PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

C3 - Μοτέρ από Peugeot 106 rallye ή 206 RC σε C3?
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
rallye man (yiannis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 rallye 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 30

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 21 Δεκ 2004, 14:50:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PoLiThS έγραψε:
Saxo vs. Rallye - Rallye vs. Saxo. Να έχετε υπ'οψιν σας οτι μιλάμε για το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο με διαφορετικό setting όμως και με διαφορετικό brand name. Για να δώσω μια ιδέα περι ομοιότητας.. ακόμα και τις ιδιες πόρτες φοράνε... και για να δώσω και ένα αλλο στοιχείο τα Saxo (SuckSo) Evil Evil Evil Evil Evil κάνουνε σερβις κατα προτίμηση στην Peugeot λόγω χαμηλότερου κοστους ανταλακτικών !!!

Το rallye εχει μεγαλυτερο μεταξονιο απο το saxo vts και διοφορετικο πλαισιο (το vts εχει το πλαισιο του απλου saxo). ακομα και το μοτερ του rallye εχει λιγο υψηλοτερο ρυθμο περιστροφης απο οτι το vts. και δεν λεμε για την αισθηση στο τιμονι, το rallye εχει πιο σφιχτο τιμονη απο οτι το vts που σε ξενερωνει με την αισθηση της κρεμαργιερας του. και οσο για της επιδοσης τους εχω να αναφερω προσωπικη εμπειρια οταν το εστησα με vts φιλου μου, το δικο μου ηταν μαμα ενω το δικο του φοραγε σκουπα, χειροποιητη εξατμιση και παρολα αυτα ημουν μουρη μπροστα( ο φιλος μου δεν το πιστευε, δαγκωνε το τιμονη του και εκανε τον σταυρο του).


-------------------------------------------------------
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ronin (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 Grand Tourisme 2.0 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 1252
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 21 Δεκ 2004, 14:58:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

rallye man έγραψε:
PoLiThS έγραψε:
Saxo vs. Rallye - Rallye vs. Saxo. Να έχετε υπ'οψιν σας οτι μιλάμε για το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο με διαφορετικό setting όμως και με διαφορετικό brand name. Για να δώσω μια ιδέα περι ομοιότητας.. ακόμα και τις ιδιες πόρτες φοράνε... και για να δώσω και ένα αλλο στοιχείο τα Saxo (SuckSo) Evil Evil Evil Evil Evil κάνουνε σερβις κατα προτίμηση στην Peugeot λόγω χαμηλότερου κοστους ανταλακτικών !!!

Το rallye εχει μεγαλυτερο μεταξονιο απο το saxo vts και διοφορετικο πλαισιο (το vts εχει το πλαισιο του απλου saxo). ακομα και το μοτερ του rallye εχει λιγο υψηλοτερο ρυθμο περιστροφης απο οτι το vts. και δεν λεμε για την αισθηση στο τιμονι, το rallye εχει πιο σφιχτο τιμονη απο οτι το vts που σε ξενερωνει με την αισθηση της κρεμαργιερας του. και οσο για της επιδοσης τους εχω να αναφερω προσωπικη εμπειρια οταν το εστησα με vts φιλου μου, το δικο μου ηταν μαμα ενω το δικο του φοραγε σκουπα, χειροποιητη εξατμιση και παρολα αυτα ημουν μουρη μπροστα( ο φιλος μου δεν το πιστευε, δαγκωνε το τιμονη του και εκανε τον σταυρο του).


