PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

607 facelift...!

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Δεκ 2004, 14:07:48    Θέμα δημοσίευσης: 607 facelift...! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απο automoto.flash.gr


Μέσα στα 4 χρόνια παρουσίας του στην αγορά, δύσκολα θα μπορούσε κανείς να υποστηρίξει πως το Peugeot 607 άλλαξε τους συσχετισμούς στη μεγάλη κατηγορία. Με εξαίρεση την εγχώρια αγορά της Γαλλίας, στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές αγορές, η ναυαρχίδα της Peugeot δεν κατάφερε να αποτελέσει αυτό που θα αποκαλούσαμε εναλλακτική πρόταση στον γερμανικό ανταγωνισμό.

Πάντως, η Peugeot αποφάσισε να φρεσκάρει λίγο το 607, στην προσπάθειά της να τονώσει κάπως το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού προς αυτό. Έτσι λοιπόν, η γκάμα του 607 για το 2005 αποκτά ανασχεδιασμένη μάσκα, με νέους προφυλακτήρες, μεγαλύτερες γρίλιες και διαφορετικού σχήματος προβολείς ομίχλης. Όλες οι εκδόσεις θα διαθέτουν νέα ρύθμιση στην ανάρτηση για βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς και δίσκους μεγαλύτερης διαμέτρου για καλύτερες επιδόσεις στο φρενάρισμα.

Επιπλέον, σύμφωνα με την Peugeot, το ESP είναι και αυτό τελευταίας γενιάς, ενώ στην κορυφαία έκδοση με τον κινητήρα 3.0 λίτρων, θα διατίθεται το νέο κιβώτιο Tiptronic 6 σχέσεων που αντικαθιστά το παλαιάς τεχνολογίας αυτόματο των 4 σχέσεων. Τέλος, να αναφέρουμε πως στο εσωτερικό θα υπάρχουν νέες επενδύσεις, ενώ στον εξοπλισμό των περισσότερων εκδόσεων -πλην της βασικής- προστίθενται το δορυφορικό σύστημα πλοήγησης με έγχρωμη οθόνη, το κινητό τηλέφωνο και το ηχοσύστημα της JBL με 10 ηχεία.


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
silverpug206 (Κωνσταντίινος)
Μέλος
Μέλος


206 3 θύρες

Ένταξη: 12 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 182
Τόπος: Λευκωσία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Ιαν 2005, 01:39:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μανθο μου φοβαμαι πως οσο ωραιο και νανε, η τσεπη μας ποτε δεν θα ειναι τοσο βαθια!!


Ιδρυτής
---------------------------------------
http://www.pug-club.com
PEUGEOT OWNERS CLUB CYPRUS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Ιαν 2005, 02:35:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τωρα εμενα γιατι μου θυμιζει την xsara η μουρη του ; Evil


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΙΑΚΩΒΟΣ 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206CC 1.6

Ένταξη: 23 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 20

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Ιαν 2005, 23:16:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι Γερμανοί είναι ασυναγώνιστοι στη μεγάλη κατηγορία κατασκευάζοντας εξαιρετικά αυτοκίνητα με καλές πωλήσεις. Αντίστοιχα γιατί οι υπόλοιποι κατασκευαστές βλέπουν την πλάτη τους;

Σίγουρα μόνο το όνομα δεν αρκεί. Αλλά για να φτάξεις όνομα σημαίνει ότι κατασκευάζεις καλά αυτοκίνητα.

Ποιό είναι το μυστικό τους; Τι ωραία να υπήρχε ένα καλό γαλλικό αυτοκίνητο που να έχει σεβαστό μερίδιο αγοράς.

Jacob - Peugeot Power
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Μάρ 2005, 20:00:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η Lion Hellas AE, Γενική Αντιπροσωπεία Αυτοκινήτων Peugeot, ανακοίνωσε την έναρξη των πωλήσεων του ανανεωμένου Peugeot 607 στην ελληνική αγορά.

Η βασική έκδοση Peugeot 607 Base 2.2 περιλαμβάνει στον εξοπλισμό της μεταξύ άλλων 10 αερόσακους, ESP, ABS, ρυθμιστή και περιοριστή ταχύτητας, υπολογιστή ταξιδιού, ανιχνευτή χαμηλής πίεσης ελαστικών, αισθητήρα βροχής και αυτόματο ρυθμιστή ταχύτητας υαλοκαθαριστήρων, αυτόματη ενεργοποίηση προβολέων, ζάντες 17 ιντσών, εμπρός ηλεκτρικά καθίσματα, αυτόματο κλιματισμό 2 ζωνών, έγχρωμη οθόνη πολλαπλών χρήσεων, ηλεκτρική ενεργοποίηση της πόρτας του χώρου αποσκευών, ράδιο-cd με έγχρωμη οθόνη, 8 ηχεία και χειριστήρια στο τιμόνι και εξωτερικούς καθρέπτες που αναδιπλώνονται ηλεκτρικά με το κλειδί.

