Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Νοέ 2004, 12:35:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχω την εντύπωση ότι το C4 θα είναι το πιο πραγματικό citroen των τελευταίων ετών.
GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Νοέ 2004, 16:29:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απο Autoxress.co.uk
C4 Transformed Into Dancing Robot
lready known for its striking looks, it turns out the Citroen C4 is quite a mover, too! A new TV advert shows the car it turning into a robot, much like the toys based on Eighties cartoon TV series Transformers. After doing a funky dance, the machine returns to its original shape.
The realistic moves were choreographed by Marty Kudelka, who has worked with the likes of US pop star Justin Timberlake. Kudelka had motion sensors placed all over his body to record every move he made. These were then reproduced by animation experts at Canada's Spy Films to create the 3D images of the dancing C4.
The commercial is airing from this week until the end of the year. Alain Favey, managing director of Citroen UK, told Auto Express: "The new C4 is a car that really stands out from the crowd, and it demands an advertising approach which drives this home."

η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Νοέ 2004, 20:08:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απο www.automoto.flash.gr
7 χρόνια πέρασαν από το λανσάρισμα της Xsara, ενός από τα πιο εμπορικά μοντέλα της Citroen και της μικρομεσαίας κατηγορίας γενικότερα. Το 1.500.000 αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ευρωπαϊκούς δρόμους, χωρίς να υπολογίζονται στο νούμερο αυτό οι πωλήσεις του Picasso, το αποδεικνύουν περίτρανα. Αυτή τη φορά η Citroen επανέρχεται με ένα μοντέλο που φαίνεται πως έχει όλα εκείνα τα προσόντα που χρειάζονται, για να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του προκατόχου του. Το C4 δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση την απλή εξέλιξη της Xsara, καθώς είναι εμφανές πως πρόκειται για ένα συνολικά καινούργιο αυτοκίνητο.
Η Citroen επέλεξε την εξέλιξη δύο αμαξωμάτων, έτσι ώστε να ικανοποιηθούν όλες οι ειδικές ανάγκες των αγοραστών, όπως χαρακτηριστικά αναφέρθηκε κατά την επίσημη παρουσίαση του μοντέλου. Παρά την εντελώς διαφορετική αισθητική των δύο αμαξωμάτων πάντως (3θυρου και 5θυρου), οι εσωτερικοί χώροι είναι ακριβώς οι ίδιοι, καθώς το συνολικό μήκος των δύο αυτοκινήτων, διαφέρει κατά 1 μόλις εκατοστό (πιο κοντό το 3θυρο) στον πίσω προφυλακτήρα. Όσο για τον συντελεστή αεροδυναμικής, το 0.28 για το Coupe και το 0.29 για το Hatchback είναι πολύ καλές τιμές.
Οι στόχοι της Citroen στην Ευρώπη
Ενδιαφέρον όμως έχουν και οι εκτιμήσεις της Citroen όσον αφορά στην πορεία των δύο μοντέλων στην αγορά και την αναλογία των πωλήσεων που αναμένονται. Ο στόχος πωλήσεων λοιπόν για το 2005, ανέρχεται σε 260.000 μονάδες, ενώ η αναλογία μεταξύ των δύο αμαξωμάτων, είναι 75% για το 5θυρο και 25% για το 3θυρο. Παράλληλα, η Citroen εκτιμά πως το 60% των C4 που θα πωλούνται (συνολικά στην Ευρώπη) θα είναι ντίζελ και μόνο το 40% βενζίνης. Κλείνοντας τη σύντομη αναφορά μας στους αριθμούς που συνοδεύουν ή αναμένεται να συνοδεύσουν το νέο μοντέλο της Citroen, να πούμε πως το συνολικό ύψος της επένδυσης για το C4 έφτασε τα 720 εκ. ευρώ, ενώ θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο της εταιρίας που θα παράγεται αποκλειστικά στο εργοστάσιο στη Μυλούζ (ΒΑ Γαλλία) με ρυθμό 1.150 αυτοκινήτων την ημέρα.
