Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Οκτ 2002, 02:25:59 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Εξοικονόμηση Βάρους |
|
|
Ο πιο συνηθισμενος τροπος να κανεις πιο γρηγορο ενα αμαξι ειναι να αυξησεις την αναλογια κιλα ανα ιππο υπερ των ιππων ωστε να αντιστοιχουν οσο το δυνατοτερο λιγοτερα κιλα ανα ιππο. Ετσι θα εχουμε αυξημενη επιταχυνση.
Τωρα αυτο επιτυγχανεται με 2 τροπους.
1) Αυξανουμε τα αλογα και τη ροπη του οχηματος
2) Μειωνουμε τα κιλα του οχηματος
Επειδη το 1ο το αναλυουμε διεξοδικα επι καθημερινης βασεως σκεφτηκα να αναλυσουμε και λιγο το 2. Λογω της φυσης της μετατροπης ειναι λογικο οτι δεν γινεται να δουμε τεραστιες διαφορες αποδοσης μιας και δεν γινεται για παραδειγμα να κανουμε το αμαξι μας να ζυγιζει το μισο απ'οτι ειναι. Παντως υπαρχουν καποια πραγματα, αλλα μικρα, αλλα μεγαλα που αμα τα αρθροισεις βγαζεις καποιο συνολικο ποσο κιλων που ζυγιζουν καποια "εξτρα" μεσα στο αμαξι και συνηθως εχουν να κανουν με πρακτικους συμβιβασμους που αλλοι ειναι διατεθιμενοι και αλλοι οχι ωστε να τους κανουν.
Λοιπον ορισμενα σημεια βελτιωσης του βαρους:
1) Ρεζερβα. Σ'εμενα η ρεζερβα ζυγιζε 13.4 κιλα (175/65 14 Goodyear GT2 σιδερενιος τροχος).
2) Συνοδευτικα ρεζερβας. Αυτα περιλαμβανουν το κουτι που εχει μεσα τον γρυλλο, και κατι σαν "κλειδι". Βαρος 2 κιλα.
3) Σημειο στηριξης ρεζερβας (μεταλλο) μαζι με τη βιδα που βιδωνει στο πατωμα του χωρου αποσκευων. Βαρος 1 κιλο.
(Σημειωση: Μη μου πειτε τι θα κανετε χωρις ρεζερβα γιατι ουτε το CC εχει!.. Το tire-repairing σπρευ εχει...)
4) Εξατμιση - τελικο. Εργοστασιακο βαρος: Αγνωστο. Aftermarket βαρη πανε απο 3-4 κιλά ως 15 κιλα ανάλογα το υλικο και το σχεδιο.
5) Εξατμιση χταποδι μεχρι τελικο. Εργοστασιακο βαρος: Aγνωστο. Aftermarket βαρος: Αγνωστο αλλα πιθανον να βγαινει παραπανω. Αν γινεται να κατασκευαστει απο ελαφρυτερο υλικο η λεπτοτερη σωληνα μεγαλυτερης διαμετρου τοσο το καλυτερο. Σε περιπτωση υπαρξης μεσαιου, με την αφαιρεση γλυτωνουμε και τα κιλα απο το μεσαιο.
6) Μπαταρια. Η μαμισια μου ζυγιζε 12.5. Την αλλαξα με δυνατοτερη η οποια ειναι και ελαφρυτερη 1.5 κιλα. Μπορει να πηγαινει ακομα πιο κατω αναλογα τα υλικα, τη μαρκα κτλ κτλ...
7) Ζαντες. Εδω εχει πολυ ψωμι. Συνηθως οι 15αρες 6.5'' φαρδος ζυγιζουν απο 7-9 κιλα. Υπαρχουν ομως και ζαντες οπως οι OZ Superleggera απο ειδικα υπερ-ελαφρα κραματα και το βαρος τους ειναι 5 κιλα η ζαντα. Καταλαβαινετε οτι καποιος που φοραει μια ζαντα 8 κιλων (πχ OZ SuperTurismo) και βαζει μια των 5 γλυτωνει αμεσως αμεσως 12 κιλα.
8) Λαστιχα. Το ιδιο ισχυει και για τα λαστιχα. Υπαρχουν διαφορες της ταξης των 2 κιλων απο λαστιχο σε λαστιχο ιδιας διαστασης αναλογα το rating και το σκελετο του ελαστικου. Αυτο στα 4 λαστιχα σημαινει 8 κιλα. Οποτε πριν την αγορα, αμα μας ενδιαφερει η μειωση βαρους, καλο ειναι να μαθαινουμε και τετοια στοιχεια απ'τις εταιριες (με email) καθως κανεις βουλκανιζατερας δεν νομιζω να διαθετει τοσο "πυροβολημενες" λεπτομερειες...
