PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Αλλάζει όλο το σύστημα έκδοσης αδειών οδήγησης

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Οκτ 2004, 14:37:09    Θέμα δημοσίευσης: Αλλάζει όλο το σύστημα έκδοσης αδειών οδήγησης Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σημαντική απόφαση για την εξυγίανση του συστήματος έκδοσης αδειών οδήγησης έλαβε το Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών ΕΕ που πραγματοποιήθηκε στο Λουξεμβούργο στις 7 Οκτωβρίου 2004, με τη συμμετοχή του Έλληνα Υπουργού Μεταφορών & Επικοινωνιών Μιχάλη Λιάπη.

Ο Έλληνας Υπουργός υποστήριξε την ανανέωση των αδειών οδήγησης, κάθε 5 χρόνια για τους οδηγούς φορτηγών και λεωφορείων και κάθε 10 χρόνια για τους οδηγούς λοιπών οχημάτων, ώστε να εξαλειφθούν οι πιθανότητες πλαστογράφησης αλλά και να πιστοποιείται η επάρκεια των σωματικών ικανοτήτων των οδηγών, κατόπιν ιατρικών εξετάσεων. Επιπλέον και προκειμένου να μειωθεί ο αριθμός των ατυχημάτων που οφείλονται στην απειρία ή το νεαρό της ηλικίας, η Ελλάδα υποστήριξε την εφαρμογή συστήματος σταδιακής πρόσβασης σε άδειες οδήγησης για μεγαλύτερους τύπους οχημάτων, ανάλογα με την ηλικία και την εμπειρία, δίνοντας τη χρονική δυνατότητα στους νέους να προσαρμοστούν σταδιακά στις αυξημένες απαιτήσεις οδήγησης αυτών των δύσκολων οχημάτων.

Ο Λιάπης συμφώνησε ακόμη τη θέσπιση ενός γενικού αυστηρότερου πλαισίου ορίων ηλικίας, σύμφωνα με το οποίο πρέπει ο οδηγός λεωφορείου να είναι τουλάχιστον 24 ετών και ο οδηγός φορτηγού τουλάχιστον 21. Αυστηρά κριτήρια ζήτησε επίσης για να καταστούν οι εξετάσεις υποψηφίων οδηγών αντικειμενικές και αδιάβλητες. Στο πλαίσιο αυτό καθορίστηκαν αυστηρά κριτήρια για τους εξεταστές υποψηφίων οδηγών καθώς και δια βίου επιμόρφωση και αξιολόγηση του τρόπου που διενεργούν τις εξετάσεις.

Πηγή : autopress.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Οκτ 2004, 15:34:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε θεωρητική βάση είναι σωστό αλλά έχω την αίσθηση ότι θα οδηγηθο΄θμε σε μια κατάσταση που όλο το κύκλωμα έκδοσης αδειών (βλ. σχολές, εξεταστές, υπουργείο κλπ) θα τα πιάνει πολλαπλώς και ποικιλοτρόπως και μάλιστα από τον καθένα μας όχι μόνο μια φορά (όπωσ γίνεται τώρα...) αλλά κάθε 10 χρόνια....
Ας ελπίσουμε ότοι η επανεξέταση/ανανέωση θα είναι δωρεάν γιατί αν είναι να σκάμε καθε φορά 600+ € τότε μάλλον θα πρεπει να αρχίσουμε να ξανασκεφτόμαστε το πατίνι.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Οκτ 2004, 16:31:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε γενικες γραμμες ακουγεται καλο!!! Αλλα δε νομιζω οτι οι λεξεις "αντικειμενικοτητα" και "αδιαβλητοτητα" ειναι γνωστες στο ελληνικο δημοσιο!!! Ελπιζω, αν οντως ισχυσει κατι τετοιο τελικα, να μην ειναι αλλο ενα εισπρακτικο μετρο του δημοσιου!!! Οπως επισης, και μετα την λειτουργια του πρωτου ιδιωτικου ΚΤΕΟ, ελπιζω να μη δουμε κατι αντιστοιχο στο θεμα των αδειων οδηγησης!!!