Οι άνθρωποι της Citroen έδειξαν να δίνουν ιδιαίτερο βάρος στις καινοτομίες που έχουν ενσωματωθεί στο C4, ωστόσο πέρα ακόμη κι απ αυτές, η εκτίμηση είναι πως η μεγαλύτερη καινοτομία του νέου μοντέλου είναι η ίδια του η εμφάνιση, που είναι αυτή τη στιγμή ίσως ότι πιο σύγχρονο και μοντέρνο έχει να επιδείξει η συγκεκριμένη κατηγορία. Πάντως, ανάμεσα στα στοιχεία του εξοπλισμού που διαφοροποιούν το C4 από τον ανταγωνισμό, είναι το τιμόνι με το σταθερό κεντρικό τμήμα στο οποίο βρίσκονται ενσωματωμένοι διακόπτες ελέγχου όλων των λειτουργιών (ηχοσυστήματος, cruise control, τηλεφώνου κλπ.) και το ενσωματωμένο σύστημα αρωμάτων που είναι συνδεδεμένο με το κλιματιστικό, με αποτέλεσμα τη διοχέτευση αρωματικού αέρα στην καμπίνα. Υπάρχουν 9 διαφορετικά αρώματα (κατά την αγορά του αυτοκινήτου σας δίνονται 4) και η διάρκεια του καθενός είναι περίπου 2-3 μήνες με μέση ημερήσια χρήση μίας ώρας.
Στοιχεία εξοπλισμού που προάγουν την κατηγορία
Κάποια επιπλέον ενδιαφέροντα στοιχεία εξοπλισμού, είναι οι κατευθυνόμενοι προβολείς xenon που βελτιώνουν την ορατότητα κατά 20 μέτρα, οι αισθητήρες στάθμευσης εμπρός-πίσω με 6 ζώνες ανίχνευσης, το σύστημα μέτρησης της πίεσης ελαστικών για κάθε τροχό ανεξάρτητα, το σύστημα πλοήγησης, το τηλέφωνο με hands free και το 5δισκο cd changer με 10 ηχεία της JBL. Τέλος, για αυξημένη πρακτικότητα, ο χώρος αποσκευών μπορεί να χωριστεί σε 4-5 τμήματα.
Σε επίπεδο κινητήρων, η 5θυρη έκδοση θα διατίθεται στη βασική έκδοση με το νέο κινητήρα 1.4 16V απόδοσης 90 ίππων, ενώ στη συνέχεια θα υπάρχει ο 1.6 με 110 ίππους και ο δίλιτρος απόδοσης 143 ίππων. Η 3θυρη έκδοση θα διατίθεται και αυτή με τους κινητήρες 1.4 και 1.6 λίτρων, με τη διαφορά ότι στην κορυφή θα υπάρχει ο δίλιτρος απόδοσης 180 ίππων, καθιστώντας την έκδοση αυτή την πιο ισχυρή που έχει παρουσιάσει η Citroen στη συγκεκριμένη κατηγορία. Η ανάρτηση περιλαμβάνει ψευδο-ΜακΦέρσον μπροστά και αντιστρεπτική ράβδο πίσω, ενώ το τιμόνι διαθέτει ηλεκτρική υποβοήθηση.
Η ελληνική πραγματικότητα
Η Citroen θα λανσάρει το C4 στην Ελλάδα τις πρώτες ημέρες του Δεκεμβρίου. Αν και οι οριστικές τιμές δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη, τα στελέχη της Citroen Ελλάδος μας ανέφεραν ενδεικτικά τιμή περί τα 14.800 ευρώ για το 3θυρο 1.4 με εξοπλισμό που θα περιλαμβάνει σίγουρα 4 αερόσακους, κλιματισμό, ηλ. παράθυρα, ABS κ.α. χωρίς όμως ηχοσύστημα. Σημειώστε πως οι 5θυρες εκδόσεις θα έχουν μία επιπλέον επιβάρυνση 200 ευρώ. Η κορυφαία έκδοση των 180 ίππων, θα κοστίζει περίπου 23.000 ευρώ με εξοπλισμό που θα περιλαμβάνει τα πάντα. Για την Ελλάδα εκτιμάται ότι η αναλογία πωλήσεων μεταξύ 3θυρου και 5θυρου, θα είναι 40 και 60% αντίστοιχα. Ο στόχος για το 2005, είναι οι 6.500 πωλήσεις, ενώ εξετάζεται το ενδεχόμενο της επέκτασης της εργοστασιακής εγγύησης κατά 2 χρόνια (στα 4 συνολικά) με έξτρα κόστος.
Αρθρο/φωτογραφιες http://automoto.flash.gr/testdrive/models/2004/11/18/4310id/
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Νοέ 2004, 12:05:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ξερω ποτε λενε οτι θα ερθει στην Ελλαδα το C4, αλλα εγω ειδα ενα 5θυρο προχθες με ελληνικες πινακιδες, χρωματος ασημι!!! Βλεποντας το μεσα στην κινηση βλεπεις οτι προκειται για μια καινουρια παρουσια, αρκετα διαφορετικη απο τα στερεοτυπα της κατηγοριας (ευτυχως οχι στο βαθμο του νεου Megane)!!! Πιστευω οτι το σχημα του θα "περασει" μακροπροθεσμα...