9) Αεροδυναμικα και οπτικα βοηθηματα. Οσο λιγοτερα, τοσο καλυτερα....(για το βαρος παντα)
10) Νερο για τα πιτσιλιστιρια. Εκει μεσα το δοχειο παιρνει περιπου 2 λιτρα νερο, αρα 2 κιλα νερο, αρα 2 κιλα εξτρα βαρους. Αντι να του χουμε μεσα 2 κιλα νερο υπαρχει η λυση να του βαζουμε μισο λιτρο μια φορα τη βδομαδα και αν δεν το χρησιμοποιουμε συμπληρωνουμε.. Αν οχι το αφηνουμε ως εχει.
11) Χαλακια. Ολα μαζι τα χαλακια ζυγιζουν γυρω στα 2 κιλα. Τωρα φυσικα μπορει να μη θελετε να βγαλετε τα μπροστα και λογικο ειναι, αλλα αν δεν καθεται κανεις πισω υπαρχουν περιθωρια βελτιωσης....(1 κιλο)
12) Ηχεια. Οσο λιγοτερο τοσο καλυτερα. Ειδικα βαρια πραγματα οπως subwoofer, amplifiers, οβαλ ηχεια εταζερας κτλ ειναι θανατος (+5-10 κιλα).
13) Airbag. Βγαζοντας τους αεροσακους εξοικονομουνται καποια (αγνωστα) κιλα βαρους...
14) Ξεφορτωμα του αυτοκινητου απο "αχρηστα" (στο θεμα βαρους παντα) αντικειμενα οπως πυροσβεστηρες, first aid κιτ κτλ κτλ...
15) Καθισματα. Το μαμισιο καθισμα οδηγου το εχω βγαλει και το εχω ζυγισει ειναι γυρω στα 15 κιλα. Ενα δερματινο η bucket καθισμα φανταζομαι θα ζυγιζει αρκετα παραπανω...Ενα ΚΑΛΟ bucket ειναι γυρω στα 5.5 και με τη βαση του παει 7. Αρα αντικαθιστοντας τα 2 μπροστινα καθισματα υπαρχει εξοικονομηση της ταξης των 16-20+ (αναλογα ποσο βαρυ ειναι ενα δερματινο) κιλων στο νερο.
16) Αντικατασταση μεταλλικων ανταλλακτικων με πλαστικα και επεκταση του συγκεκριμενης ιδεας και στα κυρια μερη του αμαξωματος οπως πχ καπω απο ανθρακονηματα. Βασικα δεν ξερω που υπαρχουν τετοια και ποια η διαφορα βαρους - θα ταν ενδιαφερον ομως να γνωριζαμε καθως η λαμαρινα ειναι πολυ βαρια και τα περιθωρια μειωσης βαρους μεγαλα...
17) Βενζινη. Εκτος και αν πηγαινετε ταξιδι υπαρχει κανας λογος να ειναι πανω απο το 1/3 - αντε στη μεση? Μιλαμε για περιπου 20 κιλα εξτρα βενζινης απο τη μεση μεχρι το full και 10 απο το μισο στα 3/4.
Με μια προχειρη ματια καποιος που δρα με γνομωνα την παραπανω λιστα θα ειναι τουλαχιστον καμια 30αρια κιλα ελαφρυτερος απο εναν αντιστοιχο οδηγο ο οποιος δρα με γνωμονα την πρακτικοτητα. Φυσικα καποιος που θα τηρουσε ολη αυτη τη λιστα μονο πυροβολημενος μπορει να χαρακτηριστει αλλα εγω θα σας πω οτι με εξαιρεση τα σημεια 7, 9 (εχω αεροτομη), 11 (ειμαι ενοχος, φοραω χαλακια), 12 (αν και εχω μονο 2 μπροστινα ηχεια συνολικου βαρους 1.5 κιλα), 13 (εχω τo airbag), 15 και 16 (λογω απαιτουμενων χρηματων) την τηρω.