Η γκάμα των κινητήρων διαμορφώνεται ως εξής:
για τη βασική έκδοση διατίθεται ο κινητήρας βενζίνης 2.2 λίτρων με 160 ίππους και δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε δύο κιβώτια ταχυτήτων (μηχανικό 5 σχέσεων ή αυτόματο 4 σχέσεων).
Η κορυφαία έκδοση εφοδιάζεται με το νέο κινητήρα 3.0 λίτρων απόδοσης 211 ίππων με σύστημα VVT (Variable Valve Timing) και το νέο αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων Tiptronic System Porsche.


Οι εκδόσεις του Peugeot 607 ξεκινούν από την τιμή των 36.900 ευρώ για την έκδοση 2.2, ενώ η έκδοση 607 Pack 2.2 που διαθέτει επιπλέον σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος, ταπέτα, πλαϊνά πολυστρωματικά τζάμια, εργονομικό πακέτο, συναγερμό, MP3, ενισχυτή JBL, 12 ηχεία και 6δισκο cd-changer κοστίζει 39.500 ευρώ. Παράλληλα, η Lion Hellas ΑΕ σε συνεργασία με το επίσημο δίκτυό της, προσφέρει το 607 «Lion Pack», μια σειρά ελκυστικών προνομιών στον υποψήφιο αγοραστή του νέου 607.

Πιο συγκεκριμένα, ο κάτοχος 607 θα έχει για 3 χρόνια ή 100.000 χλμ: εργοστασιακή εγγύηση και δωρεάν τακτική συντήρηση όπως αυτή προδιαγράφεται από τον κατασκευαστή, δωρεάν αντικατάσταση (εργασία και ανταλλακτικά) των εξαρτημάτων που υπόκεινται σε φυσιολογική φθορά λόγω χρήσης του αυτοκινήτου, δωρεάν οδική βοήθεια 24 ώρες το 24ωρο και 7 ημέρες την εβδομάδα, δωρεάν διάθεση αυτοκινήτου κατά τη διάρκεια των επισκευών, της τακτικής συντήρησης, σε περίπτωση ανάγκης για παραμονή του αυτοκινήτου στο συνεργείο. Τέλος, η Peugeot δίνει τη δυνατότητα απόκτησης του 607 με αποπληρωμή σε 24 ή 36 άτοκες μηνιαίες δόσεις, μέσω Εγνατίας ή Εθνικής Τράπεζας.


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2005, 10:49:08    Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 607 2005: Ανανέωση κορυφής Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος




"Για την Peugeot, το 607 θεωρείται ως ένα πετυχημένο "project" αν ληφθεί υπόψη πως οι παγκόσμιες πωλήσεις του ξεπέρασαν τις 125.000 μονάδες. Και στην ελληνική όμως αγορά, το κορυφαίο μοντέλο της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας τα έχει καταφέρει εξίσου καλά καθώς στα τέσσερα χρόνια παρουσίας του έχει καταφέρει να πλασάρεται στην κορυφαία πεντάδα της οποίας ηγείται η Mercedes-Benz S-Class.

Φυσικά, τα δεδομένα στην πολυτελή κατηγορία που το μήκος των μοντέλων κυμαίνεται στα περίπου 5 μέτρα διαφέρουν από τα συνηθισμένα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι αυτό του 607 που στην χώρα μας έχει ταξινομηθεί για 207 φορές από την είσοδό του -το 2001- στην ελληνική αγορά και ο όγκος των πωλήσεων του μπορεί να φαίνεται μικρός αλλά είναι απόλυτα φυσιολογικός λόγω της "περιορισμένης" ζήτησης στο segment F.

Όταν όμως ένα μοντέλο, ακόμα και μια "λίμο", συμπληρώσει τρία με τέσσερα χρόνια παρουσίας στους δρόμους τότε σημαίνει πως ήρθε η ώρα για ένα μικρό φρεσκάρισμα. Κατά τα ειωθότα, η εξωτερική ανανέωση του γαλλικού μοντέλου περιλαμβάνει ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και νέους προφυλακτήρες τους οποίους διατρέχει χρωμιωμένη ρίγα. Στο εσωτερικό, η ανανέωση κυμαίνεται στους ίδιους διακριτικούς τόνους και τα νέα στοιχεία αφορούν στο αλουμινένιο περίγραμμα του πίνακα οργάνων, στην μεγαλύτερη οθόνη του υπολογιστή ταξιδίου και στην έγχρωμη οθόνη 7 ιντσών της κεντρικής κονσόλας.