Γιάννη,τόσο μικρή διαφορά πιστεύω οτι έχει να κάνει και με την ικανότητα
του οδηγού στις αλλαγές.
Μερικά χιλιοστά του δευτερολέπτου να αργήσεις να πατήσεις το συμπλέκτη π.χ. (σε 2 σχεδόν ίδια αυτοκίνητα),αρκούν για να πεταχτεί μισό αμάξι μπροστά το άλλο αυτοκίνητο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 21 Δεκ 2004, 18:51:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ας δούμε
επιγραμματικά τις βασικές διαφοροποιήσεις των δύο αυτοκινήτων που
χρησιμοποιούν τους ίδιους ακριβώς κινητήρες και κιβώτια, ίδιες διαστάσεις
τροχών και ελαστικών, και ίδια βασική αρχιτεκτονική αναρτήσεων.
–Το υδραυλικό σύστημα υποβοήθησης του τιμονιού είναι ίδιο στα δύο
αυτοκίνητα, το Πεζό όμως χρησιμοποιεί μια βαλβίδα λειτουργίας πιο «σκληρή»
που βαραίνει το τιμόνι και του δίνει καλύτερη αίσθηση και ακρίβεια στη
γρήγορη οδήγηση. Αντίθετα, το Σιτροέν χρησιμοποιεί την ίδια βαλβίδα με τα
απλά μοντέλα, κάτι που δίνει ελαφρύτερο τιμόνι μέσα στην πόλη αλλά
χειρότερη αίσθηση στα χέρια του οδηγού.
–Το εσωτερικό των δύο αυτοκινήτων διαφέρει σημαντικά και στο σχεδιασμό και
στην ποιότητα των υλικών, με το Πεζό να υπερέχει (όπως είναι αναμενόμενο
άλλωστε από τη διαφορά τιμής) στην αίσθηση και στο φινίρισμα, ενώ διαθέτει
και καθίσματα με λίγο καλύτερη πλευρική στήριξη. Η ύπαρξη αερόσακου για τον
οδηγό είναι σημαντική για τον τομέα της παθητικής ασφάλειας και στα δύο
αυτοκίνητα (έστω κι αν χαλάει την όψη του τιμονιού), ενώ το Σαξό διαθέτει
στο βασικό του εξοπλισμό και αερόσακο συνοδηγού (έχουμε ξαναγράψει βέβαια
ότι για την ασφάλεια του συνοδηγού ο αερόσακος παίζει σαφώς μικρότερο ρόλο,
αν φυσικά ο συνοδηγός κάθεται σωστά και φορά ζώνη ασφαλείας).
–Οι επιδόσεις των δύο αυτοκινήτων είναι παρόμοιες σε αίσθηση, και πρακτικά
ίδιες στην πράξη. Όμως, οι μετρήσεις μας έδειξαν μία μικρή υπεροχή του
«δικού μας» VTS σε σχέση με το 106 GTi που είχαμε μετρήσει στην ίδια ευθεία
και με τους ίδιους δοκιμαστές λίγες μέρες νωρίτερα. Οι διαφορές βέβαια
είναι μικρές, ήταν όμως αφορμή για έρευνες. Ζυγίσαμε, δυναμομετρήσαμε, αλλά
σαφές συμπέρασμα δε βγάλαμε, και μπορούμε να αποδώσουμε τις διαφορές στον
ισχυρότερο άνεμο που φυσούσε την ημέρα της δοκιμής του Πεζό. Οι μετρήσεις
μας βέβαια χρησιμοποιούν πάντοτε το μέσο όρο των δύο κατευθύνσεων για κάθε
μέτρηση, είναι όμως δυνατόν να έχουμε κάποιες διαφοροποιήσεις αν ο άνεμος
φυσάει κατά τη μία ή την άλλη κατεύθυνση. Μην πονοκεφαλιάζεστε πάντως,
ξαναλέμε ότι τα δύο αυτοκίνητα στην πράξη είναι ίδια στο δρόμο από άποψη
επιδόσεων.
–Η ανάρτηση έχει σημαντικές διαφορές στη ρύθμιση της σκληρότητας ελατηρίων,
αμορτισέρ και αντιστρεπτικές, ενώ διαφέρουν και όλες οι γωνίες στη
γεωμετρία εμπρός και πίσω ανάρτησης. Η ανάρτηση του Σαξό είναι σαφώς πιο
μαλακή από αυτή του αντίστοιχου Πεζό, κάτι που το κάνει πολύ πιο άνετο στις
ανωμαλίες ή και στον περιστασιακό χωματόδρομο, από την άλλη όμως του
προκαλεί πιο «άτσαλη» συμπεριφορά στα όρια της πρόσφυσης.



ηθελα να το ποσταρω στον τασο αλλα....
τελος παντων οριστε οι διαφορες vts-rallye
4τροχοι οκτωβριος 96...

και ελεος το Vts δεν εχει το σασι των απλων σαξο.και ελεος δεν εχουν διαφορετικα μεταξονια-μετατροχια.
επισης αναφερει και καπου αλλου και διαφορες ραλλυ-gti 106 που ειναι ουσιαστικα τα εμπρος ελατηρια...
η βαλβιδα αυτη που λεει στο τιμονι εχει 40000δρχ. την εχει αλλαξει φιλος με σαξο μεσα στη πεζο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 21 Δεκ 2004, 19:21:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ωραιος ο Παναγιωτης...! Wink
Σε ποιο τευχος ων 4Τ υπαρχει αυτο το αρθρο?


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Δεκ 2004, 01:16:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το γραφω............ οκτωβριος 96....
παντως εγω οσον αφορα τις γωνιες εμπρος-πισω νομιζω οτι ειναι ιδιες στα 106-σαξο και κανουν λαθος οι 4τ. τα υπολοιπα ειναι οφθαλμοφανη οτι οντως διαφερουν...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Δεκ 2004, 10:36:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
το γραφω............ οκτωβριος 96....
παντως εγω οσον αφορα τις γωνιες εμπρος-πισω νομιζω οτι ειναι ιδιες στα 106-σαξο και κανουν λαθος οι 4τ. τα υπολοιπα ειναι οφθαλμοφανη οτι οντως διαφερουν...

χεχεχε
Δεν το ειδα..! Laughing


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


406 coupe 2.2 2005

Ένταξη: 31 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1684
Τόπος: Νικαια city

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Δεκ 2004, 10:46:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound. έγραψε:
volvos έγραψε:
το γραφω............ οκτωβριος 96....
παντως εγω οσον αφορα τις γωνιες εμπρος-πισω νομιζω οτι ειναι ιδιες στα 106-σαξο και κανουν λαθος οι 4τ. τα υπολοιπα ειναι οφθαλμοφανη οτι οντως διαφερουν...