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Νοέ 2004, 16:19:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pduke έγραψε: | Έχω την εντύπωση ότι το C4 θα είναι το πιο πραγματικό citroen των τελευταίων ετών. |
Σε αυτό θα συμφωνήσω απόλυτα!!!
Η Citroen ήταν για μένα η πιο αγαπημένη μου εταιρεία (πριν γίνει PSA).
Μέχρι τώρα δεν έχει βγει πιο όμορφο αυτοκίνητο στον κόσμο από την DS21
Ξέρω πολύ καλά όλα τα παλία Citroen (Ami, 2CV, Dyanne, Visa, GS, GSA, CX, ID, DS, SM κλπ) και πραγματικά όταν είδα το C4 συγκινήθηκα!!
Επίτέλους ένα πραγματικό (σχεδόν) Citroen μετά από πολλά χρόνια!
Δεν έχει υδροπνευματική ανάρτηση, καλυμμένους πίσω τροχούς κλπ, αλλά γενικότερα το σχήμα του και ειδικά αυτό το 3θυρο μαμώτο μοιάζει με SM από πίσω!. Επίσης αυτό το τιμόνι που γυρίζει μόνο η στεφάνη χωρίς τον αμφαλό και οι κατευθυνόμενοι προβολείς (αλά DS!) είναι αναμφισβήτητα κάτι που μόνο η Citroen θα έκανε!
Ελπίζω να πουλήσει!
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Νοέ 2004, 10:20:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απο autoexpress.co.uk
Citroen C4 Coupé 2.0 HDi VTS
It's one of the most promising cars we have driven all year, and we've already been impressed by its performance in Europe - but now comes the real crunch for the Citroen C4. How does it measure up to the rough and tumble of life in the UK?
We hit the road in one of the first right-hand-drive examples in the country to find out - the 2.0 HDi VTS. The three-door looks the part in this top-of-the-range trim, with 17-inch alloys adding to its already rakish styling.
Its refreshingly modern design is unmistakably Citroen, and marks a return to the styling flair for which the French maker was once famous. But is this enough to make the C4 succeed? After all, in Britain a car has to be tough to survive potholes, speed humps and stop-start traffic. And previous Citroens never had a great reputation for build quality...
Yet the finish in the left-hand-drive models we've tried is carried over to the UK, and on our car there were no rattles or loose trim; only a simple, quality dash and seats, and an overall feeling of well being. If this is the standard we're now to expect from Citroen, it looks like the firm could be putting the flash back in place of cashback.
The fixed boss of the steering wheel is also clever. As well as allowing controls to be located within a thumb's reach, it also makes room for a larger airbag - which should help the C4 score five stars in Euro NCAP crash testing. With the option of sat-nav, Bluetooth phone connection and a CD changer in the armrest, it's clear that Citroen has worked hard to match the competition's equipment levels, too.
The three-door is very comfortable. Rear headroom is less than in the five-door, but it has same 320 litres of load space and can carry four people with ease. Getting into the back can be awkward, but the seat release is clever, doubling as a belt holder for the front passengers, so you needn't reach behind to buckle up. Fire up the 2.0-litre engine and it's not immediately obvious that it's an oil-burner. The refined powerplant, combined with good insulation, keeps out typical diesel rattle.
The HDi unit pulls well; with 320Nm of torque from only 2,000rpm matched to the six-speed gearbox, overtaking punch is easily accessible for relaxed motorway cruising. And with a top speed of nearly 130mph, as well as a 0-60mph time of less than 10 seconds, the C4 is easily quick enough.
Equally impressive are the Citroen's ride and handling. Despite the VTS's stiffer suspension for improved grip, it copes well with potholes and uneven surfaces, and never becomes crashy. This compliance pays dividends when cornering - informative steering and very little body roll make the VTS an entertaining back-road companion, without the ESP and traction control intervening too early to spoil the fun.
The C4 is the strongest indication yet of Citroen's thinking on its new cars. Combining traditional elements of flair and value for money with the modern emphasis on safety and build quality, the firm can offer something unusual in a crowded and highly competitive sector.
With a number of its rivals produc-ing uninspired evolutions of previous-generation models, Citroen's forward thinking deserves to win sales from more conservative competitors. The car's individuality could well be the start of something big for the manufacturer in this highly competitive UK market.
Matt Joy
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Δεκ 2004, 10:55:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με τιμές που κυμαίνονται μεταξύ 13.900 έως 22.950 ευρώ για την coupe έκδοση και 14.470 έως 19.300 ευρώ για την πεντάθυρη, ξεκινούν την Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου οι πωλήσεις της Citroen C4 στην ελληνική αγορά.