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
douf (Δημήτρης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206xs 1.6/16v

Ένταξη: 08 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 92
Τόπος: Χαϊδάρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Οκτ 2004, 17:11:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όπως και να 'χει το καθεστώς του λαδώματος στην Ελλάδα δεν πεθαίνει ποτέ οπότε πάλι θα τα αρπάξουνε.Ένας ακόμη νόμιμος τρόπος για τα πάρουν από μας.Τίποτα δεν θα αλλάξει εάν δεν εφαρμοστεί συχνή πυκνή αστυνόμευση και πάνω απ' όλα οδιγική παιδεία.
Τι να μας κάνουν οι συχνές ανανεώσεις διπλομάτων τη στιγμή που αν βγεις στους Ελληνικούς δρόμους κοιτάει ο καθένας να φάει τον άλλον σε κάθε στροφή σε κάθε στενό σε κάθε δρόμο,που μόλις περάσουν το μπλόκο τρέχουν σαν τρελοί,κρατάει χρόνια αυτή η κολώνια.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email AIM διεύθυνση MSN Messenger
shark_zak (ΖΑΧΑΡΙΑΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 206 1.4 (8V) QUIKSILVER 2002

Ένταξη: 09 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 2116
Τόπος: ΑΘΗΝΑ - Ν.ΕΡΥΘΡΑΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 13 Οκτ 2004, 01:31:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

douf έγραψε:
Όπως και να 'χει το καθεστώς του λαδώματος στην Ελλάδα δεν πεθαίνει ποτέ οπότε πάλι θα τα αρπάξουνε.Ένας ακόμη νόμιμος τρόπος για τα πάρουν από μας.Τίποτα δεν θα αλλάξει εάν δεν εφαρμοστεί συχνή πυκνή αστυνόμευση και πάνω απ' όλα οδιγική παιδεία.
Τι να μας κάνουν οι συχνές ανανεώσεις διπλομάτων τη στιγμή που αν βγεις στους Ελληνικούς δρόμους κοιτάει ο καθένας να φάει τον άλλον σε κάθε στροφή σε κάθε στενό σε κάθε δρόμο,που μόλις περάσουν το μπλόκο τρέχουν σαν τρελοί,κρατάει χρόνια αυτή η κολώνια.....


απλα ξερουμε απο καλο λαδι.... Silly Onfire Silly



"Εικονικό το γέλιο μου και με μεγάλο κόπο, το κάνω για να ξεγελώ τα μάθια των ανθρώπων..."
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Νοέ 2004, 06:04:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Από automoto.flash.gr

Διπλώματα: Στο γιατρό κάθε 10 χρόνια

Κάθε 10 χρόνια θα αναθεωρούνται πλέον τα ερασιτεχνικά διπλώματα με ιατρική εξέταξη, όπως γινόταν μέχρι τον Αύγουστο του 1981. Τότε, με απόφαση του υπουργού Μεταφορών Γ. Παναγιωτόπουλου, είχε παραταθεί η λήξη όλων των εν ισχύει διπλμάτων μέχρι το 65ο έτος του οδηγού. Την επαναφορά της 10ετίας εξήγγειλε ο υπουργός Μεταφορών Μιχάλης Λιάπης, μετά από μία ακόμη συνάντηση που είχε με τον υφυπουργό Τάσο Νεράντζη και τον Γραμματέα του υπουργείου Ιωάννη Γκόλια για την οδική ασφάλεια. Στόχος, μέχρι το 2010 να έχουν μειωθεί κατά 50% τα τροχαία, τα οποία μας έχουν κοστίσει τα τελευταία 40 χρόνια σχεδόν 90.000 νεκρούς και 300.000 σοβαρά τραυματισμένους ή ανάπηρους!

