Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
fteriman (sam) Μόλις έγραψα
206 1.6 gti '04
Ένταξη: 02 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 16 Τόπος: αιγιο
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Ιαν 2005, 00:20:24 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Προφίλ ελαστικού |
|
|
τελικα που κερδιζουμε και που χανουμε κατεβαζοντας το προφιλ απο 55 σε 50? και μιλαω για την διασταση 195-55-15 που εχουν τα 1,6 απο το εργοστασιοκαι περα απο το χρηματικο που οντως ειναι σημαντικος παραγοντας!οταν πηγα στον λαστιχα μου και τον ρωτησα για 195-50 15 μου ειπε πως ειναι λαθος διασταση για το αμαξι.γνωριζω οτι ισως φανω λιγο κουραστικος με την ερωτηση που θα κανω αλλα θα ηθελα την γνωμη σας και τις εμπειριες σας απο την διασταση αυτη σε σχεση με το 55αρι προφιλ που φοραει απο την μανα του.να σημειωσω μονο οτι δεν θελω να βαλω 16αρες ουτε με ενθουσιαζει η ιδεα να βαλω 205 προφιλ,και οτι το αμαξι ειναι τελειως μαμα σε στησιμο.καθε αποψη δεκτη [/u] |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
wsplash (Στέλιος) Μόλις έγραψα
Pug 206cc 1.6
Ένταξη: 14 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Ιαν 2005, 09:37:29 Θέμα δημοσίευσης: Re: προφιλ ελαστικου |
|
|
fteriman έγραψε: | τελικα που κερδιζουμε και που χανουμε κατεβαζοντας το προφιλ απο 55 σε 50? και μιλαω για την διασταση 195-55-15 που εχουν τα 1,6 απο το εργοστασιοκαι περα απο το χρηματικο που οντως ειναι σημαντικος παραγοντας!οταν πηγα στον λαστιχα μου και τον ρωτησα για 195-50 15 μου ειπε πως ειναι λαθος διασταση για το αμαξι.γνωριζω οτι ισως φανω λιγο κουραστικος με την ερωτηση που θα κανω αλλα θα ηθελα την γνωμη σας και τις εμπειριες σας απο την διασταση αυτη σε σχεση με το 55αρι προφιλ που φοραει απο την μανα του.να σημειωσω μονο οτι δεν θελω να βαλω 16αρες ουτε με ενθουσιαζει η ιδεα να βαλω 205 προφιλ,και οτι το αμαξι ειναι τελειως μαμα σε στησιμο.καθε αποψη δεκτη |
Δεν μπορώ να σε βοηθήσω στην ερωτησή σου σχετικά με το πως είναι το 50 αλλα μπορώ να σου πω οτι εγω "φοραω" 195-45-16 και είμαι πολύ ευχαριστημένος...........αλλά οχι όσοι μπένουν στο αμάξι μου. Αυτό σημαίνει οτι το αμάξι κοπαναεί αρκετά αλλά έχει πολυ καλό κράτημα. Ισως ειναι τα τριποντα ελατήρια, ισως ειναι το λαστιχο ισως και τα δύο αλλα μολις βλεπω τις φατσες των ανθρώπων οταν το αυτοκινητο σκαει σε λακουβα καταλαβαινω οτι κοπαναει λιγο.......δεν ξερω τις αποψεις σου για το κοπανημα αλλα εγω δεν το εχω μετανιωσει.....μπορει να αλλαξω παρεες απλως!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
fteriman (sam) Μόλις έγραψα
206 1.6 gti '04
Ένταξη: 02 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 16 Τόπος: αιγιο
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Ιαν 2005, 13:01:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
βασικα φιλε wplash ειμαι ικανοποιημενος απο το γενικοτερο στησιμο του αυτοκινητου γιαυτο και δεν θελω να προβω σε αλλαγη ζαντας η αναρτησης.πιστευω οτι με το 50αρι θα μειωθει το μαγουλιασμα και με την αλλαγη των κοντι θα αυξηθει η ελκτικη προσφυση που θα μου μειωσει το σπινιαρισμα στις εξοδους κλειστων στροφων.αλλα θα ηθελα και τις αποψεις αυτων που εχουν προβει σε αυτην την αλλαγη προφιλ για να πουν συγκεκριμενα που εχασαν και που κερδισαν!οσο για το κοπανημα θα ελεγα οτι ειναι ο κυριος λογος που δεν σκεφτομαι το χαμηλωμα αλλα ολα ειναι θεμα προτεραιοτητων |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