Απ'οτι υπολογιζω, καποιος που τηρει ολα αυτα θα ειναι γυρω στα 70 κιλα λιγοτερο απο ενα νορμαλ 206, αρα και περιπου 7% πιο γρηγορο μιας και το αμαξι ζυγιζει γυρω στον 1 τονο. Αμα αυτο το κανουμε σε αλογα σε ενα 118 hp 16kg ροπη 206 1.6V των 1030 κιλων τοτε ειναι σαν ο ελαφρυτερος να εχει 126.26 αλογα και 17.12 κιλα ροπης με την αυξηση των 7 τα εκατο θεωρητικα εμφανη σε ολο το φασμα.
Οποιος εχει πληροφοριες για το σημειο 16 ας μας πει...
Στο μεταξυ αν σκεφτειτε τιποτα που να παιρνει βελτιωση (απο βαρος) και δεν το εχω γραψει σ'αυτη τη λιστα, πειτε το... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Οκτ 2002, 02:44:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπράβο Αλέξη για το θέμα που άνοιξες. Σίγουρα θα ενδιαφέρει και τον Πεζομανιακό!
Πάντως, αυτό που κατάλαβα είναι ότι εγώ δεν χρειάζεται να τα κάνω όλα αυτά... αρκεί να κάνω δίαιτα!
Στο σημείο που αναφέρεις το βάρος των ζαντολάστιχων, εάν προσθέσουμε και την αδράνεια της φερόμενης μάζας που προκαλούν οι βαρύτεροι τροχοί, και την αυξημένη κεντρομόλο επιτάχυνση που προκαλείται από την μάζα αυτή, μπορούμε να κατανοήσουμε καλύτερα γιατί μειώνεται τόσο η ικανότητα της επιτάχυνσης όσο και η ικανότητα της πέδησης...
Θεωρώ λοιπόν, ότι οι ελαφρύτεροι τροχοί είναι η σημαντικότερη κίνηση που μπορούμε να κάνουμε, για να αυξήσουμε την ιπποδύναμη-ροπή που περνάει τελικά στον δρόμο.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Οκτ 2002, 08:00:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
χμμμ....μερικές ιδέες ακόμα...μετατροπές...
Ισως η αλλαγή του ψυγείου με κάποιο άλλο που να είναι ποιο ελαφρύ?
Το ίδιο και με τα βεντιλατέρ μηχανής και AC?
Aν αδειάζαμε το νερό από τα δοχεία καθαρισμού τζαμιών?
Βγάλσιμο εργοστασιακής κεραίας και αντικατάσταση με μικρή αλουμινίου...κερδίζεις σε γραμμάρια και αεροδυναμική....
Πέταμα του μαύρου πλαστικού χαμόγελου μπροστά και αντικατάσταση με σίτα αλουμινίου ελαφρού κράματος....ίσως και με προσμίξεις πλαστικού για να είναι ακόμα ποιο ελαφριά....
χμμμ....τοποθέτηση ηλιοροφής....κερδίζεις και στιβαρότητα....και μόστρα....
δεν έχω τι άλλο να σκεφτώ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
overgr (Σταύρος) Δραστήριο μέλος
Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)
Ένταξη: 21 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 248 Τόπος: Παπάγου, Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Οκτ 2002, 08:27:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ένας γνωστός μου, ιδιοκτήτης ινστιτούτου αδυνατίσματος ΠΡΙΝΟΥ, αφού διάβασε το post του Alex μου ανέφερε ότι τα ΠΡΙΝΟΥ από 1-9-02 θα εγκαινιάσουν το εξής τμήμα:
ΠΡΙΝΟΥ - Power Tuning for Peugeot 206
Εγγυημένα κερδίζετε 10% στο 0-100 και 5% στην τελική.
Επιτυχία αποδεδειγμένη με χρονομέτρηση ΠΡΙΝ και ΜΕΤΑ.
Τι εξατμίσεις και τσιπάκια μου λέτε?
Για κόψτε κανα κοψίδι και τα έχετε τα Ραλάκια στο χέρι στην επόμενη κόντρα!!![/list] |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
theflame Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Οκτ 2002, 08:41:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Πάντως, αυτό που κατάλαβα είναι ότι εγώ δεν χρειάζεται να τα κάνω όλα αυτά... αρκεί να κάνω δίαιτα!
|
Μίλτο και εγώ του club είμαι, όχι μόνο του 206 και του άλλου
Μήπως εκτός από μειωμένες τιμές σε ανταλλακτικά θα πρέπει να ψάχνουμε και μειωμένες τιμές σε ινστιτούτα αδυνατίσματος;;;
Α ρε Alex φωτιές που μας άναψες!!!