Παράλληλα, έρχονται πιο αυστηρά πρόστιμα και διοικητικές ποινές, μέσα από έναν καινούργιο ΚΟΚ (αρχές 2005), επανεξέταση οδηγών και γενικότερα αυστηρότερη αστυνόμευση. Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου, είχε συνάντηση μεταξύ άλλων με συγκοινωνιολόγους, καθηγητές πολυτεχνείου κλπ. Να σημειωθεί ότι στη συνάντηση αυτή, ήταν παρών και ο καθηγητής Γιώργος Κανελιάδης, ο οποίος είχε σημαντική συμβολή στη σύνταξη, πριν λίγα χρόνια, του πορίσματος της διακομματικής επιτροπής της Βουλής για την οδική ασφάλεια. Δυστυχώς, τα περισσότερα από τα στοιχεία του πορίσματος δεν εφαρμόσθηκαν, είτε γιατί ήταν πολύ γενικόλογα, είτε γιατί δεν υπήρχε κατάλληλος συντονισμός.

Στο ΥΜΕ επιχειρείται μια πιο συστηματική εργασία, παρά το ότι ο κ. Λιάπης ανακατεύεται σε χωράφια άλλων συναρμόδιων υπουργών, κάτι που μέχρι τώρα έχει οδηγήσει σε ρήξεις και απραξία. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό δράσης του ΥΜΕ, προβλέπεται να οριστεί νέος φορέας συντονισμού της οδικής ασφάλειας (υπάρχουν... τρεις μέχρι σήμερα!) με δραστηριότητα στους παρακάτω τομείς:

1. Οδηγός: Ριζική αναδιοργάνωση (έρχεται κοινοτική οδηγία) του συστήματος χορήγησης αδειών οδήγησης.

Η συστηματική εκπαίδευση και η εξέταση των υποψηφίων οδηγών, αποτελεί προϋπόθεση για τη οδήγηση με τρόπο που θα ελαχιστοποιεί τις πιθανότητες και τις επιπτώσεις τροχαίων ατυχημάτων. Το σύστημα εξετάσεων θα προβλέπει την επαναληπτική εξέταση των οδηγών -ιδιαίτερα δε των επαγγελματιών- σε τακτά χρονικά διαστήματα και με τρόπο που να διασφαλίζει διαφάνεια και αποτελεσματικότητα σε όλες τις διαδικασίες.

Συντονισμένη εκστρατεία ενημέρωσης του κοινού

Τα όποια μέτρα για την οδική ασφάλεια, απαιτούν τη συστηματική ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού. Η εκστρατεία ενημέρωσης θα πρέπει να είναι συνεχής και συντονισμένη, με τη συμμετοχή κοινωνικών ομάδων και φορέων και έμφαση στους οδηγούς και τις μικρές ηλικίες.

2. Όχημα: Συντονισμός ενεργειών με στόχο την αύξηση της ασφάλειας των οχημάτων.

Ο συστηματικός και λεπτομερής τεχνικός έλεγχος των οχημάτων και ο εξοπλισμός τους με μέσα που αυξάνουν την ασφάλεια των επιβατών, αποτελούν βασικές παραμέτρους για τη βελτίωση του επιπέδου της οδικής ασφάλειας. Κύριος στόχος θα πρέπει να είναι η πρόληψη εμφάνισης επικίνδυνων συνθηκών για το όχημα, αλλά και η μεγιστοποίηση της ασφάλειας του επιβάτη σε αυτό.

3. Υποδομή: Εντοπισμός των επικίνδυνων θέσεων του δικτύου και άρση των αιτιών επικινδυνότητας.