Η τρίθυρη έκδοση του γαλλικού μοντέλου θα διατίθεται με κινητήρες 1,4, 1,6 και 2,0 λίτρων, ισχύος 90, 110 και 180 ίππων αντίστοιχα, σε τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού �XT, VTR, VTR Pack, και VTS- ενώ η πεντάθυρη έκδοση εξοπλίζεται με τους δύο μικρότερους κινητήρες των 90 και 110 ίππων και συνδυάζεται με τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού �S, SX, SX Pack και Exclusive.
Αναλυτικά, στον εξοπλισμό της βασικής, τρίθυρης, έκδοσης 1,4 ΧΤ που κοστίζει 13.900 ευρώ, περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων 6 αερόσακοι, παρμπρίζ από κρύσταλλο ασφαλείας, air-condition, σύστημα διεύθυνσης μεταβαλλόμενης υποβοήθησης, τιμόνι ρυθμιζόμενο σε ύψος και μήκος, ABS με EBD & Brake Assist, Cruise control και speed limiter, ραδιοφωνική προεγκατάσταση, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικοί καθρέφτες, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος, πίσω διαιρούμενο κάθισμα και τροχοί 15 ιντσών. Η έκδοση 1,4 VTR κοστίζει 14.890 ευρώ και διαθέτει, επιπλέον της XT, ράδιο-CD με 6 ηχεία και χειριστήρια στο τιμόνι, sport καθίσματα, φώτα ομίχλης, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών και αρωματικό χώρου.
Στα 1.600κ.εκ. η C4 Coupe διατίθεται σε τρία επίπεδα εξοπλισμού � VTR, VTR Pack και VTS- με τη βασική έκδοση να κοστίζει 15.990 ευρώ και να περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, 6 αερόσακους, παρμπρίζ από κρύσταλλο ασφαλείας, air-condition, σύστημα διεύθυνσης μεταβαλλόμενης υποβοήθησης, τιμόνι ρυθμιζόμενο σε ύψος και βάθος, ABS με EBD & Brake Assist, Cruise control και speed limiter, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικούς καθρέφτες, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, sport καθίσματα, κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος, πίσω διαιρούμενο κάθισμα, ράδιο-CD με 6 ηχεία και χειριστήρια στο τιμόνι, φώτα ομίχλης, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών και αρωματικό χώρου.
Η τρίθυρη C4 VTR Pack κοστίζει 16.950 ευρώ και διαθέτει επιπλέον της VTR, αυτόματο κλιματισμό 2 ζωνών, κάθισμα οδηγού με ρύθμισης μέσης, δερμάτινο τιμόνι, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, αθερμικό παρμπρίζ και εσωτερικό καθρέφτη με αισθητήρα φωτεινότητας, αυτόματους υαλοκαθαριστήρες, αυτόματη λειτουργία προβολέων και το «Easy» pack που περιλαμβάνει σύστημα διαμερισμού και δίχτυ στο χώρο αποσκευών, μπροστινό υποβραχιόνιο με θήκη για CD, θήκες στην πλάτη των μπροστινών καθισμάτων, συρτάρι κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού και πρίζα 12V. Η πληρέστερη, από άποψης εξοπλισμού, τρίθυρη C4 στα 1.600 κ.εκ. φέρει τα διακριτικά VTS, κοστίζει 18.950 ευρώ και στον εξοπλισμό της περιλαμβάνονται, επιπλέον της έκδοσης VTR Pack, ESP, ηλεκτρικοί, θερμαινόμενοι και αναδιπλούμενοι καθρέφτες, ενεργά φώτα Xenon, σύστημα καθαρισμού των προβολέων, σύστημα ανίχνευσης της πίεσης των ελαστικών και αισθητήρες στάθμευσης πίσω.
Η κορυφαία έκδοση VTS με τον κινητήρα των 180 ίππων κοστίζει 22.950 ευρώ και θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά με τρίθυρο αμάξωμα, στο εξοπλισμό του οποίου περιλαμβάνονται 6 αερόσακοι, παρμπρίζ από κρύσταλλο ασφαλείας, αυτόματος κλιματισμός 2 ζωνών, σύστημα διεύθυνσης μεταβαλλόμενης υποβοήθησης, τιμόνι ρυθμιζόμενο σε ύψος και βάθος, ABS με EBD και Brake Assist, Cruise control και speed limiter, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικοί, θερμαινόμενοι και αναδιπλούμενοι καθρέφτες, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, sport καθίσματα με επένδυση alcantara, κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος και με ρύθμιση μέσης, πίσω διαιρούμενο κάθισμα, αεροτομή και λογότυπο VTS, ράδιο-CD με 6 ηχεία και χειριστήρια στο τιμόνι, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, αρωματικό χώρου, αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες και αυτόματη λειτουργία προβολέων, αθερμικό παρμπρίζ και εσωτερικός καθρέφτης με αισθητήρα φωτεινότητας, ESP και το «Εasy» pack που περιλαμβάνει σύστημα διαμερισμού & δίχτυ στο χώρο αποσκευών, μπροστινό υποβραχιόνιο με θήκη για CD, θήκες στην πλάτη των μπροστινών καθισμάτων, συρτάρι κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού, πρίζα 12V, ενεργά φώτα Xenon και σύστημα καθαρισμού προβολέων, σύστημα ανίχνευσης της πίεσης των ελαστικών και αισθητήρες στάθμευσης πίσω.