χεχεχε
Δεν το ειδα..! Laughing

δεν πρέπει να είναι οι ίδιες πάντως.

Γενικά παιδιά σε όλα τα αυτοκίνητα μπορείς να αλλάξεις γωνίες, κάμπερ, καστερ, και να βελτιώσεις δραματικα το στήσιμο του αυτοκινήτου.

απλά μετά το κάνεις λίγο ''ειδικό'' πράγμα που δεν συμφερει τις αυτοκινητοβιομηχανίες όταν πρόκειται για αυτοκίνητα παραγωγής !!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 24 Δεκ 2004, 02:44:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οτι αλλάζουν αλλάζουν.. αλλα ρυθμιση δεν υπάρχει.. Δεν μπορεις να πας σε ενα συνεργειο να αλλαξεις γωνίες ... δεν γινεται




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


406 coupe 2.2 2005

Ένταξη: 31 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1684
Τόπος: Νικαια city

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 24 Δεκ 2004, 14:29:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PoLiThS έγραψε:
Οτι αλλάζουν αλλάζουν.. αλλα ρυθμιση δεν υπάρχει.. Δεν μπορεις να πας σε ενα συνεργειο να αλλαξεις γωνίες ... δεν γινεται


για δες τι έκανε ο αντώνης στο δικό του 307, στον stisimo asseto.

τι εννοείς ''αλλάζουν'' ?
αλλάζουν τα ψαλίδια για παράδειγμα ???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Δεκ 2004, 01:13:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στα Saxo - 106 Πατάνε - Στραβώνουν τα άκρα για να πάρουν Camber
Επίσης τροποποιούνε τα top mount για να πάρουν Caster.




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Ronin (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 Grand Tourisme 2.0 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 1252
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Δεκ 2004, 09:30:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PoLiThS έγραψε:
Στα Saxo - 106 Πατάνε - Στραβώνουν τα άκρα για να πάρουν Camber


Shocked Shocked Shocked .Αν πραγματικά γίνετε κάτι τέτοιο,υποκλίνομαι στους πανμέγιστους μηχανικούς εκει στο Βόλο.


PoLiThS έγραψε:

Επίσης τροποποιούνε τα top mount για να πάρουν Caster.


Αυτό τώρα πως να γίνετε άραγε?Τι τροποποίηση μπορεί να δέχετε ένα κομμάτι λάστιχο?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Δεκ 2004, 17:40:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ρυθμιζομενα τοπ μαουντ με λαστιχενιο ομως uniball απο demon tweeks αγγλια....ρυθμιζεις οτι θες....
σκεψου οτι με αυτο το πραματακι μεχρι και κορσα αποφασισε να στριψει χωρις μουτρα....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


406 coupe 2.2 2005

Ένταξη: 31 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1684
Τόπος: Νικαια city

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Δεκ 2004, 17:58:05    Θέμα δημοσίευσης: Re: Μοτέρ από Peugeot σε Citroen? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

HARIS9797 έγραψε:
Το γνωριζω οτι ειναι λιγο παραδοξο να ρωταω κατι τετοιο στο δικο σας site, αλλα επειδη δε μπορω να βγαλω ακρη με καποιο site της Citroen, μηπως υπαρχει περιπτωση να γνωριζει κανεις εαν γινεται να μπει μοτερ απο κανενα rally η 206 rc σε C3? Αν δε κανω λαθος αδερφες εταιριες ειστε, κατι θα ξερει ο ενας για τον αλλο Smile . Κανω λαθος Question


hari νομιζω οτι βγήκαμε λίγο εκτός θέματος.

διάβασα ολα τα ποστ.

η απάντηση είναι ότι μπαίνει αλλά μάλλον δεν σε συμφέρει.

Και να ξέρεις ότι τα αμάξια που έχουν υποστή μηχανθκή μετατροπή δεν πουλιούνται με τίποτα. αν λοιπόν έχεις αποφασίσει να το κρατήσεις 10 χρόνια, τότε προχώρα το . ύτως η άλλως τότε η αξία του θα είναι πολύ μικρή.
Αλλιώς πούλα το και πάρε κατι που να σε ικανοποιεί από όλες τις απόψεις.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Δεκ 2004, 23:57:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πουλιούνται.. αλλα θέλει υπομονη... να βρεις αυτον.. που ψάχνει κατι σαν και το δικό σου....




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


406 coupe 2.2 2005

Ένταξη: 31 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1684
Τόπος: Νικαια city

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Δεκ 2004, 12:27:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PoLiThS έγραψε:
Πουλιούνται.. αλλα θέλει υπομονη... να βρεις αυτον.. που ψάχνει κατι σαν και το δικό σου....


ακριβώς το ίδιο λέμε. Wink

Πουλιούνται αλλά αφού το κοινό που το ψάχνει είναι πολύ μικρό είναι περιορισμένη και η ζήτηση, οπότε και η πτώση της τιμής είναι αναπόφευκτη.

Σίγουρα πουλιούνται, αλλά πρέπει να περιμένεις πολύ !!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1286s (PHP: 84% - SQL: 16%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on