Η ύπαρξη συγκεκριμένων σημείων αυξημένης επικινδυνότητας από πλευράς οδικής ασφάλειας, είναι ένα συνηθισμένο φαινόμενο σε ένα οδικό δίκτυο. Η συστηματική μελέτη και ο εντοπισμός των σημείων αυτών, συνοδευόμενος από τη λήψη μέτρων για την άρση της επικινδυνότητας, περιορίζει σημαντικά την ύπαρξη ατυχημάτων που οφείλονται σε επιμέρους παράγοντες, οι οποίοι σχετίζονται με την υποδομή του οδικού δικτύου.

Συντήρηση οδικού δικτύου

Η συστηματική και τακτική συντήρηση της υποδομής του οδικού δικτύου, προλαμβάνει την εμφάνιση επικίνδυνων καταστάσεων και συγκαταλέγεται στις προληπτικές ενέργειες για την αποφυγή ατυχημάτων.

4. Θέματα ελέγχου και οργάνωσης του συστήματος: Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας

Για την αποτελεσματική αντιμετώπιση των οδικών ατυχημάτων, απαιτείται συγκεκριμένος σχεδιασμός και προγραμματισμός. Για την εξασφάλιση του συντονισμού των δράσεων, είναι αναγκαία η σύνταξη συγκεκριμένου Στρατηγικού Σχεδίου Οδικής Ασφάλειας, πενταετούς διάρκειας, το οποίο θα περιέχει συγκεκριμένες δράσεις και μέτρα για την επίτευξη προκαθορισμένων στόχων, ενώ παράλληλα θα πρέπει να υπάρχει και ένα σύστημα ποσοτικοποιημένης παρακολούθησης των αποτελεσμάτων εφαρμογής του σχεδίου.

Εξασφάλιση συγκεκριμένων κονδυλίων για την οδική ασφάλεια

Η υλοποίηση των δράσεων για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας, καθώς και η συστηματική παρακολούθηση των αποτελεσμάτων τους απαιτεί πόρους, χωρίς την ύπαρξη των οποίων είναι αδύνατο να επιτευχθούν τα προσδοκώμενα αποτελέσματα. Τα κονδύλια αυτά θα πρέπει να είναι συγκεκριμένα και εξασφαλισμένα, μέσω ενός ειδικού ταμείου χρηματοδότησης, ώστε να είναι δυνατός ο προγραμματισμός και η συνέχεια των δράσεων.

Μεθοδευμένη αστυνόμευση, με αυστηρές ποινές στους παραβάτες και θέσπιση συστήματος που θα εξασφαλίζει την είσπραξη των προστίμων.

Η μεθοδευμένη αστυνόμευση, με συστηματικό τρόπο και διάρκεια, έχει αποδειχτεί ως ιδιαίτερα αποτελεσματικό μέτρο για την τήρηση των κανόνων οδικής ασφάλειας από τους οδηγούς. Η αστυνόμευση αυτή, θα πρέπει να συνοδεύεται από την επιβολή αυστηρών προστίμων και διοικητικών ποινών, με ταυτόχρονη δημιουργία μηχανισμού που θα εξασφαλίζει την είσπραξη των προστίμων.

5. Μετά το ατύχημα: Μείωση του χρόνου μετακίνησης των τραυματιών από τον τόπο του ατυχήματος στο νοσοκομείο.

Ο χρόνος μετακίνησης των τραυματιών στο πλησιέστερο νοσοκομείο είναι ιδιαίτερα σημαντικός, καθώς οι πρώτες στιγμές μετά το ατύχημα είναι οι πλέον κρίσιμες. Η ταχύτερη και καλύτερη διακομιδή των θυμάτων, μπορεί να αποδειχθεί σωτήρια και θα ελαχιστοποιήσει τις συνέπειες.

Βελτίωση του συστήματος στήριξης όσων υφίστανται άμεσα ή έμμεσα τις επιπτώσεις από την ύπαρξη θυμάτων στα τροχαία ατυχήματα.