wsplash (Στέλιος) Μόλις έγραψα
Pug 206cc 1.6
Ένταξη: 14 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Ιαν 2005, 13:42:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
fteriman έγραψε: | βασικα φιλε wplash ειμαι ικανοποιημενος απο το γενικοτερο στησιμο του αυτοκινητου γιαυτο και δεν θελω να προβω σε αλλαγη ζαντας η αναρτησης.πιστευω οτι με το 50αρι θα μειωθει το μαγουλιασμα και με την αλλαγη των κοντι θα αυξηθει η ελκτικη προσφυση που θα μου μειωσει το σπινιαρισμα στις εξοδους κλειστων στροφων.αλλα θα ηθελα και τις αποψεις αυτων που εχουν προβει σε αυτην την αλλαγη προφιλ για να πουν συγκεκριμενα που εχασαν και που κερδισαν!οσο για το κοπανημα θα ελεγα οτι ειναι ο κυριος λογος που δεν σκεφτομαι το χαμηλωμα αλλα ολα ειναι θεμα προτεραιοτητων |
Βασικά, εγω εχω καταλαβει, οτι ο,τι και να σου πει καποιος ειναι ανωφελο για τι ο καθενας εχει διαφορετικη αποψη του "χτυπηματος" και του κρατηματος του αμαξιού. Στο μονο που μπορεις να βασιστεις ειναι στο να μπεις στο αμαξι ενος απο τα παιδια που εχουν τον τυπο ελαστικου που σε ενδιαφερει να δεις μονος σου. Εξ'αλλου υπαρχουν και οι συγκεντρωσεις καθε Πεμπτη |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
fteriman (sam) Μόλις έγραψα
206 1.6 gti '04
Ένταξη: 02 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 16 Τόπος: αιγιο
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Ιαν 2005, 01:01:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μακαρι να μπορουσα να ανεβω αθηνα απο αιγιο μεσοβδομαδα αλλα η δουλεια βλεπεις σε ευχαριστω για το ενδιαφερον παντως |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Ιαν 2005, 21:15:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
fteriman έγραψε: | βασικα φιλε wplash ειμαι ικανοποιημενος απο το γενικοτερο στησιμο του αυτοκινητου γιαυτο και δεν θελω να προβω σε αλλαγη ζαντας η αναρτησης.πιστευω οτι με το 50αρι θα μειωθει το μαγουλιασμα και με την αλλαγη των κοντι θα αυξηθει η ελκτικη προσφυση που θα μου μειωσει το σπινιαρισμα στις εξοδους κλειστων στροφων.αλλα θα ηθελα και τις αποψεις αυτων που εχουν προβει σε αυτην την αλλαγη προφιλ για να πουν συγκεκριμενα που εχασαν και που κερδισαν!οσο για το κοπανημα θα ελεγα οτι ειναι ο κυριος λογος που δεν σκεφτομαι το χαμηλωμα αλλα ολα ειναι θεμα προτεραιοτητων |
Εχω κανει αυτη την αλλαγη βαζοντας goodyear F1 195-50-15.
Λοιπον, η προσφυση αυξηθηκε, το μαγουλιασμα μειωθηκε(και ετσι κατεβαινω καλυτερα τη φτερη ) ενω και το λαστιχο εχει σαφως πιο πολλα περιθωρια γλιστρηματος σε σχεση με το μαμα κοντι.
Και η αποδοση οταν ζεσταθει ειναι σε πολυ καλα επιπεδα αλλα αυτο οφειλεται και στο ελαστικο περισσοτερο παρα στο προφιλ.
Επιση το τιμονι ειναι πιο σαφες στο turn in!
Το βημα κονταινει λιγο με αποτελεσμα πιο ζωηρο μοτερ στις χαμηλες στροφες.
Αυτα ειναι τα πλεονεκτηματα.
Στα μειον, ειναι η ασαφεια που παρουσιαζεται στο τιμονι στις υψηλες ταχυτητες στην ευθεια, αλλα βελτιωνεται κατα πολυ αυτο με μια καλη ευθυγραμμιση.
Η ανεση παραμενει η ιδια, δεν αλλιωνεται.
Το κοπανημα που ειπωθηκε παραπανω, ειναι καθαρα θεμα πιεσης ελαστικου.
Οσο πιο πολυ τα φουσκωνεις τοσο πιο πολυ κοπαναει.
Ενα 32-33 εμπρος ειναι μια καλη πιεση.