Οι τιμές των πεντάθυρων εκδόσεων της C4 ξεκινούν από τα 14.470 ευρώ για την έκδοση 1,4 S, o εξοπλισμός της οποίας περιλαμβάνει 6 αερόσακους, παρμπρίζ από κρύσταλλο ασφαλείας, air-condition, σύστημα διεύθυνσης μεταβαλλόμενης υποβοήθησης, τιμόνι ρυθμιζόμενο σε ύψος και βάθος, ABS με EBD και Brake Assist, Cruise control και speed limiter, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικούς καθρέφτες, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος, πίσω διαιρούμενο κάθισμα και τροχούς 15 ιντσών.
Η C4 1,4 SX κοστίζει 15.100 ευρώ και διαθέτει, επιπλέον της S, τροχούς 16 ιντσών, ράδιο-CD με 6 ηχεία και χειριστήρια στο τιμόνι, φώτα ομίχλης και αρωματικό χώρου ενώ η καλύτερα εξοπλισμένη C4 1,4 SX Pack των 16.200 ευρώ, διαθέτει επιπλέον της SX, αυτόματο κλιματισμό 2 ζωνών, κάθισμα οδηγού με ρύθμιση μέσης, δερμάτινο τιμόνι, αυτόματη λειτουργία προβολέων, αθερμικό παρμπρίζ και εσωτερικό καθρέφτη με αισθητήρα φωτεινότητας, αυτόματους υαλοκαθαριστήρες, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, παιδικές ασφάλειες και το �Easy� pack με σύστημα διαμερισμού και δίχτυ στο χώρο αποσκευών, μπροστινό υποβραχιόνιο με θήκη για CD, θήκες στην πλάτη των μπροστινών καθισμάτων, συρτάρι κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού και πρίζα 12V.
Στα 1.600 κ.εκ. η πεντάθυρη C4 διατίθεται σε τρία επίπεδα εξοπλισμού, με το βασικό SX να κοστίζει 16.200 ευρώ περιλαμβάνοντας, μεταξύ άλλων, 6 αερόσακους, παρμπρίζ από κρύσταλλο ασφαλείας, air-condition, σύστημα διεύθυνσης μεταβαλλόμενης υποβοήθησης, τιμόνι ρυθμιζόμενο σε ύψος και βάθος, ABS με EBD και Brake Assist, Cruise control και speed limiter, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικούς καθρέφτες, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος, πίσω διαιρούμενο κάθισμα, ράδιο CD με 6 ηχεία και χειριστήρια στο τιμόνι, φώτα ομίχλης και αρωματικό χώρου.
Η πεντάθυρη C4 SX Pack κοστίζει 17.350 ευρώ και στον εξοπλισμό της περιλαμβάνονται, επιπλέον της SX, αυτόματος κλιματισμός 2 ζωνών, κάθισμα οδηγού με ρύθμισης μέσης. δερμάτινο τιμόνι, αθερμικό παρμπρίζ και εσωτερικός καθρέφτης με αισθητήρα φωτεινότητας, αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες, αυτόματη λειτουργία προβολέων και το �Easy� pack με σύστημα διαμερισμού και δίχτυ στο χώρο αποσκευών, μπροστινό υποβραχιόνιο με θήκη για CD, θήκες στην πλάτη των μπροστινών καθισμάτων, συρτάρι κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού και πρίζα 12V.
Τέλος, η ακριβότερη έκδοση Exclusive της πεντάθυρης C4 με το μοτέρ των 110 ίππων, κοστίζει 19.300 ευρώ και στον εξοπλισμό της περιλαμβάνονται, επιπλέον της SX Pack, ηλεκτρικοί, θερμαινόμενοι και αναδιπλούμενοι καθρέφτες, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, ESP, ενεργά φώτα Xenon και σύστημα καθαρισμού των προβολέων, σύστημα ανίχνευσης της πίεσης των ελαστικών και αισθητήρες στάθμευσης πίσω.
Πηγή: in.gr
Ο ανταγωνισμός αναμένεται σκληρός.....
