπροστά του, δεν μπορεί αυτός να βρει τι φταίει
Για να μην στα πολυλογώ, δεν έχω έκτοτε πρόβλημα με το δείκτη. Μάλλον κάποιο σκουπιδάκι στο φλοτέρ του πρέπει να ήτανε και έφυγε (μήπως η χρήση V-POWER εκείνη την περίοδο έκανε δουλειά, ή καμία σχέση;) |
Και μένα μου συνέβη το ίδιο αλλά 1,5 χρόνο μετά, για κάμποση ώρα ξεκινώντας το αμάξι και κινούμενος σε ευθεία με ψιλοκατηφορικό δρόμο, η βελόνα είχε κολλήσει για αρκετή ώρα εκεί. Υποθέτω ότι ήταν μάλλον λόγω κίνησης για αρκετή ώρα σε κατηφόρα ή είχε πάρει αέρα το ντεπόζιτο (μου έχει ξανασυμβεί). Από τότε, δεν μου τοι έχει ξανακάνει!
Λοιπόν Vini, εγώ δεν θα έλεγα ότι είναι θέμα εγκεφάλου διότι δεν μπορεί να σταματήσουν όλες οι ενδείξεις ξαφνικά και να οφείλεται εκεί! Πολύ συμπτωματικό μου ακούγεται! Από ότι διαβάζω άλλαξες όργανα, άρα μάλλον κάτι έχει να κάνει με κάποια σύνδεση που δεν θα κάνει καλή επαφή ίσως ή που κάτι δεν θα είναι σωστά συνδεδεμένο! Εγώ θα σου έλεγα να πας να το κοιτάξεις σύντομα και ας δείχνει ότι έχει φτιάξει! Έτσι πίστευα και εγώ κάποτε για ένα λαμπάκι που άναβε-του αερόσακου-το οποίο έσβηνε και αργούσε να ξανανάψει (για μήνες ίσως) και όταν το πήγα στην Peugeot μετά από ένα μεγάλο διάστημα, νομίζοντας ότι είναι κάποιο σφάλμα στον εγκέφαλο, τελικά ήθελε αλλαγή η πλεξούδα στο τιμόνι, κάτι που σήμαινε οτι τόσο καιρό δεν θα δούλευε ο αερόσακος!!!! 
206 Θαύματα Του Κόσμου Σε Ενα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Οκτ 2002, 08:15:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
theflame έγραψε: |
............................
Υπάρχουν και ελαττωματικές ασφάλειες που ενώ δείχνουν ΟΚ δεν λειτουργούν όταν υπερθερμαίνονται!!
............................
Κάτι άλλο που μπορεί να παίζει είναι και η υγρασία αλλά αρκετά γιατί μάλλον θα σε τρελάνω!!!! |
Φίλε flame δυστυχώς δεν είναι ασφάλεια γιατί η υπεύθυνη ασφάλεια για τα όργανα είναι υπεύθυνη και για τις υπόλοιπες ηλεκτρονικές ενδείξεις π.χ. μετρητής χιλιομέτρων, οθόνη κεντρικής κονσόλας...και αυτά έπαιζαν μια χαρά...
Η υγρασία πράγματι με ανυσυχεί....έχω διαπιστώσει μία ευαισθησία σε αυτό το κομμάτι...
Πάντως μάλλον καταλήγω, παρόλο που ο φίλος StAkIS δεν το υποστηρίζει, στο εγκέφαλο.... Και αυτό γιατί ΔΕΝ είναι δυνατόν να είναι καλώδιο ή φύσα που να έχει ξεκουμπώσει και μετά το πέρασμα της νύχτας να κούμπωσε πάλι μόνη της.... Το μυαλό μου πάει στον εγκέφαλο ή σε υγρασία σε καλώδιο.....
Δευτέρα πρωί-πρωί στην PEUGEOT.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Byron206 (Αρης) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16v) GTi (2003)
Ένταξη: 06 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 294 Τόπος: Αθήνα Βύρωνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Οκτ 2002, 11:29:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε Vini αν το ξαναπαθεις (ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΤΟ ΕΥΧΟΜΑΙ ) ή αν καποιος αλλος φιλο μας θα ήθελα πριν μετακίνησουμε το αμάξι μας να κάνουμε το γνωστο reset στον εγκεφαλο......δηλ. να βγάλεις τους πολους της μπαταριας για 5' λεπτα. Μονο ετσι θα αποκλεισεις την περιπτωση του εγκεφάλου!
Φιλικα Αρης
BYRON206 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Οκτ 2002, 19:01:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Byron206 έγραψε: | Φιλε Vini αν το ξαναπαθεις (ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΤΟ ΕΥΧΟΜΑΙ ) ή αν καποιος αλλος φιλο μας θα ήθελα πριν μετακίνησουμε το αμάξι μας να κάνουμε το γνωστο reset στον εγκεφαλο......δηλ. να βγάλεις τους πολους της μπαταριας για 5' λεπτα. Μονο ετσι θα αποκλεισεις την περιπτωση του εγκεφάλου!
Φιλικα Αρης |
Πολύ σωστός...!