Ελπιζω να βοηθησα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
fteriman (sam) Μόλις έγραψα
206 1.6 gti '04
Ένταξη: 02 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 16 Τόπος: αιγιο
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Ιαν 2005, 23:51:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σε ευχαριστω sps,βοηθησες πολυ! παω για pilot exalto 2 σε 195-50-15 λοιπον!οταν θα τα βαλω με το καλο, να κατεβουμε μαζι μια φτερη μιας και ειμαστε και γειτονες |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 12 Ιαν 2005, 23:18:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
fteriman έγραψε: | σε ευχαριστω sps,βοηθησες πολυ! παω για pilot exalto 2 σε 195-50-15 λοιπον!οταν θα τα βαλω με το καλο, να κατεβουμε μαζι μια φτερη μιας και ειμαστε και γειτονες |
Παρακαλω δεν κανει τιποτα!
Για αυτο ειμαστε εδω για να αλληλοβοηθιομαστε!
Βεβαιως να κατεβουμε μια φτερη μαζι!
οταν ειναι θα επικοινωνησουμε! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Ιαν 2005, 13:23:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sps έγραψε: |
Στα μειον, ειναι η ασαφεια που παρουσιαζεται στο τιμονι στις υψηλες ταχυτητες στην ευθεια, αλλα βελτιωνεται κατα πολυ αυτο με μια καλη ευθυγραμμιση. |
Τώρα αυτό που κολλάει???
Αν η ασάφεια υπάρχει λόγο ευθυγράμμισης, θα υπάρχει με όλα τα λάστιχα!!!
Δηλαδή πριν με τα Conti δεν υπήρχε ασάφεια???
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Ιαν 2005, 20:39:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: |
Δηλαδή πριν με τα Conti δεν υπήρχε ασάφεια??? |
Οχι δεν υπηρχε!
Αμεσως μετα την αλλαγη ηταν η μερα με τη νυχτα σε αυτον τον τομεα.
Με την ευθυγραμμιση διορθωθηκε κατα πολυ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Οκτ 2005, 08:53:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
giannis_cc έγραψε: | bakclima έγραψε: | ....και κατι τελευταιο εχω βαλει μεγαλυτερες ζαντες και πιο πλατι λαστιχο και κατι ακουσα οτι και αυτο θελει το προγραμμα του για να συχρονιζεται καλυτερα το abs, αααααα!!!!!!!!!!! |
δηλαδη τι διασταση εχεις βαλει ;;; δεν ισχυει κατι τετοιο παντως απ οσο ξερω .
|
Ισχύει αυτό που λέει ο backclima για την καταχώρηση στην bsi της διάστασης των ελαστικών.
Υπάρχει update για τοποθέτηση όλων των διαστάσεων που από μαμά φοράνε τα 206.
Εκτός από 195/45-16 που φόραγε το GT μιας και δεν είχε (τότε που παραγόταν....) trip-computer.
(Αν θυμάμαι καλά) υπάρχουν σίγουρα για 185/55-15, 195/55-15, 205/45-16 και 205/40-17 τις υπόλοιπες δεν τις θυμάμαι. Αργύρη επιβεβαίωσε...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianic (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
mx-5 1.8
Ένταξη: 02 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 835 Τόπος: Αγ.Παρασκευη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Οκτ 2005, 10:38:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δηλαδη τωρα που θα παω απο 195-50-15 σε 205-45-16 θα χρειαστω update ;
bye bye cc , welcome miata
Fuck army... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Οκτ 2005, 16:19:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
giannis_cc έγραψε: | δηλαδη τωρα που θα παω απο 195-50-15 σε 205-45-16 θα χρειαστω update ; |
Όταν το πήρες λογικά το αμάξι είχε 195/55-15
εσύ το έβαλες 195/50-15
Τώρα το trip computer σου δείχνει 3,3% λιγότερη κατανάλωση (όση η διαφορά στο βήμα των ελαστικών)
Όταν θα βάλεις τα 205/45-16 θα σου δείχνει (σε σχέση με το μαμά 195/55) 0,8% λιγότερο:
ΑΛΛΑ ΜΗ ΒΑΛΕΙΣ 205/45-16 στο 1600αρι!