Όπως και στις προηγούμενες εκδόσεις, έτσι και στις νέες, ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός του αυτοκινήτου είναι πλούσιος και περιλαμβάνει διάφορα συστήματα που ελκύουν την προσοχή, όπως το cruise control, το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης (πίσω και εμπρός), το σύστημα ανίχνευσης της πίεσης των ελαστικών κ.α. Αναβαθμισμένο είναι και το ηχοσύστημα το οποίο μπορεί να συνδυαστεί με MP3 CD-Changer 6 δίσκων και ηχοσύνολο της JBL ισχύος 240W που περιλαμβάνει ενισχυτή και 12 ηχεία με subwoofer ενώ στην λίστα με τον προαιρετικό εξοπλισμό συγκαταλέγεται και το ασύρματο κιτ ανοιχτής ακρόασης τεχνολογίας Bluetooth.

Η γκάμα του 607 στην εγχώρια αγορά πλαισιώνεται πλέον από δύο κινητήρες καθώς η μικρότερη δίλιτρη έκδοση έχει καταργηθεί. Έτσι, το ανανεωμένο μοντέλο θα διατίθεται με μηχανικά σύνολα χωρητικότητας των 2,2 και των 3,0 λίτρων εκ των οποίων το πρώτο δεν έχει δεχθεί καμία αλλαγή, αποδίδει 160 ίππους και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε ή αυτόματο τεσσάρων σχέσεων -το οποίο επιβαρύνει την τιμή πώλησης κατά 1.200 ευρώ.

Η ισχύς του μεγαλύτερου V6 έχει αυξηθεί ελαφρώς φτάνοντας τους 211 ίππους και συνεργάζεται μόνο με ημιαυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων το οποίο έχει εξελιχθεί από την Porsche. Στις ήδη υπάρχουσες diesel εκδόσεις των 2,0 και 2,2 λίτρων προστέθηκε μία νέα, ισχυρότερη, των 2,7 λίτρων με διπλά turbo και απόδοση που φτάνει τους 204 ίππους.

Βελτιώσεις έχουν γίνει και στην ανάρτηση, ειδικά στις εκδόσεις που εξοπλίζονται με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα AMVAR, ενώ η υδραυλική υποβοήθηση σε όλα τα 607 είναι πλέον μεταβαλλόμενη. Πίσω από της νέας σχεδίασης ζάντες των 17 ιντσών υπάρχουν μεγαλύτεροι δίσκοι αυξάνοντας την απόδοση και την αντοχή του συστήματος πέδησης ενώ όλες οι εκδόσεις του γαλλικού μοντέλου εξοπλίζονται με ελαστικά διαστάσεων 225/50.

Οι νέες τιμές πώλησης του φρεσκαρισμένου 607 κυμαίνονται στα ίδια περίπου επίπεδα με των προηγούμενων εκδόσεων και το γαλλικό μοντέλο εξακολουθεί να αποτελεί μια από τις πιο συμφέρουσες επιλογές για όποιον επιθυμεί μια λιμουζίνα. Στην βασική έκδοση περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων δέκα αερόσακοι, ABS+ESP, αυτόματος κλιματισμός δύο ζωνών, υπολογιστής ταξιδίου, σύστημα ελέγχου πίεσης των ελαστικών, αισθητήρα βροχής και ράδιο-CD με οκτώ ηχεία.

Ανάμεσα στις προσφορές της ελληνικής αντιπροσωπείας είναι το σύνολο "Pack" το οποίο συνδυάζεται με όλες τις εκδόσεις του 607 με τον κινητήρα των 2,2 λίτρων, κοστίζει επιπλέον 2.600 ευρώ και προσφέρει -μεταξύ άλλων- τακτική συντήρηση με δωρεάν εργατικά και ανταλλακτικά καθώς και πλήρη οδική βοήθεια. Οι τρεις εκδόσεις -Diamant, Ebene και Titane- διαφέρουν στα χρώματα του σαλονιού ενώ η έκδοση Ivoire διαθέτει δερμάτινη επένδυση."