Δείτε τις δηλώσεις της Ford Hellas για τις τιμές του νέου Focus
Όπως κατ' επανάληψη έχει τονίσει ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Ford Motor Ελλάς κ. Δημήτρης Σακελλαρόπουλος, στόχος της εταιρίας του, είναι να πιάνει τον παλμό της αγοράς, διαθέτοντας τα αυτοκίνητά της στην τιμή που μπορεί να πληρώσει ο Έλληνας καταναλωτής. Το Focus δεν είναι μία τυχαία περίπτωση. Είναι το μοντέλο που το 1997 αποτέλεσε το μεταβατικό στάδιο που θα έφερνε τη Ford σε μία νέα εποχή. Σηματοδοτεί τη μετάβαση από την εποχή του Escort στην εποχή του Focus και σε ότι ακολούθησε.
Ford Focus
Σήμερα, το όνομα Focus δεν φέρει το βάρος -και τη βαρύτητα- του πρωτοπόρου, δεν έχει το άγχος της επανατοποθέτησης της μάρκας στην αγορά. Μέσα στα 7 χρόνια που προηγήθηκαν, έχτισε ίματζ, επένδυσε στις αξίες του και τα τελευταία χρόνια η ανταπόδοση ήρθε από τα νούμερα πωλήσεων. Η Ford υποστηρίζει πως το Focus II, είναι ένα συνολικά καλύτερο αυτοκίνητο, βελτιωμένο σε όλους τους τομείς. Λογική λοιπόν και η ακολουθία σκέψεων του κ. Σακελλαρόπουλου κατά την παρουσίαση του μοντέλου στους έλληνες δημοσιογράφους: «με βάση το γεγονός ότι εσείς οι ίδιοι αναφέρατε ότι το προηγούμενο Focus ήταν από τα καλύτερα στην κατηγορία του ακόμη και στη δύση της καριέρας του, τότε με δεδομένο ότι έχουμε ένα συνολικά βελτιωμένο αυτοκίνητο, το Focus II είναι το πληρέστερο μοντέλο της κατηγορίας C».
Προς τι όλη αυτή η εισαγωγή; Πολύ απλά, για να δώσουμε και εμείς με τη σειρά μας έμφαση στην τιμή του νέου Focus, η οποία σε αντίθεση με ότι ίσως θα περίμεναν αρκετοί, είναι αυτή που κλέβει την παράσταση. Τι θα περίμενε κανείς; Θα περίμενε προφανώς, η βασική τιμή του καλύτερου -κατά τη γνώμη της ίδιας της εταιρίας του- αυτοκινήτου της κατηγορίας C, να βρίσκεται πιο κοντά σε εκείνη της Corolla ή του Golf, παρά σε αυτή του Stilo. Θα περίμενε τουλάχιστον, να είναι έστω και λίγο υψηλότερη από του απερχόμενου Focus.
Κι όμως, η βασική έκδοση Ambiente του νέου Focus στα 1.4 λίτρα, είναι φτηνότερη από την αντίστοιχη του προηγούμενου. Στα 13.669 ευρώ, θα περιλαμβάνει 4 αερόσακους, κλιματισμό, ABS, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός-πίσω και κάποια πράγματα ακόμη, που η Ford δεν θέλησε να αποκαλύψει ελέω ανταγωνισμού, καθώς η ημερομηνία λανσαρίσματος αργεί σχετικά (μέσα Ιανουαρίου). Κι όλα αυτά, τη στιγμή που στο νέο Focus, η Ford έχει προσθέσει πάνω από 2.000 ευρώ σε εξέλιξη, που μεταφράζεται σε ποιότητα, ασφάλεια και τεχνολογία. Αναγκάζεται δηλαδή λόγω της ανταγωνιστικότητας, να πουλάει φτηνότερα ένα καλύτερο προϊόν. Το ερώτημα που προκύπτει λοιπόν, είναι πως θα αντιδράσουν και οι υπόλοιπες εταιρίες στην γραμμή που ακολουθεί η Ford, η οποία δεν κρύβει ότι θεωρεί ρεαλιστικό να πουλάει 1.000 Focus το μήνα.
Ποιος λοιπόν δεν θα συμμεριζόταν την αισιοδοξία των ανθρώπων της Ford, όσον αφορά στην πορεία του νέου Focus στην αγορά; Τη στιγμή που τα στοιχεία δείχνουν ότι το 80% της ελληνικής αγοράς κινείται ανάμεσα στα 1.000 με 1.400 κ.εκ. και λίγο ακόμη στα 1.600, τότε η τιμή ενός αυτοκινήτου είναι καθοριστική σε αυτές τις εκδόσεις. Αυτό είναι κάτι που αποδέχονται όλοι σχεδόν οι κατασκευαστές, τονίζοντας πως η τιμή και οι προσφορές των εταιριών, αποτελούν τους βασικούς παράγοντες επιλογής αυτοκινήτου.