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Οκτ 2002, 09:29:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
theflame έγραψε: | Miltellas έγραψε: | Πάντως, αυτό που κατάλαβα είναι ότι εγώ δεν χρειάζεται να τα κάνω όλα αυτά... αρκεί να κάνω δίαιτα!
|
Μίλτο και εγώ του club είμαι, όχι μόνο του 206 και του άλλου
Μήπως εκτός από μειωμένες τιμές σε ανταλλακτικά θα πρέπει να ψάχνουμε και μειωμένες τιμές σε ινστιτούτα αδυνατίσματος;;;
Α ρε Alex φωτιές που μας άναψες!!! |
Μόλις το βρεις, πες το και σε μένα και μετά.........φωτιά στην άσφαλτο, όταν θα έχω χάσει 527.983 κιλά
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Οκτ 2002, 09:37:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προς Alex :
Ωραία τα όσα προτείνεις και συμφωνώ ότι μερικά αγγίζουν το όριο της υπερβολής και όντως είναι για πολύ πυροβολημένα άτομα (π.χ. αφαίρεση αερόσακου).
Προσωπικά, χάνοντας κάποια κιλά θα έρθω στα επίπεδα που αναφέρεις!
Στο θέμα της ρεζέρβας, καλή η σκέψη σου ειδικά με τον αφρό, αλλά τι γίνεται αν σου σκιστεί το λάστιχο από κάποια συντρίμια στη μέση του πουθενά; (έτυχε στον κουμπάρο μου)
Στο θέμα των ζαντών, συμφωνώ απόλυτα με το Μίλτο. 0X
Συμφωνώ απόλυτα με το θέμα του ρεζερβουάρ, όχι τόσο για το θέμα των επιδόσεων, όσο της κατανάλωσης μέσα στην πόλη και γενικότερα. Ποιος ο λόγος να είμαστε φουλ τεπόζιτο μέσα στην πόλη και συνεπώς να έχουμε περισσότερο βάρος, άρα και περισσότερη κατανάλωση;
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Byron206 (Αρης) Δραστήριο μέλος
Peugeot 206 1.6 (16v) GTi (2003)
Ένταξη: 06 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 294 Τόπος: Αθήνα Βύρωνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Οκτ 2002, 11:07:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | 14) Ξεφορτωμα του αυτοκινητου απο "αχρηστα" (στο θεμα βαρους παντα) αντικειμενα οπως πυροσβεστηρες, first aid κιτ κτλ κτλ...
|
Δεν διαφωνω με τον Alex αλλα τους μπατσους γιατι να τους πληρωνω εγω τις αδειες τους, τα επιδοματα τους????......μαλλον η απουσια τους ("αχρηστα") ειναι χρησιμη για τους αστυνομικους
Ναι, καποια πραγματα τα τηρω και εγω οπως το θεμα της βενζινης.....
BYRON206 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Οκτ 2002, 17:23:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Aφου βγαλατε που βγαλατε τοσα ξεχασατε το σπουδαιοτερο και ισως το βαρυτερο
Αφαιρεση A/C και ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Οκτ 2002, 17:51:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και αφου τα βγαλετε ολαααα αυτααα που προαναφερθησαν, θα κοιταξετε το 206 σας και θα λετε: "βρε τι μου θυμιζει; τι μου θυμιζει;" Α! ναι το 106!!!"
για να μη πω καλυτερα οτι θα μοιαζει με ...καρτ!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Οκτ 2002, 21:01:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | και αφου τα βγαλετε ολαααα αυτααα που προαναφερθησαν, θα κοιταξετε το 206 σας και θα λετε: "βρε τι μου θυμιζει; τι μου θυμιζει;" Α! ναι το 106!!!"
για να μη πω καλυτερα οτι θα μοιαζει με ...καρτ!
|
ΔΗΜΙ-ΧΩΣΤΑΣ κυριες και κυριοι
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Οκτ 2002, 21:20:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπον απ'αυτα που γραψατε και απο καποια που σκεφτηκα η λιστα συνεχιζεται ως εξης:
18) Ο ανθρωπινος παραγοντας. Οσο πιο αδυνατος ο οδηγος τοσο καλυτερα... Εγω βασικα εχω δει διαφορα απο την εποχη που ειμουν 80 κιλα με μια εποχη που ειμουν 71.. Τωρα ειμαι γυρω στα 75 αλλα ενταξει δεν θα χασουμε και κιλα για το αμαξι. Τι ειμαστε? Στη Φορμουλα 1? Καλοδεχουμενα τα λιγοτερα κιλα αλλα αυτα συνηθως ανεβοκατεβαινουν ασχετα με τις οδηγικες μου επιδιωξεις..Παντως κι'αυτο παιζει το ρολο του οσο αστειο και αν ακουγεται καθως οι νομοι της φυσικης σχετικα με την επιταχυνση αφορουν αμεσα το βαρος...(απ'οπου αυτο και αν προερχεται)
19) Εξαρτηματα οπως ψυγεια, δισκοπλακες (αρκετο βαρος) , ηλιοροφη, σιτα αλουμινιου αντι για πλαστικα. Διαφορα σε βαρος: Αγνωστη...