Το "γαμάς" χωρίς λόγο.... :
Κώδικας: | Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/km Difference
195/55-15 107mm 298mm 596mm 1871mm 535 0.0%
195/50-15 98mm 288mm 576mm 1810mm 553 -3.3%
195/45-16 88mm 291mm 582mm 1828mm 547 -2.3%
205/45-16 92mm 295mm 591mm 1856mm 539 -0.8% |
υ.γ είμαστε Off-topic......Λήξης .-
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
shiba (giwrgos) Έχω ξεφύγει !!!
shiba cc
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 1069 Τόπος: γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Οκτ 2005, 11:39:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
του γιαννη σε λιγο δεν θα ειναι ενα απλο 1.6αρη...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Οκτ 2005, 13:17:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
shiba έγραψε: | του γιαννη σε λιγο δεν θα ειναι ενα απλο 1.6αρη... |
έχω υπόψιν του σχέδιά του αλλά και πάλι το 205/45 είναι περιττό...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Andreas Φανατικό μέλος
Δεν έχω τίποτα!! τι καλααά :)
Ένταξη: 21 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 359 Τόπος: Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιούλ 2008, 12:40:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
συνέχεια από εδώ:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=264780#264780
Τα λαστιχα ειναι μια χαρα δεν φταινε σε τπτ , προφανως δεν κολλανε σε 6αρα ζαντα και μαγουλιαζει για πλακα.Ισως πρεπει να αλλαξω ζαντα τελικα και να παω σε 6.5αρα η 7αρα να τεντωσει λιγο το λαστιχο και να εχει καλυτερο πατημα οπως ειχα με την ιδια διασταση λαστιχου που ειχα στο 1ο 2λιτρο.Αυτο το συμπερασμα βγαλαμε με τον Μιλτο μιας και το ολο λαθος στησιμο του αυτοκινητου ξεκινησε αφου αλλαξα τα λαστιχα
τα λαστιχα που φοραω ειναι τα TOYO T1R
Read the directions, even if you don’t follow them.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιούλ 2008, 12:56:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
απο που κι ως που θέλει το 185/55-15 πάνω από 6άρα ζάντα?
στην ζάντα που εχεις η Peugeot βάζει 195/55-15
στο δικό μου βαζει σε 16άρα x 6,5 -> 205/45 (και παλιότερα 195/45)
το T1R από οσα εχω ακουσει ειναι μια χαρα λάστιχο και απλά εχει μαλακό πλαινό.
γενικώς τα περισσότερα λάστιχα οταν πατάνε σε λίγο πιο πλατιά ζάντα συμπεριφέρονται καλήτερα αλλά τωρα δεν εισαι εκτός προδιαγραφών.
δεν λέω οτι δεν θα βελτιωθεί αν βάλεις 6,5 ζάντα αλλά δεν ξέρω μήπως ειναι περιττό εξοδο (στην παρουσα φάση)
πάντως αν μπορεις να διαθέσεις τα χρήματα για μια 6,5χ15* (ιδίως αν βρεις και λιγο μικρότερο οφφσετ 20~25 αντί 28 που εχουν οι μαμα) θα εισαι σουπερ...
ή και 7χ15 αν εχεις βλέψεις για 195/50-15 στο μέλλον
υ.γ. για εμένα οι 16άρες με συμβατικά λάστιχα και οχι ημισλικ δεν αλλάζονται με τιποτα...αλλα χάνεις λίγο σε ανεση...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιούλ 2008, 20:12:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πάρε κι ενα σχετικο πινακακι:
Κώδικας: | Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/km Difference
195/55-15 107mm 298mm 596mm 1871mm 535 0.0%
185/55-15 102mm 292mm 584mm 1836mm 545 -1.8%
195/45-15 88mm 278mm 556mm 1748mm 572 -6.5%
195/50-15 98mm 288mm 576mm 1810mm 553 -3.3%
205/50-15 102mm 293mm 586mm 1841mm 543 -1.6%
195/40-16 78mm 281mm 562mm 1767mm 566 -5.6%
195/45-16 88mm 291mm 582mm 1828mm 547 -2.3%
205/40-16 82mm 285mm 570mm 1792mm 558 -4.2%
205/45-16 92mm 295mm 591mm 1856mm 539 -0.8%
205/40-17 82mm 298mm 596mm 1872mm 534 0.1%
205/45-17 92mm 308mm 616mm 1936mm 516 3.5% |
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
grpap (Γρηγορης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.6 (16v) xs (2004)
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 529 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιούλ 2008, 11:51:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gianic έγραψε: | δηλαδη τωρα που θα παω απο 195-50-15 σε 205-45-16 θα χρειαστω update ; |
Ναι πρεπει να δηλωσεις την διασταση στη bsi μεσω του διαγνωστικου.
Αν ειναι Multiplex το αυτοκινητο θα διορθωσει την οποια διαφορα στο κοντερ και θα ενημερωσει και το abs.
Οι διαθεσιμες διαστασεις στο διαγνωστικο ειναι: 175-65-14,195-55-15 και 205-45-16. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|