Πηγή: www.in.gr/auto


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
vinman 
Γεν. Γραμματέας


407 2.0

Ένταξη: 21 Φεβ 2005
Δημοσιεύσεις: 4577

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2005, 11:42:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το θεμα ειναι οτι ο ελληνας εχει μια περιεργη νοοτροπια πανω στο πολυτελες αυτοκινητο....
Στην κατηγορια αυτη λοιπον οσο καλο και να ειναι το 607(που ειναι αναμφισβητητα)θα παει να επιλεξει Μercedes λογω κυρους , για να ανεβει κοινωνικα........και να εχει αυξημενο image.....
Ακομα και στην δικη μου περιπτωση με το 407,δεν ηταν λιγοι εκεινοι που μου ειπαν γιατι να μην επαιρνα με τα ιδια λεφτα που εδωσα για το 407 μια BMW( Puke left Puke left )....θα ειχα λεει πιο υψηλο κυρος σαν ανθρωπος Exclamation Exclamation Exclamation
Οποτε καταλαβαινεται για τι νοοτροπια μιλαμε Wink Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2005, 11:58:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εεε μήπως να συνεχίζαμε το θέμα εδώ...

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=4408

λεω μήπως..... Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
vinman 
Γεν. Γραμματέας


407 2.0

Ένταξη: 21 Φεβ 2005
Δημοσιεύσεις: 4577

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Απρ 2005, 22:23:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στην προ face lift εποχη,το εβγαζε και με 2λιτρο κινητηρα...
Γιατι τον κατηργησε και τωρα το ξεκιναει με 2,2???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Αύγ 2005, 13:01:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Peugeot 607 2.7 V6 HDi vs Peugeot 607 3L V6 A Cool


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Αύγ 2005, 14:32:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Που φτάσαμε!!!!

Ένας 2.7 (Τurbo) Ντίζελ να δίνει καλύτερες επιδόσεις από έναν 3.0 Βενζίνης και σίγουρα θα καίει και λιγότερο!!! Shocked Shocked Shocked


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
206xs (Χρήστος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Chevrolet Cruze 1.8 Auto (2009)

Ένταξη: 13 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 259
Τόπος: Αθήνα - Σεπόλια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Νοέ 2005, 12:43:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα ο πατέρας μου είχε το 607 2.2 το παλιό και πήρε πρόσφατα το 607 2.2 φέιςλίφτ! λοιπόν το αυτοκίνητο είναι μέρα με τη νύχτα. Πολύ ποιοτικότερο εσωτερικό αλλά κυρίως πολύ πιο γρήγορο τιμόνι με αποτέλεσμα η μαούνα να είναι απείρως πιο ευκολοοδήγητη στη πόλη.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
crusader (Σπύρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 26 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 2806

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Νοέ 2005, 12:53:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το topic "Peugeot 607 2005: Ανανέωση κορυφής" ενσωματώθηκε στο παρών.


®
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Νοέ 2005, 23:18:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ενταξει, καλο το 607!!! Μπηκα και στην εκθεση, δε λεω ανετο, ωραια εικονα το εσωτερικο, λιγα (αναλογικα με την κατηγορια του) μαλ**α πλαστικα, αλλα οταν ειδα τους μοχλους των φωτων, καθαριστηρων, ηχοσυστηματος, cruise control και ηταν ιδιοι με αυτων του 206 ξενερωσα τελειως!!! Λεπτομερεια θα μου πειτε, αλλα για φανταστειτε να βλεπει καποιος την ιδια εικονα σε δυο τοσο διαφορετικα αυτοκινητα...


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Φεβ 2007, 21:24:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

"facelift" by pescarolo Laughing

http://www.tuningfever.fr/Photos/u_13307/253191_max.jpg

αντε γεια Cool


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...)
Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων
Επίσημο Μέλος

VF7 + VF3 = P.S.A.

Ένταξη: 22 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 2584

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Φεβ 2007, 09:41:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Διακριτικά δυναμικό........
Δλδ...Άντε γειά......
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Ghost Dog (John Φυστίκης)
Ταμίας
Επίσημο Μέλος

206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130

Ένταξη: 18 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 5423
Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Φεβ 2007, 09:45:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και με καμια αλλη ζαντα θα ηταν Γ@M@TOO!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...)
Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων
Επίσημο Μέλος

VF7 + VF3 = P.S.A.

Ένταξη: 22 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 2584

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Φεβ 2007, 10:10:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ghost Dog έγραψε:
Και με καμια αλλη ζαντα θα ηταν Γ@M@TOO!


Ναί...αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση ακόμα και με αυτή την πολυτελής καβουροζάντα......δείχνει....μήν ξεχνάς τον χαρακτήρα του κάρου....το φαντάζεσαι...με λευκή Enkei.....18άρα.....


Ρέεεε.......λές να Μανθίζω.....................
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Φεβ 2007, 10:12:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αυτό δεν θα το έκανα ούτε εγώ...
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Laughing μισό να φωτοσοπίσω... Rolling eyes Laughing


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2026s (PHP: 67% - SQL: 33%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on