20) Αφαιρεση A/C (αυτο γινεται) και καλοριφερ (αυτο δεν το γνωριζω αν γινεται)
21) Αφαιρεση πλαστικου που χρησιμοποιειται στο πορτ-μπαγκαζ για το βιδωμα της πινακιδας και βιδωμα της πινακιδας κατ'ευθειαν απανω στη λαμαρινα. (Γλυτωνουμε και τη διαφημιση στον καθε ******* αντιπροσωπο που ειναι κολλημενη απανω στο πλαστικο) Βαρος: 150-300 γρ. (δεν ειναι πολυ αλλα συνδιαζεται καλα κυριως για αισθητικους λογους)
22) Χρησιμοποιηση MP3 player ή απλου CD player αντι για CDιερα και αποφυγη τοποθετησης ειδικου μοχλου ελεγχου στο τιμονι.
Τωρα οσον αφορα το να διαλυθει καποιο λαστιχο εντελως αυτο ειναι θεμα αδυνατου σκελετου του ελαστικου... Για παραδειγμα το S02 της Bridgestone που φοραω 22 μηνες το εχω πεταξει κατα λαθος σε απιστευτες λακουβες και το εχω οδηγησει δυο φορες σε ταχυτητες πανω απο 135 με πιεση 0!!! Εχει τοσο δυνατο σκελετο που ακομα και με 0 πιεση ειναι σχεδον στρογγυλο...
Οσον αφορα τους μπατσους και να πιασουν καποιον για πυροσβεστηρα κτλ ε ενταξει αμα εισαι τοσο γκαντεμης καλυτερα να τα κουβαλας μαζι.. Παντως εγω ειχα πυροσβεστηρα στο αμαξι επι 3 χρονια μεχρι που πριν 2 μηνες λογω της ζεστης που ετρωγε το αμαξι τα μεσημερια χαλασε το υγρο του εσωτερικα και ηταν σαν κουφιος στην αφη. Οποτε και τον πεταξα στα σκουπιδια (αφου πρωτα τον δοκιμασα και ειδα οτι δεν δουλευει)... Επισης δεν εχω ακουσει για τετοιου ειδους κληση ποτε αν και γνωριζω οτι θεωρουνται απαραιτητα στο αμαξι... Ειπαμε η εξοικονομηση βαρους περιλαμβανει τις περισσοτερες φορες πρακτικους συμβιβασμους.
Οσο για το αμαξι να μοιαζει με 106, δεν νομιζω μιας και σχεδον το 90% αυτης της λιστας εξοικονομησης βαρους ισχυει και για τα 106. Δηλαδη αυτα με τι θα μοιαζουν μετα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
theflame Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Οκτ 2002, 23:03:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά το χοντραίνουμε το παιχνίδι αν λέμε να αφαιρέσουμε την θήκη της πινακίδας και το μοχλό του CD από το τιμόνι για να κερδίσουμε βάρος!!!
Πριν από όλα αυτά θα πρέπει να έχουμε βγάλει τις ταπετσαρίες από τις πόρτες, το πίσω κάθισμα, το πίσω γιαλοκαθαριστήρα με το μοτέρ του (δεν είναι πολύ τραγικά τα πράγματα χωρίς αυτόν!! )
Τα πράγματα από ντουλαπάκι μαζί με το ντουλαπάκι
Τα χειριστήρια του κλιματισμού - καλοριφέρ (τα βγάλαμε πιο πριν μαζί με το A/C sorry δεν το είδα!!!)
Και τι μένει;;;;;
Α! τα χαρτομάντιλα πάνω στο ταμπλό!!!!!
Χιούμορ είναι παιδιά!!!!!!
Πάντως Alex αυτό με πλαστικό της πινακίδας θα φύγει με την πρώτη ευκαιρία, τη να λέμε τώρα!!!!! Για διαφήμιση σε μ****** είμαστε!
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Οκτ 2002, 09:07:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν έχετε σκεφτεί το σημαντικότερο!