Η αντιμετώπιση των συνεπειών ενός τροχαίου ατυχήματος, δεν περιορίζεται στην αποκατάσταση των τραυμάτων των παθόντων. Οι ίδιοι οι τραυματίες, οι μετέχοντες σε ένα ατύχημα, αλλά και οι οικείοι τους, έχουν συχνά ανάγκη ψυχικής υποστήριξης για την αντιμετώπιση της τραυματικής εμπειρίας.

Ενδεικτικές επιμέρους ενέργειες

α) Σύνταξη στρατηγικού σχεδίου για την οδική ασφάλεια (2005-2009), με έμφαση στην παρακολούθηση των αποτελεσμάτων των προτεινόμενων δράσεων.

β) Αναθεώρηση του Κ.Ο.Κ με κατεύθυνση στην επιβολή αυστηρών προστίμων και διοικητικών ποινών (ακινητοποίηση του οχήματος, αφαίρεση των στοιχείων κυκλοφορίας κλπ) και αποφυγή, κατά το δυνατόν, της ποινικής αντιμετώπισης των θεμάτων.

γ) Ενεργοποίηση και αναβάθμιση του «Συστήματος Ελέγχου Συμπεριφοράς Οδηγών» (point system).

δ) Αναβάθμιση των μικτών κλιμακίων ελέγχου (ΜΚΕ) με τη λειτουργία τους και κατά τις μη εργάσιμες ημέρες και ώρες, αλλά και τις νυχτερινές ώρες, την εντατικοποίηση των έλεγχων, καθώς και τον εφοδιασμό τους με τον αναγκαίο εξοπλισμό.

ε) Δημιουργία ειδικού σώματος τροχαίας οδών και εγκατάσταση δικτύου με ραντάρ και κάμερες για εντατικοποίηση των ελέγχων.

στ) Αύξηση της κατώτατης επιτρεπόμενης ηλικίας για την απόκτηση άδειας οδήγησης λεωφορείου.



η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5259
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Νοέ 2004, 16:34:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλο σε πρωτη φαση Cool

μερικες αποριες:

-η επανεξεταση μαλλον θα εχει κοστος για τους εξεταζομενους ετσι;

-ολοι αυτοι που θα "θιγούν" απο την εξυγειανση απο που θα βγαλουν αυτα που θα χασουν; (φακελακια/λαδωματα/κλπ) η μηπως νομιζετε οτι απλα θα κατσουν να χασουν τα ...λεφτα τους;;

-αυτο το μετρο θα μεινει ή θα καταργηθει μολις αλλαξει η κυβερνηση;

-η επανεξεταση θα γινεται αμεσα η θα καταντηση σαν τους ελεγχους ΚΤΕΟ οπου ερχεται η σειρα σου αλλα σειρα δεν υπαρχει γιατι ειναι μερικες χιλιαδες πριν απο σενα;

αυτα για τωρα. Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 30 Νοέ 2004, 18:45:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παρτε και αυτο για να δεσει το γλυκο.....
Απο automoto.flash.gr

Αλλάζουν και πάλι μορφή τα διπλώματα οδήγησης σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και θα έχουν το μέγεθος μίας πιστωτικής κάρτας. Μέσα της θα υπάρχει ένα μικροτσίπ, στο οποίο θα καταγράφονται εκτός από τα στοιχεία μας, όλα όσα έχουν σχέση με την οδηγική μας ζωή:

-Τι παραβάσεις έχουμε κάνει, πρόστιμα, βαριά ατυχήματα ή ότι άλλο μας έχει συμβεί και έχει καταγραφεί. Προς το παρόν το μικροτσίπ είναι προαιρετικό, αλλά παει για υποχρεωτικό. Τα νέα διπλώματα δεν θα αντικαταστήσουν τα σημερινά ροζ, αλλά θα δίδονται σε όσους περνάνε τις εξετάσεις, από τη στιγμή που θα ισχύσει η νέα νομοθεσία.