Το Focus από την πλευρά του, είναι το πιο εμπορικό μοντέλο της Ford, αντιπροσωπεύοντας το 40% των πωλήσεών της, ενώ από αυτό, το 50% είναι εκδόσεις στα 1.6 λίτρα. Θέλοντας να εκφράσει έμπρακτα τις ευχαριστίες της προς τους αγοραστές του Focus, η ελληνική Ford τους δίνει τη δυνατότητα εφόσον το επιθυμούν, να αποκτήσουν το νέο Focus με δωρεάν επιπλέον εξοπλισμό αξίας περίπου 2.500 ευρώ, δίνοντας ως προκαταβολή το Focus που έχουν ήδη και ξεκινώντας να αποπληρώνουν το νέο μετά από 2 χρόνια, διάστημα για το οποίο δεν θα υπάρχουν τόκοι (η προσφορά ισχύει για παραγγελίες μέχρι τις 31/12/04).
Η Ford έχει αποστείλει ενημέρωση σχετικά με την προσφορά αυτή, σε 35.000 κατόχους Focus στην Ελλάδα. Ο κ. Σακελλαρόπουλος, δηλώνει ικανοποιημένος αν ανταποκριθούν ακόμη και 3.000 από αυτούς.
Πηγή: flash.gr
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Δεκ 2004, 17:28:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το θέλωωωωωωωωωωωωωω! (3θύρο, VTS180)
Να κάνετε έρανο να μου πάρετε ένα?? 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
the_kangur (Γιάννης) Μόλις έγραψα


Ένταξη: 19 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 44
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Δεκ 2004, 23:33:03 Θέμα δημοσίευσης: - |
|
|
Πού να το δείτε και WRC!!!!! Είναι πολύ γαμάτο φουσκωμένο!
Στα πόσα κυβικά βγαίνει με 180αλόγατα?
 
Ακόμα και με πατίνι! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Δεκ 2004, 02:33:49 Θέμα δημοσίευσης: Re: - |
|
|
the_kangur έγραψε: | Πού να το δείτε και WRC!!!!! Είναι πολύ γαμάτο φουσκωμένο!
Στα πόσα κυβικά βγαίνει με 180αλόγατα? |
Ειναι διλιτρο.
Φοραει το ιδιο μοτερ με το 206 rc και 307cc Sport.
Το C4 2.0vts πραγματι πολυ ομορφο.
Δυστυχως το C4 WRC δεν θα το δουμε σε αγωνες...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Δεκ 2004, 11:13:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πραγματικά πολύ καλή η τιμή του C4 2.0 180PS...... (αλλά και το ίδιο το C4 μου φαίνεται πολύ καλό...)
Ως γνωστόν, η Citroen και η Peugeot, ανακοίνωσαν οτι το 2005 θα είναι η τελευταία τους χρονιά στο WRC, ως εκ τούτου η εξέλιξη του C4 WRC σταμάτησε.....
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Δεκ 2004, 18:35:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πετυχα το πρωτο C4 χτες αργα το βραδυ στον κηφισο...μαυρο και εντυπωσιακο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
the_kangur (Γιάννης) Μόλις έγραψα


Ένταξη: 19 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 44
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Δεκ 2004, 19:19:19 Θέμα δημοσίευσης: - |
|
|
Γιατί ρε να μην το δούμε το wrc σε αγώνες? Το είχα δεί στο tracion και είπε πωσ θα μπεί!!!!!!Τώρα 2005? 2006? δεν θύμαμαι.
Κουκλί πάντως:lol: [/quote]
 
Ακόμα και με πατίνι! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Δεκ 2004, 19:46:05 Θέμα δημοσίευσης: Re: - |
|
|
the_kangur έγραψε: | Γιατί ρε να μην το δούμε το wrc σε αγώνες? |
Διαβασε εδω γιατι ....
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=4179
Δυστηχως φιλε μου....
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikapos Μέλος

 rallye - 307
Ένταξη: 15 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 117 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Δεκ 2004, 09:33:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πήγα χθες και την οδήγησα το C4 στην Αμφιθέας
Πολύ εντυπωσιακό αμάξωμα, καλή συμπεριφορά, ωραίοι χώροι αλλά δείχνει κάπως πιο φτωχή μέσα από το 307.
Ειδικά για το αμάξωμα, χαίρομαι που βγήκε κάτι διαφορετικό απο 307, γκολφ, κορόλα και αστρα, χωρίς να έχει τις ακρότητες του μεγκάν. Το σχεδιασμό τον θεωρώ φανταστικό, και η τιμή του 180αριού απίστευτη. Είναι δυνατόν? ίδια λεφά με το RC?