Ηθελα να το κάνω προχθές αλλά βλέπεις μου παρουσιάστηκε μέσα στο σκοτάδι 11.00 το βράδι....
Πάντως αν ξανακάτσει θα το κάνω το τεστ μπαταρίας.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ady (Αδριανός) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 1468 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Οκτ 2002, 15:10:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vini, ξέρω τι φταίει για το πρόβλημα που σου παρουσιάστηκε.....
Εγώ το μάτιασα το αμάξι την Παρασκευή που πήγαμε για καφέ !!!!
Καλά έκανα που επέμενα να μη μπω μέσα, αλλά εσύ...........
Πέρα από την πλάκα, αν και ειδικός δεν είμαι, μου μοιρίζεται πρόβλημα σε
επαφές φισών/καλωδίων. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Οκτ 2002, 16:17:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν το πήγα στην Peugeot...
Mία από τα ίδια....εγκέφαλος...έλεγχος....κύριε δεν παρουσιάζει τίποτα...δεν βλέπουμε τίποτα....αν το ξανακάνει ξαναφέρτε το....
Και όπως μου τα έλεγε....μου πετάει το φοβερό!
- Οπ! Κάτι έχει εδώ! Εκανες το Σαββατοκύριακο 500 χιλιόμετρα?
- Οχι
- αχα! μάλλον είχες παροδικό πρόβλημα μάλλον από στιγμιαίο λάθος στο εγκέφαλο...
- αυτό φταίει για το πρόβλημα στα όργανα?
- όχι...
- και τι κάνουμε...?
- τίποτα....αν σου ξαναπαρουσιαστεί ...τότε θα το φέρεις μέσα 3 μέρες μπας και βρούμε τίποτα...προς το παρόν ας μηδενίσουμε το Error History του Εγκεφάλου....
- 3 μέρες? Αντε γειάάάάά!!!!!.....
Αυτά...και ο Θεός Βοηθός!!!!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Οκτ 2002, 01:17:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όπως συμβαίνει και με τους Η/Υ έτσι και οι εγκέφαλοι των αυτοκινήτων μπορεί να "κολλήσουν" σε κάποιο σημείο του λογισμικού τους, είτε λόγω bug είτε λόγω κάποιας εξωτερικής αιτίας (πχ. στιγμιαία αστάθεια στην τροφοδοσία ρεύματος, υγρασία, κραδασμός κλπ). Κλείνουμε τον H/Υ δηλαδή το αυτοκίνητο, πάμε σπίτι μας, γυρνάμε, ανοίγουμε τον Η/Υ δηλαδή το αυτοκίνητο και Ο.Κ.!!
Κι αν δεν πιάσει το hot reset υπαρχει πάντα και το cold reset...
Πού και πού μας συμβαίνει και στον Η/Υ;
Γιατί να μην συμβεί και στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου μας που αν και δεν είναι φορτωμένος με κάθε λογής λογισμικό, είναι όμως εκτεθειμένος σε ένα σωρό εξωτερικούς ασταθείς παράγοντες;
Μάλλον, το πρόβλημα του Βίνι δεν είναι πρόβλημα για μηχανικούς αυτοκινήτων, αλλά για τεχνικούς Η/Υ...

Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Οκτ 2002, 08:37:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Όπως συμβαίνει και με τους Η/Υ έτσι και οι εγκέφαλοι των αυτοκινήτων μπορεί να "κολλήσουν" σε κάποιο σημείο του λογισμικού τους, είτε λόγω bug είτε λόγω κάποιας εξωτερικής αιτίας (πχ. στιγμιαία αστάθεια στην τροφοδοσία ρεύματος, υγρασία, κραδασμός κλπ). Κλείνουμε τον H/Υ δηλαδή το αυτοκίνητο, πάμε σπίτι μας, γυρνάμε, ανοίγουμε τον Η/Υ δηλαδή το αυτοκίνητο και Ο.Κ.!!
Κι αν δεν πιάσει το hot reset υπαρχει πάντα και το cold reset...
Πού και πού μας συμβαίνει και στον Η/Υ;
Γιατί να μην συμβεί και στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου μας που αν και δεν είναι φορτωμένος με κάθε λογής λογισμικό, είναι όμως εκτεθειμένος σε ένα σωρό εξωτερικούς ασταθείς παράγοντες;
Μάλλον, το πρόβλημα του Βίνι δεν είναι πρόβλημα για μηχανικούς αυτοκινήτων, αλλά για τεχνικούς Η/Υ...
 |
Μίλτο δεν θα διαφωνήσω μαζί σου αλλά τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά!
Στον Η/Υ άντε να χάσεις κανένα αρχείο όταν θα κολλήσει, στο αμάξι θα χάσεις την ζωή σου αν κολλήσει το ηλεκτρονικό γκάζι και πηγαίνεις με 1000 πριν τη στροφή!!!
Είναι διαφορετικά πράγματα πως να το κάνουμε!!!!
Τελικά μπας και εκείνο που χρειαζόμαστε είναι ένας hacker ή ένα Antivirus.
Vini δεν πιστεύω όταν σου έκαναν αναβάθμιση να χώθηκε κανένας ιός στο αμάξι!!!!! 
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|