Πότε θα γίνει αυτό; Το χρονοδιάγραμμα δεν είναι πολύ σύντομο, αλλά αν μια χώρα θελήσει, μπορεί να επισπεύσει τις διαδικασίες και υπάρχουν πληροφορίες ότι και η Ελλάδα είναι μία από αυτές. Πολλές από τις ηλεκτρονικές δυνατότητες που παρέχει ο νέος τύπος διπλώματος, βοηθούν στην εκστρατεία για την οδική ασφάλεια που ξεκινάει η πολιτεία. Σύμφωνα με την κοινοτική γραφειοκρατία, χρειάζονται 1,5-2 χρόνια μέχρι να εγκριθεί από το Ευρωκοινοβούλιο το νέο καθεστώς.

Τα κράτη-μέλη, σε 6 χρόνια το αργότερο, πρέπει να έχουν ενσωματώσει την οδηγία στο εθνικό τους δίκαιο. Πολλές χώρες, πάντως, θα ξεκινήσουν αρκετά νωρίτερα, όπως π.χ. το Βέλγιο (ίσως και η Ιρλανδία), που θέλει να συνδυάσει το δίπλωμα με τη νέα ηλεκτρονική ταυτότητα, περνώντας τα πλήρη στοιχεία του κατόχου μέσα στο μικροτσίπ. Οι Βρυξέλες θέλουν ένα ελάχιστο κοινό επίπεδο υποχρεωτικής εκπαίδευσης, θεωρητικής ή πρακτικής, αλλά στην κάθε χώρα ξεχωριστά δεν θα απαγορεύεται να ζητάει και περισσότερα.

Οι σχολές οδήγησης και οι εξεταστές, θα κινούνται, επίσης, σε κοινό πλαίσιο σε όλη την ΕΕ, τόσο ως προς την εξεταστέα ύλη όσο και ως προς τη δική τους εκπαίδευση. Εντούτοις, ο κάθε πολίτης δεν θα μπορεί να δίνει εξετάσεις, παρά μόνο στη χώρα μόνιμης κατοικίας του. Η ηλικία για την απόκτηση διπλώματος παραμένει στα 18 συμπληρωμένα, δηλαδή στην πρώτη μέρα των 19 ετών. Για τα μοτοποδήλατα θα μπορεί η κάθε χώρα να αποφασίσει από τα 14 μέχρι τα 18 έτη.

Οι επιμέρους ηλικίες όμως που θα αποφασίσει κάθε χώρα της ΕΕ να χορηγεί δίπλωμα μοτοποδηλάτου, θα πρέπει να δίνουν μέσο όρο τα 16 χρόνια. Αν ξεφεύγει ο μέσος όρος, τότε το δίπλωμα της συγκεκριμένης χώρας θα ισχύει μόνο στα όρια της επικράτειάς της. Μήπως όμως το Συμβούλιο κάνει πολύ φασαρία χωρίς λόγο, για μια ηλικία που προέχει το διάβασμα; Οι κατηγορίες διπλωμάτων Γ και Δ, για τα μεγάλα επαγγελματικά οχήματα, δεν αλλάζουν ως προς το ελάχιστο όριο ηλικίας.

Η αναθεώρηση των ερασιτεχνικών θα γίνεται κάθε 10 χρόνια και των επαγγελματικών κάθε 5, κάτι που ισχύει σε αρκετές χώρες και σήμερα. Στην αναθεώρηση θα γίνεται και εξέταση ψυχολογική, αλλά και φυσικής ικανότητας, κάτι που ισχύει π.χ. στην Ιταλία και εν μέρει στην Ελλάδα, αλλά όχι στη Γερμανία.



η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5259
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 30 Νοέ 2004, 21:50:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εκτος του οτι μας φακελωνουν αβερτα (αυτα που βλεπαμε και κοροιδευαν στις ταινιες ερχονται να γινουν πραγματικοτητα ....) γινομαστε πληρως Αμερικανακια ....
εκει εχουν τετοιες καρτες Evil


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0624s (PHP: 77% - SQL: 23%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on