Αντικατάσταση του οδηγού με τηλεκατεύθυνση!
Θα γλυτώσετε από 70 έως 100 κιλά στο νερό!
Και αν δεν σας κάνει αυτό, μπορείτε να αντικαταστήσετε τον κινητήρα με ένα μοτέρ από τα ηλεκτοκίνητα!
Εκεί να δείς κιλά που θα γλυτώσετε!!
P.S. Μας έχετε κουφάνει εντελώς!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!
C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Οκτ 2002, 09:20:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
-Αφαίρεση των προφυλακτήρων (όπως τα dragster) και των body-kit.
-Επίσης οι 5πορτοι,τις πίσω πόρτες δεν τις χρειάζονται:ξήλωμα!
-Αλλαγή τιμονιού με ελαφρύτερο και μικρότερο.
-Αλλαγή λεβιέ ταχυτήτων με πλαστικό (άρα ελαφρύτερο)
-Ξήλωμα όλων των θηκών και του ντουλαπιού.
-Ξήλωμα των πίσω καθισμάτων
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Οκτ 2002, 09:52:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα πισω καθισματα τα χα βγαλει μια εποχη για να δω ποση διαφορα κανανε αλλα δημιουργειται μεγαλη βαβουρα απο τον ηχο μεσα στο αμαξι.. Χρησιμευουν δηλαδη σαν ηχομονωτικα για το πατωμα αλλα και για το πορτ μπαγκαζ (πλατες)... Παντως η διαφορα ηταν αισθητη...Αν κλεισουμε track-day Μεγαρα δεν με βλεπω να τα φοραω... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!
Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Οκτ 2002, 10:10:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kαι γιατί ρε παιδιά δεν παίρνεται ένα 1100 σαν του Larry που δεν έχει ούτε aircordition και να το κάνετε 1600. Eκεί να δείτε εξοικονόμηση βάρους. Θα έχετε το 205 GTI του 2002.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!
C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Οκτ 2002, 10:18:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | Τα πισω καθισματα τα χα βγαλει μια εποχη για να δω ποση διαφορα κανανε αλλα δημιουργειται μεγαλη βαβουρα απο τον ηχο μεσα στο αμαξι.. Χρησιμευουν δηλαδη σαν ηχομονωτικα για το πατωμα αλλα και για το πορτ μπαγκαζ (πλατες)... Παντως η διαφορα ηταν αισθητη...Αν κλεισουμε track-day Μεγαρα δεν με βλεπω να τα φοραω... |
Όλες αυτές οι "τροποποιήσεις" που αναφέρονται και προσβλέπουν στην maximum αναλογία βάρους-ίππων,φυσικά και δεν πρόκειται να τις ακολουθήσει κάποιος που κινείται ως κατά το πλείστον στην πόλη και όχι σε πίστα (με εξαίρεση ίσως την δίαιτα που χρειάζεται... ).
Επειδή τα είχα βγάλει και εγώ-δοκιμαστικά- μαζί με την ρεζέρβα,έχει πράγματι διαφορά αλλά χάνει κάπου το αμάξι στην κατανομή βάρους αφού μπροστά είναι αρκετά βαρύτερο.
Πρέπει μετά να παίξεις με ανάλογο χαμήλωμα μπρος-πίσω κτλ...
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Οκτ 2002, 10:35:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σ'αυτο που λες για την κατανομη βαρους εχεις πολυ δικιο.. Αλλα εμενα το αμαξι μου ειναι μαλλον ειδικη περιπτωση γιατι πισω εχει αρκετο χαμηλωμα (1 δαχτυλο μετα βιας χωραει στο θολο) οποτε δεν εχει προβλημα σε τετοιου ειδους ελαφρωμα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Οκτ 2002, 14:06:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alexandros έγραψε: | DimiP έγραψε: | και αφου τα βγαλετε ολαααα αυτααα που προαναφερθησαν, θα κοιταξετε το 206 σας και θα λετε: "βρε τι μου θυμιζει; τι μου θυμιζει;" Α! ναι το 106!!!"
για να μη πω καλυτερα οτι θα μοιαζει με ...καρτ!
|
ΔΗΜΙ-ΧΩΣΤΑΣ κυριες και κυριοι |
μετα φταιει ο...dimiχωστας!!!!
ε παει ξεφυγατε!
αληθεια, γιατι να μην αφαιρεσουμε το μισο λαδι μηχανης , τη μιση βαλβολινη, τα μισα υγρα υδρ.τιμονιου και φρενων;;
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|