Τους βγήκε μάλλον λίγο βαρύ ή αλλιώς κάτι έχουν κάνει λάθος με τη διαβαθμιση του κιβωτίου καθώς παρόλο που έχει αεροδυναμικό συντελεστή .28 και σαφώς μικρότερη μετωπική επιφάνεια από το 307 είναι πολύ πιο αργό (άλλο 1'' για 0-100)
Σε αναμονή του νέου φόκους λοιπόν, αλλά μέχρι τότε το θεωρώ από τις καλύτερες προτάσεις στην κατηγορία.
pour que l' automobile soit toujours un plaisir |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Δεκ 2004, 10:08:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nikapos έγραψε: | Πήγα χθες και την οδήγησα το C4 στην Αμφιθέας
Πολύ εντυπωσιακό αμάξωμα, καλή συμπεριφορά, ωραίοι χώροι αλλά δείχνει κάπως πιο φτωχή μέσα από το 307.
Ειδικά για το αμάξωμα, χαίρομαι που βγήκε κάτι διαφορετικό απο 307, γκολφ, κορόλα και αστρα, χωρίς να έχει τις ακρότητες του μεγκάν. Το σχεδιασμό τον θεωρώ φανταστικό, και η τιμή του 180αριού απίστευτη. Είναι δυνατόν? ίδια λεφά με το RC?
Τους βγήκε μάλλον λίγο βαρύ ή αλλιώς κάτι έχουν κάνει λάθος με τη διαβαθμιση του κιβωτίου καθώς παρόλο που έχει αεροδυναμικό συντελεστή .28 και σαφώς μικρότερη μετωπική επιφάνεια από το 307 είναι πολύ πιο αργό (άλλο 1'' για 0-100)
Σε αναμονή του νέου φόκους λοιπόν, αλλά μέχρι τότε το θεωρώ από τις καλύτερες προτάσεις στην κατηγορία. |
Νίκο,το τιμόνι πως σου φάνηκε?Αν δεν κάνω λάθος ,ο σχεδιασμός του είναι λίγο ασυνήθιστος.
Είναι βολικό αυτο? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Δεκ 2004, 12:14:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ετυχε να οδηγησω κιεγω ενα 3θυρο C4 και μαλιστα με τα 180ps (ας οψεται το φιλαρακι απο το περιοδικο )!!! Αποκει που το θεωρουσα ασχημο, τωρα το θεωρω εντυπωσιακο!!! Δυστυχως, δεν μου επετραπει να το σκισω, αλλα μια 2α-3η την εκανα!!! Αρκετα γρηγορο, αλλα δεν εχω οδηγησει RC ή 307CC για να καταλαβω την οποια διαφορα!!! Εμενα μου αρεσε παντως!!! Καλο τιμονι, που "ελαφραινει" λιγο παραπανω ομως σε σημεια που το περιμενεις "βαρυτερο"!!! Οσον αφορα την εργονομια του τιμονιου τωρα, μπορω να πω οτι δεν εχει καμια διαφορα σε σχεση με τα κλασσικα τιμονια!!! Απλα θα πρεπει να το συνηθισεις οπτικα, οτι δηλαδη το κεντρικο τμημα παραμενει σταθερο!!! Για τον εσωτερικο σχεδιασμο θα περιμενα κατι πιο ευφανταστο!!! Το θεωρω καπως ατολμο και αδειο...Θελει οπως και δηποτε την κεντρικη οθονη για να δειξει καπως!!!
Οσον αφορα την οδικη συμπεριφορα σε συνθηκες πιστας τωρα (οριακες δηλαδη), απο τα οσα μου ειπε ο φιλος μου μετα απο την εμπειρια του στις Σερρες, μονο καλα λογια ειχε να πει!!! Οχι οτι φτανει σε επιπεδα RC, αλλα ειναι καθολα αξιολογο!!! 
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Δεκ 2005, 15:23:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το topic "Citroen C4: Τέλος Νοεμβρίου στην Ελλάδα" ενσωματόπηκε με το παρών.
Εκ της Mod Team
MEMsound
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Δεκ 2005, 12:31:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | Ώρες ώρες οι ιδέες της Citroen είναι αν μη τι άλλο περίεργες...
|
Μόνο της Citroen...????εμείς πάμε πίσω...ή η Renault??
Και γενικότερα εγώ προσωπικά το έχω ξαναπεί ότι όποιο αυτοκίνητο σχεδιάζεται εξ' αρχής 3πορτο & 5πορτο και αργότερα η κατασκευάστρια εταιρεία αποφασίσει να το κάνει sedan......όχι απλά χάνει.....
μπλιάχ.... 
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|